Jump to content

Martor filtru de particule


avanzato67

Recommended Posts

Crecd ca, la anul si numarul ala de km, cea mai buna varianta, este anularea. Daca te hotarasti, cauta-ma. 0740 376 679 sau pe farcebook STK Performance :)

 

multam de oferta dar raman cu resoftarea si DPF off la George cand ma intorc in tara, sper sa nu fie luat ca reclama!!!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Schimba termostatele, temperatura la apa trebuie sa stea la 90-91 grade constant. La km aia as curata dpf sau cumparat nou

 

Totusi as avea si eu o curiozitate, din moment ce termostatul motor deschide la 88 de grade si cel de egr la 74 de grade cu ar reusi masina sa stea la 90-91 de grade constant, sa fie a mea defecta ca dupa schimbul termostatelor pe original sa stea apa la 87-88 grade constant? Temperatura a fost monitorizara pe o distanta de 40 de km cu regenerare dpf activa si pe diagnoza nu meniil secret.

Link to comment
Share on other sites

cristianpop2016 Ai o problema cu termostatele, nu e normal da stea la 88 de grade. Eu am schimbat ambele termostate si imi statea la 88 de grade, am schimbat a 2 a oara termostatul egr si era defect din fabrica puteam sa suflu prin el. La toate bmw care leam avut 120d, 320d si 325d sta temperatura la 91-92

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Masina se comporta normal (pentru ca fumul/ gazele lasate sa iasa pe esapament inca mai ies normal si nu sunt blocate de alte noxe..) pentru ca inca nu s-a ajuns la nivelul critic de pus motorul in limp mode (adica mai putine gaze emise..).

 

Schimba de urgenta termostatele, verifica sa aiba toate bujiile bune si scoate apoi masina pe autostrada si tine motorul in jur de 2000rpm constant cam 10-20min.

 

 

revin cam dupa mult timp cu un update despre problema cu DPF si anume: chiar daca masina se comporta bine cu toate ca aveam martorul aprins in bord, dupa un timp de mers asa deja incepea sa creasca consumul nu mai urca in turatii repede si toate simptomele ce pot fi de la DPF! dupa sfaturile lui bimmer am verificat termostatele si amandoua erau defecte, cel de EGR l-am montat eu iar celalat a venit montat impreuna cu pompa de apa(noua)! am facut vreo 30 km autostrada in regim normal si nu s-a intamplat nimic, eroarea persista in continuare( ma uitam mereu si la temperatura apei care statea foarte bine 88-90 grade) dar nu initializa regenerarea! dupa am plecat repede la service-ul unde am curatat filtrul pt ca aveam programare sa schimb bateria si le-am zis sa faca si o diagnoza sa stearga erorile care sunt! totul bine si frumos! ies de la service merg cu masina si surpriza: acum tragea de rupea asfaltul(cred ca din cauza ca a resetat erorile) si in timp ce mergeam am zis ca hai sa ma duc sa ii fac o baie, ajung la spalatorie, fac niste manevre sa dau cu spatele si vad fum in spatele masinii :o ma dau jos si ma uit, avea un pic de culoare albastruie dar m-a dus imediat cu gandul ca a inceput sa isi faca regenerare, ma urc repede in masina si ma duc pe autostrada sa fac vreo 20-30 km! in acest timp si pe i-drive unde consumul era de 7,9 a scazut la 7,4 in acesti 20-30 km parcursi! acum eu zic ca nu conteaza treaba cu iesitul pe autostrada si mentinut masina la 80km/h si in treapta a-3-a ca sa faca regenerare! eu am parcurs 2 km de la service si pana la spalatorie cu mers normal in D si totusi a inceput sa faca regenerare! daca totul e bine cu toate piesele ce tin de initializarea procesului de regenerare atunci nu conteaza cu cat mergi la ora! multumesc tuturor pt ajutorul acordat(in special lui Bimmer pt ca toate explicatiile lui au fost logice)! bafta

Link to comment
Share on other sites

Daca ai bani schimba-l. Cea mai buna varianta...

Daca nu il poti curata profesional, e mult mai ieftin si este o operatiune ce mareste timpul de utilizare pana la inlocuire. Depinde de buget.

Mai poti sa il elimini, din cate am citit este un risc....pot aparea probleme si pana la urma tot sa revi la DPF. Este sansa sa iti mearga si cu DPF off din prima.

 

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

M-am uitat si eu pe internet dupa firme care curata filtrul de particule profesional. Am gasit mai multe metode, iar fiecare din cei care le practica, nu recomanda metoda competitorului. E normal. Pana la urma care dau cele mai bune rezultate?

 

Metoda 1: Introducerea prin filtru a unei solutii sub presiune intr-o masinarie speciala zic ei, fara tratament termic, si fara a decupa si suda apoi carcasa metalica: http://www.curataredpf.ro/curatare-dpf/ Au si un filmulet pe youtube pe site care arata procedeul, care dupa ei, dureaza doar 2 ore.

 

Metoda 2: TRatament termic asupra filtrului de particule, si implica si decuparea carcasei metalice si sudarea acesteia la loc. Procedura dureaza 1-2 zile. Pe site-ul lor sunt expuse dezavantajele curatarii prin jet de apa si solutii. http://www.filtreparticule.ro/

 

Tot tratament termic si desfundare si aspirare manuala dupa acest tratament ofera si acestia http://www.curatare-filtruparticule.ro/

 

Preturile practicate de toti sunt asemanatoare.

 

Stiu ca cea mai buna solutie e inlocuirea filtrului cu unul nou, fie el si after market, dar este curatarea profesionala o solutie?

Exclud dpf off.

Link to comment
Share on other sites

Va salut, eu luni am demontat si trimis filtrul de particule la curatat la odorheiul secuiesc, nu dadea erori, pe oras se regenera cam din 200 in 200 dd km si pe esapament aparea ceva funingine, nu multa dar era, astazi pe la amiaza ar trebui sa fie terminata curatarea si maine sa il am inapoi, vedem efectele dupa , dc a meritat sau nu
Link to comment
Share on other sites

arunci cu banii degeaba si pierzi timp si nervi pe curatari, regenarari si alte prostii...

la un kilometraj de peste 180.000 exista doar doua variante:

una scumpa si una ieftina...

 

scumpa = inlocuire cu un DPF nou - aprox. 1200 euro

ieftina = anulare DPF (fizica si software) - aprox. 280 euro

 

restul este vrajeala si discutii interminabile in cotradictoriu cu diversi "cunoscatori"

 

bafta !

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Va salut, eu luni am demontat si trimis filtrul de particule la curatat la odorheiul secuiesc, nu dadea erori, pe oras se regenera cam din 200 in 200 dd km si pe esapament aparea ceva funingine, nu multa dar era, astazi pe la amiaza ar trebui sa fie terminata curatarea si maine sa il am inapoi, vedem efectele dupa , dc a meritat sau nu

 

acolo l am trimis si eu acum cativa ani si mi a scos un sac de funingine din el ...procent curatare pe soft la bavaria 99%...am mai facut 50.000k cu el si am vandut apoi masina fara sa mai apara martorul. ai facut alegerea cea mai buna in locul achizitionarii unuia nou!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.