Jump to content

BMW e90 320d xdrive conversie


crisjohn

Recommended Posts

Mai intai te felicit pentru initiativa, pe urma...imi pun semne de intrebare.

Eu intotdeauna am considerat ca daca cineva a inventat roata, eu sa ma folosesc de inventie si sa nu incerc sa o reinventez, pentru ca probabil nu o voi face mai buna, doar voi pierde timp.

Tu speri sa ajungi la 250 cai si 550Nm din 320xd; este 335xd (f30 ce-i drept) cu 313 cai si 630 NM; Daca altii au facut-o inaintea ta, de ce pur si simplu nu cumperi produsul in care altii au investit timp, know how si bani?

Eu cred si inteleg ca esti pasionat, dar...ce faci cu masina dupa, la urma urmei este doar un E90, are tehnologie de 2005 (fiind facelift, mai are ceva in plus sa zicem); in 1 an te urci intr-un F30/F10 35xd/xi si gata, nici nu mai vrei sa concepi altceva...ce faci atunci?

Cu alte cuvinte...care este scopul tau in modificarea asta? sa obtii mai multa putere? banuiesc ca era mai usor sa cumperi cu totul alta masina.

Eu fac altfel, acum am 184 cai...nu ii pun chip/soft/box; banii ii pun deoparte si peste 1 an imi voi lua ceva de 275/290 cai; de ce? pentru ca daca vreau putere mai multa oricum voi ajunge sa schimb masina, deci va fi o investitie paguboasa, mai mult de atat, sansa sa pice ceva la masina creste, de aici apar si costuri mai mari cu intretinerea, iar in al doilea rand....cine o va mai cumpara? tu ai mai cumpara o masina ce a fost transplantata? eu nu;

 

Sper sa reusesti ce ti-ai propus, dar....la rece vorbind...este o pierdere de timp si bani.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

daca gandesti la rece nu mai iei masina, dai banii pe taxi si stai relaxat.Probabil ca masina ai place si vrea sa o faca mai "speciala" .Altfel logica ta e corecta cu banii bagati in masina la final probabil ca ar lua un 335,dar cat timp el e multumit eu zic ca restul nu mai conteaza. Edited by alex230ro
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

De acord cu ambele mesaje de mai sus. Am spus deja ca e speciala din diverse motive si trebuie sa va obisnuiti cu ideea ca unii fac uneori lucruri doar pentru ca pot si pentru ca doresc asta. Cu banii bagati pana acum in ea incluzand pretul de achizitie imi luam lejer 335 xD model nou. Pur si simplu e damblaua mea si o sa vad unde ajung cu ea. Mai am maxim o chestie majora pe care vreau sa o fac dupa asta si gata.

 

Deci, calculati voi:

- arcuri Eibach

-amortizoare Bilstein

-pachet M exterior

- Toba dubla de 335

- volan M cu padele

- Discuri frana Zimmerman cu gauri, fata spate :)

- pachet performance la motor

 

Acum conversie si ultima va fi trecerea pe frane de 335... poate in aprilie...

 

A, si astea au fost facute din placerea mea ca intre timp am schimbat servopompa o data si toate rotile si rolelel de la agregate plus cureaua agregate de 2 ori, schimburi de ulei facute la 7500 maxim 10 000 km, distributia facuta ca lumea la 90 000... Nu mai adaug setul de jante Performance si doua seturi de cauciucuri noi de vara si iarna.

 

Masina imi place pentru cum merge si cum se simte pe drum. Conduc cu diverse ocazii si alte BMW-uri, modele noi, ca seria 2, 3 sau 4, si niciuna nu se simte ca a mea. E drept ca de prin 2008 conduc numai e90 seria 3 (3 masini) cu diferite motoare (318i, 320d xdrive si acum OZN-ul in cauza) si m-am atasat de ele.

 

Si ultimul punct, nu ma intereseaza s-o vand...

Edited by crisjohn
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am ramas dator cu raportul final. In primul rand operatiunea a durat ceva mai mult decat programasem pentru ca oamenii implicati au mai fost prin concedii si sarbatorile au afectat programul initial. Pe scurt acum am 245 CP si 480 Nm. Am preferat sa pastrez doar 480 Nm pentru ca nu vreau sa fortez motorul si eu am des curse de 2000-3000 km pe saptamana cand am treaba cu masina si nu am chef sa raman pe vreun camp. Cum se simte masina? Pai prima data a fost foarte ciudat. obisnuit cu pachetul performance care face masina mai brutala si este doar cu o singura turbina cand m-am urcat in masina cu noua configuratie mi s-a parut ca nu accelereaza la fel de puternic. Cand m-am uitat insa la ceasul de viteze mi-am dat seama ca e doar o senzatie si atat. Diferenta e ca acum cu doua turbine masina are cuplu in orice turatie si o ia cam de pe la 1200 si urca vesela ca nebuna pana la linia rosie. A doua turbina intra pe la 2800-3000 de ture si efectiv masina innebuneste. Pana acum nu am vazut becul de DSP aprins, stiti voi ala galben, acum clipoceste uneori intr-o veselie mai ales cand accelerez in viraje. Mi se pare ca masina are deja un comportament mai aprobiat de un BMW cu tractiune spate si uneori fundul mai joaca putin dar foarte putin. Inca nu am facut un drum lung si nici consumul nu e relevant pentru ca vremea e foarte proasta insa cu prima ocazie o sa postez si ceva impresii de calatorie. Per total insa masina e o fiara in momentul asta. Accelereaza senzational in orice viteza si brusc au sens si clapetele de pe volan. Inainte cu pachetul performance nu prea isi aveau sens ptr ca aveam o curba de cuplu plata intre anumite ture si masina schimba mereu automat acolo deci nu prea avea sens sa o urci tu ca stia ea. Acum poti alege intainte de depasire sa conori in treapta ca sa nu schimbe in depasire dar chiar si acum o poti pune pe sport si schimba perfect. Ca senzatie la acceleratie masina seamana la comportament cu o masina cu motor mare aspirat. Urca in ture foarte rapid si trage in orice turatie. Peste 3000 de ture deja decolezi... Acum trebuie sa fiu atent la permisul de conducere sa nu ma trezesc la viteze cosmice prin zone interzise. Urca foarte repede si motorul nu se chinuie prea mult deci nu ai senzatia aia de drama ci pur si simplu te baga in scaun si te tine acolo. Per total desi e mai rapida in mod clar pare mai comfortabila pentru ca nu mai exista socurile la intrarea turbinei si trage liniar. Edited by crisjohn
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.