Jump to content

Turbina e90 318D facelift


reeves84

Recommended Posts

Salut,

 

Acum cateva zile am patit o "bucurie". A pocnit turbina. Initial nu am stiut ce are. Am plecat de pe loc, nu i-am dat nici tare dar n-am plecat nici calm. S-a auzit o bubuitura si s-a aprins "Check engine" in bord. Nu mai aveam putere, masina abia mergea. Am mers la o diagnoza la un tip care face Chip Tunnig in Iasi, (completechip.ro) cu speranta ca se pricepe, stie ce face. Am plecat de la el stiind 100% ca problema e debitmetrul de aer. Eu va recomand sa-l evitati.

 

Cand am mers la mecanicul unde imi fac reviziile si am urcat masina pe elevator am observat ca a pocnit turbina, mai exact partea aia de fonta, in jurul suruburilor de prindere. Stiu ca suna foarte ciudat, toata lumea cu care am vorbit a zis ca nu a mai auzit sa pocneasca turbina.

 

Va rog sa ma ajutati cu cateva recomandari:

 

1. Se merita sa iau turbina reconditionata? Am inteles ca sunt proaste din start.

2. Se merita sa caut sa iau din dezmembrari?

3. Am gasit turbina noua originala la vreo 7000 si pe producator la vreo 5400. Cum vi se par preturile? Pot gasi mai ieftin?

4. Cineva mi-a sugerat sa o dau jos si sa caut sa o sudez, ca teoretic turbina nu ar avea nimic... Ce parere aveti?

5. Cat de mare e riscul sa imi arunce ulei in admisie si sa faca autoaprindere si sa stric motorul? (nu stiu daca m-am exprimat corect, sper ca ati inteles ce vreau sa zic)

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Eu am reconditionat turbina acum o luna, la un seria 1, garantie 1 an. Masina merge exact ca inainte, fara nicio problema.

A durat cam 3-4 zile, aveau si altele pe stoc gata facute dar am preferat sa o faca pe a mea.

 

Cost 1800 ron - la Cluj, erau si alte firme care erau mai ieftine gen 1200 dar din ce am citit reviews nu prea erau laudati, am preferat sa platesc mai mult, dar macar au facut ce trebuie.

O turbina noua era 6000 ron originala.

Link to comment
Share on other sites

pai bine bine , dar ce sa reconditioneze la e ea? trebuie schimbat doar piciorul cred ( carcasa) si nu cred ca te ajunge asa mult .Da cum oare s-a spart ? sigur a fost un defect de turnare ca altfel nu imi explic ,ca oricat de mult ar fi fost de dat in ea , eu nu am auzit sa se sparga pana acum cum zici tu ...sa pui o poza daca ai sa vedem si noi ce si cum ;)
Link to comment
Share on other sites

Daca a cedat carcasa in dreptul evacuari si nu este crapata pana la zona de ungere nu sunt riscuri sa o ia pe ulei masina. Daca totusi da fum de ulei pe evacuare te sfatuiesc sa numai mergi un 1 metru cu masina.

Turbina odata ce ii se schimba carcasa trebuie si reconditionata, se regleaza pasul la geometrie si e pacat sa nu o faci pana la capat. Daca vrei iti recomand eu un baiat care reconditioneaza turbine cu garantie 100 la 100. Am facut peste 10 turbine la el si toate functioneaza de cativa ani fara probleme. Iti dau pm cu numarul de telefon daca vrei. Iti da factura si garantie minim 1 an . Omul a lucrat la Garret.

Varianta cu sudatul nu ti o recomand, cand pui arc de sudura pe turbina se va incalzi f f mult si ai sanse sa ii strici bucsile si o ia pe ulei imediat dupa

Edited by malasorte
Link to comment
Share on other sites

cati km are masina ? crezi ca sunt reali? si eu caut 318d

 

Masina are aproximativ 198.000Km. E adusa din Germania acum 2 ani si 8 luni. Cand am luat-o avea 158.000km. Eu zic ca sunt reali. Si de la 160.000 merg cu soft modificat (de la 143Cp la 175Cp).

 

Am gasit in dezmembrari cu garantie 3 luni. Pret intre 350-450 euro. Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat. Dupa ce am incercat cateva zile sa iau una second din dezmembrari si am dat numai peste oameni "seriosi" am dus-o la reconditionat.

Cel care mi-a reconditionat-o a zis ca nu a mai vazut asa ceva. A mai vazut turbina explodata dar nu pe admisie cum era a mea. In turbina era totul vaza, miezul rupt, geometria varza... El a zis ca cel mai probabil e de la soft.

Mi-a schimbat paletii, mi-a pus paleti mai mari si a zis ca nu ar trebui sa mai am probleme. Oricum am garantie 1 an.

 

In seara asta am luat masina, merge bine. Nu prea i-am dat pentru ca era vremea nasoala, ud pe jos. Mai vedem zilele urmatoare.

Mecanicul cand mi-a curatat intercooler-ul a zis ca era plin de pilitura si a gasit si o bucata din miez, era o bucata ca un surub.

 

Am o intrebare legat de eroarea check engine. Daca e totul in regula dispare de la sine sau trebuie diagnoza si stearsa eroarea?

post-59642-0-30499800-1449786293_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.