Jump to content

Sfaturi achzitie E34,nu stiu ce sa fac...


to_the_limit

Recommended Posts

Salut,sunt tentat foarte sa iau un E34 din 89,mai exact un 524 td.

Mentionez ca nu ma pricep absolut deloc la bmw,nu stiu unde sa ma uit(am citit topicul sticky excelent despre alegerea unui E34) insa nu cred ca exista la ora actuala masina perfecta daca vorbim de masini de acum 20 ani aproape.

Asadar masina in cauza am testat-o un pic si nu trancane pe drum drept,doar la linieile de cale ferata unde le iei cu tr-1 se aude si simte o baytaie ff puternica in volan(toc_toc,poate fi vorba de caseta de directie?).Am mers la un service unde am tras de roti nu am avut de schimbat decat un set de bielete antiruliu,in rest e ok.

Motorul:Aici masina e aproape de schimb de ulei si cam manaca 1l de ulei in 1000km minim.

E normal?Apoi alta chestie la relanti,stai cu ea motorul merge rotund si deodata cam la 1min asa se balbaie 3-5 secunde si ii cade turatia cred(nu merge turometrul sa vad cat).Aceasi faza o face cand o pornesc la rece si iau piciorul de pe ambreiaj.

Cand iau maxim viraj stg sau dr pe loc sa intorc se aude un fasait(e pompa de servo?),am inteles ca pierde lichid de la servo,mecanicii au zis ca e ok,sa nu ma alarmez.

 

 

Una peste alta imi place masina,ma simt bine in ea,dar nu stiu daca sa ma decid sa o iau sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Salut,sunt tentat foarte sa iau un E34 din 89,mai  exact un 524 td.

Mentionez ca nu ma pricep absolut deloc la bmw,nu stiu unde sa ma uit(am citit topicul sticky excelent despre alegerea unui E34) insa nu cred ca exista la ora actuala masina perfecta daca vorbim de masini de acum 20 ani aproape.

Asadar masina in cauza am testat-o un pic si nu trancane pe drum drept,doar la linieile de cale ferata unde le iei cu tr-1 se aude si simte o baytaie ff puternica in volan(toc_toc,poate fi vorba de caseta de directie?).Am mers la un service unde am tras de roti nu am avut de schimbat decat un set de bielete antiruliu,in rest e ok.

Motorul:Aici masina e aproape de schimb de ulei si cam manaca 1l de ulei in 1000km minim.

E normal?Apoi alta chestie la relanti,stai cu ea motorul merge rotund si deodata cam la 1min asa se balbaie 3-5 secunde si ii cade turatia cred(nu merge turometrul sa vad cat).Aceasi faza o face cand o pornesc la rece si iau piciorul de pe ambreiaj.

Cand iau maxim viraj stg sau dr pe loc sa intorc se aude un fasait(e pompa de servo?),am inteles ca pierde lichid de la servo,mecanicii au zis ca e ok,sa nu ma alarmez.

Una peste alta imi place masina,ma simt bine in ea,dar nu stiu daca sa ma decid sa o iau sau nu.

231739[/snapback]

bataia in volan este de la caseta de directie, are un reglaj insa ATENTIE nu se poate regla la infinit , daca a ajuns la maxim ai nevoie de alta caseta, orice pompa de servo fasaie sau bazaie la viraj maxim , nu e indicat sa iei virajul la maxim, ulei mi se pare ca mananca destul de mult 1l/1000km, probabil semeringuri la supape, pierderi de ulei pe la garnituri,sau mai rau segmentii la pistoane, FA UN TEST DE COMPRESIE, intreruperi la relanti, partea electrica sau debitmetrul de aer,posibil si un inceput de sfarsit pentru senzorul de la axa cu came sau cel de pe fulia vilbrochenului (stan patitu:D) turometrul poate sa nu functioneze din mai multe cauze,(a incercat sa scoata acele si a iesit cu tot cu ax, sau condensatorii de pe cablaj sunt obositi sau un inceput de sfarsit pentru senzorul de la axa cu came sau cel de pe fulia vilbrochenului (stan patitu:D) , sau etc numai el stie ce a facut acolo, ma refer la fostul proprietar), ambreiajul se poate verifica numai daca il demontezi ,patineaza in foarte putine cazuri datorita faptului ca este ambreiaj hidraulic si oricat s-ar uza discul nu impune neaparat o eliberare mai lunga sau mai scurta a pedalei.De obicei la E34 se uzeaza discul mai mult decat celelalte piese ale ambreiajului dar este indicat sa schimbi tot daca tot umblii la el.

bafta

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

Ciupi, 524td nu are debitmetru de aer. In general din pompa de motorina electronica apar fluctuatiile. Este un pistonas inauntru, la un moment dat incepe sa se uzeze cilindrul unde culiseaza si ii da acele fluctuatii.
Link to comment
Share on other sites

Ms de sfaturi baieti.

pret:10.000roni.

florin33-masina a fost cica recarosata,posbils a ai dreptate.

ciupi4you-despre fluctuatiile de la relanti-intradevar uneori dupa ce se pune contactul la cheie,porneste greu,in sensul ca dureaza cam 2-3 sec de invartit electromotor pana sa o ia practic.Pot fi bujiile de vina?

WLF-suspectezi pompa de motorina de vina ptr fluctuatiile de la relanti?(aia stiu ca arde la scor)

 

Un injector defect cum se manifesta?

 

Si inca niste aspecte ca uitasem.Masina trage greu,cel putina sa mi se pare mie,ca sa am demaraj cat de cat trebuie sa calc bine acceleratia in trepte.Cand accelerez de ex la 30km/h in tr2- brusc da un pic in nas si apoi o ia.

Si alta faza merg cu ea pe drum 100km in afara si cand dau in tr-4 deodata moare motorul.Sau,cand plek de pe loc (asta e belea) trebuie sa fiu ff atent sa nu opresc motorul cand ridic de pe asmbreiaj.Si credeti-ma nu suntincepator,am condus diferite tipuri de masini.Am depistat problema ca fiind si datorita faptului ca nu accelereaza liniar.Pe loc daca accelrez scurt si puternic in acelasi timp accelratia are un lag.

 

Inca o faza care nu imi prea place la viteza peste 120km/h cam tremura.M-am gandit ca poate fi de la echilibrare,dar are peste 10 plumbi pe o roata numai,am vazut.

usile nu se inchid usor,adica daca le lasi sa curga ,trebui trase inca o data(e un semn rau stiu).

Culoarea la capota si aripi nu e aceeasi cu a masinii.

Link to comment
Share on other sites

Si din pompa de motorina tremura sa stii.

 

Am avut un prieten cu un 525td, foarte ingrijita masina, super din toate punctele de vedere. A inceput sa scuture pe la 100-120, si ii facea faza cu fluctuatiile de la turatie. A mers la ceva specialist si faza de ti-am zis-o eu cu pistonasu i-a spus ca are. I-a reglat nu stiu cum pompa, sa nu mai atinga pistonasu partea aia unde era uzura, ca facuse un rid la cota maxima, si la relantiu ii statea la 1100. Si n-a mai avut probleme de atunci.

Link to comment
Share on other sites

Salut,sunt tentat foarte sa iau un E34 din 89,mai  exact un 524 td.

Mentionez ca nu ma pricep absolut deloc la bmw,nu stiu unde sa ma uit(am citit topicul sticky excelent despre alegerea unui E34) insa nu cred ca exista la ora actuala masina perfecta daca vorbim de masini de acum 20 ani aproape.

Asadar masina in cauza am testat-o un pic si nu trancane pe drum drept,doar la linieile de cale ferata unde le iei cu tr-1 se aude si simte o baytaie ff puternica in volan(toc_toc,poate fi vorba de caseta de directie?).Am mers la un service unde am tras de roti nu am avut de schimbat decat un set de bielete antiruliu,in rest e ok.

Motorul:Aici masina e aproape de schimb de ulei si cam manaca 1l de ulei in 1000km minim.

E normal?Apoi alta chestie la relanti,stai cu ea motorul merge rotund si deodata cam la 1min asa se balbaie 3-5 secunde si ii cade turatia cred(nu merge turometrul sa vad cat).Aceasi faza o face cand o pornesc la rece si iau piciorul de pe ambreiaj.

Cand iau maxim viraj stg sau dr pe loc sa intorc se aude un fasait(e pompa de servo?),am inteles ca pierde lichid de la servo,mecanicii au zis ca e ok,sa nu ma alarmez.

Una peste alta imi place masina,ma simt bine in ea,dar nu stiu daca sa ma decid sa o iau sau nu.

231739[/snapback]

Daca esti din Bucuresti....(completeaza cu incredere locatia :blink: ) maine sau cand vrei tu ne intalnim si iti arat cum trebuie sa mearga un 524td, relativ vorbind, si mai iti pot spune niste "informatii" :) foarte folositoare...da-mi un pm diseara si vb :)

PS: downloadeaza si manualul de instructiuni postat de vadimbraia este foarte folositor :)

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Alo pustiulica am o nelamurire..... :D Tu vinzi la mica publiciatate un 524td... :D si aici spui ca vrei sa-ti cumperi un 524td?????? :D si ca nu sti nimic despre bmw si bla bla bla.

Pacat ca "unii" inteleg acest forum ca pe terenul lor de joaca din spatele blocului :) :) unde joaca sotronul :blink: :) .

Sunt un mare prost uneori cand vreau sa ajut "unii" ca tine :) :) , care vand gogosi aiurea...sa fi sanatos "colega"

Link to comment
Share on other sites

Daca ai muncit pt. cei 10.000 ron, e bine sa nu cumperi asa ceva, iar daca nu, cum consideri tu! :blink:

Se stie clar: Daca masina pica in bot la acceleratii, sunt pb. cu motorul.

Parerea mea este ca sunt pb. cu toata masina. Mai bine mai faci ceva si ei una care sa functioneze pe masura.

Link to comment
Share on other sites

Ciupi, 524td nu are debitmetru de aer. In general din pompa de motorina electronica apar fluctuatiile. Este un pistonas inauntru, la un moment dat incepe sa se uzeze cilindrul unde culiseaza si ii da acele fluctuatii.

231792[/snapback]

aaaaa scuze ma luase valul ca eu sufar de boala debitmetrului...ms pt corectare

Link to comment
Share on other sites

Masina nu e mea.

Cel ce o vinde poate sa mi-o vanda si mie,nu?

 

Deci chiar ma intereseaza masina ptr mine.E fantastic,nu se poate sa pui o intrebare.

 

ps:expresii de genul "pustiulica" nu tin la mine,nu vad de unde ai tras tu concluzia asta.

231920[/snapback]

Pentru mine cei care se comporta ca tine sunt niste pusti :) , sa sti uneori ca este bine sa vorbesti direct mai ales daca vrei sa primesti sfaturi...nu sa umbli cu faze de genul vand BMW524td stare buna bla bla bla si bonus o caroserie..... si apoi sa vi cu dude de genul nu stiu nimic de bmw-uri si vreau sa cumpar un 524td care are urmatoarele probleme :blink: .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.