Jump to content

Seria 1 e87 sau seria 3 e46?


Jayson

Recommended Posts

Buna ziua, doresc sa precizez ca aseasta este prima mea postare pe acest forum si daca nu am postat unde trebuie imi cer scuze si as ruga administratorii sa mute acest post.

 

As dori sa incep prin a spune ca sunt un fan BMW si am reusit sa adun si eu cativa bani incat sa imi permit sa achizitionez unul. Mai exact am un buget de 6500-7000 de euro si ma orientez spre urmatoarele modele, bmw 318i e46 FL, bmw 320d e46 FL sau un 120d (163cp). Probabil ca par cam ciudate optiunile mele dar acestea sunt masinile la care m-am gandit si pe care le-am gasit in acest buget.

Lucrurile care ma atrag la un e46 sunt: masculinitatea masinii fata de un seria 1, echipare superioara fata de seria 1 in acest buget si spatiul din masina. Pe de alta parte, imi place seria 1 din cauza ca este mai nou si mai fiabil teoretic, designul este unul reusit din punctul meu de vedere, motorul mai puternic fata de 320d si din cate am auzit consumul ar fi mai mic decat la un 320d.

 

De ce am pus si 318i in discutie? Ei bine, mi-este cam frica de turbina pentru ca am tot citit pe forum si am vazut multi utilizatori care au fost nevoiti sa o schimbe pe 320d, in legatura cu 120d nu am vazut prea multe.

Deasemenea taxa este mult mai mica la 318i in comparatie cu modelele pe motorina dar fac multi km pe an si cred ca s-ar renta un diesel pana la urma urmei.

 

Intrebarile mele pentru voi:

Ce ati alege dintre aceste trei modele? Daca aveti alte variante in acest buget sunt curios si le astept cu drag.

Ce ati putea sa imi spuneti in legatura cu turbinele? Cam pe la cati km pica ele? La ce ar trebui sa ma astept de la 320d si 120d in legatura cu turbina? (tin sa precizez ca nu o sa achizitionez o masina cu mai mult de 150k km) De asemenea tin sa precizez ca daca o sa cumpar o masina pe motorina si o sa se strice turbina am sa o inlocuiesc cu una noua (inspre 1500 de euro din cate am inteles) si nu am sa o reconditionez sau cumpar una second hand.

Si ultima intrebare, ce ati putea sa imi spuneti despre tinuta acestor doua modele pe drum. Am sa dau un exemplu care poate nu are nici o relevanta dar am condus golf 4 si vectra b la drum lung iar acel vectra b "se tinea" pe drum mult mai bine ca si golful 4, ma simteam mult mai in siguranta in Opel. Cum se tine pe drum un seria 1 in comparatie cu un e46? As tinde sa cred ca nu asa de bine din cauza marimii dar probabil ma insel, de aceea astept raspunsurile voastre.

 

Multumesc aniticipat!

Link to comment
Share on other sites

Înainte să continue discuția, dacă ajungi la o variantă de e46 pe benzină, să mergi pe 320i sau 325i. Eu am 318 și am un mic regret că nu e în 6 cilindri...

 

 

PS: Vor veni colegi de forum care-ți vor spune că la 7k mai bine iei un e90, eventual LCI, că au văzut ei sigur pe Autovit una impecabilă. Nu e cazul, la banii ăștia o să găsești doar cazane.

Edited by Ciuby
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Înainte să continue discuția, dacă ajungi la o variantă de e46 pe benzină, să mergi pe 320i sau 325i. Eu am 318 și am un mic regret că nu e în 6 cilindri...

 

 

PS: Vor veni colegi de forum care-ți vor spune că la 7k mai bine iei un e90, eventual LCI, că au văzut ei sigur pe Autovit una impecabilă. Nu e cazul, la banii ăștia o să găsești doar cazane.

 

Singura chestie care ma atrage la 318i este lipsa turbinei si taxa mica. Decat sa platesc taxe mari pentru motorul de 2.2 sau 2.5 plus consumul maricel mai bine aleg 320d sau 120d.

Ce mai trebuie sa precizez este ca la inceputul lunii Decembrie am drum in Germania si masina o sa fie achizitionata de acolo. Deci, chiar nu ma intereseaza ce este pe autovit ca am destule cunostinte care au luat tepe grosolane de pe autovit, olx si pietele de masini din Ro.

Edited by Jayson
Link to comment
Share on other sites

e46 este mai calitativ la interior, arata mai bine, dar este generatie putin mai veche.

seria1 sufera la calitatea interiorului (chiar si fata de e46) dar este mai moderna, un aer de masina mult mai moderna (pana la urma e46 e scos in 97)

 

eu as lua e46 320d an fabricatie 2004-2005. la banii astia va avea multe dotari, va fi intr-o stare mai mult decat buna.

 

totusi eu as incerca sa mai pun ceva bani si cred ca te poti lipi de un e90 320d 2005-2006 pe la 7000-7500 in stare decenta, fara fff multe dotari (dar nici vorba de chel)......

Edited by CosminE46
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai nevoie sa cari bagaje, persoane (4) si o folosesti in marea parte a timpului in oras( si la drum intins este distractiva) eu iti recomand seria 1(spun asta ca detin un seria 118d fl si un e46 320d fl break) imi place mult mai mult sa conduc seria 1 decat seria 3 mai ales in oras, intradevar in seria 1 la drum lung ma doare partea lombara a spatelui(scaune normale) ceea ce in seria 3 (scaune sport) nu am simtit.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

teapa se ia si din Germania..

 

alege ce-ti place in functie de ce gasesti disponibil.

 

Sunt constient ca se poate lua teapa si din Germania, nu zic ca nu. Scopul vizitei mele in Germania nu este achizitionarea unei masini dar printre altele doresc sa fac si acest lucru. Iar din nou cum spui tu, trebuie sa vad ce o sa fie disponibil la momentul potrivit, eu merg in Munchen si din cate am vazut pe mobile.de preturile sunt cam piperate pe acolo fata de alte zone ale Germaniei, ceea ce ma cam dezavantajeaza putin.

Link to comment
Share on other sites

Ca si posesor de E87 118d 2006 iti spun ce stiu eu despre ea.

 

Ca si spatiu pentru 2-3 persoane e ok, ai loc de bagaje, etc nu se sta inghesuit, accesul pasagerilor la locurile din spate e un pic greoi dar dupa ce intri stai foarte bine in scaune ele fiind cumva adancite usor.

Pozitia la volan e una foarte buna comfortabila, destul de joasa, bordul fiind putin orientat spre sofer si ai acces usor la toate butoanele. Vizibilitatea in spate e putin redusa pt ca asa e la hatchback dar te obisnuiesti rapid. Cutia manuala e putin stramta, cursa e scurta, s-ar putea sa ti se para ca intra mai greoi in viteze, mie imi place.

Cu RFT masina e destul de rigida o sa ai impresia ca iti bate ceva pe la directie.

 

Ampatamentul e acelasi de pe seria 3 E90 din ce stiu eu, distributia maselor este egala 50%fata - 50%spate ceea ce o sa face sa fie un deliciu pe sosea si mai ales in viraje, masina sta lipita de sosea e ca si un kart.

Caroseria destul de usoara, se misca bine in trafic iar in oras e mai mult decat ok, gasesti loc sa o parchezi cam unde vrei.

Este o masina destul de joasa si trebuie sa fii un pic atent la borduri.

 

La bugetul ala sa fii atent la 118d 2005-2006 - au o problema la diferential si e destul de comuna eu am patit-o, sunt unele prost facute din fabrica si cedeaza acum depinde de noroc.

Link to comment
Share on other sites

Ca si posesor de E87 118d 2006 iti spun ce stiu eu despre ea.

 

Ca si spatiu pentru 2-3 persoane e ok, ai loc de bagaje, etc nu se sta inghesuit, accesul pasagerilor la locurile din spate e un pic greoi dar dupa ce intri stai foarte bine in scaune ele fiind cumva adancite usor.

Pozitia la volan e una foarte buna comfortabila, destul de joasa, bordul fiind putin orientat spre sofer si ai acces usor la toate butoanele. Vizibilitatea in spate e putin redusa pt ca asa e la hatchback dar te obisnuiesti rapid. Cutia manuala e putin stramta, cursa e scurta, s-ar putea sa ti se para ca intra mai greoi in viteze, mie imi place.

Cu RFT masina e destul de rigida o sa ai impresia ca iti bate ceva pe la directie.

 

Ampatamentul e acelasi de pe seria 3 E90 din ce stiu eu, distributia maselor este egala 50%fata - 50%spate ceea ce o sa face sa fie un deliciu pe sosea si mai ales in viraje, masina sta lipita de sosea e ca si un kart.

Caroseria destul de usoara, se misca bine in trafic iar in oras e mai mult decat ok, gasesti loc sa o parchezi cam unde vrei.

Este o masina destul de joasa si trebuie sa fii un pic atent la borduri.

 

La bugetul ala sa fii atent la 118d 2005-2006 - au o problema la diferential si e destul de comuna eu am patit-o, sunt unele prost facute din fabrica si cedeaza acum depinde de noroc.

 

 

doar 118d are probleme la diferential sau si restul de motorizari de pe e87?

Link to comment
Share on other sites

e46 este mai calitativ la interior, arata mai bine, dar este generatie putin mai veche.

seria1 sufera la calitatea interiorului (chiar si fata de e46) dar este mai moderna, un aer de masina mult mai moderna (pana la urma e46 e scos in 97)

 

eu as lua e46 320d an fabricatie 2004-2005. la banii astia va avea multe dotari, va fi intr-o stare mai mult decat buna.

 

totusi eu as incerca sa mai pun ceva bani si cred ca te poti lipi de un e90 320d 2005-2006 pe la 7000-7500 in stare decenta, fara fff multe dotari (dar nici vorba de chel)......

 

M-am uitat si la ceva e90 dar nu am gasit aproape nimic in banii astia, tot ce am gasit erau peste 8000 de euro. Ce am uitat sa spun este ca nu doresc kombi, doresc limuzina iar preturile sunt mai piperate la limuzine in comparatie cu kombi. Si inca ceva, cumpar masini din Munchen si imprejurimi ceea ce face ca preturile sa fie mai mare fata de cele din nordul Germaniei.

 

Daca nu ai nevoie sa cari bagaje, persoane (4) si o folosesti in marea parte a timpului in oras( si la drum intins este distractiva) eu iti recomand seria 1(spun asta ca detin un seria 118d fl si un e46 320d fl break) imi place mult mai mult sa conduc seria 1 decat seria 3 mai ales in oras, intradevar in seria 1 la drum lung ma doare partea lombara a spatelui(scaune normale) ceea ce in seria 3 (scaune sport) nu am simtit.

Multumesc pentru raspuns! In legatura cu masinile tale, cati km ai parcurs cu ele? Ai avut probleme cu turbina sau alte probleme majore?

 

 

Ia-ti Seria 1. Nu vei fi dezamagit. :) E motor mai nou, tehnologie mai noua, design cat de cat actual si e f. practic hatchback-ul. Poti sa cari cu ea si cutii voluminoase, chestie ce nu o poti face in 3 sedan :).

 

Multumesc pentru raspuns! :)

 

Ca si posesor de E87 118d 2006 iti spun ce stiu eu despre ea.

 

Ca si spatiu pentru 2-3 persoane e ok, ai loc de bagaje, etc nu se sta inghesuit, accesul pasagerilor la locurile din spate e un pic greoi dar dupa ce intri stai foarte bine in scaune ele fiind cumva adancite usor.

Pozitia la volan e una foarte buna comfortabila, destul de joasa, bordul fiind putin orientat spre sofer si ai acces usor la toate butoanele. Vizibilitatea in spate e putin redusa pt ca asa e la hatchback dar te obisnuiesti rapid. Cutia manuala e putin stramta, cursa e scurta, s-ar putea sa ti se para ca intra mai greoi in viteze, mie imi place.

Cu RFT masina e destul de rigida o sa ai impresia ca iti bate ceva pe la directie.

 

Ampatamentul e acelasi de pe seria 3 E90 din ce stiu eu, distributia maselor este egala 50%fata - 50%spate ceea ce o sa face sa fie un deliciu pe sosea si mai ales in viraje, masina sta lipita de sosea e ca si un kart.

Caroseria destul de usoara, se misca bine in trafic iar in oras e mai mult decat ok, gasesti loc sa o parchezi cam unde vrei.

Este o masina destul de joasa si trebuie sa fii un pic atent la borduri.

 

La bugetul ala sa fii atent la 118d 2005-2006 - au o problema la diferential si e destul de comuna eu am patit-o, sunt unele prost facute din fabrica si cedeaza acum depinde de noroc.

 

Multumesc pentru raspuns! Am o intrebare, cati km ai parcurs cu masina si daca ai avut probleme cu turbina?

 

Poti sa iei E46 compact :D si ai un E46 hatchback :D

 

Nu imi place modelul compact, mi se pare foarte nereusit.

Link to comment
Share on other sites

doar 118d are probleme la diferential sau si restul de motorizari de pe e87?

toate care sunt echipate cu motor n47

@ jayson , e46(care il conduce tata in mare parte) este in familia noastra de acum 8-9 ani avand 140000km(aprox) si acum 256000(aprox) ea fiind din 2004(adusa din de), probleme majore absolut deloc doar un termostat parca a schimbat tata, in rest merge foarte bine, turbina nu a facut fuguri deloc , pe scurt s-a comportat exemplar.

E87 il avem de 3 ani el fiind din 2008(motorul n47), l-am luat la 164000km(aprox) si acum are 219000(nu mai retin fix), nici cu ea nu am avut probleme absolut deloc, se aude un sunet de lant dar fff discret si se aude asa de cand am adus-o.

Edited by DohoDragos
Link to comment
Share on other sites

Eu din ce stiu probleme la diferential sunt mai des intalnite la 118d in special 2005-2006, X1 cu xdrive se duce in special diferentialul pe fata.

La 120d nu prea am auzit sa fie, oricum reparatia nu e scumpa undeva la 500 EUR. Gasesti topic pe forum cu firma la care l-am reparat.

 

Mie mi-a picat turbina la 123.000 km si masina a fost luata din RO din reprezentanta, acum depinde si de noroc, problema la mine a fost ca am mers foarte mult in oras si distante scurte in ultimul an si ma gandesc ca a afectat-o serios.

 

Cele cu motor N47 (indiferent de clasa - seria 1,3,x5 etc) din 2007 in sus au probleme la distributie, este topic dedicat pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Daca sunteti 2 adulti + 1 copil, eu zic ca seria 1 va ajunge. Avem doua in familie si suntem foarte multumiti de ele. Eu recomand benzina, pentru ca doar benzina am avut pana acum :) si umblu destul de mult in oras, iar intr-un an nu fac mai mult de 12.000 km. Edited by dan.l
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.