Jump to content

bmw e46 320d 136cp vs 150cp


fanatycme

Recommended Posts

Tam tam e ca nu le ai la NFL, si multi proprietari nu stiu de existenta lor (care nu stau pe forumuri). Am prieteni pe care eu i-am anuntat, desi nu stiu daca le-au scos, daca i-a interesat.

Pai nu vad ca pe o problema majora la facelift ca are acele clapete. Cand vrei sa schimbi bujiile la masina, dai admisia jos si tai clapetele (5 minute).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ba e o problema daca nu le dai jos, mai ales ca multi habar nu au de ele si merg asa cu ele unii au noroc( dar cei norocosi le au deja scoase fara ca ei sa stie)

 

si eu le-am avut deja scoase asa am luat masina, dar eu ma numar printre norocosii care stiau deja de ele!

 

Deci, cand o voi lua imi recomanzi sa verific daca clapetele de admisie sunt taiate, si daca nu sunt taiate sa le tai?

Link to comment
Share on other sites

Nu se taie, se inlocuiesc cu niste capacele. E ieftina toata treaba.

 

Deci eu recomand FL, doar sa tii cont ca NFL e un motor mai simplu, eu stiu ca problemele sunt in general mai rapid de depistat si de reparat (chiar si celebra pompa). Eu am 520d 136cp, si toata lumea asta spune pe forumul dedicat, nu e nimic prea complicat de reparat la motorul asta, nici f costisitor.

Link to comment
Share on other sites

Nu se taie, se inlocuiesc cu niste capacele. E ieftina toata treaba.

 

Deci eu recomand FL, doar sa tii cont ca NFL e un motor mai simplu, eu stiu ca problemele sunt in general mai rapid de depistat si de reparat (chiar si celebra pompa). Eu am 520d 136cp, si toata lumea asta spune pe forumul dedicat, nu e nimic prea complicat de reparat la motorul asta, nici f costisitor.

la 320d din 2004 nu exista de 136cp, doar de 150cp

Edited by fanatycme
Link to comment
Share on other sites

Eu am 520d 136cp, si toata lumea asta spune pe forumul dedicat, nu e nimic prea complicat de reparat la motorul asta, nici f costisitor.

 

Cat costa o reconditionare completa a pompei de injectie la Bosch?! Cumva vreo 30-35% din pretul masinii, nu? :)

parca motorul asta de 136cp are si injector cu fir in comparatie cu cel de 150cp. cat costa injectorul asta nou? parca vreo 800 lei sau incurc?

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Sau mai bine intreaba-i pe Kenbobo, Krebs, Myx (sau el de fapt vânduse masina cand s-a intamplat) cat costa intretinerea sau schimbarea (dupa caz) a motorului de 150.

 

Tu din cate stiu ai un 316i, daca nu vorbesti din experienta, sau daca n-ai pĂŁțit tu chestia cu pompa (care sincer e singura problema cu adevarat mare), atunci nu are rost sa fii ironic cu cat costa un defect, ca o treime din pretul masinii samd. Si ca sa iti raspund la intrebare, nu costa o treime, am auzit ca e cam 3000 ron toata povestea.

Link to comment
Share on other sites

Cat costa o reconditionare completa a pompei de injectie la Bosch?! Cumva vreo 30-35% din pretul masinii, nu? :)

parca motorul asta de 136cp are si injector cu fir in comparatie cu cel de 150cp. cat costa injectorul asta nou? parca vreo 800 lei sau incurc?

 

 

eu am avut recent probleme cu pompa de injectie la un 320D e46 din 98.. pornea urat tare la prima cheie cu mult fum alb si mergea intrerupt pana se incalzea .. am rezolvat prin schimbarea ei ... bulanul a fost ca am gasit la dezmembrari o pompa buna de la o masina adusa din anglia.. si era schimbat de 1 an de zile pompa cu una noua originala.. m-a costat 300e pompa

Link to comment
Share on other sites

Cat costa o reconditionare completa a pompei de injectie la Bosch?! Cumva vreo 30-35% din pretul masinii, nu? :)

parca motorul asta de 136cp are si injector cu fir in comparatie cu cel de 150cp. cat costa injectorul asta nou? parca vreo 800 lei sau incurc?

 

Te incurci rau, si nu cunosti deloc motorul asta, injectoarele nu se strica iar pompa de injectie costa 700e reconditionata

 

Este un motor foarte fiabil si usor de intretinut

Link to comment
Share on other sites

Te incurci rau, si nu cunosti deloc motorul asta, injectoarele nu se strica iar pompa de injectie costa 700e reconditionata

 

 

nu am la ce sa ma incurc, eu am facut niste intrebari. si da, nu cunosc motorul asta doar mi s-a parut total deplasata parerea ca e un motor ieftin de intretinut la care nu are ce piesa scumpa sa se strice. Un motor la care pompa de injectie pica la toate, piesa care costa sa zicem 700 euro. iar un 700 euro nu e deloc departe de 30-35% din pretul unui e46 320d nfl.

 

Era pe aici un baiat caruia serviceul Bosch ii ceruse parca vreo 41 de milioane.

 

a, si despre injectoare vorbeam de "injectorul cu fir" nu de cele de alimentare care intr-adevar nu se strica.

 

totusi cum spuneam, 136cp poti lua pe seria 3 maxim 2001 in timp ce 150 an mai recent, 2004-2005. Parerea mea e ca totul se rezuma la buget. Oare exista cineva care ar lua 136 cp in loc de 150 doar pentru ca ar crede ca e mult mai bun motorul asta? Daca iti ajung banii de 320d 150cp alegerea e clara, daca nu e ok si 136 nu e un motor de care sa te feresti dar nici nu cred ca e un motor la care orice ar pica e ieftin de reparat.

Link to comment
Share on other sites

Si cat costa la ala de 150 pompa de inalte, injectoarele, turbina, etc?

 

Piesele costa mult la toate masinile , ba chiar la alea japoneze sau frantuzesti mai mult ca la astea germane

 

La toyota costa 2000e 4 injectoare

 

Eu merg zilnic cu un 320d nfl de peste 3 ani si nu m-a lasat in drum, nu a cazut nici turbina si nici pompa

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Si cat costa la ala de 150 pompa de inalte, injectoarele, turbina, etc?

 

Piesele costa mult la toate masinile , ba chiar la alea japoneze sau frantuzesti mai mult ca la astea germane

 

La toyota costa 2000e 4 injectoare

 

Eu merg zilnic cu un 320d nfl de peste 3 ani si nu m-a lasat in drum, nu a cazut nici turbina si nici pompa

 

la alea frantuzesti gen peugeot, sunt mult mai ieftine piesele stiu din experienta.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@CosminE46 Nu ai întrebat, ci ai afirmat, e o diferenta, si vad ca persisti in eroare. De unde stii tu ca pica la toate pompa? Nici nu cred ca stii diferenta intre injectoarele de pe nfl si fl, altfel n-ai fi amintit de ele, si de pretul lor. O reconditionare a celor de pe fl e mult mai costisitoare si mai problematica.

 

Ca tot ziceai de 700eur, banii astia ii bagi lejer in orice masina, si in benzinare.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

a, si despre injectoare vorbeam de "injectorul cu fir" nu de cele de alimentare care intr-adevar nu se strica.

 

Recomand sa citesti asta. La nfl in viata lui nu vor costa atat injectoarele, ci eventual la 25-30% din pretul de 4400 ron cat zice colegul ca l-au costat. Poveste de anul asta, dar ca sa vezi ca nu cunosti preturile deloc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.