Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Ce culoare te-ai gandit sa ĂŽi faci ,mie ĂŽmi plac foarte mult galbeni sau portocaliu aprins .

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

 

Ai dreptate si varianta cu galben da foarte bine mai ales daca masina este si gri dar eu voi alege a doua varianta,cea albastra(cu ceva personalizat) pentru ca capacul jantei va fi BMW si sper sa fie acolo o legatura de albastru.

 

486723038387453.jpg

 

brembo_18z_1506246911_ea53cfca.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

In sfarsit au ajuns si bucsile pentru fata,acum toate bucsile sunt poli,sper sa nu fie prea rigida din cauza celor noi pe fata.Initial am vrut sa iau tot rosii si pe fata dar a fost o problema cu expedierea,am asteptat 1 luna dupa ele si in final le-am luat pe acestea de la PowerFlex.

 

IMG_4103.jpg

 

IMG_4104.jpg

 

S-a mai lucrat si la capitolul frane,am ales EBC Yellow Stuff fata-spate,lichid EBC 307 care am inteles ca are punctul de fierbere aproape de 300 si este cel mai inalt punct dintre lichide si conducte metalice EBC.

O placuta pe fata are 1kg,aproximativ cum anticipam iar etrierul 4,5kg deci se ajunge tot la 6,5kg cat avea aproximativ etrierul stoc dar cu un plus pe franare sper si un plus la design.Placutele pe fata cantaresc 400g/buc.

 

IMG_4118.jpg

 

IMG_4120.jpg

 

IMG_4122.jpg

 

IMG_4123.jpg

 

IMG_4124.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

...

 

IMG_4127.jpg

 

IMG_4128.jpg

 

IMG_4130.jpg

 

IMG_4131.jpg

 

 

A trebuit sa masuram pe jantele care vor fi puse pe masina sa vedem care ar fi dimensiunea maxima a discului care ne-ar permite sa ne ducem in exterior si am ajuns la concluzia ca putem pune un disc intre 370-378mm pe fata iar pe spate cred c ar fi suficient un disc de 345mm,momentan masina are pe fata 325mm ar trebui sa fie o schimbare evidenta.

 

IMG_4114.jpg

 

IMG_4115.jpg

 

 

Dupa acestea a urmat etapa etrierilor,desfacerea,verificarea si vopsirea.Un pistonas a fost gasit cu ceva uzura si va fi inlocuit.Cam asa au iesit si cu ceva custom care ma mai gandesc daca vor fi puse pe toti sau nu acele stickere.

 

IMG_4202.jpg

 

IMG_4203.jpg

 

UPMNE0376.jpg

 

Saptamana viitoare sper sa ne hotaram si in privinta discurilor si sa incepem montajele.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Foarte tare ,de la cap la coada ,felicitari ptr toata munca si pasiunea depusa ,masina e prea tare ...

Am o intrebare si eu la tine cand ai scos prima oara la Iasi 304 cp ,turbina era upgradata si injectoare 3.5d din cate am citit nu ,imi poti spune cat te a costat acel upgrade la turbo ?

Link to comment
Share on other sites

Foarte tare ,de la cap la coada ,felicitari ptr toata munca si pasiunea depusa ,masina e prea tare ...

Am o intrebare si eu la tine cand ai scos prima oara la Iasi 304 cp ,turbina era upgradata si injectoare 3.5d din cate am citit nu ,imi poti spune cat te a costat acel upgrade la turbo ?

 

Multumesc !

 

In jur de 1500-2000 lei.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Weekendul ce a trecut am avut onoarea sa ma dau cu un E92 335d aproximativ 390cp,printre cursele noastre s-a alaturat si un F31 335d xdrive cu aproximativ 460cp(la plecarea de pe loc F31 nu a plecat din aceeasi linie de start cu noi ci putin mai in spate,aproximativ la bara spate a noastra).Anul trecut E92 335d cu aproximativ aceeasi putere ~400cp a scos 12,6s si la cum am stat cu el sper sa ma apropii de 12s anul acesta in noua configuratie.

 

Primul run este de pe loc:

 

 

Al doilea run din mers 70-80km/h:

 

 

Intre timp m-am apucat si de upgradeul farurilor,saptamana viitoare sper sa revin cu ceva poze.

Link to comment
Share on other sites

Am sperat sa am din noapte zi si asta s-a intamplat :frantics:

Baieti daca aveti probleme cu farurile,vi se par ca nu bat bine,schimbati lupele si daca se cere si becurile.Diferenta este impresionanta.

 

Aveti aici cateva poze cu farurile care le-am luat pentru a lua sticlele de pe ele pentru ca erau in stare foarte buna fata de crapatele mele care se abureau.Pe cel de pe dreapta din perechea care mi-a ramas dupa ce le-am facut pe ale mele voi trece un tub prin partea unde este becul de flash pentru a duce aer rece direct la turbina,daca va iesi bine estetic poate voi face si la farul care va fi de zi cu zi.

 

 

IMG_4710.jpg

 

IMG_4712.jpg

 

IMG_4713.jpg

 

IMG_4715.jpg

 

IMG_4716.jpg

 

IMG_4717.jpg

 

IMG_4718.jpg

 

Cam asa aratau vechile lupe si becuri,nu prea se vede in poze diferenta de lumina,pacat ca nu am facut si inainte cum bateau farurile dar diferenta este imensa,cred ca nici cand a fost noua masina nu au batut asa.

 

IMG_4944.jpg

 

IMG_4946.jpg

 

IMG_4957.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am sperat sa am din noapte zi si asta s-a intamplat :frantics:

Baieti daca aveti probleme cu farurile,vi se par ca nu bat bine,schimbati lupele si daca se cere si becurile.Diferenta este impresionanta.

 

Aveti aici cateva poze cu farurile care le-am luat pentru a lua sticlele de pe ele pentru ca erau in stare foarte buna fata de crapatele mele care se abureau.Pe cel de pe dreapta din perechea care mi-a ramas dupa ce le-am facut pe ale mele voi trece un tub prin partea unde este becul de flash pentru a duce aer rece direct la turbina,daca va iesi bine estetic poate voi face si la farul care va fi de zi cu zi.

 

 

IMG_4710.jpg

 

IMG_4712.jpg

 

IMG_4713.jpg

 

IMG_4715.jpg

 

IMG_4716.jpg

 

IMG_4717.jpg

 

IMG_4718.jpg

 

Cam asa aratau vechile lupe si becuri,nu prea se vede in poze diferenta de lumina,pacat ca nu am facut si inainte cum bateau farurile dar diferenta este imensa,cred ca nici cand a fost noua masina nu au batut asa.

 

IMG_4944.jpg

 

IMG_4946.jpg

 

IMG_4957.jpg

ce lupe ai pus?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In weekendul ce a trecut(21-22.04.2018) a avut loc prima etapa de drag la Arad unde ardeam de nerabdare sa ajung,dar sa incepem cu pregatirile.

 

S-a schimbat filtre,ulei pentru a fi totul in regula si proaspat.

 

Am terminat si cu noul far test care a iesit mai bine decat ma asteptam,ar mai trebui un cot cu care sa leg direct aerul la gura turbinei dar acela il voi face in viitor daca voi face gura si la farul de zi cu zi.Cam asa a iesit:

 

 

IMG_5220.jpg

 

IMG_5221.jpg

 

IMG_5222.jpg

 

IMG_5242.jpg

 

IMG_5243.jpg

 

IMG_5244.jpg

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

A urmat montarea scaunelor care stateau de cateva luni.Acestea sunt foarte comode pentru mine care am 65kg si aproximativ 1,65-170cm.Am trecut sine de tren si denivelari dinaintea trecerilor de pietoni si mare diferenta intre cele de M3 si acestea nu mi se pare a fi in ce priveste duritatea si confortul.Mai trebuiesc reglate putin de inaltime si date putin mai in interior dar acestea sunt mici detalii care doar eu le pot observa ca sofer.Am ales sa stea pe sine pentru a putea fi trase si folosite si locurile din spate la nevoie pentru ca pana la urma masina ramane o masina de strada.

 

Scaunul de M3 are 30kg,iar cel Recaro nou cu tot cu prinderi,sine si baza aproximativ 10kg.Usurare de 40kg !

 

Am si reusit sa cantaresc masina si in configuratia de strada cu subwooferul in portbagaj,scaunele de M3 si totul stoc are 1560kg(fara sofer).

 

 

Cam asa arata masina cu noile scaune:

 

IMG_5232.jpg

 

IMG_5231.jpg

 

IMG_5230.jpg

 

YLBGE8014.jpg

 

IMG_5226.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Avem aici un mic video cu scaunele montate:

 

 

Iar aici un video cu configuratia de strada varianta light de vara(cu scaunele mai usoare :p),am facut acest video pentru a nu uita cum arata masina inainte de ce va urma:

 

 

M-am pregatit pentru etapa de la Arad cu solutie pentru inmuiat anvelopele,cu stingatoare pentru racirea intercoolerului(nu stiam ca daca racesti brusc intercoolerul prea mult este posibil sa iti moara motorul dar am aflat lucrul asta pe pista :)) ),m-am simtit foarte pregatit si parca toate s-au legat,toate au ajuns la timp pentru a fi pregatit pentru aceasta etapa.

 

IMG_5216.jpg

Link to comment
Share on other sites

Aici este un mic video in configuratia de drag:

 

https://www.youtube.com/upload

 

Am ales sa duc masina pe platforma pana la Arad pentru a nu risca nimic pe drum si pentru a ajunge acolo exact cum o stiam.Nu o sa va mint,sper ca v-ati obisnuit cu asta,asteptarea mea de la ea era sa mearga 12-12,1 secunde cu toate ca unii spuneau ca trebuie sa mearga sub 12 secunde in configuratia asta.Ma simteam foarte pregatit si "dat cu toate alifiile" mai mult masina decat eu.

A urmat imbarcarea cu ceva emotii la cat este de joasa dar am vazut-o urcata si urma sa o descarc la Arad.

 

IMG_5268.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns la Arad vineri pe la 12 noaptea,am descarcat masina sambata dimineata cu ceva emotii iar dar de aceasta data nu din cauza masinii mele,din cauza platformei care a avut o defectiune dar s-a rezolvat pana la urma.

 

M-am inscris,am primit numarul 1907 si sa inceapa distractia :D

 

IMG_5304.jpg

 

IMG_4290.jpg

 

IMG_4224.jpg

 

Primele run-uri am mers 12,7 12,6s...hmmm...nu prea era bine, dupa care reusesc si un 12,4s dupa care inca un 12,4s dar nu scadeam cu toate ca simteam ca altceva nu mai pot face.Mai umblu la presiunea din anvelope,plec mai de sus,plec mai de jos,nimic nu dadea alte rezultate... :roadrage: Deja incepusem sa nu mai fiu concentrat si ratam treapta a 2-a,mi s-a intamplat de cel putin 3-4 ori... :roulette:

Inchei prima zi cu 12,4 cel mai bun timp si hotarat sa ma odihnesc mai bine si sa incerc si alte run-uri a doua zi.

A doua zi la 9:30 ma aliniez la primul run,hotarat,plec si pe treapta a 4-a cand eram cu piciorul jos se aprinde spira in bord si se taie toata puterea.Mai incerc un run iar se aprinde,deci nu a fost o eroare intamplatoare.Opresc iar motorul si plec sa alimentez cu gandul ca as avea prea putin amotorina,iar fac un run iar se aprinde,gata ! Ii face Dragos o diagnoza si imi dadea senzorul de pe rampa,din fericire a avut cineva la el unul,il schimb si masina parca isi revine dar deja ceasul era 12:30,caldura mare si nu am mai reusit sa imi scad timpul...

Cu toate acestea am avut al 5-lea(12,427s cu 60ft 2.05 si viteza de iesire de 190km/h) cel mai bun timp de la gupa S9 de la aceasta etapa din 16 masini,locul 1 fiind al lui Dragos cu noua lui masina E90 335xd manual care a reusit sa mearga 11,1 secunde si promite multe masina asta anul acesta la categoria Street.

 

XKAE0640.jpg

 

Aici este un run cu un Mercedes SLS AMG nu stiu cati cai avea dar sigur ceva peste stoc pentru ca stoc acesta merge in jur de 11,6 secunde iar in run se vede pe panouri ca a mers 11,1s iar eu 12,4s:

 

 

Aici inca unul din run-urile de 12,4 secunde:

 

 

Au urmat sferturile de finale unde am cazut cu un prieten care avea fosta masina a lui Dragos,Audi A5 rosu,care din pacate nu a mers cum trebuia din cauza cutiei care nu prea o vroia pe a 2-a iar aceasta cred ca a fost sansa mea sa merg mai departe in semifinale unde am cazut cu Dragos si bineinteles nu am avut sanse el fiind si castigatorul etapei.

 

Aici aveti video din calificari cu un run unde am cazut cu Dragos,iar el a reusit sa isi bata recordul cu aceasta masina de la 11,2s la 11,1s:

 

 

In final am terminat pe locul 4 aceasta etapa.

 

IMG_5301.jpg

 

Timpul scos nu a fost tocmai cum ma asteptam dar in poza cu bonurile de mai jos se observa cum pe bonul de 12,4s am avut 60ft 2,05(pentru cei ce nu stiu 60ft inseamna 60 de pasi,adica plecarea,ce timp am avut in 60 de pasi inseamna mult la timpul final,0,1 secunde la 60ft poate insemna si 0,2 secunde la timpul final),iar la alt bon am avut 12,5s si 60ft 2,2,daca 60ft la bonul de 12,5 ar fi fost 2,0 cat a fost la cel de 12,4 timpul ar fi fost cel putin 12,3s dar "daca si cu parca" nu isi au locul cand ai bonul in mana asa ca raman cu 12,4s si cu ceva sperante pentru viitoarele etape.

 

IMG_5321.jpg

 

Pentru a va face o idee de timp aveti mai jos un M4 care a mers 13,1s intradevar cu un 60ft mare dar cu un 60ft mai bun nu cred ca ar fi scazut sub 12,6s:

 

 

Atat s-a putut momentan,masina urmeaza sa intre saptamana aceasta la designul exterior,abia astept sa vad ce o sa iasa,sper sa nu o stric prea tare :D

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Felicitari! Ti-am vazut masina, arata splendid in realitate si fuge de ,,rupe pamantu'" !! Am fost si eu prezent cu 5er-ul meu doar in prima zi, am participat impotriva unui membru de la CompletechipIasi care detinea un E90 335D (undeva 405hp parca din spusele lui), tot ce am putut face a fost sa zambesc si sa dau tot ce a fost mai bun impotriva oponentului (bineinteles, cei 230hp ai mei nu prea s-au aratat in cursa aia, dar totul a fost de distractie).
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.