Jump to content

Probleme filtru particlue BMW E90


adibudur

Recommended Posts

Daca e primul avertisment mai poti merge un pic dar e bine sa fie in drum spre service - un test sa vezi ce erori sunt; senzori de presiune, de temperatura, bujii incandescente..

 

Din cate stiu o data ce motorul este in modul "limp"- de protectie, regenerarea nu poate porni..dar poatn spun si altii care au trecut prin primul avertisment si PDF-ul s-a regenerat.

 

Cauta prin magazinele auto italiene ca sigur au tot felul de solutii care ajuta DPF sa se regenereze.. dar rebuie sa rezolvi mai intai orice erori specifice.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Daca e primul avertisment mai poti merge un pic dar e bine sa fie in drum spre service - un test sa vezi ce erori sunt; senzori de presiune, de temperatura, bujii incandescente..

 

Din cate stiu o data ce motorul este in modul "limp"- de protectie, regenerarea nu poate porni..dar poatn spun si altii care au trecut prin primul avertisment si PDF-ul s-a regenerat.

 

Cauta prin magazinele auto italiene ca sigur au tot felul de solutii care ajuta DPF sa se regenereze.. dar rebuie sa rezolvi mai intai orice erori specifice.

 

merci de raspuns bimmer!!!luni sunt la ei sa vedem ce si cum! revin cu informatii...:(

Link to comment
Share on other sites

salut... revin cu informatii, s-a facut la masina cam asa(BOSCH service): mi-au curatat filtrul nu mai stiu eu cum profesional cica si ca acum e totul bine, schimbat bujii si modul, inainte de asta pe tester dadea o eroare si cu turbina! cand a demontat filtrul, din ce am inteles eu cu italiana mea cica scapa presiune nu stiu cum! e posibil asa ceva? si mi-a indicat sa schimb uleiul si filtrul din nou chiar daca le-am schimbat acum 6k, zicea el ca de la regenerarea care a facut-o el a intrat motorina in ulei! ce ziceti e normal asa ceva cand se face regenerare (fortata banuiesc)? in rest totul ok garantie 1an! sunt curios dupa cat timp si nr de km o sa apara martorul de filtru(eu sper sa nu-l mai vad vreo 20k macar)!!! parerile sunt binevenite.
Link to comment
Share on other sites

(..) cica scapa presiune nu stiu cum! e posibil asa ceva? si mi-a indicat sa schimb uleiul si filtrul din nou chiar daca le-am schimbat acum 6k, zicea el ca de la regenerarea care a facut-o el a intrat motorina in ulei! ce ziceti e normal asa ceva cand se face regenerare (fortata banuiesc)? in rest totul ok garantie 1an! sunt curios dupa cat timp si nr de km o sa apara martorul de filtru(eu sper sa nu-l mai vad vreo 20k macar)!!! parerile sunt binevenite.

Da, este posibil sa se intample ceea ce spun ei in sensul in care diferenta de presiune (interpretata de ECU) data cei doi senzori (de presiune) din fata si spatele DPF-ului poate fi detectata ca fiind mica cand ea e mare pentru ca gazele de esapament intre cei doi senzori isi fac loc afara... asta putand duce si la colmatarea filtrului.

In ceea ce priveste schimbul de ulei, si aici ei zic bine, pentru ca, cu fiecare regenerare motorina ajunge in baia de ulei contaminand uleiul, ea fiind injectata in excess pentru a ajunge in filtru DPF unde are loc regenerea. Asadar, daca tii la motor si faci si distante scurte si multe drumuri prin oras e recomandabil sa schimbi uleiul (si filtru..) cam la 10-15k km..

 

In general se cam stie ca un motor diesel este bine sa fie folosit pentru deplasarile lungi daca are filtru DPF, asta ca reactie la cei 20k km mentionati mai sus..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Da, este posibil sa se intample ceea ce spun ei in sensul in care diferenta de presiune (interpretata de ECU) data cei doi senzori (de presiune) din fata si spatele DPF-ului poate fi detectata ca fiind mica cand ea e mare pentru ca gazele de esapament intre cei doi senzori isi fac loc afara... asta putand duce si la colmatarea filtrului.

In ceea ce priveste schimbul de ulei, si aici ei zic bine, pentru ca, cu fiecare regenerare motorina ajunge in baia de ulei contaminand uleiul, ea fiind injectata in excess pentru a ajunge in filtru DPF unde are loc regenerea. Asadar, daca tii la motor si faci si distante scurte si multe drumuri prin oras e recomandabil sa schimbi uleiul (si filtru..) cam la 10-15k km..

 

In general se cam stie ca un motor diesel este bine sa fie folosit pentru deplasarile lungi daca are filtru DPF, asta ca reactie la cei 20k km mentionati mai sus..

 

bimmer...ca intotdeauna la datorie(imi plac atitudinea si explicatiile date de tine si se vede ca stii cu ce se mananca BMW) multumesc mult de explicatii si indrumari! in ceea ce priveste masina o sa fac si schimbul de ulei si filtru in rest acum merge ceas, mai lipseste si schimbul fuliei de la vibrochen cu cureaua originala ca asta care o am scartaie la pornire si de putin timp cred ca mai este si o rola ceva, nu imi dau seama: fascaie ceva cand bag retur sau drive masina stand pe loc! nu stiu daca e tot cureaua, parca are alt sunet si inainte nu se auzea asa! bafta si multa stima.

Link to comment
Share on other sites

bimmer...ca intotdeauna la datorie(imi plac atitudinea si explicatiile date de tine si se vede ca stii cu ce se mananca BMW) multumesc mult de explicatii si indrumari! in ceea ce priveste masina o sa fac si schimbul de ulei si filtru in rest acum merge ceas, mai lipseste si schimbul fuliei de la vibrochen cu cureaua originala ca asta care o am scartaie la pornire si de putin timp cred ca mai este si o rola ceva, nu imi dau seama: fascaie ceva cand bag retur sau drive masina stand pe loc! nu stiu daca e tot cureaua, parca are alt sunet si inainte nu se auzea asa!

Multumesc de apreciere. Nu vreau decat sa aduc o contributie prin clarificarea a unor lucruri pe care cred ca le stapanesc, intelegandu-le personal.. si asa sa impartasim informatiile..

 

In ceea ce priveste cureaua auxiliara, nu poti decat sa cumperi o alta (original, as zice vanduta de dealer, cum zic multi aici..) si sa vezi/asculti daca zgomotul dispare..

Si oricum chiar daca nu dispare, poti sa o pastrezi ca rezerva. Oricum cureaua auxiliara trebuie schimbata la un anumit interval; parca 30-40k km..

 

(avanzato67 se pare ca ARE ceva impotriva garantiei de 1 an, acordate de cei la care ai fost <_< )

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum zicea in postul lui, parerile sunt bine venite :) mi-am spus parerea.

Nu-i doresc rau, nu ma intelege gresit, sincer sunt curios daca in ~200km ii apare martorul din nou, sper sa nu, dar daca apare, acel service se pune din nou sa-i curete/schimbe ulei/filtre? Dece as avea incredere in cuvantul "garantie" atata timp cat producatorul spune ca acest consumabil trebuie schimbat la 200.000km. Daca suni la reprezentanta BMW si le spui de martor si afla cati km ai in bord, nici nu stau la discutii cu tine, iti vor sugera pe loc ca DPF-ul trebuie schimbat.

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum zicea in postul lui, parerile sunt bine venite :) mi-am spus parerea.

Nu-i doresc rau, nu ma intelege gresit, sincer sunt curios daca in ~200km ii apare martorul din nou, sper sa nu, dar daca apare, acel service se pune din nou sa-i curete/schimbe ulei/filtre? Dece as avea incredere in cuvantul "garantie" atata timp cat producatorul spune ca acest consumabil trebuie schimbat la 200.000km. Daca suni la reprezentanta BMW si le spui de martor si afla cati km ai in bord, nici nu stau la discutii cu tine, iti vor sugera pe loc ca DPF-ul trebuie schimbat.

 

..Crezi ca reprezentanta va arunca filtrul? Dar asta nu are relevanta.. la prima vedere..

 

..Sigur ca si eu daca as avea reprezentanta si vreau sa nu ma doara capul (cum risca alte companii care vor sa castige si ele din reparatii, ca mai toate atelierele auto nu?) unii isi asuma riscul si fac recomandari.. pentru ca recomandarile facute lui sunt foarte bune; probabil masina e in stare foarte buna..

 

Deci si eu ca reprezentanta iti pot spune sa schimbi filtru pentru ca mie imi aduce mai multi bani (.. nu gandesc, pentru ca de cele mai multe ori stiu sa schimb piese pentru ca asa zice testerul... iti suna cunoscut!? :)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

..Crezi ca reprezentanta va arunca filtrul? Dar asta nu are relevanta.. la prima vedere..

 

..Sigur ca si eu daca as avea reprezentanta si vreau sa nu ma doara capul (cum risca alte companii care vor sa castige si ele din reparatii, ca mai toate atelierele auto nu?) unii isi asuma riscul si fac recomandari.. pentru ca recomandarile facute lui sunt foarte bune; probabil masina e in stare foarte buna..

 

Deci si eu ca reprezentanta iti pot spune sa schimbi filtru pentru ca mie imi aduce mai multi bani (.. nu gandesc, pentru ca de cele mai multe ori stiu sa schimb piese pentru ca asa zice testerul... iti suna cunoscut!? :)

 

eu unul am factura cu tot ce s-a schimbat si curatat filtru garantie un an! seful service-ului mi-a spus ca s-a ocupat de curatire o firma foarte profi cu care lucreaza el de vreo 3 ani si totul a fost ok cu filtrele curatate pana acum dar am ramas masca cand mi-a zis ca eu sunt primul cu E90 care ii curata filtrul deci mi-a dat ceva de gandit si mie.

 

dupa ce am mai vb de altele de masina se uita sa vada din curiozitate cat costa un filtru nou(reprezentanta BMW) colaboreaza cu ei...si remarca cu stupoare ca aveau filtru reconditionat ce se vindea cu 1600 euro fara TVA! aici iar am ramas masca( cum dreaq nici reprezentanta nu are DPF nou) in fine asa mi-a zis asa zic si eu!

 

cum zicea ca nu a avut probleme de vreo 3 ani de cand curata DPF-uri iti dai seama ca aici sunt si autostrazi si superstrazi(la fel ca o autostrada max 110km/h) ce le face sa isi faca regenerari cat de cat bine..... cum mai spuneai si tu bimmer ca depinde si de factorul tip condus cum si unde!ma gandesc ca poate de asta nu a avut probleme pana acum(sper sa nu fiu primul) oricum m-a chemat joi din nou sa vada valorile la DPF (foarte de treaba seful).

 

mai lamuriti-ma si voi cu DPF asta! este nou ce se cumpara din reprezentata sau pare foarte nou si doar BMW stie cum sa il reconditioneze?

Link to comment
Share on other sites

La 1600 € fara tva trebuie sa fie nou, nu reconditionat. Am intrebat si eu la bavaria. La pretul ala se adauga si manopera. Banuiesc ca se gaseste nou la un pret mai bun, in alta parte.

In alta ordine de idei, nu consider un cost mare inlocuirea dpf-ului la fiecare 200-250k km, asta luand in calcul solutiile alternativele si costurile aferente lor (dpf off sau curatare), cat si ce implica aceste operatii. Sa luam in calcul doar cresterea noxelor

Evident, daca ai masina de noua sau aproape noua. Daca, spre ex, cumperi masina la 200k km si peste 30k trebuie sa schimbi dpf, in cazul asta e enorm de scump. Calculand costuri de intretinere/km parcurs

Edited by Madutzu25
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

La 1600 € fara tva trebuie sa fie nou, nu reconditionat. Am intrebat si eu la bavaria. La pretul ala se adauga si manopera. Banuiesc ca se gaseste nou la un pret mai bun, in alta parte.

In alta ordine de idei, nu consider un cost mare inlocuirea dpf-ului la fiecare 200-250k km, asta luand in calcul solutiile alternativele si costurile aferente lor (dpf off sau curatare), cat si ce implica aceste operatii. Sa luam in calcul doar cresterea noxelor

Evident, daca ai masina de noua sau aproape noua. Daca, spre ex, cumperi masina la 200k km si peste 30k trebuie sa schimbi dpf, in cazul asta e enorm de scump. Calculand costuri de intretinere/km parcurs

 

 

ok am inteles! doar ziceam ca seful de la service(BOSH) lucreaza cu reprezentanta BMW asa ca intrand la nu stiu ce preturi de la reprezentanta, specifica ca la pret DPF a vazut reconditionat si a ramas si el uimit, nu mai zic ca de nou nu ii dadea niciun pret!acum doar parerea mea personala: nu cred ca putem sti cum vinde BMW DPF nou!... si daca sunt reconditionate numai ei stiu cum sa le faca bine(strict parere personala)!stima

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu, nici o reprezentanta bmw nu comercializeaza piese reconditionate. Si merg doar la reprezentanta de ani buni, cu mai multe masini. Poate service-ul respectiv e doar service acreditat bmw; dar traim in romania si e posibil orice

Ma gandesc cum ar fi un dpf reconditionat?! Curatat,spalat si vandut la altul de bun? Personal nu as da bani pe asa ceva

Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu, nici o reprezentanta bmw nu comercializeaza piese reconditionate. Si merg doar la reprezentanta de ani buni, cu mai multe masini. Poate service-ul respectiv e doar service acreditat bmw; dar traim in romania si e posibil orice

Ma gandesc cum ar fi un dpf reconditionat?! Curatat,spalat si vandut la altul de bun? Personal nu as da bani pe asa ceva

De un lucru poti sa fii sigur; DPFul - "sita-tuburi" practic este cat se poate de scump de fabricat- aceea ceramica fiind facuta probabil dintr-un material care trebuie sa nu crape, cedeze in general la variatii zilnice de temperatura incepand de la -10 -20 la 800 - 1000 grade celsius (ca la minim 600 grade ard noxele in regenerare..) asa ca poti fi sigur ca la gunoi NU ajunge acel filtru declarat consumabil. Si nici nu cred ca poate fi re-topit..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu, nici o reprezentanta bmw nu comercializeaza piese reconditionate. Si merg doar la reprezentanta de ani buni, cu mai multe masini. Poate service-ul respectiv e doar service acreditat bmw; dar traim in romania si e posibil orice

Ma gandesc cum ar fi un dpf reconditionat?! Curatat,spalat si vandut la altul de bun? Personal nu as da bani pe asa ceva

 

 

eu toata operatiunea asta am facut-o aici in Italia! asta ma cam nedumereste pe mine! seful respectiv a ramas si el stupefiat cand a vazut. oricum au lucrat foarte profi si foarte curat dar si pretul a fost pe masura: 800 euro curatat filtrul+modul si bujii+verificare geometrie turbina+ curatat admisia si egr daca tot s-a demontat pe acolo! cand au dat jos admisia am ramas surprins ca nu era asa murdara iar clapetele se prezentau destul de bine. oricum masina trage si mai bine decat inainte, nu ca ar fi fost de la DPF dar scapa si nu mai stiu eu ce presiune turbo cica, asa am inteles eu....

Link to comment
Share on other sites

De un lucru poti sa fii sigur; DPFul - "sita-tuburi" practic este cat se poate de scump de fabricat- aceea ceramica fiind facuta probabil dintr-un material care trebuie sa nu crape, cedeze in general la variatii zilnice de temperatura incepand de la -10 -20 la 800 - 1000 grade celsius (ca la minim 600 grade ard noxele in regenerare..) asa ca poti fi sigur ca la gunoi NU ajunge acel filtru declarat consumabil. Si nici nu cred ca poate fi re-topit..

De acord cu tine, scump de fabricat deci scump la vanzare. Desi "fagurele" de ceramica,daca putem sa-i spunem asa,ar trebui sa reziste pe veci ca material, nu rezista. Pe anumite portiuni se arde si/sau se fisureaza, deci sunt putine cele care pot fi refolosite in parametri. Plus ca se schimba carcasa, injector, senzori,etc. Fagurele respectiv se curata in bai speciale cu ultrasunete. Am vazut un reportaj despre o firma din Anglia care se ocupa strict cu asa ceva si aratau si procedeul de recondiționare. Ceea ce se face la noi se numeste carpeala, si se face pe genunchi. Plus ca cer o gramada de bani pe carpeala respectiva. De aici motivul pentru care prefer sa cumpar unul nou cand si daca va fi cazul.

 

@ iulyvip ce garantie ti-a dat service-ul respectiv pt lucrare? Ma intereseaza ca nr de km, nu ca timp. Ai pus un tester sa vezi cati km mai poti merge cu filtrul respectiv? Defapt asta este relevant, nu garantia de 1 an

Un filtru nou duce 200-230k km in conditii normale de exploatare. In 1 an faci in medie 15 - 20k km, uneori mai putin. In situatia asta nu merita nici 500€ reconditionarea

Exemplul meu: am pe bord 108k km, evident reali. Pe tester imi estimeaza inca 117k km durata de viata a dpf.

Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine, scump de fabricat deci scump la vanzare. Desi "fagurele" de ceramica,daca putem sa-i spunem asa,ar trebui sa reziste pe veci ca material, nu rezista. Pe anumite portiuni se arde si/sau se fisureaza, deci sunt putine cele care pot fi refolosite in parametri. Plus ca se schimba carcasa, injector, senzori,etc. Fagurele respectiv se curata in bai speciale cu ultrasunete. Am vazut un reportaj despre o firma din Anglia care se ocupa strict cu asa ceva si aratau si procedeul de recondiționare. Ceea ce se face la noi se numeste carpeala, si se face pe genunchi. Plus ca cer o gramada de bani pe carpeala respectiva. De aici motivul pentru care prefer sa cumpar unul nou cand si daca va fi cazul.

 

@ iulyvip ce garantie ti-a dat service-ul respectiv pt lucrare? Ma intereseaza ca nr de km, nu ca timp. Ai pus un tester sa vezi cati km mai poti merge cu filtrul respectiv? Defapt asta este relevant, nu garantia de 1 an

Un filtru nou duce 200-230k km in conditii normale de exploatare. In 1 an faci in medie 15 - 20k km, uneori mai putin. In situatia asta nu merita nici 500€ reconditionarea

Exemplul meu: am pe bord 108k km, evident reali. Pe tester imi estimeaza inca 117k km durata de viata a dpf.

 

ce pot sa-ti spun este ca de un an si nu nr de km! bine ca mi-a si zis ca daca de ceva sa vin la ei imediat, mi-a si zis sa ma intorc dupa 1000 km parcursi sa vada nu stiu ce presiuni(se simte pe oameni ca, chiar se ocupa de masina odata ce ajungi la ei) !numai pt el am platit 250 euro fara tva iar cu tva 300(iti dai seama ca nu mi-a convenit dar nu am avut ce face) s-a intamplat exact cand am intrat in Italia, ca daca eram acasa sigur faceam DPF off! si acum in i-drive imi arata 200k inainte de problema imi arata inca 130k, deci nu stiu ce sa mai cred: oricum se poate reseta intervalul asta! stima

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Masina: 320d LCI Touring - 2011 - 245k km.

 

De ieri mi s-a aprins si mie in bord atentionarea cu filtrul de particule. Ieri "i-am dat in gura" sa zic asa dar degeaba, nu s-a stins. Astazi am facut vreo 150 km din care vreo 90 pe autostrada, ba la 140 la ora la 2500 de ture, ba la 120 la ora la 2200 de ture cu tempomatul pornit. Apoi pe un drum cu 2 benzi am tinut-o vreo 20 de minute la 2200 de ture in treaba a 4a. Degeaba, nu a disparut atentionarea din bord. Nu am procedat eu bine? Nu dispare de pe bord numai daca din soft e stearsa sau chiar nu a avut loc regenerarea sau a avut loc dar insuficient ca o fi asa plin filtrul. Orice sfat e binevenit. Ma gandesc sa merg maine pe tester cu ea sa vedem ce zice. Sa fie senzorii de la filtru defecti? Masina se comporta normal, trage ca inainte. De cateva saptamani am sesizat cand motoru e rece si accelerez foarte usor are niste mici intreruperi la accelerare. Sa aiba legatura cu imbacsirea filtrului?

Mersi!

Edited by danmatyas
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Masina: 320d LCI Touring - 2011 - 245k km.

 

De ieri mi s-a aprins si mie in bord atentionarea cu filtrul de particule. Ieri "i-am dat in gura" sa zic asa dar degeaba, nu s-a stins. Astazi am facut vreo 150 km din care vreo 90 pe autostrada, ba la 140 la ora la 2500 de ture, ba la 120 la ora la 2200 de ture cu tempomatul pornit. Apoi pe un drum cu 2 benzi am tinut-o vreo 20 de minute la 2200 de ture in treaba a 4a. Degeaba, nu a disparut atentionarea din bord. Nu am procedat eu bine? Nu dispare de pe bord numai daca din soft e stearsa sau chiar nu a avut loc regenerarea sau a avut loc dar insuficient ca o fi asa plin filtrul. Orice sfat e binevenit. Ma gandesc sa merg maine pe tester cu ea sa vedem ce zice. Sa fie senzorii de la filtru defecti? Masina se comporta normal, trage ca inainte. De cateva saptamani am sesizat cand motoru e rece si accelerez foarte usor are niste mici intreruperi la accelerare. Sa aiba legatura cu imbacsirea filtrului?

Mersi!

 

 

aproape exact ca la mine! cauzele sunt multe... fa o diagnoza prima data si vezi ce erori da! probabil sa fie bujiile sau modulul bujii, senzori presiune, termostate etc! problema este ca la mine nu mai tragea nici cum trebuie! poate ai noroc si scapi cu o regenerare fortata! bafta

Link to comment
Share on other sites

Pai la test o sa merg numai nu pot pana joi, vineri saptamana ce vine.. cautam ceva informatii intre timp.

Pana acum nu mi s-a mai aprins, pai totusi am pretentii si la 245k. Nu cred ca e normal sa cada asa repede. La vechiul passat nu am avut astfel de probleme iar un amic are un E-klasse de 345k km si nu stie nici ce e ala filtru de particule

 

Ar face bine sa nu ma dezamageasca cu filtrul ca ma schimb pe audi :))

mersi pentru sfaturi.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai la test o sa merg numai nu pot pana joi, vineri saptamana ce vine.. cautam ceva informatii intre timp.

Pana acum nu mi s-a mai aprins, pai totusi am pretentii si la 245k. Nu cred ca e normal sa cada asa repede. La vechiul passat nu am avut astfel de probleme iar un amic are un E-klasse de 345k km si nu stie nici ce e ala filtru de particule

 

Ar face bine sa nu ma dezamageasca cu filtrul ca ma schimb pe audi :))

mersi pentru sfaturi.

 

 

durata de viata a DPF este de 200k acum depinde si de stilul de condus! poate prietenul tau are DPF off sau modelul ala nu are DPF! oricum toate masinile cu DPF mai devreme sau mai tarziu trebuie schimbat, curatat sau OFF cu el!

 

cat despre audi intra un pic pe forumul lor sa vezi si acolo o multime de erori de DPF si CHECK ENGINE!(masini 2009-2010) :)

Link to comment
Share on other sites

Mai, are dpf mercul prietenului meu, e un e-klasse blueeficency ce a fost taxi in Belgia. Ideea e ca mi se pare ciudat ca sa aiba durata de viata 200k un filtru de 2 mii euro. Cum la unii useri de pe forum le apare ca durata de viata 400k km la acelasi filtru de particule?

Si au facut si nemtii astia o masina, care in regim de mers nemtesc, in 3 ani are nevoie de un nou filtru de particule?

Eu totusi cred ca se poate regenera sau cel putin curata incat sa mai duca vreo 100k. In cel mai rau caz dau o fuga la baietii din Odorheiu. Sper sa nu fie nevoie.

Pana acum am fost multumit de masina asta, nu am schimbat nimic in 2 ani in afara de consumabile.

Link to comment
Share on other sites

Mai, are dpf mercul prietenului meu, e un e-klasse blueeficency ce a fost taxi in Belgia. Ideea e ca mi se pare ciudat ca sa aiba durata de viata 200k un filtru de 2 mii euro. Cum la unii useri de pe forum le apare ca durata de viata 400k km la acelasi filtru de particule?

Si au facut si nemtii astia o masina, care in regim de mers nemtesc, in 3 ani are nevoie de un nou filtru de particule?

Eu totusi cred ca se poate regenera sau cel putin curata incat sa mai duca vreo 100k. In cel mai rau caz dau o fuga la baietii din Odorheiu. Sper sa nu fie nevoie.

Pana acum am fost multumit de masina asta, nu am schimbat nimic in 2 ani in afara de consumabile.

 

la drumurile noastre(fara prea multe autostrazi) cam asa se aude ca durata de viata ar fi de 200k-250k sau poate ma insel eu + ca mai conteaza si stilul de condus si distanta pt ca daca iesi 2 km si DPF incepe regenerarea si nu o mai termina iar nu este bine! eu l-am curatat aici in Italia + releu si bujii noi pt ca nu isi mai facea regenerare si era cam plin dupa spusele sefului de service! acum merge brici masina, in legatura cu cati km mai are de facut mie imi arata inainte sa-mi apara marorul in bord 130k iar acum dupa curatare si regenerare fortata l-au resetat la 200k! deci se pot reseta si valorile astea...

 

sfatul meu ar fi sa te duci cat mai repede pt ca daca mai mergi asa se poate duce si turbina: DPF fiind infundat cica intoarce gazele inapoi si poate sa gripeze cred eu paletii la turbina si dupa, alta si mai rea, poate duce la ruperea lor si se poate sa ajunga prin motor! rog un cunoscator sa ma corecteze daca nu e asa!

bafta si sa ne tii la curent!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.