Jump to content

zgomot la rulare


asterix

Recommended Posts

80% e de la cauciucuri, cel putin lafel era si la mine de credeam ca am toti rulmentii muci, am schimbat de curand toate cauciucurile si incredibil nu se mai aude nimic

231754[/snapback]

 

Da, si eu am patit la fel ! Eu zic ca zgomotul si vibratia la viteza este 98% din cauciucuri. Daca ai avut amortizoarele duse, ti-au uzat inegal cauciucurile. Verifica cauciucurile, chiar daca arata foarte bine cauciucul poate fi uzat neuniform !

Link to comment
Share on other sites

Am fost la Augsburg si dupa un test drive de juma de ora, schimbat roti fata cu spate mi-au spus ca nu este de la rulment, este ceva de la rulare, parca ar freca de ceva si ca 95% este din cauza discurilor pe spate. intradevar erau cam uzate. le-am schimbat, discurile si placutele si surpriza .... zgomotul se aude la fel ca inainte.

cum imi pot da seama daca este de la cauciuc?

maine sun la Automobile Bavaria si ma programez la un test drive, ca ma scoate din minti zgomotul asta, parca ar fi picatura chinezeasca.

Sper sa isi dea seama macar aici ca daca nu mi-ar ramane ultima varianta Munchen :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

Si eu zic ca 90% e din anvelope,.....totusi acestea s-au uzat neuniform dupa schimbarea amortizoarelor daca nu a fost facuta geometria rotilor, posibil sa le schimbi ,sa nu mai faca o perioada pana le uzeaza din nou !!! , sincer chiar trebuie facuta geometria rotilor , intreaba si tu la Bavaria daca tot mergi acolo ............nu e chiar asa scumpa operatia (aprox 100 lei, depinde de service......... eu am dat 75 lei).
Link to comment
Share on other sites

Am fost inainte la bavaria si mi-au spus ca nu se face geometria rotilor dupa schimbarea de amortizoare.

Deasemenea volanul sta drept si nu trage deloc stanga dreapta.

Cei de la Bavaria nu au vrut sa faca test drive pana nu schimbam bucsile, bratele si discurile spate care erau uzate rau.

Le-am schimbat la Augsburg pe toate ca la Bavaria imi iesea mai scump.

La Augsburg mi-au spus ca nu este de la cauciucuri pentru ca le-au schimbat incrucisat si zgomotul tot in stanga se aude.

Cauciucurile le am de un an, sunt aproape noi, Fulda 225/45/17, le-am verificat gentile, le-am echilibrat si nu imi prea da mana sa le schimb, am dat pe unul 6 mil.

Maine sunt programat la Bavaria pentru test drive.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la Bavaria , am facut programare de 3 zile . Cand am ajuns nu m-au gasit pe lista de programari si am asteptat de la 10 la 2 pana mi-au sarit toti pepenii.

Cu o lehamite greu de inteles mi-au spus sa mai astept inca vreo 2 ore. dupa cateva insistente am facut un simulacru de test drive si mi-au spus ca nu este de la rulment "mai mult ca sigur" si ca ar fi de la roti, ca nu sunt echilibrate si sa imi schimb inelele de fixare la jante.

Am plecat la Autosoft am pus inele de fixare noi, am verificat fiecare roata in parte, inclusiv gradul de uzura.

Toate sunt perfect echilibrate fara nici o problema.

Cand am plecat am ramas surprins ca zgomotul persista. Acum m-am impacat cu gandul si incerc sa ignor acest zgomot.

Am ramas uimit totusi de lipsa de profesionalism a celor de la Automobile Bavaria, am crezut ca au alta atitudine fata de clienti si fata de aceasta marca, insa s-a dovedit ca nu este altceva decat o adunatura de romanasi ignoranti tolaniti intr-o cladire foarte frumoasa, oameni de o calitate indoielnica.

insa acesti acesti mojici nu inteleg ca BMW nu inseamna neaparat un birou, multe hartii si un showroom ci PASIUNE fata de tot ce reprezinta calitatea si feelengul pe sosea oferit de aceasta marca.

Credeti ca daca veneam cu un serie 7 sau x 5 s-ar fi comportat altfel ?

cand am plecat am simtit ca plec dintr-o cocina morala plina cu diamante.

Pacat ca oamenii de acolo nu se ridica la caliatea produsului pe care il comercializeaza.

Nu cred ca mai calc pe acolo.

Edited by asterix
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la Bavaria , am facut programare de 3 zile . Cand am ajuns nu m-au gasit pe lista de programari si am asteptat de la 10 la 2 pana mi-au sarit toti pepenii.

Cu o lehamite greu de inteles mi-au spus sa mai astept inca vreo 2 ore. dupa cateva insistente am facut un simulacru de test drive si mi-au spus ca nu este de la rulment "mai mult ca sigur" si ca ar fi de la roti, ca nu sunt echilibrate si sa imi schimb inelele de fixare la jante.

Am plecat la Autosoft am pus inele de fixare noi, am verificat fiecare roata in parte, inclusiv gradul de uzura.

Toate sunt perfect echilibrate fara nici o problema.

Cand am plecat am ramas surprins ca zgomotul persista. Acum m-am impacat cu gandul si incerc sa ignor acest zgomot.

Am ramas uimit totusi de lipsa de profesionalism a celor de la Automobile Bavaria, am crezut ca au alta atitudine fata de clienti si fata de aceasta marca, insa s-a dovedit ca nu este altceva decat o adunatura de romanasi ignoranti tolaniti intr-o cladire foarte frumoasa, oameni de o calitate indoielnica.

insa acesti acesti mojici nu inteleg ca BMW nu inseamna neaparat un birou, multe hartii si un showroom ci PASIUNE fata de tot ce reprezinta calitatea  si feelengul pe sosea oferit de aceasta marca.

Credeti ca daca veneam cu un serie 7 sau x 5 s-ar fi comportat altfel ?

cand am plecat am simtit ca plec dintr-o cocina morala plina cu diamante.

Pacat ca oamenii de acolo nu se ridica la caliatea produsului pe care il comercializeaza.

Nu cred ca mai calc pe acolo.

238561[/snapback]

Nimic din ce zici nu e ceva nou .. cel putzin nu pt mine ...

Link to comment
Share on other sites

Am fost astazi pe autostrada si i-am dat pana la 200 km/h si nici pic de vibratie.

S-au rezolvat cu inelele de fixare sau inele de ghidaj de la jante.

Ramane sa vad ce zic cei de la Filaret cu zgomotul de la rulare la viteza mica . am programare joi. Sper sa fie mai inspirati si mai politicosi ca cei de la AB.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

dupa echilibrari repetate, inele de fixare, discuri si placute spate schimbate, diagnoze la Automobile Bavaria si Augsburg deci cam vreo 15 - 20 mil aruncati aiurea am ajuns la Filaret si am schimbat rulmentul dreapta spate.

Acum nu se mai aude.

Concluzia:

Daca aveti o problema mai intai mergeti la Filaret.

In cinci minute mi-au spus sa schimb rulmentul si asa a fost.

Link to comment
Share on other sites

dupa echilibrari repetate, inele de fixare, discuri si placute spate schimbate, diagnoze la Automobile Bavaria si Augsburg deci cam vreo 15 - 20 mil aruncati aiurea am ajuns la Filaret si am schimbat rulmentul dreapta spate.

Acum nu se mai aude.

Concluzia:

Daca aveti o problema mai intai mergeti la Filaret.

In  cinci minute mi-au spus sa schimb rulmentul si asa a fost.

247972[/snapback]

Cat a costat operatiunea? Rulmentul + manopera?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.