Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

A trecut ceva timp de cand astept sa intre la operatii si am cautat sa imi fac de lucru.

Aveam ornamentele din exterior shadow line decolorate de la solutiile celor de la spalatorii si de cand am vazut ca s-au decolorat am spalat-o doar acasa.A venit timpul sa le duc la vopsit impreuna cu oglinzile si bratele stergatoarelor.

Desfacand ornamentele am cosntatat ca pe partea stanga la geamul din spate am rupte chederele de pe ornamentul mare si cel de sub geam care ramane pe caroserie.Am cautat prin dezmembrari dar tot ce am gasit era la fel de batran ca al meu asa ca daca are cineva in stare buna va rog sa ma anuntati,am sunat la Bavaria si se vinde cu tot cu ornament cel de sus si este 1700 lei,mi se pare mult avand in vedere ca am nevoie doar de cheder nu de ornament.

Intre timp a mai ajuns o jucarie care ma va ajuta sa scap de stresul timpului alocat pentru racirea turbinei.

Pentru montarea ceasurilor am achizitionat un suport de stalp dar era mare si trebuia mult modificat asa ca am optat pentru o firma care lucreaza in fibra pentru a-mi face pe stalpul meu 3 suporturi custom pentru ceasuri,daca tot va trebui sa imbrac stalpul le voi imbraca pe toate pentru ca si cele din spate aveau materialul desprins.

 

IMG_6001.jpg

 

IMG_6002.jpg

 

IMG_6003.jpg

 

IMG_6015.jpg

 

IMG_6077.jpg

 

IMG_6078.jpg

 

IMG_6079.jpg

 

IMG_6080.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am inceput montarea jucariilor:

-galerie evacuare V-Band

-noua turbina a necesitat multe modificari

-instalatia metanol care va fi activata in interior de pe butonul Harman Kardon(mi-am luat alta bagheta care are si acest buton cu led)

-am tras toate firele necesare pentru ceasuri

-am facut suporturile de ceasuri pe stalp

-am renutat la EGR si am scos tot ce nu mai era necesar pana la dopul din galeria de evacuare

 

IMG_6148.jpg

 

IMG_6149.jpg

 

IMG_6151.jpg

 

Urmeaza sa mearga la prelungit down-pipeul pentru ca turbina este pozitionata putin mai in fata acum si modificat traseul de la intercooler dupa care continuam.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Daca pui metanol va trebui modificat mult avansul, iar odata optimizat softul cu metanol, masina va merge mult mai slab si departe de optim cand vei merge fara metanol, chiar mai slab decat cu softul initial :) Ideea e ca ideal ar fi sa ai tot timpul instalatia de metanol activa. Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Daca pui metanol va trebui modificat mult avansul, iar odata optimizat softul cu metanol, masina va merge mult mai slab si departe de optim cand vei merge fara metanol, chiar mai slab decat cu softul initial :) Ideea e ca ideal ar fi sa ai tot timpul instalatia de metanol activa.

 

Ar fi perfect daca as putea sa ii fac 2 softuri si unul sa il salvez pe un dispozitiv si cand doresc sa merg cu metanolul sa activez softul respectiv sau ceva de genul asta...cum a spus si colegul ceva gen REVO.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine cautai bagheta cu buton SPORT si o puneai pe butonul SPORT instalatia de metanol

 

Era un detaliu dragut...iar pentru a avea mai multe softuri si sa le schimbi intre ele trebuie sa existe 100% o solutie

 

http://www.m5time.com/albums/M3_CSL/M3_CSL_14_AnssiRanki.jpg

Edited by ckh
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Mai bine cautai bagheta cu buton SPORT si o puneai pe butonul SPORT instalatia de metanol

 

Era un detaliu dragut...iar pentru a avea mai multe softuri si sa le schimbi intre ele trebuie sa existe 100% o solutie

 

http://www.m5time.com/albums/M3_CSL/M3_CSL_14_AnssiRanki.jpg

 

Am scris mai sus ca am luat bagheta care are HK pe ea si acolo va fi butonul care va activa metanolul,cu sport nu am gasit...

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa aiba si scaune incalzite.

Am gasit pe Ebay cu scaune incalzite,DSC,HK,presiune roti si Sport dar este 170 euro...

Poate pe viitor daca gasesc cu scaune incalzite,DSC si Sport o voi schimba.

 

Au ajuns si stalpii de la retapitat.Nu sunt 100% multumit de stalpul cu ceasuri cum este tapitat dar astept sa il pun pe masina sa vad cum se vede,daca nu va fi ok il voi duce in alta parte pentru ca ceasurile se dau foarte usor jos.

 

IMG_6081.jpg

 

IMG_6082.jpg

 

IMG_6204.jpg

 

IMG_6205.jpg

 

IMG_6206.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

A trecut luna de cand nu am mai asternut nimic dar nu am stat degeaba.

Masina a fost terminata in proportie de 90%.Ce inseamna 90%?

-Stalpul pentru ceasuri montat,ceasurile toate montate cu tot cu senzori(Boost 4BAR,EGT si Oil Temp.)

-Turbina montata cu furtune si tot ce a trebuit modificat

-EGR delete

-Instalatia de metanol la locul ei cu tot cu injectoare si furtune trase

-Schimbat releu buji

-Schimbat senzori rampa

-Modificat rampa pentru noii senzori

-Modificat pompa de inalta presiune

-Modificat injectoare

-Modificat traseu intercooler

Am incercat sa pun activarea metanolului pe butonul de HK dar nu se poate deoarece acesta nu ramane apasat sa dea curent continu de 12V cat este apasat ci doar da un impuls de 0,5V cand este apasat,asa ca momentan am luat un buton care l-am ascuns in scrumiera si pe viitor voi vedea ce fac daca gasesc pe cineva sa imi faca o modificare cat mai OEM.

 

Nu am reusit sa montez compresorul de AC la loc deoarece noua turbina vine in alta pozitie care loveste locul compresorului iar acesta va trebui dat putin mai jos.Va trebui sa facem un suport pe care sa il prindem si pe urma sa prindem suportul de bloc.

Pe langa compresor ar mai fi de montat si Turbo Timerul si atunci va fi 100% incheiata operatiunea pe acest an.

 

IMG_6830.jpg

 

IMG_6834.jpg

 

IMG_6267.jpg

 

IMG_6268.jpg

 

Un mic video cu ceasurile in actiune:

 

Voi face un video si cu ele in mers dar mai am putin de asteptat,veti vedea de ce.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Masina fiind aproape gata cu toate necesarele terminate pentru a putea face softul am plecat catre Dragos(CompleteChip).

Dupa aproape 1 luna de cand nu mai condusesem masina m-am reindragostit de ea.O simteam foate inchegata,foarte legata,volanul il simteam gros,vizibilitatea in masina mi se parea mult mai buna decat in E92...am udat scaunul. :hyper:

Abia asteptam sa o punem pe Dyno sa vedem pentru ce am muncit,pentru ce am asteptat atat,sa vedem telul atins si prefixul schimbat in 4.Pe drum normal ca m-am oprit sa ii fac o baie dupa atata timp sa dea bine pe sticla cand va face performanta mult asteptata.

 

IMG_6792.jpg

 

IMG_6829.jpg

 

In prima seara s-a chinuit Dragos sa ii dea de cap dar fara succes deoarece nu avea valorile noilor senzori care au fost pusi iar masina intra in Limp Mode cand i se cerea sa faca presiune mai mare.Dupa inca o zi plina de nervi,batai de cap si oboseala am plecat acasa cu promisiunea celui care a modificat rampa ca a doua zi de dimineata ii va da lui Dragos toate valorile necesare pentru senzori.

 

IMG_6799.jpg

 

A doua zi revin la Dragos cu masina plina de sperante si nerabdari ca abia am avut loc in ea.Ii calibreaza senzorii intr-un final tot cu ceva batai de cap si zic gata,asta e,acum urmeaza sa o urcam pe dyno si sa punem o varianta de soft sa vedem ce iese.

 

IMG_6810.jpg

 

IMG_6811.jpg

 

Dupa o tragere pe Dyno observa ca turbina nu deschidea cand trebuia si ne dam seama de un aspect pe care l-am uitat...Cand am montat turbina pentru a nu lovi in lonjeron sau a nu decupa din lonjeron cum au facut altii am apropiat actuatorul de turbina cu aproximativ 2cm si am indoit tija iar aceasta nu facea cursa completa si normal ca nu deschidea cum trebuia(toate acestea erau spuse de cei care au lucrat la masina,eu eram mult prea suparat si nu credeam ca de acolo ar putea veni o diferenta asa mare...).

Masina a scos in seara respectiva cu problema la turbo pana in 330CP si aproximativ 650Nm

Astfel am incheiat a doua seara de asa numiti "nervi de otel" si a ramas sa rezolv problema turbinei si sa ne vedem data viitoare cand va veni Dragos in Bucuresti.

 

330_CP_650_Nm_problema_turbo.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

A doua zi am dat turbina jos si cu ea direct la reglat si schimbat tija,deschidea doar jumatate din geometrie,o punem inapoi dar tot eram sceptic ca de acolo ar putea fi pierderea insa Nasi spunea ca masina trage bine.Intradevar parca tragea putin mai bine dar nu de 400 cat era targetul.

De nerabdare am plecat la WPP sa o masor pentru ca are Dyno cel mai aproape ca valoare CP de cel al lui Dragos.

O ancoram,dam cateva run-uri si surpriza 360CP si 800Nm,ceva mai bine.Momentan record doar pe partea de cuplu.Softul nefiind optimizat masina se limita la 4000rpm.

Acum astept ca saptamna viitoare sa vina Dragos sa lucram softul.Masina a facut puterea de 360CP fara soft optimizat si fara methanol,methanol nu am mai pus cand am vazut ca este ceva in neregula cu turbina,sper ca optimizarea softului si cu scuiparea metanolului sa schimb prefixul.

 

IMG_6826.jpg

 

IMG_6827.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.