Jump to content

Problema bmw 320d e46


Recommended Posts

Salut. Sper sa nu deranjez cu problema mea. Chiar daca poate exista topicuri asemanatoare, va marturisesc ca nu am absolut nicio "treaba" cu mecanica deci nu as avea habar ce sa caut. Bun... De curand(acum 3 saptamani) am achizitionat un bmw, primul pt mine pana acum avand numai opel astra(un model f acum multi ani iar recent doua astra g). Modelul bmw achizitionat este un 320d 150cp facelift 2002. Toate bune si frumoase, desi are in bord 210 000 km. pana acum doua zile. Cum afara incepe sa fie din ce in ce mai frig(pt ca am observat ca problema apare doar cand e ff frig si masina este rece), am inceput sa am probleme cu plecarea de pe loc dimineata. Adica, concret, motorul porneste super fain, in trepte intra super ok dar primul mers al zile devine un cosmar in treapta intai. Pur si simplu am impresia ca se rupe masina in doua. Am incercat in toate felurile, sa apas acceleratia mai puternic, sa dau drumul ambreiajului mai repede... Orice. Degeaba. Pur si simplu, oricat as tura, parca masina da sa se rupa de la jumate. Asta cam in prima jumatate de ora a zilei... Dupa nu mai am nicio problema. Masina se comporta exemplar. Poate doar o trepidare mai nefireasca la relanti(sper ca asa se numeste) si atunci cand o las pe liber, dar fiind primul meu diesel am considerat ca e normala trepidarea. Aveti ceva pareri voi?! ... Astept ceva sfaturi ca sa stiu de unde sa incep. Stiu, o sa ma trimiteti la service, dar intelegeti-ma ca habar nu am d mecanica si aia imi pot zice orice ca tot nu o sa am idee despre ce vb. De-asta intreb aici prima data. Cu multa stima.
Link to comment
Share on other sites

Salut

Parerea mea, (ca posesor de astfel de masina de 5 ani), e ca trebuie sa mergi sa i se faca o constatare pentru partea de rulare, rulmenti cardan, suporti motor si cutie de viteze si fixare esapament. Orice piesa care loveste caroseria sau structura masinii se traduce in zgmote foarte puternice la interior. Banuiesc ca esti constient ca fara o constatare in service nu ai cum sa ai un diagnostic. Ideea e sa ceri sa ti se explice. Nu trebuie sa spui ca nu te pricepi. Tu cere explicatii ... si incearca sa intelegi. Ca nu e chimie anorganica si nici neurochirurgie. :thumbsup:

 

Desi ... pentru mine e foarte ciudat ca are comportamentul asta doar cand e rece. M-as astepta sa aiba aceleasi reactii la orice plecare de pe loc. In fine ... sigur are o explicatie :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Salut

Parerea mea, (ca posesor de astfel de masina de 5 ani), e ca trebuie sa mergi sa i se faca o constatare pentru partea de rulare, rulmenti cardan, suporti motor si cutie de viteze si fixare esapament. Orice piesa care loveste caroseria sau structura masinii se traduce in zgmote foarte puternice la interior. Banuiesc ca esti constient ca fara o constatare in service nu ai cum sa ai un diagnostic. Ideea e sa ceri sa ti se explice. Nu trebuie sa spui ca nu te pricepi. Tu cere explicatii ... si incearca sa intelegi. Ca nu e chimie anorganica si nici neurochirurgie. :thumbsup:

 

Desi ... pentru mine e foarte ciudat ca are comportamentul asta doar cand e rece. M-as astepta sa aiba aceleasi reactii la orice plecare de pe loc. In fine ... sigur are o explicatie :rolleyes:

Bun, poate ca nu m-am facut inteles... Nu e vb de niciun zgomot. Pur si simplu cand e rece(si nu ma refer la motor rece, am incercat sa astept sa se incalzeasca motorul si dupa sa plec dar are aceleasi simptome). Deci pana rulez cu ea primii 20-30 km parca in treapta intai nu pleaca. Desi accelerez puternic apoi parca pleaca si se ineaca... Dar socul e puternic... Cateodata se si opreste... Dupa ceva kilometrii ruleaza fara cusur... Consum mare nu are absolut deloc... E posibil sa fie ambreiajul?! Sau ceva pe la cutia de viteza?! ... Ulei ceva?!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Update la problema mea: am dus masina la un tester. Cum am spus, eu nu am cunostinte d mecanica deloc asa ca va pun aici rezultatele(as cum mi le-a transmis mecanicul)... Bun, deci:

- electrovalva clapeta

- electrovalva egr

- injector nr 3. (Mi-a aratat patru chestii din care nr 3 se ducea pe o banda rosie cand accelera)

- electromotor.

 

Luni ma asteapta la service pt rezolvare. Dar mi-a precizat ca daca schimba injectorul si arata aceleasi valori pe tester atunci tre sa vand masina(sau sa inlocuiesc motorul)

... Ce parere aveti?!

Link to comment
Share on other sites

Schimba mecanicul... Cum sa schimbi motorul pentru un amarat de injector?

Bun sfat... Am fost in service unde s-au inlocuit electromotor si injector nr 3. La final, pe tester nu mai apare nicio eroare. Dar nu am rezolvat trepidatiile, care acum sunt mai intense, consumul a crescut destul de mult(12-14 oras) iar in mers, pe liber turatiile oscileaza(cad pe la 500 si revin instant). Nu am avut aceste probleme inainte de service. Am verficiat tampoane cutie plus motor(bune dupa spusele mecanicului). Am verificat racordul flexibil(bun si ala). Desi inainte de operatie mecanicul era convins ca rezolva prin schimbarea injectorului acum a zis ca : sa mai trec dupa data de 4 sa vedem ce mai putem face ... WTF ... Am propus sa verifice volanta si mi-au transmis ca nu e cauza deoarce cutia si ambreiajul se comporta exemplar. Ce mai pot face avand in vedere ca pe tester nu am nicio eroare. Inteleg ca e diesel dara va rog sa ma credeti ca trepideaza ingrozitor doar interiorul. Afara nu se aud zgomote, motorul scoate un sunet acceptabil pt diesel etc... Interiorul trepideaza de nu ma pot uita in oglinda retrovizoare pt ca se misca efectiv ingrozitor... Pareri?!

Link to comment
Share on other sites

Bun sfat... Am fost in service unde s-au inlocuit electromotor si injector nr 3. La final, pe tester nu mai apare nicio eroare. Dar nu am rezolvat trepidatiile, care acum sunt mai intense, consumul a crescut destul de mult(12-14 oras) iar in mers, pe liber turatiile oscileaza(cad pe la 500 si revin instant). Nu am avut aceste probleme inainte de service. Am verficiat tampoane cutie plus motor(bune dupa spusele mecanicului). Am verificat racordul flexibil(bun si ala). Desi inainte de operatie mecanicul era convins ca rezolva prin schimbarea injectorului acum a zis ca : sa mai trec dupa data de 4 sa vedem ce mai putem face ... WTF ... Am propus sa verifice volanta si mi-au transmis ca nu e cauza deoarce cutia si ambreiajul se comporta exemplar. Ce mai pot face avand in vedere ca pe tester nu am nicio eroare. Inteleg ca e diesel dara va rog sa ma credeti ca trepideaza ingrozitor doar interiorul. Afara nu se aud zgomote, motorul scoate un sunet acceptabil pt diesel etc... Interiorul trepideaza de nu ma pot uita in oglinda retrovizoare pt ca se misca efectiv ingrozitor... Pareri?!

Salut!Incearca sa verifici tampoanele de la motor.Nu cumva cel ce a a vut masina inainte a schimbat tampoanele la motor,si o fi pus de benzinar ca sunt mai ieftine.Numai ca cele pentru benzinar sunt din cauciuc BRUT,iar cele pentru diesel sunt in sistem hidrolagar,adica au ulei in ele.Cat a fost cald isi mai faceau ele treaba,dar acum cu frigul,tampoanele sunt mai tari si nu mai atenueaza vibratiile,dupa ce mergi ceva km tampoanele se incalzesc de la temperatura degajata de motor si vibratiile devin mai mici.Vezi ce tampoane ai.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

verifica volanta, si fulia vibrochen....

iti recomand sa verifici urgent clapetele de pe admisie, au o "boala" comuna, se rup si se duc in motor. ( drept urmare, daune grave)

cand ti-a schimbat mecanicul injectorul ar trebuii sa-ti verifice si asta.

 

foarte mare grija la ce mecanic te duci, cei mai multi sunt niste incompetenti

sfatul meu este sa nu te duci niciodata cu " vezi ce are masina" pt ca o sa-ti ofere o lista piperata, si mai rau de atat este ca nu se rezolva problema

trebuie sa te duci documentat sa stii deja ce problema ai, si sa o remediati impreuna...

 

tine-ne la curent!...

Link to comment
Share on other sites

Salut!Incearca sa verifici tampoanele de la motor.Nu cumva cel ce a a vut masina inainte a schimbat tampoanele la motor,si o fi pus de benzinar ca sunt mai ieftine.Numai ca cele pentru benzinar sunt din cauciuc BRUT,iar cele pentru diesel sunt in sistem hidrolagar,adica au ulei in ele.Cat a fost cald isi mai faceau ele treaba,dar acum cu frigul,tampoanele sunt mai tari si nu mai atenueaza vibratiile,dupa ce mergi ceva km tampoanele se incalzesc de la temperatura degajata de motor si vibratiile devin mai mici.Vezi ce tampoane ai.

Tampoanele le-au verificat... Am stat si eu langa ei si am vazut numai cauciuc, deci nu stiu ce fel de tampoane erau... Rotunde si din cauciuc... Eu nu ma pricep deloc...

 

verifica volanta, si fulia vibrochen....

iti recomand sa verifici urgent clapetele de pe admisie, au o "boala" comuna, se rup si se duc in motor. ( drept urmare, daune grave)

cand ti-a schimbat mecanicul injectorul ar trebuii sa-ti verifice si asta.

 

foarte mare grija la ce mecanic te duci, cei mai multi sunt niste incompetenti

sfatul meu este sa nu te duci niciodata cu " vezi ce are masina" pt ca o sa-ti ofere o lista piperata, si mai rau de atat este ca nu se rezolva problema

trebuie sa te duci documentat sa stii deja ce problema ai, si sa o remediati impreuna...

 

tine-ne la curent!...

 

Clapetele de admisie le-am vazut si eu cand au dat admisia jos pt schimbarea injectorului... Erau toate... Nu stiu cum altfel trebuiesc verificate... Stiu doar ca a intrebat un mecanic pe celalalt daca mai sunt toate clapetele si erau toate... Dupa data de 4 ma duc iar in service pt tampoane... Imi e teama sa-i mai las sa umble la admisie deoarece nu mi-a placut cum lucreaza. O sa incerc la reprezentanta. Pe tester nu am nicio eroare. Va anunt cum aflu ceva.

Edited by T7R
Link to comment
Share on other sites

Tampoanele le-au verificat... Am stat si eu langa ei si am vazut numai cauciuc, deci nu stiu ce fel de tampoane erau... Rotunde si din cauciuc... Eu nu ma pricep deloc...

 

 

 

Clapetele de admisie le-am vazut si eu cand au dat admisia jos pt schimbarea injectorului... Erau toate... Nu stiu cum altfel trebuiesc verificate... Stiu doar ca a intrebat un mecanic pe celalalt daca mai sunt toate clapetele si erau toate... Dupa data de 4 ma duc iar in service pt tampoane... Imi e teama sa-i mai las sa umble la admisie deoarece nu mi-a placut cum lucreaza. O sa incerc la reprezentanta. Pe tester nu am nicio eroare. Va anunt cum aflu ceva.

Salut!Scoate clapetele din galerie,si curatele pe toate pe rand,cu aceasta ocazie le verifici sa nu aiba joc la acele tablite ce sunt prinse cu suruburi de ax.

Link to comment
Share on other sites

Salut!Incearca sa verifici tampoanele de la motor.Nu cumva cel ce a a vut masina inainte a schimbat tampoanele la motor,si o fi pus de benzinar ca sunt mai ieftine.Numai ca cele pentru benzinar sunt din cauciuc BRUT,iar cele pentru diesel sunt in sistem hidrolagar,adica au ulei in ele.Cat a fost cald isi mai faceau ele treaba,dar acum cu frigul,tampoanele sunt mai tari si nu mai atenueaza vibratiile,dupa ce mergi ceva km tampoanele se incalzesc de la temperatura degajata de motor si vibratiile devin mai mici.Vezi ce tampoane ai.

ca sunt din cauciuc sau sunt cu ulei depinde de MARCA nu de motorizare. Eu am benzinar, am luat LEMFORDER si este cu ulei...

Link to comment
Share on other sites

scoate clapetele, (nu este rezolvarea la problema ta) dar trebuiesc scoase , e riscul prea mare cu ele acolo.

Trebuiesc inlocuite cu anumite dopuri din ce am vazut... O sa intreb la un service care e operatiunea de eliminare a clapetelor. Dar nu afecteaza cu nimic eliminarea lor?! Si daca nu afecteaza atunci care e rolul lor acolo?!

Link to comment
Share on other sites

direct kit ambreiaj !

Am intrebat si despre ambreiaj. Dar cand mergi in service si ti se spune ca nu trebuie schimbat, ce poti face?! ... Cum se manifesta un ambreiaj defect?! Eu nu am alte simptome momentan in afara de trepidatii ingrozitoare la ralanti, consum marit(dupa schimbare injector) si oscilarea turatiilor in mers pe "liber"(dupa schimbare injector-nu tot timpul, mai mult cand e rece)...

Link to comment
Share on other sites

Ajung sa cred ca am facut cea mai proasta alegere cand mi-am cumparat masina asta. Sunt dezamagit total... Am un astra g 1.6 8v din 2001. De cand mi-am luat 320d nu mai urcasem in el. Am facut-o acum... Nu se compara. Jur, credeam ca nu am motor. Silentioasa, fara trepidatii, ruleaza exceptional... Sunt dezamagit total de 320d, primul meu diesel. Daca stiam in veci nu luam asa ceva. Dar na. E frumos. Asta e masina: post-75492-0-34616700-1451659259_thumb.jpeg

... Acum la problema mea am primit numeroase "rezolvari" :

-volanta

-kit ambreiaj

-injectoare

-evacuare, racord flexibil

-tampoane motor, cutie

-anumiti senzori, pompe, filtre

-etc etc...

La dracu, poi mai am putin si schimb intreaga masina... Si cand ma gandesc ca in opel am investit max 1500ron de 3 ani d cand o am... Si astia pe consumabile... In bmw in luna asta deja am investit 2000ron... Buna afacere :| ... Mofturile se platesc... Acum ce mai pot spune?! ... Sa o vand, imi pare rau... Si imi e teama ca nu recuperez nici macar banii de pe masina, lasand la o parte cei peste 600 euro cu tot cu asigurare si doua randuri de nr rosii... Si toate astea intr-o luna :(

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu masina e de vina ca proprietarul nu o intretinut-o...tu, din pacate, ai nimerit un exemplar mai prost in care tre sa investesti ceva bani si din pacate piesele is mai scumpe ca la opel, vw, ford etc...la clasa premium nu conteaza cati ani are masina, piesele tot scumpe raman.

trebuia sa iei in considerare, inainte sa le iei

iti recomand sa cauti un macanic bun, altfel o sa schimbi toata masina si tot nu o sa fie ok

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Masina rulata este LOTERIE de data aceasta nu ai castigat tu,a castigat fostul proprietar.Daca masina era intretinuta corespunzator nu aveai aceste probleme.Daca are defecte ascunse treaba nu este buna,ori scapi de ia,ori bagi banii in ea si o faci sa mearga bine. Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

din pacate cam asta e tristul adevar, bmw-urile nu sunt cele mai fiabile masini; un 320d e mult mai complicat decat un astra pe benzina. motor mai complex + vechime = not love. mai adaugi si diesel in ecuatie (km multi) e si mai rau.

dar si calitatea e cu totul alta. calitatea se plateste, se traduce prin costuri mai mari de intretinere.

 

de curiozitate masina ai verificat-o dupa dotari? ca vad ca ai spalatoare de faruri dar nu ai xenon. foarte rar spalatoarele au venit din fabrica fara xenon deci exista posibilitatea ca masina sa fi avut xenon si in urma unei lovituri sa nu mai fi fost montate faruri cu xenon.

 

din pacate daca nu ai un buget corespunzator de intretinere eu te sfatuiesc sa dai masina. de masinile astea nu te poti bucura decat daca iti permiti sa platesti reparatiile. daca stai mereu cu grija ca pica aia pica aia, nu e de bine. de picat sunt sanse mari sa pice.

 

momentan iti recomand un service BUN. poate chiar 2-3 te duci pe la 2-3 (platesti doar constatarea) si vezi care iti lasa impresia ca e mai implicat, mai documentat care stie mai bine despre ce vbeste.

de unde esti? Dolj?

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Masina rulata este LOTERIE de data aceasta nu ai castigat tu,a castigat fostul proprietar.Daca masina era intretinuta corespunzator nu aveai aceste probleme.Daca are defecte ascunse treaba nu este buna,ori scapi de ia,ori bagi banii in ea si o faci sa mearga bine.

Eu sunt dispus sa rezolv, dar am impresia ca nimeni nu stie exact cam ce e cu modelul asta... Toata lumea vb din presupuneri. Si mai toata lumea da verdicte din alea de cade cerul pe tine gen : "nu cred ca se mai face" , "schimbi motorul" ... Etc etc... La dracu, vb de o trepidare... Masina nu avea consum deloc, 7 oras, 5,5 afara(asta pana la schimbare injector)... Trage... Se comporta bn in mers... Acum dupa service am si altele pe cap decat trepidatiile... Asta ma dezamageste, ca se pare ca e un model destul de complicat... Erori pe tester nu da, deci tre luate toate prin eliminare.... Acum ce sa fac, sa schimb volanta de ex, care e destul de scumpa, si sa ma trezesc dupa ca nu e asta... Asa cum am facut cu injectorul... Macar ala aparea "bolnav" pe tester... Daca cnv ar putea sa-mi dea o diagnoza detaliata si o identificare exacta a problemei as fi dispus la rezolvare, dar gen "schimbam si pe-aia sa vdm daca se rezolva" nu ma incurajeaza cu nimic. :(

Link to comment
Share on other sites

bun venit in club colegu... usor usor ti le rezolvi tu, stai linistit

 

referitor la problema ta... am citit mai amanuntit ceea ce ai spus, si ma duce gandu spre unu din senzori de la rampa de injectoare

deaorecs aveam si eu cam aceeasi problema, si rezolvarea a fost cam deacolo.

oricum problema ta , cam este de la alimentare din cate vad.

 

eu iti propun sa te duci la cineva cu INPA, sa vezi exact ce erori iti da.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

din pacate cam asta e tristul adevar, bmw-urile nu sunt cele mai fiabile masini; un 320d e mult mai complicat decat un astra pe benzina. motor mai complex + vechime = not love. mai adaugi si diesel in ecuatie (km multi) e si mai rau.

dar si calitatea e cu totul alta. calitatea se plateste, se traduce prin costuri mai mari de intretinere.

 

de curiozitate masina ai verificat-o dupa dotari? ca vad ca ai spalatoare de faruri dar nu ai xenon. foarte rar spalatoarele au venit din fabrica fara xenon deci exista posibilitatea ca masina sa fi avut xenon si in urma unei lovituri sa nu mai fi fost montate faruri cu xenon.

 

din pacate daca nu ai un buget corespunzator de intretinere eu te sfatuiesc sa dai masina. de masinile astea nu te poti bucura decat daca iti permiti sa platesti reparatiile. daca stai mereu cu grija ca pica aia pica aia, nu e de bine. de picat sunt sanse mari sa pice.

 

momentan iti recomand un service BUN. poate chiar 2-3 te duci pe la 2-3 (platesti doar constatarea) si vezi care iti lasa impresia ca e mai implicat, mai documentat care stie mai bine despre ce vbeste.

de unde esti? Dolj?

Sunt din craiova... Am verificat masina dupa vin si se pare ca nu avea xenon... De lovit nu pare... Estetic e exceptionala... Chiar si sub ea... Trepidatiile nu le avea cand am cumparat-o, dar au aparaut cam dupa o sapt... Ceva gen 500km prin oras... Ce serviceuri recomanzi in craiova... Eu ma gandesc sa ma duc si la reprezentanta.

 

bun venit in club colegu... usor usor ti le rezolvi tu, stai linistit

 

referitor la problema ta... am citit mai amanuntit ceea ce ai spus, si ma duce gandu spre unu din senzori de la rampa de injectoare

oricum problema ta , cam este de la alimentare din cate vad.

Salut... Senzorii astia nu ar trebui sa apara pe tester?! ... Cum identificam un senzor defect?! ... E vb de acel senzor de pe admisie?! Am citit despre el si l-am intrebat pe mecanic si mi-a zis ca acel senzor aprinde martor in bord, ceea de nu e cazul... Nu sta niciun martor aprins. Cu inpa a fost verificat... Nicio eroare :|

Edited by T7R
Link to comment
Share on other sites

Salut! Vad ca esti din Craiova. Te-as putea ajuta eu cu INPA sau BMW scanner (free) daca ai trecere prin Caracal sau daca ajung eu in Craiova zilele astea. Masina ai luat-o cumva din parcurile de pe centura? Daca DA...nu mai are rost sa vorbim de probleme/Km/accidente etc., pentru ca stiu prea bine ce se intampla pe acolo(toate masinile sunt "impecabile, nu necesita investitie si toate au maxim 150K km). Trecand peste astea...nu iti recomand niciun service din Craiova, dar iti pot recomanda pe cineva de incredere care se ocupa numai de bmw-uri. Daca esti interesat sa iei legatura cu el...da-mi un mesaj pe privat si iti las numarul respectivului sau numarul meu sa vorbim. Un an nou fericit! Edited by danny84
Link to comment
Share on other sites

Salut! Vad ca esti din Craiova. Te-as putea ajuta eu cu INPA sau BMW scanner (free) daca ai trecere prin Caracal sau daca ajung eu in Craiova zilele astea. Masina ai luat-o cumva din parcurile de pe centura? Daca DA...nu mai are rost sa vorbim de probleme/Km/accidente etc., pentru ca stiu prea bine ce se intampla pe acolo(toate masinile sunt "impecabile, nu necesita investitie si toate au maxim 150K km). Trecand peste astea...nu iti recomand niciun service din Craiova, dar iti pot recomanda pe cineva de incredere care se ocupa numai de bmw-uri. Daca esti interesat sa iei legatura cu el...da-mi un mesaj pe privat si iti las numarul respectivului sau numarul meu sa vorbim. Un an nou fericit!

Danny, parintii mei sunt din caracal... Eu am copilarit acolo... Fain... Am facut deja doua drumuri cu ea in caracal... Legat de inpa, a fost pusa pe inpa miercuri.... Nicio eroare... Ajuta-ma cu mecanicul acela... Raman dator... Lasa-mi un msg in privat... Si eventual vin eu in caracal... Si da, masina a fost luata dintr-un parc auto dp centura :|

Edited by T7R
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.