Jump to content

Senzor placute de frana


Recommended Posts

S-a intamplat sa uit sa schimb placutele de frana (cele de pe fata in cazul meu) inainte sa mi se aprinda senzorul din bord. Asa ca normal ca le-am inlocuit si ma asteptam ca dupa inlocuire becul din bord sa se stinga. Pana acum le inlocuiam fara sa astept sa imi apara avertismentul din bord, asa ca nu stiu exact daca ar trebui resetat ca sa se stinga sau are senzorul probleme.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu ma deranjeaza ca toata smecheria se face printr-o sarma, ca daca asa s-au gandit oamenii ca e bine, asa o fi. Ziceam ca nasol - pentru ca speram sa fie ceva de resetat si in al 2-lea rand o bila neagra pentru mine pentru ca nu le-am schimbat la timp, si ca sper sa nu fie mult - ca presupun ca nu dau cine si stie ce pentru o sarma.

 

Apropo, nu stiu cum si ce fel este pusa sarma asta, dar placutele nu erau chiar asa duse. Eu le-am schimbat la cineva care nici macar nu stia ca indicatorul ala din bord e pentru placute sau nivel scazut de lichid de frana. Asadar, e posibil sa fi facut ala vreo treaba aiurea?

Link to comment
Share on other sites

cei cu masini mai vechi nu sintem dispusi sa platim manopera de service la hotii del a dealerii din romania... asa ca le mai facem si singuri :blink:

 

diferenta de pret intre o placuta cu senzor si una fara e din pacate destul de mare (costa mai mult decit dublu), motiv pentru care eu am si renuntat la senzori.

 

posibil ca cel care ti le-a schimbat sa fi deconectat senzorii din greseala, sau sa fi crezut ca nu au ce cauta acolo (am patit si eu). daca circuitul e deschis (prin ruperea senzorului la uzura normala sau la vreo miscare gresita, sau prin deconectarea lui), ti se aprinde becul in bord.

Link to comment
Share on other sites

Stai ca nu prea am inteles. Deci imi trebuie placute speciale sau cum? Ca ai zis "placuta cu senzor".

 

@Turbo-Mann: pe langa ce a zis (cine pana mea?!?), care ar fi principalul motiv, mai e si chestia ca am prostul obicei ca de fiecare data cand am o problema, chiar daca nu pot sa o rezolv singur (sau macar fara sa o bag in service), sa pricep si eu ce se intampla: cauza/efectul/solutia. Normal ca daca as avea bani cat vezi cu ochii si as avea incredere in service-ul romanesc, ma duceam, primeam factura, plateam si aveam masina inapoi :blink:

Link to comment
Share on other sites

Masina noua sau veche circuli cu ea pe drum si cu alti parteneri.Stiu ca se pot inca face singur multe de accea am schimbat multe la noile modele.Dar eu nu sunt de acord, in Ro fiecare face cum vrea si cu ceva bani primesti si un RAR stiu dar sunt impotriva.Pacat ca nu sunt legile ca in restul Europei de a amenda anumiti oameni si de a le retrage licenta de conducere pe viata sau ai trimite la un test pshihic.Nu e normal sa se circule cu orice masina pe strada sunt si alti oameni copii etc.Eu sunt convins ca nici unuia nu i-ar conveni sa pateasca ceva.Dar cum mai toti fac asa si legile sunt cum sunt va inteleg,dar eu nu voi fi asa niciodata mai bine pe jos e mai sanatos si omenesc caci daca toti am face ce vrem ar fii.....

Nu am nimic cu cineva dar asa vad eu lucrurile,si stiu ca totul continua asa sau asa. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

senzorul e o bucatica de metal care intra intr-un locas in placuta de frana ... cand deja placuta se uzeaza , el atinge pe disc si da mesaj in bird ... nu se rupe nimic :)

eu cand am schimbat placutele , am pus senzoru la locul lui(in placuta noua ) , am aprins motoru' si tot dadea eroare ... am stins motoru' , am dat placuta jos , am scos senzoru' , l-am taiat , l-am izolat la capatul firului , am pus tot inapoi ...am dat cheie si tot dadea eroare , am pus/luat contacul de 3 ori si s-a rezolvat cu eroarea(fara sa stiu de treaba asta , tot puneam contactu' ... , dupa care ala de la service imi zice ca : stii nu trebuia sa il taiem ca mergea resetat ... :) :)

senzorii sunt pe stanga fata si dreapta spate ( la e39 , desii e la fel si la e46 , ma gandesc )

ps : de doua saptamani iara s-a aprins becu-n bord , probabil s-o fii dezizolat firu :blink:

OFFTOPIC : am dat 4.6 milioane pe placutze de fatza de la mama lor , Lukas , si de anu trecut , tot timpu cand afara sunt peste 30 de grade , scartzie de nu poti sa stai langa masina :) :)

Senzoru pe fata costa cam asa vro 400 de mii ... cat ati zis si voi ...

Link to comment
Share on other sites

Sunt destul de noi dar fara senzor.

De fapt parca am scris pe undeva ca am preferat sa ma uit cu ochiu decat sa dau peste 10 euro pe senzor.

16081[/snapback]

 

Deci sa caut eu senzor si sa le pun?Sau sa elimin becu din bord? :blink:

Link to comment
Share on other sites

pai roaga te sa nu fie peste 30 de grade sa nu faci ca un autobuz:PP.blufeam.am acasa vre o 10 senzori.dar sunt de e34 nu stiu daca merge si la tine chas ca nu am vazut senzori de e 46.in fine nu tre decat sa controlezi nivelul la lichidul de frana,sa vezi ce e cu placutele,si sa vezi cum sunt senzori.sa nu faca contact cumva oxidati,sau rupti .de multe ori am vazut senzori macinati de janta care prin frecare au fost distrusi din cauza instalari lor la gramada de nea fane la colt de strada.desi si eu am stricat un senzor pe spate.si normal c aplacutele sunt bune nu .ca suntem romani si pana nu ajung la fier nu le schimbam CA MAI MERGE UN PIC. sunt bune pt ochiul tau ,dar fabricantul a crezut de cuviinta ca nu tre sa depaseassca uzura care o ai tu din mai multe motive de aia a pus senzor sa te atentioneze ca esti pe aproape.de multe ori am avut prieteni care scoteau senzorul sa mai mearga si veneau cu discurile facute varza ca mergeau de ai uita DZEU .SINCER NU E BINE NICI PT PISTONASE SA MERGI CU ELE PANA NU MAI SE VAD. plus ca frana nu mai e asa eficienta .cu becu la resetat 4 sau 500 000 .daca vrei mergi cu mine la un amic la service ul lui si in resetezi acolo ca are aparat de ala si poate dai si tu mai puti cum vrei oricum .
Link to comment
Share on other sites

pai roaga te sa nu fie peste 30 de  grade sa nu faci ca un autobuz:PP.blufeam.am acasa vre o 10 senzori.dar sunt de e34 nu stiu daca merge si la tine chas ca nu am vazut senzori de e 46.in fine nu tre decat sa controlezi nivelul la lichidul de frana,sa vezi ce e cu placutele,si sa vezi cum sunt senzori.sa nu faca contact cumva oxidati,sau rupti .de multe ori am vazut senzori macinati de janta care prin frecare au fost distrusi din cauza instalari lor la gramada de nea fane la colt de strada.desi si eu am stricat un senzor pe spate.si normal c aplacutele sunt bune nu .ca suntem romani si pana nu ajung la fier nu le schimbam CA MAI MERGE UN PIC. sunt bune pt ochiul tau ,dar fabricantul a crezut de cuviinta ca nu tre sa depaseassca uzura care o ai tu din mai multe motive de aia a pus senzor sa te atentioneze ca esti pe aproape.de multe ori am avut prieteni care scoteau senzorul sa mai mearga si veneau cu discurile facute varza ca mergeau de ai uita DZEU .SINCER NU E BINE NICI PT PISTONASE SA MERGI CU ELE PANA NU MAI SE VAD. plus ca frana nu mai e asa eficienta .cu becu la resetat 4 sau 500 000 .daca vrei mergi cu mine la un amic la service ul lui si in resetezi acolo ca are aparat de ala si poate dai si tu mai puti cum vrei oricum .

16384[/snapback]

 

Masina in cauza e la mine de mult.Si inca e pe butuci.

Link to comment
Share on other sites

aseara cand ma intorceam de la munte, mi s-a aprins si mie becul din bord care-mi semnalizeaza placutele de frana...

ce mi s-a parut foarte ciudat este ca mi s-a aprins cand eram la intrarea in Bucuresti, in mers... deci nu in urma unei franari...

oricum, odata becul aprins, trebuie sa stiu ce am de facut, iar pentru ca din posturile de mai sus n-am reusit deloc sa-mi dau seama care sunt solutionarile, am sa va rog sa-mi raspundeti si mie la urmatoarele intrebari:

1. de unde stiu care sunt placutele care sau uzat?

2. trebuie sa schimb si fata si spatele?

3. trebuie sa cumpar placute cu senzor sau senzorul se cumpara separat? (vreau sa merg pe solutionarea corecta - cu senzorul activ)

4. de unde v-ati cumparat placutze pentru E46 si la ce bani?

5. ce firma de placutze recomandati?

6. cum se face resetarea pana la urma?

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.