Jump to content

Zgomot la accelerare ..un fel de rapanit la motor


Recommended Posts

Buna seara

Detin un Bmw X3 2011 2.0d 184 cp 131.000 km....am observat de curand dimineata cand plec dupa loc si accelerez un rapanit sa zic asa ...un ciricait ..un sunet de tacheti la benzinare cand e uleiul slab sau nu e mai deloc ....dupa ceva mers nu se mai aude zgomotul ....cand accelerez rapane si parca ia mai cu greu viteza ....apoi isi revine si merge perfect ...sa zic dupa ce se incalzeste , dar am patit-o si de 2 ori intr-o zi !

A mai patit cineva sau care credeti ca ar fi problema ??? de la motorina proasta ? ..de la ulei ?? sau de la lantul de distributie ???

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Buna seara

Detin un Bmw X3 2011 2.0d 184 cp 131.000 km....am observat de curand dimineata cand plec dupa loc si accelerez un rapanit sa zic asa ...un ciricait ..un sunet de tacheti la benzinare cand e uleiul slab sau nu e mai deloc ....dupa ceva mers nu se mai aude zgomotul ....cand accelerez rapane si parca ia mai cu greu viteza ....apoi isi revine si merge perfect ...sa zic dupa ce se incalzeste , dar am patit-o si de 2 ori intr-o zi !

A mai patit cineva sau care credeti ca ar fi problema ??? de la motorina proasta ? ..de la ulei ?? sau de la lantul de distributie ???

multumesc

 

Cred ca cel mai indicat e sa faci o verificare cat mai rapida ca daca e lantul risti sa-ti afecteze foarte multe chestii costisitoare. Nu mai bine pui un clip video cu sunetul pe care-l face? Mai multi membri au motorul asta si multi din ei au remediat diverse probleme, 'ciricaitul' ala poate sa se auda din diverse parti (din fata, din spate, vreun ventilator sau chiar lant). La motorul tau, paza buna trece primejdia rea, asa ca repara-l din timp, vei fi mult mai multumit!

Edited by VeGe
Link to comment
Share on other sites

Cred ca cel mai indicat e sa faci o verificare cat mai rapida ca daca e lantul risti sa se rupa. Nu mai bine pui un clip video cu sunetul pe care-l face? Mai multi membri au motorul asta si multi din ei au remediat diverse probleme, 'ciricaitul' ala poate sa se auda din diverse parti (din fata, din spate, vreun ventilator etc).

 

La fel daca ai condus un benzinar ...accelerezi ..ciricaie si nua trage decat dupa cateva secunde ....dar dupa cateva secunde trage si isi revine ...cand scade turatia si accelerez iar se aude rapanitul asta ...apoi intra in standarde si functioneaza bine ....2 zile la rand dimineata ptr cateva sec.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am 6 luni garantie ...e luata de la o reprezentanta si mi s-a oferit garantie motor si transmisie ...cutie .....scoate zgomotul asta numai in sarcina , nu si la relanti ....cred ca lantul ar face si la relanti

mi s-a zis ca poate fi motorina proasta ....

 

Motorina si uleiul proaste sunt sloganul tuturor si te amana asa pana se defecteaza mai serios, iar dealerii se roaga sa mearga pana expira garantia. Poti (cred eu) daca nu vrei sa platesti o diagnosticare sa rogi un coleg din preajma care are motor ca al tau si care a avut probleme cu el sa o asculte putin pe a ta. Mai mult de atat nu cred ca poti rezolva pe forum. Oricum, sunetele asta, la motorul asta nu sunt joaca/gluma d.p.m.d.v.

Link to comment
Share on other sites

asta seara desi numai facea zgomote , am completat 3 sferturi de rezervor cu motorina aditivata Mol .

Maine dimineata daca se repeta problema , voi merge spre Sevice Bmw , daca nu , va voi spune de unde sa nu bagati motorina normala :)

 

Motorina am incercat de pe la toate statiile si nu am sesizat mari diferente decat la Rompetrol (o consuma putin mai repede). Sa dea Dumnezeu sa ai problema asta doar din cauza motorinei proaste (problema destul de mare in RO). Dar cred eu ca daca era motorina proasta cauza strica vreun injector si pornea greu, mergea urat, nu doar tacanea putin. Poti maine cand o pornesti sa ridici capota si sa filmezi motorul cat sa cuprinzi sunetul pe care il auzi si bine e sa tii cont de zona din care provine.

Link to comment
Share on other sites

nu se aude la relantiu ...numai in sarcina cand accelerez de pe la 1500 rpm ..1 sec 2 apoi creste turatia , creste viteza si dispare ....a mai aparut iar cand a scazut foarte mult viteza si turatia si am accelerat brusc ...iar 1 -2 sec pana creste viteza si implicit turatia ...apoi iarasi a disparut
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut

Problema mea la o alta masina diesel a fost un capac slabit care intra in rezonanta la 1500 rpm si disparea la 1700.Greu am gasit cauza fiind ascuns in aripa fata.Incearca sa ai pe cineva care sa accelereze pe loc si sa mentina la turatia la care iti apare zgomotul poate identifici ceva.

Numai bine si succes!

Link to comment
Share on other sites

Salut

Problema mea la o alta masina diesel a fost un capac slabit care intra in rezonanta la 1500 rpm si disparea la 1700.Greu am gasit cauza fiind ascuns in aripa fata.Incearca sa ai pe cineva care sa accelereze pe loc si sa mentina la turatia la care iti apare zgomotul poate identifici ceva.

Numai bine si succes!

 

nu cred sa fie capac sau ceva de genu ...aici frica mare este lantul de la distributie ...dar ma gandesc ca ar face zgomot mai tot timpul ca sa atraga atentia...mai ales cand creste turatia motorului ....astept pareri , sfaturi

ms

Link to comment
Share on other sites

Face asa de la motorina proasta si face undeva intre 1400-1700 rpm cand o calci din scurt. Dupa ce se incalzeste putin nu mai face. Alimenteaza cu motorina buna de la MOL sau OMV si gata treaba. Am patit la fel si eu cu motorina de la sarbi. Cand aud de distributia de la N47 ma ia capul, e ca atunci cand cauti pe net despre o durere si afli ca esti insarcinat...dry.gif

Apropo, vezi ca daca vreodata ti se va opri motorul la plecarea de pe loc sa nu mai incerci sa o pornesti, sa o duci direct pe platforma la service;)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Face asa de la motorina proasta si face undeva intre 1400-1700 rpm cand o calci din scurt. Dupa ce se incalzeste putin nu mai face. Alimenteaza cu motorina buna de la MOL sau OMV si gata treaba. Am patit la fel si eu cu motorina de la sarbi. Cand aud de distributia de la N47 ma ia capul, e ca atunci cand cauti pe net despre o durere si afli ca esti insarcinat...dry.gif

Apropo, vezi ca daca vreodata ti se va opri motorul la plecarea de pe loc sa nu mai incerci sa o pornesti, sa o duci direct pe platforma la service;)

 

da la 1400-1700 rpm....pe aici la accelerare brusca rapane 1-2 secunde , apoi ia viteza si dispare zgomotul !!!

oricum de azi voi pune numai motorina aditivata sa fiu sigur ca numai am probleme de genu

Link to comment
Share on other sites

nu am facut test injectoare , dar porneste f bine , nu scoate fum , trage f bine .... doar caraie putin la rece in accekeratie brusca ....cred ca voi face si un test

dar merg pe teoria motorinei proaste aditivate ... sunt clien Mol si e prima data cand ma gandesc la calitate motorinei ..voi paria pe cea aditivata de acum

Edited by Flavoris
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Banuiesc ca aceeasi problema am avut-o si eu . Link http://www.bmwclub.ro/forums/topic/160852-bmw-x3-f25-zgomote/.

 

Cand am adus-o din Germania ,la cateva zile facea exact la fel cum s-a descris aici, trancanea f tare.

S-a rezolvat aproape de la sine, fara interventii mecanice, doar cu leacuri 'babesti'. Am pus numai motorina varianta mai scumpa la orice peco, am mai pus candva aditiv pentru motorina la flacon, si am mai pus de vreo 3 ori asta vara ulei 2T in motorina.

Masina mea, F25 2.0d merge cel mai bine cu motorina Ecto (de la L.k.l). Chiar ieri i-am pus iar si nu stiu ce a avut de data asta in ea, ca este mult mai silentios motorul, dovedit cu aplicatie de masurat decibelii, si trage mult mai bine chiar de la 1200 turatii. E vorba aia...'mananca chibrite', deci cu 160 km/ h abia calc pedala de acceleratie . Nu mai simt vibratii la relanti si e mult mai 'smooth' in acceleratie.

Ori a avut ceva pe la EGR ori pe la injectoare, nu stiu, dar sper sa ramana asa.

Edited by cornelb85
Link to comment
Share on other sites

....am observat de curand dimineata cand plec dupa loc si accelerez un rapanit sa zic asa ...un ciricait ..un sunet de tacheti la benzinare cand e uleiul slab sau nu e mai deloc ....dupa ceva mers nu se mai aude zgomotul ....cand accelerez rapane si parca ia mai cu greu viteza ....apoi isi revine si merge perfect ...sa zic dupa ce se incalzeste , dar am patit-o si de 2 ori intr-o zi !

 

 

la mine a fost 100% identic cu descrierea ta.N-as fi putut sa descriu mai bine !

Problema, un injector "fugit" din parametri .

Am schimbat injectorul si am scapat de probleme.

 

 

si am mai pus de vreo 3 ori asta vara ulei 2T in motorina.

 

 

moartea filtrului de particule.

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca aceeasi problema am avut-o si eu . Link http://www.bmwclub.ro/forums/topic/160852-bmw-x3-f25-zgomote/.

 

Cand am adus-o din Germania ,la cateva zile facea exact la fel cum s-a descris aici, trancanea f tare.

S-a rezolvat aproape de la sine, fara interventii mecanice, doar cu leacuri 'babesti'. Am pus numai motorina varianta mai scumpa la orice peco, am mai pus candva aditiv pentru motorina la flacon, si am mai pus de vreo 3 ori asta vara ulei 2T in motorina.

Masina mea, F25 2.0d merge cel mai bine cu motorina Ecto (de la L.k.l). Chiar ieri i-am pus iar si nu stiu ce a avut de data asta in ea, ca este mult mai silentios motorul, dovedit cu aplicatie de masurat decibelii, si trage mult mai bine chiar de la 1200 turatii. E vorba aia...'mananca chibrite', deci cu 160 km/ h abia calc pedala de acceleratie . Nu mai simt vibratii la relanti si e mult mai 'smooth' in acceleratie.

Ori a avut ceva pe la EGR ori pe la injectoare, nu stiu, dar sper sa ramana asa.

 

La 160 x3 f25 e de mult lesinat ce naiba .. cat despre motorina, eu n-am observat sa fie diferenta de performante la nicio masina. Eu bag de la Mol si merge la fel cu ieftina si scumpa. 4 ani am folosit lukoil,

si a fost ok si la fel, nu era diferenta intre ecto si motorina ieftina. Cat despre 2t, toti mecanicii cu care am interactionat il contraindica.

Link to comment
Share on other sites

Despre X3 F25... nu poti sa le ai pe toate.

Oricum se poate merge constant destul de bine si cu 160-170 km/h. Acum, fiecare masina din acelasi model poate trage diferit in functie de posibilele probleme sau neajunsuri la turbo, egr, dpf, injectoare, tacheti-supape, sau calitatea motorinei sau a uleiului.

Cea mai buna definitie despre el este ca e suv (sav) de oras, daca mergi cat de cat lejer, iese un consum de 6.5-7 % in oras, cu cutie automata.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Salut,

 

Se pare ca am aceleasi probleme ca si tine.

Ai schimbat un singur injector? Din cate am discutat cu mai multi mecanici, ei recomanda sa se schimbe toate 4.

Ma gansdesc ca si eu trebuie sa fac acelasi lucru (sa schimb un injector) si nu stiu ce sa fac, adica daca merge sa schimb doar unul sau trebuie neaparat toate 4.

multumesc frumos

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.