Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

bmw e 46 nu trage de la 2500 in sus


Recommended Posts

salut am un e 46 320 d de 136 de cai si nu vrea sa traga de la 2500 in sus deloc pana acolo accelereaza acceptabil apoi se plafoneaza nu mai trece nici de 130 km furtunul care intra in egr nu se umfla asa de tare doar putin se poate apasa cu mana,am scos mufa de la debitmetru si merge mai rau motorul,am blocat furtunasul care intra in egr sa vad daca merge mai bine si la fel, sa verificat jocul l a axul turbinei si este ff mic ,geometria variabila functioneaza actionat vacumul cu pistol de vacumare si se misca si atunci cand pornesc motorul,am schimbat:

-inlocuit furtunasele vacum cu unele siliconice de 3 mm

=inlocuit electrovalva turbo

-curatat circuitul de la turbo intercooler si egr verificat sa nu aiba scurgeri de ulei

=inlocuit senzor de pe admisie

-demontat catalizatorsi facut proba fara el

=verificat injectorul cu fir lam masurat si are in jur de 115 ohhmi

 

am puso pe tester si mia spus baiatul de acolo ca turbina nu face presiune de 2.1 bari cat cere ecu si face doar 1.9 mi sa spus ca ar pierde presiune pe undeva dar nu imi pot da seama pe unde si ce ar mai putea fi de vina daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi ms

Link to comment
Share on other sites

salut am un e 46 320 d de 136 de cai si nu vrea sa traga de la 2500 in sus deloc pana acolo accelereaza acceptabil apoi se plafoneaza nu mai trece nici de 130 km furtunul care intra in egr nu se umfla asa de tare doar putin se poate apasa cu mana,am scos mufa de la debitmetru si merge mai rau motorul,am blocat furtunasul care intra in egr sa vad daca merge mai bine si la fel, sa verificat jocul l a axul turbinei si este ff mic ,geometria variabila functioneaza actionat vacumul cu pistol de vacumare si se misca si atunci cand pornesc motorul,am schimbat:

-inlocuit furtunasele vacum cu unele siliconice de 3 mm

=inlocuit electrovalva turbo

-curatat circuitul de la turbo intercooler si egr verificat sa nu aiba scurgeri de ulei

=inlocuit senzor de pe admisie

-demontat catalizatorsi facut proba fara el

=verificat injectorul cu fir lam masurat si are in jur de 115 ohhmi

 

am puso pe tester si mia spus baiatul de acolo ca turbina nu face presiune de 2.1 bari cat cere ecu si face doar 1.9 mi sa spus ca ar pierde presiune pe undeva dar nu imi pot da seama pe unde si ce ar mai putea fi de vina daca ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi ms

 

nu stie nimeni despre ce ar putea fi vorba?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.