Jump to content

Built NOT Bought


CautRezolvari

Recommended Posts

Exact, chiar acum observasem replica legata de ulei, NEAPARAT sa schimbi uleiul in cutie si in diferential, ulei lifetime si alte balarii sunt povesti cu pesti ;)

 

Legat de ranforsare la fel, daca tintesti spre 700nm+ trebuie facuta, altfel iti va rupe caroseria la prinderile puntii spate.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

foarte tare

ai bagat foarte multi bani intr-un e46

cu toata investitia pe care ai facut-o iti luai 535d

 

tot respectul ca mai exista oameni care fac asa ceva

si eu am in cap asa ceva dar la scara mai mica

acum fac socoteli daca merita investitia / CP

 

Multumesc !

Cand am achizitionat masina am avut mai multe optiuni dar nu mi-a placut sedan,nu mi-a placut interiorul-bordul de la E90,nu mi-a placut E60 fiind prea mare pentru gusturile mele.Asta a fost masina care mi-am dorit-o luand in calcul putere-taxe-consum.

Cand iti doresti sa faci ceva pentru ca iti place nu te gandesti daca merita vis-a-vis de bani.

 

la ce service ai facut toate modificarile ?

 

Numele tuturor oamenilor care au lucrat la masina vor fi spuse la sfarsit,sper sa nu se considere publicitate daca insemnand asta este vre-o problema aici pe site.

 

impresionanta munca si investitie intr-un e46

ce meserie ai?

 

Multumesc !

Nu te gandi ca sunt genul "de bani gata" si nici nu mi-as dori asta pentru ca lucrurile astea "mici" pentru ei nu ar mai insemna o bucurie cand muncesti atat pentru un scop si ajungi la final.

S-au facut eforturi in toate privintele pentru proiect dar asta nu intra in discutie.

 

@CautRezolvari

Puteai lasa ceasurile de pe 320d, se codau si ar fi functionat corect. La fel si cele de Anglia, se pot coda sa iti arate km, l/100km, etc plus ca acum daca deschizi usile de pe dreapta, in bord o sa iti arate pe stanga si idem pt cealalta parte.

 

Legat de diferential, o sa iti crape in scurt timp si niciodata nu o sa pui cum trebuie puterea pe jos, ar trebui sa te orientezi spre un LSD Quaife, ar merita sa te poti bucura de puterea pe care o scoate masinuta.

 

Ai dreptate dar toate la timpul lor.

Nu am stiut despre ceasuri treaba asta...iar cu usile nu am luat seama chiar sunt curios.

Multumesc pentru sfaturi !

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Pai da, dar tot nu ne-ai zis cu ce te ocupi. :) Eu personal sunt curios, daca nu te deranjeaza intrebarea.

Te intreb pentru ca pare destul de temeinic cercetata lucrarea ta si sunt curios ce "background" ai.

 

Iti zic de pe acum ca s-ar putea sa primesti si pareri negative, ceea ce este normal. Este clar ca e un drum pe care ai vrut sa apuci, si ai depus activ eforturi in directia asta, chiar daca pentru unii dintre noi nu este justificat. Poate unii ar fi preferat alt model ca baza, poate altii ar fi mers in alta directie, etc.

 

Eu personal sunt impresionat, pentru ca, desi nu este o directie in care as fi apucat personal, pare/este totusi un proiect bine studiat si implementat si nu vad rabaturi facute.

 

Si eu as recomanda ramforsarea caroseriei si un upgrade al sistemului de franare. Dar sunt convins ca pur si simplu nu ai apucat sa ne povestesti de faza asta si ca va urma.

 

 

 

P.S. Fara rollcage, pare sa fie masina de oras si nu cred ca vrei sa porti casca. :)

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Micile amanunte am uitat sa le precizez cum ar fi schimbarea ECU,a cutiutei din stanga jos volan si cheie contact dar acestea sunt evidente precum si toata instalatia electrica motor plus pompa frana-dsc si ce mai era in acel ansamblu.

Este posibil sa mai fi uitat si alte amanunte care au fost schimbate dar daca voi fi intrebat probabil imi voi reaminti in caz ca cineva va avea nevoie.

Un nou schimb de ulei+ filtre si tot ce trebuie este facut doar aveam multe noutati si ar fi pacat.De aceasta data am ales tot Motul 8100 X-Clean+ dar varianta 5w30 care este recomandata pentru acest motor si am considerat ca nu are un rulaj mare privind starea masinii.

Intre timp ce s-a lucrat la masina eu a trebuit sa ma ocup de dezmembrarea englezoaicei si am curatat-o bine zic eu.Nu am gasit gram de rugina undeva pe caroserie sau aripi,usi sau sasiu.Mai ales sasiul era foarte curat,lucea zici ca acum iesise din fabrica de la vopsit.

Dupa montarea tuturor celor necesare a venit timpul sa montez evacuarea,evident ca doar cea de 3.0d se potrivea dar doar pana la difuzorul bara spate pentru ca avandu-l pe cel de CSL finalul evacuarii nu putea fi prins.Am optat sa ii montez doar downpippe-ul pentru ca urma sa plece la evacuare.

Il montam si in sfarsit ii putem da prima cheie asa cum trebuie,PORNESTE!DOAMNE CUM SE AUZEA MOTORUL ASTA DOAR CU DOWNPIPPE!!!Era un muscle car si nu exagerez.Se auzea gros turat exact ca un muscle car sacadat,tare si gros.

Dar ceva nu era in regula...motorul area o vibratie care se simtea si inaintrul masinii si mai ales se observa la nuca schimbatorului.Imediat o bagam la consultatie,testerul pe ea.Toate ok in limita modificarilor facute pentru ca nu puteam sa ne uitam ca la un 3.0d stock,doar ca INJECTORUL 6 cel pe care nu l-am dus la verificat nu era in valori ca restul.Nu a contat ora imediat l-am sunat pe respectivul pana a raspuns si i-am spus ca nu este bun si etc si ca vreau maine la prima ora sa il trimit inapoi si sa imi dea altul.Asa a si ramas.

A doua zi cand ajung la garaj tot se mai faceau teste si dupa o perioada ce motorul a fost lasat sa functioneze a disparut si acea vibratie iar injectorul era in parametrii.Cand mi-a dat vestea mecanicul imi venea sa il pup,totul era cum trebuie dar nu eram 100% sigur pe acel injector.

Mai las masina cateva zile pentru a se face ultimele retusuri si pentru a se mai verifica din cand in cand injectorul.Nu au mai aparut probleme si pentru asta domnisoara a primit dupa parerea mea cel mai delicat si finut cadou o bara de rigidizare fata din aluminiu folosit la navele spatiale-pentru a fi cat mai usoara-(nu mai stiu ce denumire are acest aluminiu dar asta mi-a atras atentia cand am citit descrierea americanilor) cu carbon.Acum suspensia putea fi folosita la maximul ei.Cei de la care am comandat-o au simtit nevoia si in pretul piesei mi-au dat cadou si un set suport numere(nu puteau sa trimita 2m de carbon! :))

Cand ajung cu bara la garaj mecanicul imi spune ca si-a luat si el o bara si a trebuit sa o taie si sa faca niste adaptari la lea pentru ca nu incapea sub capota(lovea in capota mai exact).Mi-a fost frica la inceput dar dupa ce am vazut-o montata mi-am dat seama ca americanii s-au gandit la toate,era de acolo!

 

Mai jos veti avea si o poza cu interiorul unui tampon motor 3.0,cel care am spus ca este mort,este diferit de cel 2.0d prin faptul ca acesta dupa cum vedeti are ulei in interior si este actionat vacumatic,cand se pune contactul acesta ridica motorul(sper ca am explicat corect).Asta este unul din retusuri pentru ca uitasem sa opresc instalatia tampoanelor cu T-urile dar din fericire am gasit-o in amestecul de piese.

 

http://s20.postimg.org/6a8sjaaih/Picture_006.jpg

 

http://s20.postimg.org/j46ucmny1/Picture_051.jpg

 

http://s20.postimg.org/f3zp0dxh5/Picture_050.jpg

 

http://s20.postimg.org/qp9v83iyh/Picture_049.jpg

 

http://s20.postimg.org/nxqlhhkft/Picture_047.jpg

 

http://s20.postimg.org/6vxrfe5kp/Picture_052.jpg

 

http://s20.postimg.org/8wswdyr3t/IMG_0708.jpg

 

http://s20.postimg.org/k7vk2bxyx/IMG_0710.jpg

 

http://s20.postimg.org/vo1z0dc55/IMG_0887.jpg

 

http://s20.postimg.org/ytmkqkurd/IMG_0889.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mai conduceam Alfa 156 a prietenei si mi se parea ca pedala de ambreiaj este tare,acum cu noul ambreiaj pedala mi se parea de 2-3 ori mai tare decat a ei.

A venit timpul sa o duc la evacuare si traseu intercooler.Asta s-a intamplat seara,pornesc noul meu :super: si plec.Mecanicul mi-a spus sa nu ii dau talpa,trebuie sa se aseze ambreiajul aprox 200km plus ca nu era setata cu noua turbina si injectoarele asa ca mare grija.Ok zis dar mai greu de facut.Masina pur si simplu simteam ca vroia sa o ia inaintea mea.Pedala de ambreiaj si se parea exagerat de tare,pur si simplu trebuia sa o apas cu forta pana la capat iar cand luam piciorul vrand sa nu il iau repede trebuia sa opun o forta foarte mare.Masina daca nu o acceleram putin peste 1000rot/min cand plecam de pe loc era acea senzatie de trepidatie ca si cum motorul dadea sa se opreasca(am inteles ca acest lucru se datoreaza faptului ca discul fiind cu pale pana prindeau palele asta se intampla) iar daca scapam sa o accelerez putin mai mult cand luam piciorul de pe ambreiaj patina putin pana intra DSC-ul.FOARTE greu mi s-a parut drumul pana la baiatul cu evacuarea dar placerea era data de sunet si o acceleram doar pana la 2200rot/min.Se auzea bestial mai ales ca sunetul iese exact de sub jumatatea masinii,ma imaginam cel putin intr-un M3 turbo :)).Plus felul cum statea pe sosea si in curbe,era foarte legata,sau nu o mai condusesem eu de mult,iubita de ea cat mi-a lipsit :)

Am ajuns la baiatul cu evacuarea,ii spun ce vreau:

-evacuare ful inox 76mm

-racord flexibil

-un catalizator la jumatate

-tipsurile le vreau tot pe cele de pe cea de 63mm pentru ca mi se pareau ca dadeau foarte bine,nu era nevoie de mai mari

-traseu intercooler adaptat la ce era nevoie,ii explic ca mi-a sarit un furtun de vre-o 2 ori dupa ce am pus bestia de intercooler cand aveam motorul 2.0d

 

Discutat,inteles,acceptat.Mi-a spus ca dureaza in jur de 1 saptamana.

Data trecuta am facut din inox mat,de data asta am optat pentru inox lucios iar baiatul cu evacuarea a spus ca face un experiment pe munca lui,o face cap coada libera pentru ca a mai facut cuiva si se auzea bestial si daca nu imi place o taie si imi pune catalizatorul la jumatate.Ok !

Intre timp mi-am facut si noua cheie contact si i-am facut setarile pentru inchidere si ce mai era(trebuie sa pui contactul nu stiu cum,sa ti apasat si pe urma iar sa il pui,nu am inteles prea bine dar a rezolvat el)

Ma suna sa vin sa ascult evacuarea libera,baieti era exagerat de zgomotoasa,nu cred ca rezistam un drum pana la mare,plus ca este diesel nu are rost sa ne chinuim in privinta sunetului pentru ca nu va fi niciodata un benzinar.Ii spun ca nu ma intereseaza in special sunetul ci performanta asa ca o vreau sa nu ma deranjeze la condus dar sa se auda si bine nu precum un porc care grohaie.S-a apucat si a montat catalizatorul la jumatate.

Mi-a placut cum a lucrat fata de cei de la Pilot pentru ca a facut sudurile nu cu aparatul ci cu altceva care doar bazaia si era tot inox care nu ruginea ce suda el.Sudurile de la Pilot ruginisera(am inteles ca s-a sudat cu sarma de fier).

Evacuarea terminata pusa la punct cu mici ajustari,trecem la traseul intercooler.

Din cauza spatiului mic unele tevi stoc nu au putut fi marite pentru ca pur si simplu eu era loc sa le urc sus spre EGR,erau fix pe fix.Acolo unde s-a putut s-a marit si renuntat la absolut tot traseul stock.Mici adaptari in bara,a trebuit sa renunt la grila bara fata din cauza ventilatorului dar mai tarziu am inteles ca vascul de 2.5 este mai mic si ar fi incaput acela.Poate pe viitor va fi schimbat odata cu bara fata.

Evacuarea si intercoolerul montate,testate mi-au placut.Acum poate expira domnisoara tot aerul de munte.

 

http://s20.postimg.org/wmmxgeeux/IMG_0882.jpg

 

http://s20.postimg.org/9fxzn8iih/IMG_0881.jpg

 

http://s20.postimg.org/9jrt3hnzt/IMG_0884.jpg

 

http://s20.postimg.org/472ypd03d/IMG_0880.jpg

 

http://s20.postimg.org/i79lv8r7d/IMG_1130.jpg

 

http://s20.postimg.org/hzhdkzqux/IMG_0883.jpg

 

http://s20.postimg.org/b6h0oq01l/Picture_076.jpg

 

http://s20.postimg.org/nsw0zarw9/image.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Dupa aceste modificari trebuia sa ii fac si un program strict si bine gandit,cand sa manance,cat si cum.De cei la care am facut resoftarea nu am fost super super multumit asa ca am decis sa incerc altceva.Auzisem ca vin masini cu softuri din Germania si alte tari care nu sunt tocmai in mintile lor si tot pe la noi prin tara se rezolva,sigur fac si ei lucrari bune dar ratiunea mea a fost ca nu isi vor bate prea mult capul cu masina mea fiind modificata in Romania,habar nu avand ce,cat si cum s-a facut la ea si la ei vin sa fac doar softul,nu stiu cat interesa s-ar fi acordat.Am avut cateva oferte si in Bucuresti de genul daca nu iti place cum trage dupa nu imi dai nici un ban,mai auzisem de baietii de la Buzau,dar multe sfaturi ma trimiteau la IASI !Pfffff....tocmai la IASI?Atatea ore de condus mai ales ca masina nu era terminata din punctul de vedere al reglajelor finale.

O reprezentanta in Bucuresti prin video conferinta sau cumva,gaseai tu o solutie,nu aveai si tu Dragos !

Ma hotarasc,acolo ma duc!

Citesc proiecte,ascult sfaturi si clar cea mai buna varianta pentru masina asta este.

Ok,dar cum plec eu la asa drum cu pantofii rupti si tociti?!Ma pun si caut,cine are cel mai bun grip,cea mai buna franare,dar in special de grip ma interesa.Ma hotarasc la Michelin PilotSport 2.Incep si caut si gasesc la o firma din Bucuresti care imi recomanda sa iau varful de gama din acest moment nu de acum 3-4 ani cand a iesit PilotSport 2,doar ca eu mai vazusem anvelope PS3 si parca nu imi palcea cum se vedea talonul privind masina din lateral.In fine ma hotarasc sa iau PS3(macar odata sa vad si eu cum este cu anvelope noi).Patronul de la firma care aducea anvelope imi spune ca a fost la lansarea PS3 in Barcelona(ar fi primit o invitatie de la Michelin pentru ca este unul dintre distribuitori lor) si le-a testat pe un Ferrari nu mai stiu ce model si pur si simplu masina statea lipita de asfalt si la franare si in curbe.Wow spun in capul meu,inseamna ca asta este ce trebuie.

Momentan aveau doar 255/35/18 pe stoc pe care le-am si luat si urma in cateva zile sa vina si cele pentru fata 225/40/18.

Ajung cu ele acasa si le pun pe cantar 10,9kg/bucata 255/35/18 (ulterior le-am cantarit si pe cele pe fata dar nu era mare diferenta in jur de 10,6kg/buc,ceva de genul asta).Intre timp eu imi luasem pentru anvelopele pe 17" de pe engezoaica 2 Run Flat 225/50/17 de iarna pe care le-am pus pe cantar si am avut o placuta surpriza sa vad ca au greutatea de 12,9kg/buc(stiu ca trebuiesc sa fie mai grele cele Run Flat dar totusi anvelopele ce le-am achizitionat erau undeva apropiat de greutatea unora de R17).Ajung si cele pentru fata le montez si totul este ok cu ea direct la geometrie.De data aceasta totul este perfect.

Domnisoara va avea pe ce sa se bazeze pe drumul lung ce urmeaza sa vina si nu numai.

 

http://s20.postimg.org/ayxz5yegp/IMG_0707.jpg

 

http://s20.postimg.org/dqh8wkczd/Picture_004.jpg

 

http://s20.postimg.org/d66t7m94p/Picture_067.jpg

 

http://s20.postimg.org/73z6h4kop/Picture_068.jpg

 

http://s20.postimg.org/ufiosh9kp/Picture_069.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Gata de drum mai trec inca odata pe la Master Mecanic sa mai punem odata testerul in special pentru injectorul care a facut figuri la prima gura de aer luata dupa transplant.Simptome nu existau dar totusi sa fiu sigur 100%.

Imi confirma ca este in parametri si totul este in regula.Pot pleca !

Iau inca 2 baieti cu mine si inima Moldovei scrie pe noi.Drum bun si placut, nu am depasit 110km/h.Eram cu frica dupa mine sa nu se intample ceva pana la resoftare.Schimbat trepte in jur de 2200rot/min,calm,avem timp sa ne si distram pe drumul spre casa.

Stabilisem sa ajung dimineata acolo pentru ca mi-a spus Dragos ca este de munca la soft dar am facut prost calculele si am ajuns in jur de orele 13:00.Dupa ce ma mustreaza putin Dragos incepe lucrarea.Primul run a fost doar ca sa o desfunde(va dati seama 7-8 ore de mers in jur de 2000rot/min s-a depus ceva p-acolo).Il las pe Dragos sa isi faca treaba cum stie el mai bine si plecam sa mancam.Cand ma intorc nu se atinsese inca pragul de 300CP si 700Nm dar era p-aproape(cand am ajuns acolo Dragos m-a intrebat cam la ce m-am gandit,ce as vrea sa scot si i-am spus din ce citisem, eu as vrea sa ating 300CP si 700Nm si imi spune ca este ceva forta la 700Nm) si mi-a spus ca mai a facut niste modificari si incearca acum sa vedem ce iese.

Ultimul run,acum este acum,pentru ce am munct atat,pentru ce am sperat,pentru ce m-am stresat atat.Voi bifa o performanta notabila sau nu?!Cand a inceput run-ul sincer mi-a fost frica si m-am dat inapoi pana am iesit din hala,facea un zgomot de zici ca acum trebuie sa bubuie ceva(parca la primul run nu a facut asa cand a desfundat-o),dar se linisteste.Iese Dragos din masina se uita la grafic si imi spune asta este ! 303,3CP(mie imi place sa spun 304CP pentru a fi fix 100CP peste stoc) si 704,9Nm AM ATINS TINTA !Ma uitam la ea si incepea sa imi fie teama sa o conduc "Asa rea te-ai facut tati tu?".

"Hai sa iesim pe strada sa vedem cum se comporta" imi spune Dragos.Ne urcam in masina si ies pe dumul acela in care am sina de tramvai pe stanga(nu il voi uita niciodata,nu voi uita niciodata senzatia cand am apasat prima oara acceleratia),parca totul era schimbat in ea si nici nu apasasem pedala.Imi spune "Dute in a 3-a la 2000rot/min si dai talpa".Cand am simtit ce se intampla in treapta 2 m-am speriat si nu mi-a ajuns drumul pana in capat sa fac ce trebuia,a trebuit sa intorc.Acum stiu ce poate,ma duc intr-a 3-a 2000rot/min si dau talpa pe urma a 4-a pur si simplu impingea continu,Dragos zicea e bine e bine face presiune,aproape ca nu aveam timp sa ma uit la ceasuri si pe drum in fata ca trebuia sa franez.Din ce am spicuit presiunea facuta parca era 1.8.Abia acum stiu ce poate.Inca o tura la fel,masina era incredibila sau unde m-am obisnuit 7-8 ore sa merg doar 110km/h si aia dati intins.Nu imi venea sa cred ca asta este masina aia 150-170CP de la inceput.Face o tura si Dragos singur cu ea pentru a vedea eu daca da fum,dadea foarte putin cand o calca pe urma nu.Dragos imi zice daca vrei sa fie chiar 0 fum ii mai putem lua 3 cai si va fi 0 dar ii zic NU las-o asa ca nu imi va murdari niciodata bara spate si nu este fum in adevaratul sens al cuvantului cum am vazut la alte masini de se innegreste tot in spate.

Multe multumiri strangeri de mana si speram sa ne vedem si cu alte update-uri sau alt proiect ce urmeaza.

Baietii nu stiau ce poate masina acum si nu le-am aratat pana nu am iesit din oras,inca nici mie nu imi venea sa cred cum putea sa impinga,auzeam doar "gata,gata,las-oooo" :))).Foarte distractiv drumul la intoarcere :D

Pana la urma nu am regretat nici o secunda din drumul parcurs de aproximativ 14 ore si l-as face cu mare placere si a doua oara stiind cat de bucuros ma voi intoarce.

Nu sunt genul care sa merg cu viteza mare sau sa ii dau "cat tine bordul" cum mai aud pe la unii,sunt celalalt gen,sa plece repede,sa nu piarda timp,sa simt cuplul si toata puterea imediat,nu ca la aspirat sa mi-o dea la sfarsit.

 

http://s20.postimg.org/btp45qbp5/Dyno_330_D.jpg

 

http://s20.postimg.org/yh4dbvr95/grafic_330d.jpg

 

http://s20.postimg.org/muk9ar3y1/Picture_078.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

40 de cai pana la M si cuplu dublu. Bun rezultat! Chiar as fi curios cum ar iesi la un "versus" :)

 

Multumesc !

M-am dat cu un urs cu motor de M3 E46,ceva usurat,capota carbon,fara bancheta,semislicuri,suspensie pe spate foarte moale pentru a pune jos puterea si pana la a 3-a am stat amandoi de la a 4-a a plecat.Pe urma am inteles de ce,avea in jur de 1000kg,eu avand in jur de 1650kg.

Edited by CautRezolvari
Link to comment
Share on other sites

Multumesc !

M-am dat cu un urs cu motor de M3 E46,ceva usurat,capota carbon,fara bancheta,semislicuri,suspensie pe spate foarte moale pentru a pune jos puterea si pana la a 3-a am stat amandoi de la a 4-a a plecat.Pe urma am inteles de ce,avea in jur de 1000kg,eu avand in jur de 1650kg.

 

Inseamna ca in situatia unui M3 e46 e foarte discutabila problema :)). Si cand te gandesti sa obtii dintr-un diesel performante apropiate de un benzinar gandit pentru viteza si acceleratie si cu cubaj mai mare, e foarte respectabil. Evident, cu costuri foooaaarte notabile! In plus, cand te gandesti ca ai o masina cu personalitate si atitudine de leu, sunt sigur ca esti cel mai mandru de pe sosea! :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Toata vara m-am bucurat de noile performante.

Intre timp am mai ascultat pareri,am mai tras concluzii,am inteles lucruri.

Importanti nu sunt CP ci CP/kg dar degeaba ai CP/kg daca nu ii poti face sa galopeze.

Ok,dar oare se poate mai mult?MAI MULT ?!Se mira pana si unii dintre cei care au lucrat la msina."Pentru ce iti trebuie mai mult,doar nu te duci la curse cu ea" asta mi se tot spune in ultimul timp.Da,nu ma duc la curse cu toate ca as fi fost asteptat dar consider ca nu este tocmai pentru acel segment si nici nu vreau sa fie.Nu va avea niciodata rollcage si tot timpul va fi pentru strada cu performante maxime,sau cel putin eu asta sper si incerc.

Cum aceste performante nu se puteau in 2005 cand 3.0d a iesit din fabrica,asa nici cand am inceput proiectul nu se putea mai mult dar cuvantul cheie este "cand".Cu trecerea timpului evoluam si putem merge mai departe.

Incep sa conturez urmatorii pasi dar din pacate toata vara am fost ocupat cu alt proiect nu de natura auto si am pierdut ceva teren.

Cu toate astea am vrut neaparat sa o duc pe cel mai bun drum si cel mai frumos peisaj de la noi,Transalpina.

Bucata de drum incepand de la Ranca pe parcursul a 50 km este impecabil,abia asfaltat,nu credeam ca exista asa ceva la noi in tara.I-am facut cateva poze pentru ca totul era asa de perfect. Pe acest drum nu a contat ca era deal sau vale,cuplul facea legea.

 

http://s20.postimg.org/m45ba75q1/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/4e96t6rw9/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/c4fyybu7t/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/7srd9bnax/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/9ylo3tqrd/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/843royxfd/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/c1r1edk8p/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/64s7uo9fd/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/5y9gugtyx/image.jpg

 

http://s20.postimg.org/e2hkz7ge1/image.jpg

Edited by CautRezolvari
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

 

Multumesc !

Nu te gandi ca sunt genul "de bani gata" si nici nu mi-as dori asta pentru ca lucrurile astea "mici" pentru ei nu ar mai insemna o bucurie cand muncesti atat pentru un scop si ajungi la final.

S-au facut eforturi in toate privintele pentru proiect dar asta nu intra in discutie.

 

 

 

cand am intrebat de meserie nu m-am gandit la partea financiara sau munca pe care o faci/faceti, ci la modul tau de a povesti asta, creanga cred ca era mic, copil:)

Link to comment
Share on other sites

Prima evacuare a fost facuta la Pilot.

Primul soft a fost facut la Exelixis...

Mecanicul care 70% din munca si toate piesele care s-au pus si schimbat este munca lui.Dupa parerea mea in Bucuresti este un singur mecanic pentru BMW.Pana sa ajung la el dupa ce am luat masina am mai fost pe la fel si fel care habar nu aveau despre motoarele BMW.Acesta este Nasi sau pentru pasionati cunoscut precum DGH !

Turbina a fost modificata de maestrul in turbo Bogdan cunoscut si ca Haplea.

A doua evacuare apartine unui baiat pe nume Shen.

Al doilea soft are semnatura dupa parerea mea maestrului inginer Dragos-Complete Chip.

 

Eu i-am cautat,i-am gasit si le multumesc pentru toata munca lor,au facut cu adevarat un om fericit,voi ii puteti cauta sau cauta alte variante este alegerea voastra exact cum am avut si eu de ales.

 

Multumesc tuturor celor care m-au ajutat si poate am omis sa ii numesc!

 

Dupa sfaturile si invataturile trase este timpul sa incep si practica.

Aproximativ 1 an daca nu mai bine am cautat alte jante.Sa fie concave sau sa fie cu buza,sa fie usoare sau sa fie neaparat OEM pentru ca sunt mai rezistente,sa fie aftermarket sau originale si nu in ultimul rand sa dea bine si pe masina nu doar in poze pentru ca pe masina vor sta !

Am ajuns la concluzia ca cel mai bine i-ar sta cu ceva concav si modelul cel mai potrivit ar fi "furculitele" de CSL,dar cum facem ca acelea sunt originale doar pe 19?Iar la drumurile noastre pe 19 nu vreau sa pun orice s-ar intampla !Multi p-aici pe forum m-au luat la misto deoarece caut de atata timp si ce fac mai iau sau nu si tot felul de rautati...

Intr-un final m-am hotarat BBS RC 300.

Le-am achizitionat acum cateva zile dupa lungi cautari pentru ca le vroiam pe cele cu ET 13 nu ET38.

Sunt toate 8,5j ET 13 si vor face pereche cu semi-slick-uri 225/35/18 si 225/40/18 pe care nu le-am achizitionat inca dar sunt in cautari deoarece as vrea sa le iau pe cele mai usoare si cu cel mai bun grip.Cam greu,nu?

Jantele trebuiesc sablate si revopsite si nu are rost sa le mai pun acum pentru ca vine iarna si iarna stam pe ganduri si pe oua.

Jantele au incredibila greutate de 8,3kg/buc si am inteles ca as putea sa fac o roata completa de greutate 14-15kg,asta ar insemna anvelopa de aproximativ 6-6,5kg(searching...)fata de ce am acum 23kg/buc(aveam 22,5kg/buc cu anvelopele tocite) ar trebui sa fie o diferenta sesizabila cele 8kg/roata.Am inteles ca 1kg per roata care munceste = 10kg per greutatea totala...

 

http://s20.postimg.org/jgq0hm1tl/Picture_191.jpg

 

http://s20.postimg.org/46q5af6bd/Picture_192.jpg

 

http://s20.postimg.org/lhgk2fxyx/RC300.jpg

 

http://s20.postimg.org/qu5egklvd/rc300_II.jpg

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Foarte frumoasĂŁ mașina, proiectul și prezentarea!

Nu te gândești s-o scoți și pe traseu?Ar fi pĂŁcat dupa atâta timp și bani investiți sĂŁ nu te bucuri de toatĂŁ puterea ei.

 

 

Legat de dimensiunea gumelor: de ce diferența de talon fațĂŁ-spate?

 

Mult succes ĂŽn continuare!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.