Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

OAU! Felicitari! Imi place mult stilul tau si de a povesti si mai ales de a abordare a problemelor aparute pe parcurs. Tine sus munca buna!

 

Multumesc!

 

Era mult mai ok daca ai fi pus injectorul de metanol la baza acelei conducte, la iesirea din intercooler ca sa se amestece mai bine cu aerul. Cum l-ai pus tu, o sa dea foarte mult metanol in primul cilindru, iar cilindrul 6 abia va primi ceva :)

 

Uni spuneau sa le pun direct in admisie intre cilindrul 2 si 4,altii spuneau ca nu e bn atat de aproape sa le pun la intrare in admisie in locul EGR-ului,altii spuneau ca ei au vazut bagate in intercooler,altii cum spui tu bagate la iesire din intercooler...Atatea pareri,am ales si eu ceva de mijloc si in cazul in care nu va da randament voi astupa gaurile si le voi da in alta parte mai jos.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Momentan turbina nu imi da pace :growl: A mai trecut 1 luna si inca 2 puneri pe Dyno la Dragos si nu reusesc sa trec de 350CP,unii spun ca turbina nu evacueaza cum trebuie si din aceasta cauza nu face puterea care trebuie,altii spun ca senzorul care l-am pus pe rampa de injectie nu isi face treaba cum trebuie...Am dat turbina jos si am deschis/inchis geometria in ultimile luni de m-am saturat.La 4500 ture se aud niste pocnituri la turbina,acesta fiind simptoma ca nu evacuaza toate gazele si pierde puterea dupa 4300 foarte repede.Nu am reusit nici sa ii dau cu metanol deoarece neputand sa evacueze cum trebuie mi-a fost frica sa nu pateasca ceva motorul.

Acum cateva zile am luat compresia motorului si este in regula(unii spuneau ca asta era primul lucru care trebuia sa il fac inainte de modificari si au dreptate dar nu cred ca aveam probleme acolo iar acum sunt sigur ca nu am probleme pe motor din moment ce am compresia 28 peste tot).

Voi monta alt senzor pe rampa sa vad daca este diferenta,daca nu cred ca voi trece iar la turbina veche hybridizata din nou pentru ca s-a reusit cu cea veche 390CP.

Cu turbina care o am momentan pe masina s-au facut 370-380CP pe motor diesel cu 4 pistoane,unii spun ca pe motor cu 6 pistoane ar fi trebuit sa faca lejer 400CP(deci ei spun ca turbina este capabila de 400CP) dar ma gandesc nu cumva tocmai din cauza gazelor in plus de la cele 2 pistoane sa nu poata sa evacueze corect?

Din nou am ajuns intr-o mare dilema... :help:

 

IMG_7410.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In sfarsit dupa atat amar de vreme :hairy: reusesc sa aud niste vesti bune ! :frantics:

In decursul iernii masina a stat pe dreapta iar acum a plecat in excursie la Iasi unde va petrece aproximativ 2 saptamani.

Se pare ca s-a rezolvat problema din cauza careia nu reuseam sa sar pragul de 350CP(o voi spune in momentul in care voi avea rezultatul final al masinii).Acum se pare ca avem cale libera catre pragul de 400CP si nu prea ar mai avea ce sa ne opreasca. :hyper:

Urmeaza o noua modificare a turbinei,dupa cateva teste s-a identificat si acolo ceva ce trebuie rezolvat si din fericire in acelasi timp s-a descoperit o noua imbunatatire disponibila. :heart:

Cu un soft de baza de la care se va pleca spre modificare, masina a reusit sa faca 368CP si 828Nm !Astept cu nerabdare rezultatul final pentru a putea sa testez in sfarsit si instalatia de methanol.

 

IMG_7442.jpg

 

16730112_1859268610995547_7231071017065787625_n.jpg

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca o sa ajungi pe la 900nm :frantics: - LOCOMOTIVA :)

 

Sper sa o termini cum doresti si sa o alergi cat mai repede !

 

 

 

 

Mi-am luat si eu bbs cum ai tu , ai simtit diferenta de greutate cand le-ai pus pe masina?

 

Multumesc !

Da,la mine s-a simtit,acum nu stiu ce jante ai avut tu inainte dar de la o janta de 12kg la una de 8kg este diferenta.Ce ET si J ai?Ai gija la ce anvelope iti pui.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc !

Da,la mine s-a simtit,acum nu stiu ce jante ai avut tu inainte dar de la o janta de 12kg la una de 8kg este diferenta.Ce ET si J ai?Ai gija la ce anvelope iti pui.

 

Salut, ce model de bbs ai ? Mi se pare foarte mica greutatea de 8kg/janta, bbs nu prea e artist la greutati mici. Spun asta deoarece am gasit niste bbs pe 17, la et35 aveau destul de mult, 11kg mai exact bucata.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc !

Da,la mine s-a simtit,acum nu stiu ce jante ai avut tu inainte dar de la o janta de 12kg la una de 8kg este diferenta.Ce ET si J ai?Ai gija la ce anvelope iti pui.

 

 

Am 8.5 j toate 4 . Alea de pe fata au et 38 si alea de pe spate au et 13 , la mine doar pe spate sunt concave , pe fata sunt mai putin.

 

Am avut pe 19 originale M ( vreo 12.5 kg) si acum am de iarna tot ceva de la bmw pe 17 (parca 10.7 kg)

 

E92 e mai lat nu ma gandesc ca imi atinge cu 255/35/18.

Link to comment
Share on other sites

Salut, ce model de bbs ai ? Mi se pare foarte mica greutatea de 8kg/janta, bbs nu prea e artist la greutati mici. Spun asta deoarece am gasit niste bbs pe 17, la et35 aveau destul de mult, 11kg mai exact bucata.

 

BBS RC si BBS RK sunt cele mai usoare jante de la BBS 18" exceptandule pe cele de magneziu.Urmareste topicul si vei gasi poza cu janta pe cantar.

 

Am 8.5 j toate 4 . Alea de pe fata au et 38 si alea de pe spate au et 13 , la mine doar pe spate sunt concave , pe fata sunt mai putin.

 

Am avut pe 19 originale M ( vreo 12.5 kg) si acum am de iarna tot ceva de la bmw pe 17 (parca 10.7 kg)

 

E92 e mai lat nu ma gandesc ca imi atinge cu 255/35/18.

 

Sa le stapanesti cu placere,este un model deosebit.

La E46 am avut ceva batai de cap pana am gasit dimensiunea perfecta la anvelope,ale mele sunt toate 4 ET 13.La E92 nu stiu exact care ar fi dimensiunea ,le voi pune si eu cand dispare zapada pe un E92 sa vad cum vin si cam ce anvelope s-ar potrivi.

Link to comment
Share on other sites

BBS RC si BBS RK sunt cele mai usoare jante de la BBS 18" exceptandule pe cele de magneziu.Urmareste topicul si vei gasi poza cu janta pe cantar.

 

 

 

Sa le stapanesti cu placere,este un model deosebit.

La E46 am avut ceva batai de cap pana am gasit dimensiunea perfecta la anvelope,ale mele sunt toate 4 ET 13.La E92 nu stiu exact care ar fi dimensiunea ,le voi pune si eu cand dispare zapada pe un E92 sa vad cum vin si cam ce anvelope s-ar potrivi.

 

Mersi , da am cautat vreo 8 luni dupa ele... am vazut mai demult ca vroiai sa schimbi 2 buc cu alte 2 cu et 38...daca mai vrei poate gasim o varianta

Link to comment
Share on other sites

Filtru sigur nu iti da cai in plus.

 

Depinde cum pui problema.

Daca esti acasa si iti pui filtrul K&N si iesi cu masina crezand ca ai castigat ceva cai in plus posibil sa te inseli,daca esti cu masina pe Dyno si faci un run cu filtrul normal dupa care faci un run si cu filtrul K&N dar de data asta se poate comanda din soft mai mult aer pentru ca filtrul este mai permisiv este posibil sa mai castigi ceva,nu extraordinar dar o diferenta trebuie sa fie.

De ce sustin lucrul asta?Pentru ca,cu filtrul normal pe masina masina a rezultat 365CP,dupa ce s-a scos filtrul normal si s-a lasat carcasa goala(fara modificare de soft) s-au scos 368CP(3CP castig doar din eliminarea rezistentei care o impune filtrul),deci posibil cu filtrul K&N si cu ceva cerinte mai mari din soft sa fie un castig de 3-4-5CP.Acest exemplu este verificat si testat la masina de 365CP,posibil la 320d 150CP sa nu fie nici un castig sau posibil la o masina de 700CP sa fie un castig de 10 CP...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De ce nu ai pus unul sec , cel uns poate sĂŁ dĂŁuneze debimetrului , eu am unul de la sprint filter supercompetition si sunt foarte mulĂâşumit. Am simĂâşit imediat diferenta intre el si crl original mmai ales la turaĂâşii mari

 

Debitmetrul nu mai exista de mult timp, deoarece nu mai putea citi valorile necesare.

Link to comment
Share on other sites

Dupa mica modificare de la turbina,montarea filtrului K&N si refacerea softului masina a reusit sa scoata 387CP si 826Nm.

Acesta este record national pentru E46 330d incepand cu data de 26.02.2017 !

Aceasta putere este pura fara methanol!

Ieri am fost sa iau masina de la Iasi iar cand am ajuns acolo ne-am hotarat sa facem un run si cu methanol,masina a scos aproximativ aceeasi putere si cuplu de 850Nm dar cu foarte mult fum...ceva in instalatia methanolului nu este bine,ori methanolul,diuzele sau setarea instalatiei,cel mai probabil va fi definitivata la vara cand voi putea sa o incerc fara probleme si ar trebui sa sara de 400CP,pana atunci cam acestea sunt rezultatele.

As mai avea ceva resurse pentru inca 30CP din motor fara methanol care ar implica costuri destul de mari dar momentan astept sa vad cum se prezinta in aceasta setare.

Acesta cred ca este punctul maxim care se poate atinge in acest moment si cum am spus si la inceputul proiectului acum vre-o 3 ani ca atunci erau wow 300CP,acum 400Cp sunt wow cine stie ce target va fi peste cativa ani.

In urmatoarea perioada masina va tine o dieta cu carbon,aranjarea unor detalii de design si ceva tuning audio.

Problema care ma tinea pe loc la 350CP dupa cum am spus ca voi spune cand voi avea rezultatul final era senzorul de pe rampa care il schimbasem cu altul care ar fi trebuit sa citeasca o presiune mai mare dar la care nu se cunostea calibrarea corecta,la schimbarea acestuia cu cel stock din nou masina a inceput sa faca putere.

 

Vreau sa multumesc iar :

-CompelteChip Iasi (Dragos Stacescu) pentru profesionalism,timpul acordat,un om cu un caracter impecabil si dupa parerea mea cel mai bun softist din tara

-Bogdan MBI(Haplea) pentru turbina care in sfarsit si-a gasit setup-ul corect

-Nasi(DGH) pentru mecanica,rabdare si tot timpul acordat

-Costin(ZPX) pentru toate sfaturile

-Dani CSL pentru tot ce inseamna traseu intercooler,flanse,evacuare,sablare

-Tuturor celor care mi-au dat un sfat bun intentionat

 

 

16939577_1864978540424554_3023819626567373378_n.jpg

 

IMG_7779.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.