Jump to content

Probleme filtru particlue BMW E90


adibudur

Recommended Posts

Buna seara, am un E90, 320 D, din 2005, am avut probleme cu releul de bujii, nu stiam, dar mi s-a aprins la pornirea masinii filtrul de particule(sigla galbena)...Dupa ce am schimbat releul de bujii, am resetat si filtrul de particule, toate bune si frumoase, vreo 5000 km, iar apoi mi s-a aprins din nou filtrul de particule, enervat de situatie, am dat jos filtrul si l-am trimis la Gordius Impex, din Odorheiul Secuiesc.Ajungand filtrul la ei, m-au sunat, intrebandu-ma de pe ce masina am dat filtrul jos, ca este in foarte buna strare :) au facut treaba si mi l-au trimis, l-am pus pe masina, resetat/adaptat...toate bune si frumoase, dupa vreo 640 km s-a aprins din nou filtrul de particule la pornire.Pe tester imi apare urmatoarea eroare : 480 A - particule filter sistem NOT Prezent/4667 - particule filter sistem Not Prezent/481 A particule filter Not Prezent.Precizez ca sondele au fost bune, inainte de a l-e pune pe masina. Va rog ajutati-ma!
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce tester ai folosit dar erorile respective nu au descrierea pe care ai scris-o tu.

4667 DPF regeneration too frequent

480A increased backpressure at DPF

481A significantly increased backpressure

 

Filtrul tau este prezent si este foarte murdar. verifica diferenta de presiune.

cat timp cele 2 erori 480A si 481A sunt prezente nu se face regenerare chiar daca o pornesti fortat. ca sa faci regenerare trebuie sa mergi cu diagnoza conectata si cineva sa iti stearga erorilr (480A apare la fiecare 30s parca).

Link to comment
Share on other sites

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PN11-EUR-07-2009-E90N-BMW-318d&diagId=13_1286

piesa 12 undeva la ~250ron, in functie de locul de unde o cumperi

Si pe viitor te sfatuiesc sa nu mai postezi in toate topicurile pe care le prinzi ca o sa te trezesti cu un suspend, si pune realoem.com la favorite ca sa stii unde sa iti cauti piesele de la masina data viitoare.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce tester ai folosit dar erorile respective nu au descrierea pe care ai scris-o tu.

4667 DPF regeneration too frequent

480A increased backpressure at DPF

481A significantly increased backpressure

 

Filtrul tau este prezent si este foarte murdar. verifica diferenta de presiune.

cat timp cele 2 erori 480A si 481A sunt prezente nu se face regenerare chiar daca o pornesti fortat. ca sa faci regenerare trebuie sa mergi cu diagnoza conectata si cineva sa iti stearga erorilr (480A apare la fiecare 30s parca).

 

 

Salut, sincer nu stiu, dar daca esti din Tm si ai pe cineva care se pricepe, am putea face cumva ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Am un e90 318d din 2009 cu 260.000km. Mi s-a aprins eroare in bord cu senzorul de particule.

 

Am incercat procedura de regenerare pe autostrada(mers in 3000 rpm pentru 70 de km) si nimic. Nu s-a stins.

 

Am fost aseara la un prieten pentru o diagnoza. In afara de eroarea cu filtrul de particule nu mai aveam nici o eroare. Aparea activata cererea pentru regenerare, dar procesul de regenerare era inactiv. Chiar si pe autostrada, mers cu ea mai turata...nu am reusit sa il activam.

 

Ce ni s-a parut ciudat a fost ca Temperatura esapamentului inainte de filtrul de particule era -40. ma gandesc sa nu fie cumva acel senzor de temperatura defect, si din cauza aceasta sa nu se mai activeze nici regenerarea DPF-ului.

 

A mai intalnit cineva problema asta cu senzorul respectiv? E greu de schimbat? Cam cat ar costa unul?

 

Multumesc!

 

 

 

 

Salut, si eu detin un e90 320D si am avut probleme cu filtrul de particule.

 

Am iesit cu ea pe autostrada si am tinut-o in 3-4k rpm iar dupa aproximativ 150 de km de mers in felul asta am reusit sa o desfund. Dupa asta mi-a disparut si eroarea automat din calculatorul masinii.

 

Sper ca te-am ajutat.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

am avut si eu aceiasi problema, si tot -40 imi indica senzorul respectiv...era infundat dpf-u, dupa ce l am curatat si a revenit :thumbsup:

 

regenerare si o poate face singur pana la anumite limite, cand trece peste limita respectiva nu te mai astepta la regenerari din soft sau auto...trebuie dat jos taiata carcasa..etc

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

dat jos, taiat carcasa ca sa ai acces la toata suprafata dpf-ului, bagat in solutie, dupa intr unu cuptor si dupa asta la spalatorie si bagat in continuu presiune cu aparatul cel putin 30-40 minute

 

 

mie imi intra in continu in regenerare dupa ce se incalzea motorul, dar deageaba nu se putea regenera singur...imi baga o temperatura pe evacuarea de le topeam bara la semafor la cine statea in spatele meu, dar deageaba

Edited by darius_x
Link to comment
Share on other sites

uita te la linkurile care le am pus in topicul asta

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/170226-martor-filtru-de-particule/

 

 

prima data am fost la o firma specializata, mi au cerut 800 de lei si nu au facut nimic l au dat numai jos si au suflat ceva solutie in ele, fara sa l desfaca, binenteles ca nu m a ajutat mai deloc...dupa ca re am fost la un baiat care mi l a desfacut si a urmat pasii de mai sus, m a costat 350 ron

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Verifica termostatele . Au scazut temperaturi acum daca apa nu ajunge la 90 grade nu va porni regenerare chiar daca e ok pe partea de bujii , releu . De obicei pica si astea la 2-3 ani cel putin cel de la egr .

Salutare, am schimbat termostatul mare, si tot nu mi se ridica apa la 90, in mers, sa fie stricat cel de la egr ? in mers imi pica sub 70 grade, iar pe loc, ajunge si la 95 grade...un sfat ?

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am schimbat termostatul mare, si tot nu mi se ridica apa la 90, in mers, sa fie stricat cel de la egr ? in mers imi pica sub 70 grade, iar pe loc, ajunge si la 95 grade...un sfat ?

 

Trebuia prima oara sa-l schimbi pe cel de la egr, pica cel mai des si se poate sa fi dat banii degeaba pe cel mare.

Schimba-l pe cel de la egr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Trebuia prima oara sa-l schimbi pe cel de la egr, pica cel mai des si se poate sa fi dat banii degeaba pe cel mare.

Schimba-l pe cel de la egr

 

Salutare, am schimbat intr-un final si termostatul de la egr si tot nu se stinge filtrul de particule.Am fost la niste baieti si mi-au spus ca o sa mi-l scoata si am scapat de problema lui.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, am schimbat intr-un final si termostatul de la egr si tot nu se stinge filtrul de particule.Am fost la niste baieti si mi-au spus ca o sa mi-l scoata si am scapat de problema lui.

bujiile stii ca trebuie sa fie bune? Le-ai verificat cu testerul, cum le " vede" ECUul?

 

trebuie apoi sa faci cativa zeci de km LA REGIM la turatia de cel putin (sau in jur de) 2000rpm.

 

daca-l scoti (..gauresti) trebuie rescris ECUul sau parte din el.. iara daca nu mai trece la verificarea anuala... dai in alte alea..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare, am schimbat termostatul de la egr si tot statea aprins filtrul de particule, asa ca am hotarat sa il scot, si am reusit.Acum masina merge, jar mananca, a scazut si consumul si parca are talpa mai buna. (Y)

Deci l-ai schimbat cu o teava?

Modelul tau nu cumva are filtru DPF si catalizatorul in acelasi loc?

Nu scoate fum mai mult?

Link to comment
Share on other sites

Masina aia e cunoscuta pentru 2 probleme,prima e filtrul de particule si a doua e turbina.

Tu de prima ai scapat.

Bine ca nu e N47 ...care are o are si pe a treia.

 

De ce ar fi probleme?

DPF oricum se schimba dupa cca 200k km (din cauza pretului ridicat, majoritatea prefera sa-l elimine, insa este o consumabila), iar turbo poate pica pana la 100k sau poate tine mult si bine dupa 300k, in functie de regimul in care masina este folosita.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
salut...inca un DPF cu probleme cred: E90 2005 automat 267k km, azi dupa 13k km parcursi de cand am achizitionat masina, s-a aprins martorul de DPF! am simtit masina pe autostrada dupa vreo 1500 km parcursi, chiar inainte de destinatie ca parca nu mai urca in turatii cum trebuie iar dupa 5 min s-a aprins si martorul! inainte de asta am urmarit si temp apei pt ca prinsesem un blocaj si eram curios la ce grade sta: la relanti statea la 80-81 iar in mers 80-85 cu caldurile care sunt acum afara! am citit topicul si sunt multe pareri! se poate sa stie cineva ca dupa simptomele ce le-am mentionat ce ar putea fi? de-a dracului nu s-a aprins cand eram acasa pentru ca sigur faceam DPF off, iar acum sunt in Italia si o sa vad luni la service ce spun baietii,! stima si ast ceva pareri.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.