Jump to content

bateria


gargamel85

Recommended Posts

sal...am si eu un  bmw 320D din 2001...daca merg oricat de putin k masina mi se incing firele de la baterie,acelea de la +...care ar putea fi explicatia

231865[/snapback]

sigurantele puse aiurea...o posibilitate , cele de 5-10 amperi amperi in locul alora de 20-30 , sau ai un MINUS pe un fir cu PLUS , ar fi bine sa rezolvi mai repede sa nu te trezesti cu masina in flacari :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

ce treaba au sigurantele ? Nu sunt decat niste sarme. Daca ai siguranta de 5A iar dupa ea ai consum mai mare de curent, se arde si gata. Invers e mai naspa, ca e posibil sa iti prajesti ceva pe la masina.

Nu stiu cat de tare se incing la tine cablurile alea, dar toate conductoarele se incalzesc atunci cand sunt parcurse de curent electric. Chestia asta se numeste "efect Joule".

Link to comment
Share on other sites

1.Contactul firelor de (+) cu bateria (sau consumator) imperfect.

2.Firele au fost schimbate cu unele necorespunzatoare.

3.Un consumator mult prea mare pe masina.

4.Poate se incalzesc de la motor sau de la temperatura de afara !

 

PS. Faza cu sigurantele... e un pic cam invers !

Se pot incalzi anumite fire, daca in locul sigurantei de 5A se pune o siguranta de 30A. Daca exista un scurt circuit pe acel fir, siguranta de 30A tot se arde pentru ca bateria pusa in scurt da un curent foarte mare !

Link to comment
Share on other sites

sant de aceeasi parere cu SlowDeath,cel mai probabil un contact imperfect de la cablurile de plus sau minus de la baterie-desfa cablurile de la baterie ,vezi daca nu sant oxidate sau daca stau stranse bine cablurile unde sant prinse la papuci,mai e o cutie neagra pe firul de plus unde cablurile sant stranse cu o piulita,verifica si acolo-cu un aparat de masura ar fi bine sa vezi ce rezistenta iti da intre firul de minus si masa si ar trebui sa mai fie un fir de masa de la motor la sasiu. cu sigurantele n-ai nici o treaba.
Link to comment
Share on other sites

sant de aceeasi parere cu SlowDeath,cel mai probabil un contact imperfect de la cablurile de plus sau minus de la baterie-desfa cablurile de la baterie ,vezi daca nu sant oxidate sau daca stau stranse bine cablurile unde sant prinse la papuci,mai e o cutie neagra pe firul de plus unde cablurile sant stranse cu o piulita,verifica si acolo-cu un aparat de masura ar fi bine sa vezi ce rezistenta iti da intre firul de minus si masa si ar trebui sa mai fie un fir de masa de la motor la sasiu. cu sigurantele n-ai nici o treaba.

232388[/snapback]

ms...firele de la + erau putin oxidate....le-am sters k smirghel...m-am uitat la cutia aia mica negara de la +.....le-am mai strans...acum nu se mai incalzeste,sa vedem la un drum mai lung daca mai face faza aceasta.Oricum cred ca problema s-a rezolvat.ms

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.