Jump to content

Brate inferioare F10


Crysis21

Recommended Posts

Salut,

 

De curand mi s-au dus pivotii de la bratele inferioare, asa ca trebuie schimbate bratele (pivotul nu e detasabil).

 

Reprezentanta m-a dat pe spate cu un pret de 1200 lei/brat, un total de reparatii de 3200. In conditiile in care pe epiesa.ro bratul OE este 700 de lei, am zis pas. Mai mult de atat, la ultima revizie am fost foarte nemultumit. Mi-au schimbat franele (discuri, placute si lichid), iar masina face ca un tramvai atunci cand opresc. Mi-au schimbat pe garantie placutele de fata cu aletele noi, iar la 2-3 zile au inceput cele de spate sa faca zgomot. Acum sunt programat sa le schimb si pe alea.

 

Aveti idee care este producatorul bratelor? Sau recomandati o marca in acest sens?

Edited by Crysis21
Link to comment
Share on other sites

Placutele le-am schimbat si eu la bmw si nu sunt probleme. Poate ai discurile praf. Mi-au zis si mie ceva de un brat ca mai tine nu stiu cate 20,30mii km si sa-l schimb pe la anul eventual. In fine, ia bratele din alta parte tot oem si schimba-le la alt service sa iesi mai ieftin.

 

p.s nu te incurca cu mai stiu eu ce chinezarii mai ales cand e vb de piese importante

Link to comment
Share on other sites

Eu am schimbat un brat la al meu f10.

Nu il auzeam dar la o verificarecu masina pe elevator am vazut ca are un foarte mic joc, asa am hotarat sa il schimb.

Bratul m-a costat in jur de 500 de lei, manopera 80 de lei, schimbat la Subaru BV.

Bratul a fost Lenforder la fel vine si pe original cu acelasi producator.

Sper ca ti-a fost utila informatia.

Link to comment
Share on other sites

@Crysis21 faci afaceri cu statul?

Mi se pare enorm sa dai 1200e pe frane...totusi deja e o masina destul de banala pe strazi.Eu am schimbat la 520 placute spate TRW pt ca aceeasi firma sunt si etrierii si au costat 220lei cu senzor.este destul de rezonabila ca pret al consumabilelor.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@akon :)) nu, sunt un simplu programator, pasionat de masini.

 

legat de frane: am citit multe sfaturi cum ca multe discuri OEM au probleme, se ovalizeaza, etc. asa ca am preferat sa nu risc. crede-ma ca nu imi place sa arunc bani aiurea, dar franele si anvelopele sunt domenii la care nu m-as gandi nicio clipa sa fac economie.

Edited by Crysis21
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

@Crysis21 faci afaceri cu statul?

Mi se pare enorm sa dai 1200e pe frane...totusi deja e o masina destul de banala pe strazi.Eu am schimbat la 520 placute spate TRW pt ca aceeasi firma sunt si etrierii si au costat 220lei cu senzor.este destul de rezonabila ca pret al consumabilelor.

Ce rahat de comparatii faci tu?520 cu 530?trw cu OE?frane complete cu placute?...si daca e masina intalnita pe strazi ce?nu e voie sa dai bani multi pe intretinere?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Cristian O citeste calumea,altfel imi pierd timpul degeaba.Doar nu costa dublu franele la 530...

Referitor la pretul dat de mine este doar pe placute.

Eu sunt de parere ca decat sa intretin masina la reprezentanta mai bine ii fac intretinere preventiva gen lichide de diferenta ramasa.

Am vazut destule masini duse doar la reprezentanta si nu erau deloc in cea mai buna stare.

@Bala Imi cer scuze,ai dreptate.

Intrebarea era in spirit de gluma.

Link to comment
Share on other sites

Eu stiu ce zici tu...ideea este ca trebuie intrebat in mai multe parti.

Mie imi cereau la o dugheana de service ~400lei pe placute remsa!?

 

E clar ca reprezentanta e solutia cea mai comoda,insa daca te gandesti ca atunci cand o vinzi vin tot felul de specimene pt care pretul este criteriul principal nu ti prea vine sa arunci banii aiurea.

Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc discuri si placute ATE la diverse masini de peste 500000 de km si niciodata nu mi au facut probleme. La directie si brate folosesc Lemforder si pot spune au fost extrem de fiabile. Folosesc mereu jante mici cu talon mare si asta protejeaza bratele.

Cat despre reprezentate va las cu impresia voastra ca e ar fii cel mai ok, am prieteni mecanici la BMW Constanta si Brasov si stiu cam ce magari se fac pe acolo. Se iau piese de pe masini, se completeaza ulei in loc sa se schimbe tot ( dau drumul la 2 3 litri de ulei si baga 2 3 si gata schimbul).... si lucruri mult mult mai grave... gen cutie automata reparata in Romania la pret de RMFD Germania. La un moment dat daca sunam sa ii intreb daca au o turbina de 3.0d imi ziceau stai sa vedem ce masina avem prin service si gaseau o turbina in stare f buna. Proprietarul era informat ca turbina e pe duca si trebuie neaparat schimbata( aleg un proprietar care vine si declara :" pe mine nu ma intereseaza masina ce are eu o vreau pusa la punct). Gaseau ei o turbina distrusa sa o trimita in locul celei bune si proprietarul om de buna credinta se alegea cu o turbina noua care nu era necesara si deloc ieftina.

O fii ok la reprezentate dar intr o tara civilizata nu in Romania

Edited by malasorte
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc discuri si placute ATE la diverse masini de peste 500000 de km si niciodata nu mi au facut probleme. La directie si brate folosesc Lemforder si pot spune au fost extrem de fiabile. Folosesc mereu jante mici cu talon mare si asta protejeaza bratele.

Cat despre reprezentate va las cu impresia voastra ca e ar fii cel mai ok, am prieteni mecanici la BMW Constanta si Brasov si stiu cam ce magari se fac pe acolo. Se iau piese de pe masini, se completeaza ulei in loc sa se schimbe tot ( dau drumul la 2 3 litri de ulei si baga 2 3 si gata schimbul).... si lucruri mult mult mai grave... gen cutie automata reparata in Romania la pret de RMFD Germania. La un moment dat daca sunam sa ii intreb daca au o turbina de 3.0d imi ziceau stai sa vedem ce masina avem prin service si gaseau o turbina in stare f buna. Proprietarul era informat ca turbina e pe duca si trebuie neaparat schimbata( aleg un proprietar care vine si declara :" pe mine nu ma intereseaza masina ce are eu o vreau pusa la punct). Gaseau ei o turbina distrusa sa o trimita in locul celei bune si proprietarul om de buna credinta se alegea cu o turbina noua care nu era necesara si deloc ieftina.

O fii ok la reprezentate dar intr o tara civilizata nu in Romania

Faini prieteni ai.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Spune-mi cu cine te-mprietenești, ca sĂŁ-ți spune cine ești!

 

DacĂŁ ar fi reale cele scrise, ar fi foarte grav. SĂŁ le considerĂŁm povești!

 

Mai degrabĂŁ sĂŁ fie posibile astfel de situații la service-uri de cartier decât la reprezentanțe.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Spune-mi cu cine te-mprietenești, ca să-ți spune cine ești!

 

Dacă ar fi reale cele scrise, ar fi foarte grav. Să le considerăm povești!

 

Mai degrabă să fie posibile astfel de situații la service-uri de cartier decât la reprezentanțe.

La service de cartier nu prea vad cum ca acolo stai langa mecanic si daca nu esti complet idiot iti dai seama daca nu iti schimba tot uleiul. La BMW nu stai langa nimeni. Nu fac asta la ordinele sefilor ci din cauza salariile mici si a lacomiei. Cei drept nici sefii nu prea ii verifica temeinic asa cum ar fii normal si asta pentru ca de multe ori ingineri ( pila la vreun patron) sunt slabi pregatit si mecanici il fraieresc. La Constanta adusesera intr un timp sef de service un german care ce crezi nici nu ii trecea prin cap ce prostii faceau astia. Adica omul nici nu concepea ca ei ar putea sa nu schimbe tot uleiul .

Nici serviceul de cartier nu e o idee buna si uneori este destul de costitoare ca daca mecanicul nu stie ce are masina si o iei prin eliminare te ajunge mai scump ca la BMW. In schimb sunt suficiente serviceuri serioase cu personal bine pregatit si corecti ( pretul mai mic ca la Bmw dar nu chilipir). Din pacate nu sunt povesti

Asta imi place mie ca oamenii cred in sistem ... e bine baieti. Exact pe asta se bazeaza si ei cand iti zic ca ti a cazut turbina doar e service bmw nu te or minti oameni aia nu? E firma serioasa domne dai un ban da stai in fata

Edited by X X L
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare !! eu am facut toate reviziile la contempo cars brasov(sunt din brasov) si pot sa spun ca se fac magarii mari pai merge mai bine masina cand o duc la revizie ,dupa ce e gata merge mai prost

legat de frane la f11 530d meu sunt ovalizate discurile fata sunt oem au fost schimbate tot la contempo brasov acuma au 40.000km sunt praf nu sunt bne de nimic cele oem le voi schimba cu otto zimmermann perforate exceptionale sunt peste oem clar (nu tot timpu originalul este calitativ din pacate ) masina vibreaza ff urat doar la franre de la viteze de peste 150KM h

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc discuri si placute ATE la diverse masini de peste 500000 de km si niciodata nu mi au facut probleme. La directie si brate folosesc Lemforder si pot spune au fost extrem de fiabile. Folosesc mereu jante mici cu talon mare si asta protejeaza bratele.

Cat despre reprezentate va las cu impresia voastra ca e ar fii cel mai ok, am prieteni mecanici la BMW Constanta si Brasov si stiu cam ce magari se fac pe acolo. Se iau piese de pe masini, se completeaza ulei in loc sa se schimbe tot ( dau drumul la 2 3 litri de ulei si baga 2 3 si gata schimbul).... si lucruri mult mult mai grave... gen cutie automata reparata in Romania la pret de RMFD Germania. La un moment dat daca sunam sa ii intreb daca au o turbina de 3.0d imi ziceau stai sa vedem ce masina avem prin service si gaseau o turbina in stare f buna. Proprietarul era informat ca turbina e pe duca si trebuie neaparat schimbata( aleg un proprietar care vine si declara :" pe mine nu ma intereseaza masina ce are eu o vreau pusa la punct). Gaseau ei o turbina distrusa sa o trimita in locul celei bune si proprietarul om de buna credinta se alegea cu o turbina noua care nu era necesara si deloc ieftina.

O fii ok la reprezentate dar intr o tara civilizata nu in Romania

 

vai de capu' tau!

 

te rog zi cand ai sunat pt turbina, sa le cerem niste explicatii.

sau daca stii vreun caz concret cu schimburi de ulei manarite, da detalii ca se pot cere anumite probe.

sau daca vorbesti doar din Petre Ispirescu...

 

 

@crysis: ai garantie la lucrarea de la reprezentanta, pot sa te intreb de ce nu ai apelat la garantie?

Edited by Rhaziel
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

stiti ca sunt alternative gen ebay:

 

http://www.ebay.co.u...9oAAOxyTjNSmLOu

 

 

aproximativ 1800 ron discuri fata+placute+senzor, sa zicem ca pe spate e mai putin, poate un 1400 ron, manopera 150 de ron la un service normal = 3350 ron discuri+placute originale fata spate

 

eu pana acum am luat de pe ebay elemente originale de franare si nu am avut nici cea mai mica problema .

 

LE: kit complet fata spate http://www.ebay.co.uk/itm/ORIGINAL-BMW-F10-F11-Brake-Discs-Pads-Warnk-330mm-FA-330mm-REAR-BRAKE-KIT-/151842294818?hash=item235a818c22:g:WvwAAOxyXDhSmLQQ

 

de la 3350 ron pana la 5500 ron, pretul de reprezentanta, e o diferenta insemnata.

Edited by toffefe
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.