Jump to content

Intrebare despre amoortizor


bogdankirk

Recommended Posts

Tocmai ce am achzizitionat un e36 fabr. 92 motor 2.0l benzina.

Am observat un zgomot ascutit (parca se freaca ceva)la roata din dreapta spate. Cand am dat roata jos am observat ca are ulei pe el . Foarte putin ce e drept dar vreau sa stiu daca e in regula ca are ulei pe el si daca asta e cauza zgomotului.

 

:blink:

Link to comment
Share on other sites

Salut man,auzi dar cand iei curba tare atingi cu ea adika se lasa pe fata intr-o parte rau?ai suspensie normala pe ea?daca ai suspensie normala pe ea,poti sa a-ti schimbi telescopul cu unul nou,pretul minim este 1 milion 800 de mii un telescop.
Link to comment
Share on other sites

Salut man,auzi dar cand iei curba tare atingi cu ea adika se lasa pe fata intr-o parte rau?ai suspensie normala pe ea?daca ai suspensie normala pe ea,poti sa a-ti schimbi telescopul cu unul nou,pretul minim este 1 milion 800 de mii un telescop.

231411[/snapback]

Salut eu am avut aceas problema ca tine tot cand dadeam cu masina prin gropi batea de te schotea din masina erau amortizoarele si inca ceva era un fier cu doi pivoti la ambele capete

Link to comment
Share on other sites

Salut,da...aceiasi problema am patito si eu,cand vedeam groapa mergeam ca melku si claxonau astia cu loganurile in spate si e nasol cand sti ca...de fiecare data cand sunt niste gropi patesti acelasi lucru,deci daca a-ti bate cand treci prin gropi ori ai piulita aia cu filet pe exterior care se prinde la baza telescopului este iesita de acolo ori telescopul este spart,daca e spart vezi ca gasesesti la magazin telescop de e36 care pleaca de la pretul 1 mil 800 de mii bucata-2 mil bucata.
Link to comment
Share on other sites

sal man, am patit si eu ceva de genul la masina (e34) am dat roata jos si era ulei pe el ca la balamuc, ideal ar fii sa le schimbi ambele amortizoare, in felul asta priemesti garantie pt ele, altfel daca o sa cumperi decat unul nu ti se acorda garantie , ca se spune ca majoritatea greutatii se va lasa pe cel nou, nu stiu exact cum este la tine prinderea in fuzeta si oala dar eu am schimbat amortizoarele in 2,5h, tinand cont ca nu sant specialist. Ideal ar fii sa il dai jos (cred ca se tine in 3 piulite de 13 sus in oala si intr-un surub de 19 in fuzeta) daca poti sa il dai jos scoate si arcul de pe el, apasa pe axul amortizorului si vezi cat de mult este dus, daca este bun ar trebui sa revina imediat inapoi, daca nu.......... Daca vrei sa citesti cum se desfac amortizoarele vezi ca este la seria 5 un DIY, facut de mine, cu poze cu nebunii, citeste acolo ca nu e greu sa il dai jos. bafta
Link to comment
Share on other sites

scoate si arcul de pe el, apasa pe axul amortizorului si vezi cat de mult este dus, daca este bun ar trebui sa revina imediat inapoi, daca nu..........

232747[/snapback]

 

Eu, unul, nu cred ca un amortizor revine repede la loc. Trebuie tras ff greu in ambele sensuri . atunci e bun. Rolul amortiz e sa franeze miscarea rapida a rotii in sus sau in jos. De revenire rapida se ocupa arcul, iar de amortizarea acestei miscari se ocupa amortizorul. Cu stima.

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ce am achzizitionat un e36 fabr. 92 motor 2.0l benzina.

Am observat un zgomot ascutit (parca se freaca ceva)la roata din dreapta spate. Cand am dat roata jos am observat ca are ulei pe el . Foarte putin ce e drept dar vreau sa stiu daca e in regula ca are ulei pe el si daca asta e cauza zgomotului.

 

:blink:

231384[/snapback]

e dus amortizoru

sa-ti iei pereche!

Link to comment
Share on other sites

Salut,batrane cu e36,ai 2 posibilitati,ori le duci la cineva ca sa ti le refaca dar te mai complici,scoatele de pe masina,masina trebuie s-o lasi intr-un garaj ceva pe niste butuci ceva,poate pana ti le reface dureaza 2 zile dar e si asta o solutie,sau te duci la magazin si a-ti iei de ex. bilstein pe ulei 1 milion 800 de mii bucata si bilstein pe gaz 2 mil bucata,si mai sunt si alte cateva firme cam la 2 mil bucata telescopul, nu sunt firme celebre dar sunt noi cu garantie,e si acum daca te duci sa le iei noi ai grija ca s-ar putea ca noile telescoape care le iei sa fie mai lungi si sa nu intre in jamba si vezi ca piulita care se infileteaza la baza telescopului in jamba trebuie sa aiba normal filet pe exterior,cel mai bine ar fi sa sti codul de pe cele vechi dar sper sa nu fie probleme,ai dai talonul tot celui de la magazin dar sper ca cel care a avut masina inainte sa nu fi facut vreo modificare,ti-o spun asta pt ca eu la e30 cand mi-am schimbat telescoapele pe fata acum 2 saptamani comandasem telescoapele si cand m-am dus la un amik sa le schimbam telescopul era mai lung decat celalalt vechi cu un cm si jumatate si nu putea sa al prinda piulita la baza si in plus imi daduse la ele piulite cu filet pe interior si la mine mergea piulite cu filet pe exterior ,pana la urma m-am dus le-am dus inapoi si m-am dus la alt magazin si mi-a adus unele identice cu cele pe care le-am avut.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
mie de ieri a inceput sa-mi bata ceva foarte incet si la gropi, dar nu imi dau seama daca in fatza sau in spate.Intrebarea mea este ca, daca e amortizor sau bucsa sau orice alta problema de suspensie, sunetul il voi auzi mai puternic pe viitor,odata cu agravarea problemei??
Link to comment
Share on other sites

Eu, unul, nu cred ca un amortizor revine repede la loc. Trebuie tras ff greu in ambele sensuri . atunci e bun. Rolul amortiz e sa franeze miscarea rapida a rotii in sus sau in jos. De revenire rapida se ocupa arcul, iar de amortizarea acestei miscari se ocupa amortizorul. Cu stima.

233056[/snapback]

Doar la Bmw si inca cateva marci amortizorul are dublu efect si in sus si in jos...

restul doar in sus amortizeaza...

Link to comment
Share on other sites

Doar la Bmw si inca cateva marci amortizorul are dublu efect si in sus si in jos...

restul doar in sus amortizeaza...

260263[/snapback]

 

 

Aceste marci de care zici tu, cumpara amortizoare de la firmele specializate in amortizoare. Principiul de functionare este acelasi. Nu ai dreptate . Sorry

Link to comment
Share on other sites

Depinde de problema .... daca e rulment mai mult ca sigur il vezi auzi mai puternic pana iti va cadea roata ... (sper sa nu ajungi pana acolo)

Daca ti la masina ta (in primu rand menajeaz-o la gropi si linii de tramvai) si in al2lea rand cum se aude ceva , daca te pricepi fa-i o inspectie daca nu du-o la un meserias !

Link to comment
Share on other sites

Depinde de problema .... daca e rulment mai mult ca sigur il vezi auzi mai puternic pana iti va cadea roata ... (sper sa nu ajungi pana acolo)

Daca ti la masina ta (in primu rand menajeaz-o la gropi si linii de tramvai) si in al2lea rand cum se aude ceva , daca te pricepi fa-i o inspectie daca nu du-o  la un meserias !

260367[/snapback]

Masina abia am adus-o din germania si in general nu umblu decat pe sosele principale,nu o bag pe gropi.O sa o duc la cineva la o inspectie, la auto transilvania probabil nu, deoarece la alt bmw ultima oara cand am dus-o pt o verificare directie mi-a dat masina care mergea drept si volanul statea intr-o parte :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cam asa se intampla

Si cand cineva povesteste de un mecanic foloseste si emoticon-ul asta : :blink:

Asta spune totu' de mecanicii romani

Bine in cazul meu nu era vorba de nimic stricat ci de roata de rezerva din portbagaj ... ea facea zgomotul ciudat de care aminteam in primul post

Edited by bogdankirk
Link to comment
Share on other sites

Cam asa se intampla

Si cand cineva povesteste de un mecanic foloseste si emoticon-ul asta :  :blink:

Asta spune totu' de mecanicii romani

Bine in cazul meu nu era vorba de nimic stricat ci de roata de rezerva din portbagaj ... ea facea zgomotul ciudat de care aminteam in primul post

260637[/snapback]

interesant cu roata de rezerva.am sa incerc si cu ea,dar o sa testez la cineva bucsi, suspensii,....

Link to comment
Share on other sites

Aceste marci de care zici tu, cumpara amortizoare de la firmele specializate in amortizoare. Principiul de functionare este acelasi. Nu ai dreptate . Sorry

260363[/snapback]

STIU din surse seriose caci amortizoarele standard de pe masini in general au amortizare doar intr-un sens..nu ai tu dreptate si nu stiu pe ce te bazezi cand spui asta ..lamureste-ma oricum ,in principiu nu caut condradictoriu...

 

dar uite o tema ...cu ce difera amortizorul de la un astra 2002 fata de un bmw 320 2002 ?!

Link to comment
Share on other sites

amortizoarele difera dpdv a lungimii. Am avut amortizor pt Golf III, Grand Cherokee, BMW, Dacie 1300 si Super Nova si toate cind sunt noi sunt greu si de tras si de impins. Deci ele functioneaza in dublu sens. Sincer nu are rost sa ne contrazicem la nesfarsit. Fiecare cu parerea lui . Daca vrei, eu va dau dreptate.
Link to comment
Share on other sites

amortizoarele difera dpdv a lungimii. Am avut amortizor pt Golf III, Grand Cherokee, BMW, Dacie 1300 si Super Nova si toate cind sunt noi sunt greu si de tras si de impins. Deci ele functioneaza in dublu sens. Sincer nu are rost sa ne contrazicem la nesfarsit. Fiecare cu parerea lui . Daca vrei, eu va dau dreptate.

260860[/snapback]

cand tragi de tija de la amortizor opune rezistenta,iar cand impingi in tija nu opune rezistenta la amortizorul pe care il are golf 3..si iti spun sigur asta ca vand piese si am amortizoare in spate destule cat sa pot testa treaba asta...

 

deci cand dai in groapa masina se lasa si amortizorul nu opune rezistenta (pt ca ar fi foarte tzeapana masina si ti-ar rupe ficatu la gropi) iar cand masina a trecut de groapa si da sa se ridice amortizorul se opune arcului astfel evitand balansarea...

 

acelasi principiu il are si un amortizor sport(are tija scurta pt o garda joasa si dublu sens la amortizare)...si daia topaie pe la gropi sau la sina de tramvai,de simti fiecare pietricica daca iti mai pui si arcuri sport..

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.