Jump to content

mecanic bun


blakk

Recommended Posts

Hello la toata lumea.

Sunt de curand posesorul unui bmw e30 din 86 cu motor pe lant (m10 banuiesc).

Masina merge oarecum ok dar am niste probleme pana se incalzeste motorul. Mai exact dupa ce o pornesc motorul sta pe la 800 rpm si daca apas aceleratia normal ca si cum as vrea sa plec de pe loc imi moare motorul brusc. Chiar daca nu se opreste de tot scade foarte mult turatia. Ca sa reusesc sa plec cu ea trebuie sa apas foarte usor pedala de acceleratie pana pe la 2000-2300 rpm si sa o tin din ambreiaj. E destul de stresant mai ales ca asta se intampla si in mers, cand schimb vitezele, nu mai vorbesc de rampa. Problema dispare dupa circa 10-15 minute de mers. Din cauza asta am impresia ca consuma si cam mult.

Eu am dat jos filtrul de aer si am incercat sa ma uit la carburator. Ce am observat e ca clapeta de aer nu se dechide la maxim, si in momentul in care accelerez se inchide mult.

Eu nu stiu exact care e cauza si de-asta va intreb pe voi.

Cel mai bine cred ca ar fi daca ati putea sa imi recomandati si mie un mecanic bun si de incredere, care sa se priceapa la motoare de-astea.

Eu m-am tot uitat pe forum in speranta de a gasi unul. Poate exista dar nu am gasit eu.

Va multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Hello la toata lumea.

Sunt de curand posesorul unui bmw e30 din 86 cu motor pe lant (m10 banuiesc).

Masina merge oarecum ok dar am niste probleme pana se incalzeste motorul. Mai exact dupa ce o pornesc motorul sta pe la 800 rpm si daca apas aceleratia normal ca si cum as vrea sa plec de pe loc imi moare motorul brusc. Chiar daca nu se opreste de tot scade foarte mult turatia. Ca sa reusesc sa plec cu ea trebuie sa apas foarte usor pedala de acceleratie pana pe la 2000-2300 rpm si sa o tin din ambreiaj. E destul de stresant mai ales ca asta se intampla si in mers, cand schimb vitezele, nu mai vorbesc de rampa. Problema dispare dupa circa 10-15 minute de mers. Din cauza asta am impresia ca consuma si cam mult.

Eu am dat jos filtrul de aer si am incercat sa ma uit la carburator. Ce am observat e ca clapeta de aer nu se dechide la maxim, si in momentul in care accelerez se inchide mult.

Eu nu stiu exact care e cauza si de-asta va intreb pe voi.

Cel mai bine cred ca ar fi daca ati putea sa imi recomandati si mie un mecanic bun si de incredere, care sa se priceapa la motoare de-astea.

Eu m-am tot uitat pe forum in speranta de a gasi unul. Poate exista dar nu am gasit eu.

Va multumesc!

233262[/snapback]

Salut exista un mecanic bun si til recomand cu placere repara numai bmw-uri.

Florica. 0721731111

Link to comment
Share on other sites

@blakk, bine ai venit pe forum...fiind din bucuresti...mergi la florica...daca erai din alte parti...gaseam noi pe cineva priceput...

233363[/snapback]

Multumesc mult baieti.

Am vorbit cu omul, si o sa mai vorbesc luni cu el sa vedem cum ma poate ajuta.

Din ce am vorbit pana acum se pare ca problema mea e destul de populara la carburatoarele pierburg. O sa vad daca gasesc unul in stare buna sau macar posibilitatea sa il repar pe asta.

Inca odata va multumesc..., si numai bine

Link to comment
Share on other sites

Poate gasesti pe la florica posibilitatea de a trece pe injectie, chiar si monopunct..ideal ar fi multipunct....nu se compara injectia cu carburatia sub nici o forma....vb cu florica si posibilitatea asta :blink: Edited by iulian518i
Link to comment
Share on other sites

pai uite ca problema ta seamana cu a mea. cit motorul rece porneste greu si daca nu moare daca am atins acceleratia moare complet. am sapat un pic si ar fi cauzele: termocontatctul care controleaza injectorul de pornile la rece sau injectorul respectiv.

1.termocontactul ala il gasest in partea de fata sus a motoruluie ala mai din fata. cica cu motorul rece ar trebui sa aiba conductivitare adica daca ii scoti mufa si verifici cu un ohmetru arata ceva. daca scoti numai plasticul si verifici cu un ohmetru ar trebui sa ai voltaj pentru 6-10 sec cit timp dai la cheie. daca inca conduce curent (ohmi) cind e motorul cald e dus. al meu conduce in orice clipa.

2. daca nu conduce e bun si e stricat injectorul. ala e in capul coloanei de admisie acolo unde se despart galeriile de admisie. detalii cum poti verifica toata chestia in manualul pentru E30 Heynes. daca nu il ai mail la silviu@emirates.net.ae si ti-l trimit

 

ps stai ca am mai citit ceva tu ai motor cu carburator? suna ciudat ca si eu am acelasi model; E 30 M10 pe lant acelasi an 86 si e pe injectie. sigur nu e E21?

Edited by silviu
Link to comment
Share on other sites

Nu e e21, e sigur E30 da e m10 pe carburator. E 318i, nu stiu exact de la ce vine i-ul.

Cred ca am si eu un fel de termocontact care controleaza inchiderea clapetei de aer de pe camera 1 a carburatorului.

In fine am discutat problema asta cu mai multa lume si se pare ca cea mai buna rezolvare ar fi o injectie multipunct ceea ce am sa si fac chiar astazi

Link to comment
Share on other sites

Nu e e21, e sigur E30 da e m10 pe carburator. E 318i, nu stiu exact de la ce vine i-ul.

Cred ca am si eu un fel de termocontact care controleaza inchiderea clapetei de aer de pe camera 1 a carburatorului.

In fine am discutat problema asta cu mai multa lume si se pare ca cea mai buna rezolvare ar fi o injectie multipunct ceea ce am sa si fac chiar astazi

235228[/snapback]

 

pai i vine de la injection. dar .... sa nu fie altceva sa fie schimbat motorul cu unul cu carburator. am mai discutat cu unii aici si ei au fost sceptici. oricum asta e off topic , nu rezolva problema ta. e bine de trecut pe injectie dar sint citeva modificari majore discuta cu tipi care stiou bine ce spun si fac ca pe linga toate modificarile mai ai nevoie si de un ECU (unittatea de comanda a injectiei) ca injectoarele sint comandate electric. Am citit pe undeva pe aici de cineva care avea o injectie comamndata mecanic. nu stiu daca merita toata investitia mai bine vezi ce e cu contactul ala pe OEM e numai 36$

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.