Jump to content

Probleme BMW E46 318Ci 118hp


Recommended Posts

Salut, de cateva saptamani am niste probleme la masina, dupa ce merg ceva cu masina, cam 30 km incepe sa mearga foarte prost, sa nu se mai accelereze (apas pedela la max in mers si pana ajunge la 3-4mii de turatii abia trage, de parca s-ar ineca, dupa incepe dintr-o data sa traga), iar cand opresc la semafor oscileaza foarte rau relantiul (pana la 500 rpm) si tremura masina dar nu moare motorul.

Masina am bagat-o pe tester si nu imi da erori.

Am schimbat si bujiile si face la fel.

 

S-a mai confruntat cineva cu problemele astea? Ce ar trebui sa ii schimb sau sa verific?

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Fiindca merge mai bine cu debitmetrul conectat eu as suspecta clapeta de acceleratie ca nu se deschide complet. Computerul foloseste si debitmetrul si pozitia de acceleratie ca sa stie cat aer intra in motor.

Daca ai acces la un tester poti sa te uiti la valoare de la "absolute throttle position". La masina mea (tot e46) cu tester generic nu imi arata positia de throttle decat cand masina este in miscare. Cu masina in miscare in orice viteza cand apesi pedala la podea testerul trebuie sa indice ca throttle position este intre 90% si 100%. Daca nu iti arata atunci asta este problema. Trebuie curatat si dupaia poate isi revine dupa ce e condusa un pic si isi face adaptarea.

 

Poti si sa cureti direct clapeta ca nu strica.

Link to comment
Share on other sites

Fiindca merge mai bine cu debitmetrul conectat eu as suspecta clapeta de acceleratie ca nu se deschide complet. Computerul foloseste si debitmetrul si pozitia de acceleratie ca sa stie cat aer intra in motor.

Daca ai acces la un tester poti sa te uiti la valoare de la "absolute throttle position". La masina mea (tot e46) cu tester generic nu imi arata positia de throttle decat cand masina este in miscare. Cu masina in miscare in orice viteza cand apesi pedala la podea testerul trebuie sa indice ca throttle position este intre 90% si 100%. Daca nu iti arata atunci asta este problema. Trebuie curatat si dupaia poate isi revine dupa ce e condusa un pic si isi face adaptarea.

 

Poti si sa cureti direct clapeta ca nu strica.

Clapeta de acceleratie am curatat.o, nu era foarte murdara... As vrea sa curat debitmetrul, astept sa gasesc niste alcool izopropilic, ce parere ai?

Link to comment
Share on other sites

Am curatat debitmetrul cu alcool izopropilic si am schimbat si furtunul dintre valva Pcv si capacul motor, am sters toate erorile care mi-au aparut dupa, mi-a ramas doar cea de la sonda Lambda dar pe aceasta o am de mult timp, am scos masina la o tura si vad ca nu mai oscileaza relantiul si merge rotund, trage la fel ca inainte, nu stiu exact care sa fi fost cauza, furtunul sau debitmetrul, sper sa mearga bine de acum si sa fi scapat de problemele astea.

Multumesc de sfaturi!

Link to comment
Share on other sites

141 Lambda regulation control range block

 

Aceasta este eroarea

Presupun ca motorul merge mai bine acum fiindca probabil aveai vacuum leak prin furtunul de pcv. Motoarele astea vechi au multe vacuum leaks mai mici si multi nu isi dau seama. Ca rezultat scade puterea si creste consumul.

 

Nu stiu sigur daca senzorul Lambda este defect dar dupa o vreme (100-160 mii KM) nu respunde la fel de repede ca si unul nou. Ar fii bine sa il schimbi, doar cel dinaite de catalytic converter. Acela este folosit la regularea aer/benzina. Motorul schimba amestecul continuu depinzand de valoarea care ii da senzorul lamda si este critic pentru a ajunge la amestec corect. Motorul va fii mai eficient si vei avea si mai multa putere si va consuma mai putin garantat. Fii sigur ca cumperi Bosch nou, schimbal si dupa cateva mii de km iti faci banii inapoi de la consumul scazud ;-).

Link to comment
Share on other sites

Presupun ca motorul merge mai bine acum fiindca probabil aveai vacuum leak prin furtunul de pcv. Motoarele astea vechi au multe vacuum leaks mai mici si multi nu isi dau seama. Ca rezultat scade puterea si creste consumul.

 

Nu stiu sigur daca senzorul Lambda este defect dar dupa o vreme (100-160 mii KM) nu respunde la fel de repede ca si unul nou. Ar fii bine sa il schimbi, doar cel dinaite de catalytic converter. Acela este folosit la regularea aer/benzina. Motorul schimba amestecul continuu depinzand de valoarea care ii da senzorul lamda si este critic pentru a ajunge la amestec corect. Motorul va fii mai eficient si vei avea si mai multa putere si va consuma mai putin garantat. Fii sigur ca cumperi Bosch nou, schimbal si dupa cateva mii de km iti faci banii inapoi de la consumul scazud ;-).

Am inteles, multumesc de raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.