Jump to content

Semeringuri supape sau doar abur


coressy19825

Recommended Posts

Abia,am luat masina ,si am cam probat-o ,condus mai sportiv,si am observat ca imi cam papa uleiul daca merg mai turat,Am motul 5w40 in motor.....completez cam 200,250 de ml la 1000 de km

Am acelasi tip de motor...sunt simeringurile...problema comuna....se repara...Verifica si distributia inainte sa le schimbi, nu de alta, dar tot demontezi. De asemenea ia si garnitura la capac tacheti. E bine sa faci reparatia cat mai curand, sa eviti alte complicatii - uleiul ala ars se duce in catalizator, sau mai bine spus trece prin el...intelegi tu. N42 functioneaza cu o cant mare de ulei in partea superioara, de aici si consumul/pierderea...

Link to comment
Share on other sites

Am acelasi tip de motor...sunt simeringurile...problema comuna....se repara...Verifica si distributia inainte sa le schimbi, nu de alta, dar tot demontezi. De asemenea ia si garnitura la capac tacheti. E bine sa faci reparatia cat mai curand, sa eviti alte complicatii - uleiul ala ars se duce in catalizator, sau mai bine spus trece prin el...intelegi tu. N42 functioneaza cu o cant mare de ulei in partea superioara, de aici si consumul/pierderea...

Sunet ca de diesel Bmw e46 2.0 benzina: http://youtu.be/tCkTPeNRROk

de curiozitate,asa se aude si motorul tau?

 

Trimis de pe al meu HUAWEI Y530-U00 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sunet ca de diesel Bmw e46 2.0 benzina: http://youtu.be/tCkTPeNRROk

de curiozitate,asa se aude si motorul tau?

 

Trimis de pe al meu HUAWEI Y530-U00 folosind Tapatalk

Cred ca trebuie sa schimbi si distributia. Gaseste un mecanic care stie ce inseamna VALVETRONIC !!! E foarte important acest lucru. Simeringurile se pot inlocui fara sa se demonteze chiulasa. Dar nu face orice mechanic asta.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca trebuie sa schimbi si distributia. Gaseste un mecanic care stie ce inseamna VALVETRONIC !!! E foarte important acest lucru. Simeringurile se pot inlocui fara sa se demonteze chiulasa. Dar nu face orice mechanic asta.

Am facut niste verificari si am vazut ca intinzatorul e.schimbat,e ala cu capuĂâş de 6 mm,si ma gandeam ca daca e pe lant nu mai.schimbi veci distributia,la dacie nimeni.nu o schimba....

vorbind cu mai multi useri ziceau ca asa se aude motorul asta,cei drept nu.mereu doar cand e mai.rece ca dupa se regleaza...acu nubstiu ce sa zic,motorul trage foarte bine nu da rateuri,cu consumul de ulei e ca atunci.cand.nu.forjez motorul nu.papa deloc,dar atunci.cand merg mai sportiv se cinsuma dar nu exagerat..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.