Jump to content

F10 528i - reduced power , engine fault


kevinn14

Recommended Posts

Salut . Am si eu nevoie de niste pareri... e vorba despre masina unui prieten f bun - un 528i din 2010, cel cu motor de 3000 care s-a facut doar un an pana in 2011. Pe scurt , in fiecare dimineata cand o pornesti , DOAR CAND E FRIG AFARA , se aprinde ENGINE FAULT - REDUCED POWER, masina merge intrerupt cam 10-15 minute si apoi isi revine. Pe tester are eroare : missfire cyl 6 , sonda lambda banc 2 dupa catalizator, senzor noxe . Becul de sonda lambda este aprins permanent in bord. ok, acum sa va spun de la inceput...de ce nu reusim sa o facem:

 

masina am cumparat-o impreuna din Germania in februarie 2012 de la reprezentanta . atunci avea 8500 km. totul ok pana la 15.000 km cand in mijlocul bucurestiului se aprinde ENGINE FAULT REDUCED POWER -- fara alte becuri aprinse . Am oprit motorul , am stat putin , am pornit si a mers perfect. A doua zi am dus-o la Bavaria sa ne spuna ce se intampla. Ne suna peste ceva timp si ne spun ca trebuie inlocuite bujiile si 2 bobine, dar ca masina e in garantie si se face totul pe garantie . am luat-o apoi si a mers perfect o perioada ... Cand masina avea aprox 35000 km primim telefon de la Bavaria sa venim in Service ca masina are un recall pt schimb bobine si bujii ... le-au schimbat , a fost ok ....pana pe la 55000-60000 km cand a inceput ... in fiecare dimineata la rece engine fault - reduced power ... masina deja nu mai era in garantie, in perioada aia nu s-a mers cu ea iarna si cand a venit caldura am fost la service ( nu la Bavaria ) sa vedem ce are -- avea 2 missfire cyl 3 si 5 . Am schimbat bujiile , pe langa schimbul de ulei . Nu am putut sa imi dau seama daca s-a rezolvat ceva deoarece era cald afara si nu face decat la rece . Bineinteles ca atunci cand a venit frigul a inceput sa faca iar . Aprox 70.000 km. De data asta se aprinde si becul de sonda lambda si ramane permanent aprins ..

Am dus-o cand am putut la prima ocazie la verificare la Bmw Filaret , unde am cerut sa ne spuna cam ce trebuie facut la masina si daca ne pot spune ceva despre consumul de ulei. Dupa aprox 3 ore ne spun : missfire cyl 6, sonda lambda 2 dupa catalizator , nox senzor . Recomandare : inlocuire injector nr 6 , bobine + bujii si apoi sa vedem daca mai da celelalte erori . Asta pe langa alte recomandari de inlocuiri: brate fata inferioare+ superioare , garnitura corp filtru ulei si racitor ulei . Garniturile astea 2 le-au zis din burta , nu aveau nimic, nici o scurgere . Nu au zis nimic de garnitura capac culbutori care era varza . Oricum nu mai calc pe acolo niciodata cu nici o masina , nu e posibil sa tina masina pe tester 4 ore ca sa imi dea aceleasi erori care la Efficient Service le-am primit in 5 minute . Nu se poate sa imi spuna ca trebuie scos uleiul din baie ... care mai avea vreo 5000 km pana la schimb.. ca sa verificam daca e bun senzorul de ulei ... si apoi cica nu mai putem pune uleiul inapoi trebuie pus alt ulei ...

 

in fine le-am zis sa o lase asa am luat-o si am plecat.

 

Am comandat toate piesele ce trebuiau inlocuite : injector , bobina , bujii , garnitura corp filtru si racitor , brate fata inferioare si superioare , + ulei si filtre ( totul pe original)

Cand am demontat am vazut ca e garnitura de capac culbutori varza, a trebuit sa o comand , inca 4 zile am asteptat pana a venit . Mai bine o spuneau pe asta din burta .

 

in fine , am schimbat tot , inclusiv injector + bobina + bujii ...

 

Masina face la fel acum ... ce fac, urmez sfatul lor acum , sa schimb sonda lambda si senzor nox ? Poate avea aceasta manifestare de acolo ? Eu nu am mai auzit de sonda labmda sa se manifeste asa si am avut mai multe bmw la care am schimbat sonde lambda + alte masini opel , audi , vw golf

 

Nu stim ce sa facem si unde sa o ducem . Avem miercuri programare la MHS Militari ... Dar nu prea am sperante sa rezolvam ceva . Un prieten mi-a spus ca el crede ca e ceva direct din supapa ... din interior din cilindru ... MAsina este a unui prieten , nu este a mea , dar vreau f mult sa il ajut deoarece eu am adus-o din Germania , eu am cautat-o , mai mult din cauza mea si-a luat bmw :(

post-31084-0-49911200-1447482305_thumb.jpg

Edited by kevinn14
Link to comment
Share on other sites

nu s-a gandit nimeni sa faca swap intre bobine inainte sa le schimbe sau schimbare injector 6 cu altul?ma rog daca eroarea persista si dupa ce au fost schimbate injector si bobina pe cilindrul 6 e destul de mare probema.posibil ca senzorul nox si sonda lambda sa fie intradevar picate.Esti sigur ca au schimbat injectorul 6 si bobina?softul masinii e cel stock?
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat bobinele intre ele ... Persista eroarea tot acolo . Mașina are softul original , nu am fĂŁcut nici o resoftare , stiu ca nici nu se merita la aspirate . E motorul original 3.0 L benzina 258 cp

 

Credeți ca re legĂŁtura sonda Lambda si nox senzor cu eroarea asta si tremuratul mașinii dimineața ?

Eu ĂŽncep sa cred ca mașina are o problema din fabrica.. Si am mai multe argumente ... Recall-ul de la Bavaria - recall fĂŁcut exact pt schimbare bobine + bujii ; si bineĂŽnțeles scoaterea motorului din fabricație . Acum 528-ul este motor de 2000 turbo 245 cp

 

Deci am ocolit la momentul respectiv diesel de frica Distribuției + alte probleme frecvente ĂŽntâlnite la diesel si dat de asta :(

Link to comment
Share on other sites

Problema asemanatoare dar alta masina.....Nissan benzinar.....schimba omul bujiile(la recomandarea mea) si dupa o perioada incep figurile......masina mergea super bine si dintr-o data scadea relantiul si mergea intrerupt dar fara sa se opreasca....cu relanti oscilant intre 500-700 ture.Facea intotdeauna ....dar la intervale neregulate de timp.

A fost verificata la NISSAN pe mai multe testere......si vinovata era prima sonda lambda ....ca are doua.Schimbata si merge perfect.....

Multa bafta.

Link to comment
Share on other sites

Motorul de 3.0 benzina are probleme la injectoare.

Toate au fara exceptie.

 

Daca ai shimbat deja unul si face la fel cu siguranta a picat altul. Asa face - cand pica unul pica apoi pe rand unul cate unul.

 

Am avut aceleasi simptome la 3.0ul meu.

 

O sa scapi de problema doar dupa ce schimbi toate injectoarele.

Edited by MoFo
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am auzit ca au probleme la injectoare ... Dar de ce da missfire tot pe cyl 6 daca l-am schimbat ?

 

Mai sunt si bujii defecte de noi. Patit in reprezentanta.

 

Incearca alta bujie/bobina. Altceva nu are ce sa fie acolo.

Edited by MoFo
Link to comment
Share on other sites

Injectoarele mai are rost sa le inversez din moment de ĂŽnainte dĂŁdea eroare la cyl 6 si dupĂŁ ce am pus injector nou + bobina + bujii da eroare tot pe 6 ?

 

Ia-le prin eliminare.

Bobina se poate masura - bujia pui alta noua sau una de pe alt cilindru.

 

Daca tot da eroare inverseaza si injectoarele.

 

PS: Daca merge cu masina asa o sa crape si NOX-ul si se calamiteaza si catalizatorul.

Link to comment
Share on other sites

M-au sunat de la MHS sa imi dea rezultatele ... Aceleași erori . 2 sonde Lambda , senzor NOX si acum da si senzor detonatie ( probabil de când am schimbat garnitura capac culbutori , am ĂŽnțeles ca a fost scoasĂŁ mufa )

 

Din pĂŁcate au zis ca nici ei nu imi pot spune sigur ce are . Au zis ca e posibil sa schimb doar o sonda sau doar senzorul NOx si sa ĂŽși revinĂŁ . Dar trebuie luate prin elimininare . Sau sa le schimb pe toate : sonde , nox si senzor detonatie .. Chestia e ca nu imi garanteazĂŁ ca daca schimb astea ĂŽși revine mașina . Acum aștept deviz pt sonde , nox, senzor detonatie ... Nu stiu ce facem cu ea :(

Probabil trebuie schimbat motorul :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.