Jump to content

E90 CIC Retrofit


razzzzvan

Recommended Posts

Din intamplare am cumparat o plansa de bord cu navigatie

Am gasit-o la culoare si la pret bun si n-am mai stat pe ganduri, am luat-o

 

Vreau sa o montez, ma gandeam chiar poate apuc pana vine frigul mare

 

Masina mea este fara navigatie are radio cd professional

Montajul bordului il voi face eu, m-am documentat, este ok la prima vedere

 

Problema mare de care m-am lovit este ca trebuie trase niste fire de la JBE la CIC la idrive si la display

Nu am gasit pe tot internetul o documentatie sau un DIY referitor la firele care trebuiesc trase

Majoritatea retrofiturilor de CIC sunt facute de la CCC si au aceste fire trase

As dori sa trag aceste caburi cand montez bordul pentru ca am acces mult mai bun la JBE

 

Daca are cineva niste scheme sau vreun DIY cu care m-ar putea ajuta i-as fi foarte recunoscator

Si nu am inteles daca la swap-ul bordului trebuie demontata si consola centrala cu cotiera

pentru ca in procedura din TIS se specifica ca trebuie dar nu prea vad de ce

Link to comment
Share on other sites

Trebuie demontata si consola centrala pentru a trage firele catre controller-ul idrive.

 

La controller ai 1 - (maro) pe care il legi in apropiere. - sau daca vrei sa fii OEM il duci pana in mufa cu pini pentru masa de sub pedala de ambreiaj

1 fir + care merge la tabloul de sigurante (F27) in X11003 sau il poti lega cu alimentarea display-ului (CID)

2 fire CAN high si low care merg legate pe instalatia fostului radio sau calea OEM (dai scaunul jos si ai sub mocheta o imbinare de can-uri)

 

La display toate firele merg in JBE

 

CID JBE (mufa neagra (54 pin)

 

pin 1 -----> pin 1 (corespunde cu F76)

pin 3 -----> pin 27 (masa -)

pin 5 -----> pin 11 (can H)

pin 6 ------> pin 30 (can L)

 

Si ca sa fii si mai OEM trebie trase si firele de la mufa CIC la portul OBD (asta e optional)

Link to comment
Share on other sites

CIC-ul nu este inca cumparat

Deocamdata am bordul pe care as vrea sa-l schimb cat mai este cald afara ca n-am garaj si am zis ca daca tot schimb bordul sa trag si firele ca este mai usor accesul la JBE

Pana iau si CIC ul o sa merg asa

Dupa ce trag firele daca bag CIC ul in mufe fara sa-i fac vreo codare imi porneste sa-l pot proba sa vad daca merge ?

As vrea sa fac totul OEM

Consola o voi da jos cand montez controlerul, pana atunci ma incomodeaza la demontarea si montarea bordului ?

Poti sa-mi spui te rog si ce piese mai trebuie sa iau pentru cablare, mufe, pini

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Consola te incomodeaza la schimbarea plansei, plus ca iti trebuie loc sa tragi firele pentru controller.

 

Iti trebuie mufa controlerului cu 4 pini si mufa display care are 8 pini. Pini pentru mufa JBE. Plus alti pini daca conectezi CIC la OBD.

 

CIC-ul porneste. O sa trebuiasca codat. Daca ai sistem audio HIFI sau L7 nu o sa ai sunet pana nu codezi.

 

Iti mai trebuie activarea navigatiei cu emulator sau script. Mufa si slot USB. Cablu CIC - CID. Rama relocare clima, trim CIC pe care o sa il gasesti greu.

Edited by b0gdan4you
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si ajutor

Intre timp mi-a venit o alta idee

Daca tot am nevoie de antena si de suportul pentru relocarea climei si daca tot voi vizita parcurile de dezmembrari

ma gandeam saiau instalatia electrica de la dezmembrari

Se potriveste cea de CCC sau mai trebuie si ea modificata ?

Stiam ca la controler trebuie inversati niste pini

Da cea de la CCC si de display este plug&play ?

sa o iau cu tot cu mufe de la JBE pana la CCC si display ?

Link to comment
Share on other sites

Deci sa inteleg ca chiar daca as fi avut CCC pe masina tot ar fi trebuit refacuta instalatia electrica de la JBE la CIC, Cala CID si la controler ?

Ca am vazut ca majoritatea de afara care au CCC si fac retrofit la CIC doar si-l comanda pe siteuri si cand le vine il monteaza

si i-am vazut ca au modificat doar mufa de la JBE la CID si cea care intra in controler

Link to comment
Share on other sites

Sunt in ceata rau.

Deci daca gasesc o instalatie dintre JBE si CCC, controler, display, CAN si OBD, de la o masina cu CCC, ce modificari mai trebuie sa aduc instalatiei sa se potriveasca la CIC ?

Eu am intelesc ca trebuie inlocuita doar mufa care intra in display si schimbata ordinea pinilor si mufa care intra in controler si schimbata ordinea pinilor

Am inteles bine ?

Link to comment
Share on other sites

Te agiti prea mult! Nu ai nevoie decat de 2 mufe banale cu pini si cablu video pt cic, astea toate se vand de obicei in kit ul de retrofit cic ( cine il vine complet adica: unitate, idrive, ecran, cablu video/usb/ , mufe alimentare)

Tu fa rost de plansa de bord, rest e banalitate

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

M-am cam lamurit cu privire la majoritatea aspectelor,

Problema majora de care ma lovesc este trimul de consola centrala cel pentru controlerul CIC

Nu-l gasesc pe nicaieri la sh si de nou costa 700 lei, mi se pare absurd sa dau atat pe el

 

Acum intrebare de baraj,

Se poate sa tai un trim pentru CCC si sa-l fac sa se potriveasca controlerul de CIC pe el

Stiu ca va fi o imprivizatie dar ma gandesc ca controlerul are acea rama imprejur si va astupa taietura din trim

Astept sfatul vostru

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Cine ĂŽmi poate da o idee ? Cum sa fac sa-mi decupez perfect gaura pentru butonul de decapotare? Tocmai am cumpĂŁrat trimul din poza ,de e92 lci dar eu am cabrio .Are ĂŽn plus buton de decapotare.Orice idee e bine venita.Mersi. Edited by cristie35
Link to comment
Share on other sites

Asta nu e o idee constructiva ! Sunt convins ca dupĂŁ ce termin cu ea n-o sa știe nimeni sa o deosebeascĂŁ de una decupata de fabrica.

Pe de alta parte nu cred ca multa lume ar da 900 de lei pe asa ceva....mai ales ca nu am de decupat decât un mic dreptunghi

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cine ĂŽmi poate da o idee ? Cum sa fac sa-mi decupez perfect gaura pentru butonul de decapotare?

 

Pentru un rezultat perfect poti urma pasi acestia:

#1: aplica banda galbena/albastra (cea folosita de zugravi) pe toata suprafata consolei pentru a preintampina orice zgarietura accidentala

#2: insemnezi peste banda, zona in care trebuie montat butonul.

#3: dai cateva gauri in interiorul chenarului cu un burghiu corespunzator la viteza mica

#4: cu o pila dreapta/rotunda mica incepi usor si pilesti pana cand ajungi la forma dorita pentru montarea butonului

 

Bafta!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

... o "tiganie" pe bani putini!

 

sport la taiat !

 

nu tre' sa fi rau....:thumbsup:

crezi ca trimul de e90 lci SH a fost 5 lei ? nu se gaseste usor .Pentru cabrio LCI nici atat ....misiune imposibila .

nu as da 900 de lei pe asa ceva nici sa ma tai in bucati .Din principiu.Mi se pare ca nu face mai mult de 50 de euro piesa aia.

Nu inseamna ca sunt nici tigan,nici tampit daca o rezolv mai ieftin....

Ce-ar fi acuma sa-mi iau tot CIC-ul nou ???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.