Jump to content

termostat


r0mulus

Recommended Posts

Aici intervine o problema...

Vechiul model de termostat (mai este livrabil doar af)deschide la 95 (si originalul Bmw si Wahler echiparea de original).

http://www.bidorbuy.co.za/item/166026714/BMW_THERMOSTAT_WITHOUT_THE_SWITCH_E46_E90_E81_E87_N45N_N45_11517500597.html

Noul model de termostat livrat in original cat si in af deschide la 105 si are in + o mufa cu un contact electric cu 2 pini.

http://www.bidorbuy.co.za/item/162873273/BMW_THERMOSTAT_WITH_THE_SWITCH_E46_E90_3_Series_N42_N46_11537510959.html

Acul din bord are o toleranta de confort de 6-7 grade ca nu iti fluctueze mereu si sa iti para anormal.

Temperatura exacta a antigelului este citita corect doar de o interfata direct cu informatii trimise de sonda de temperatura.

http://infopart.org/wahler-41079395d-part

http://www.niparts.com/Fac/A76DB5/WAHLER/4337105D.html

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare,

 

De cand s-a lasat iar frigul am observat cum a crescut din nou consumul si am zis sa verific temperatura apei din motor.Ea sta intre 65 si 75 in traficul din Bucuresti.Banuiesc ca e termostatul defect, blocat pe deschis, dar intrebarea mea este: m47 2.0 diesel 163cp are si termostat de EGR?Ar trebui schimbat si acela in cazul in care exista?Am comandat termostatul de apa, l-am gasit pe gates la 90 lei, deschide la 87 grade.Il voi schimba in weekend dar as vrea sa stiu daca exista si cel de EGR si ce rol are.

 

Multumesc :clover:

Edited by stalex2004
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

(...) dar intrebarea mea este: m47 2.0 diesel 163cp are si termostat de EGR?Ar trebui schimbat si acela in cazul in care exista?Am comandat termostatul de apa, l-am gasit pe gates la 90 lei, deschide la 87 grade.Il voi schimba in weekend dar as vrea sa stiu daca exista si cel de EGR si ce rol are.

 

Da, motorul M47 are termostat EGR iar rolul sau este de a raci gazele (arse) recirculate prin galeria de admisie, ele fiind mult prea fierbinti pentru admisie...

Nu are o influienta mare in functionarea motorului (ca regim de lucru) ci poate sa influienteze creascand consumul de motorina.

Pretul lui este mai mic decat al termostatului principal. Multi schimba termostatul EGR-ului o data cu cel principal.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat ambele termostate in weekend.Cel de EGR era si el blocat pe deschis.Am incercat sa suflu prin el si nu a opus nici cea mai mica rezistenta, fata de cel nou care nu puteai sufla prin el.Acum apa imi sta la 89-92 grade, iar termostatul nu imi deschide pana nu ajunge la 89-90.

 

Ca si o recomandare, daca tot ajungeti sa schimbati cele 2 termostate si aveti ceva de muncit/desfacut la masina, tot trebuie dat si EGR-ul jos....v-as recomanda sa il curatati impreuna cu tubulatura ce intra in motor + verificat joc ax turbina.Eu unul asa am facut.La prima vedere a mai scazut putin consumul si s-a schimbat in bine si mersul motorului.

 

Bafta tuturor :clover:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.