Jump to content

F10, 525dA, doi-zero


mcliviu

Recommended Posts

Merci de aprecieri.

 

Poze din "beci" facute cu telefonul. O sa ii fac un polish in primavara, dar pana atunci e important sa rezolv cele 2-3 chestii tehnice, apoi upgrade la NBT Touch (are navigatia mica), si, poate-poate 6WA si/sau DSP. Momentan nu am facut decat vreo 300km cu ea. Este bine insonorizata, iar puterea este suficienta pentru nevoile mele. Am asa o strangere de inima ca am trecut de la 6 la 4 pistoane, si nu pe motiv de economie, ci asa, ca si curiozitate, dar mi-a placut si mie masina. Deocamdata sunt ingrijorat de cum o sa ma "catar" pe borduri, ca e mai joasa cu 2-3 cm fata de E60, dar voi vedea. Nici negru nu ma da pe spate, dar, asta e. N-o tin toata viata. :-)))

Edited by mcliviu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cat a fost devizu?

 

Bucsa diferential spate 240, manopera 310, tampoane motor vreo 800 ron, pret manopera nu am, probabil undeva pe la 200.Cu becul de pozitie, probabil trebuie desfacut. Nici la asta nu am estimare de pret.

Eu nu cred ca e ars; m-am uitat si pare a fi corodat.

Edited by mcliviu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Va multumesc frumos pentru aprecieri. Masina chiar e fff ok tehnic, la fel si la interior, aproape fara urme de uzura. Exterior are ceva urme de pietricele pe bara si capota si alte mici zgarieturi. Cutia schimba perfect, si cred ca am chiar mai putin zgomot la interior decat in e60 (care e in 6 cilindri). Inauntru nu vibreaza nimic, ma asteptam sa simt inauntru zgomotul de 4 cilindri si vibratiile, dar nu. Incredibil cum a fost pastrata de fostul proprietar si cat de inspirate au fost combinatiile de la interior, cu plafon negru, etc. O sa fac poze mai multe la interior cand am timp. Overall, pana acum consider ca am facut o alegere inspirata. Nu stiu daca aveam nevoie de mai mult de 200 si ceva de cai, tinand cont ca merg cu sotia si copilul si cam atat. Masina se simte destul de sprintena, nu da deloc senzatia ca trage aproape 2 tone (cu 3 pers si bagaje). Scaunele sport sunt mai confortabile decat cele sport de pe E60, si ofera o mai buna sustinere decat cele comfort. Evident, clar 3.0 era altceva, dar sincer, momentan nu cred ca aveam nevoie de mai multa putere. Iar cand incepusem sa ma uit la 3.0, deja ma uitam dupa 535 si incepea alta poveste... De asemenea ma bucur ca nu am luat xdrive. Nu era deloc potrivita pentru mine. :-) Edited by mcliviu
  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina, e mai misto decat aia de pe forum pe care aveai de gand sa o iei.

Stiu. Merci!

 

 

 

"Scaunele sport ofera o mai buna sustinere ca cele comfort"?...aici nu cred ca vorbesti serios :getlost:

Ma refer la sustinerea laterala. Parere personala si subiectiva.

 

Dar ai condus varianta cu xdrive?

Da, am condus mai multe. Ca pe sine, feeling zero. Am mers si cu 535xi si cu 525xd si cu alte marci cu peste 300 cp. Daca te uiti la vitezometru, da: face viteza, dar nu se simte ca la tractiune spate. Asta fara sa iei in considerare masina mai grea, elemente mai multe care necesita intretinere, etc.

 

A nu se intelege (multi au tendinta sa interpreteze aiurea) ca 525d e cea mai tare si de-aia am luat asta, si ca xdrive nu e bine, sau motor mai mare nu e bine. Nici pe departe! Pur si simplu mie cred ca mi se potriveste acum asta, o sa vad cum ma acomodez cu 4 cilindri (momentan pare ca e ok), si mai vedem

 

Vad ca am si un "fan" aici care tot da minus. :rolleyes: Da si la asta. :thumbsup:

 

 

 

 

 

Edited by mcliviu
  • Like 7
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Da, am condus mai multe. Ca pe sine, feeling zero. Am mers si cu 535xi si cu 525xd si cu alte marci cu peste 300 cp. Daca te uiti la vitezometru, da: face viteza, dar nu se simte ca la tractiune spate. Asta fara sa iei in considerare masina mai grea, elemente mai multe care necesita intretinere, etc.

 

Vad ca am si un "fan" aici care tot da minus. :rolleyes: Da si la asta. :thumbsup:

 

83kg diferenta la E60 525xdA LCI (~1700kg). Insa pentru mine, merita xdrive, dupa 2 BMW-uri cu tractiune spate si 1 VW cu tractiune fata.

Feeling zero, n-as spune, insa se simte diferit fata de tractiune spate. Mai degraba, nu se simte, e lina. Ce-mi place mie personal, la xdrive, e ca nu se mai ridica botul cand accelerezi tare la urcare pe panta. Doar merge, cu pofta :) .

 

Important e tu sa fii multumit, daca tractiunea spate iti place in defavoarea xdrive, e ok :thumbsup: . Sa ai noroc de ea !

Edited by jeezy
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

200kg diferenta la E60 525xdA LCI (~1700kg). Insa pentru mine, merita xdrive, dupa 2 BMW-uri cu tractiune spate si 1 VW cu tractiune fata.

Feeling zero, n-as spune, insa se simte diferit fata de tractiune spate. Mai degraba, nu se simte, e lina. Ce-mi place mie personal, la xdrive, e ca nu se mai ridica botul cand accelerezi tare la urcare pe panta. Doar merge, cu pofta :) .

 

Important e tu sa fii multumit, daca tractiunea spate iti place in defavoarea xdrive, e ok :thumbsup: . Sa ai noroc de ea !

 

Merci frumos. Legat de feeling, am exagerat eu, evident. E60 e mai usor. F10 ajunge la aproape 1800kg cu xdrive. Nu e diferenta mare (80 kg parca), dar sincer, cu cat e mai simpla, cu atat mai bine. Sunt curios ce o sa fac pe zapada la iesirea din parcare cu automata si tractiune spate. Era o aventura cu manuala, dar cu automata o sa fie si mai fun. :-))))

Link to comment
Share on other sites

Sunt curios ce o sa fac pe zapada la iesirea din parcare cu automata si tractiune spate. Era o aventura cu manuala, dar cu automata o sa fie si mai fun. :-))))

 

Dezactivezi DTC-ul (sau cum ii zice pe F10) daca invarte si nu te misti. Apoi invarte ambele roti pana prinde aderenta.

O sa te obisnuiesti, nu e pe atat de nasol pe cat se zvoneste, cu transmisie automata pe zapada. La E46 apasam o data pe butonul DSC si o lua din loc, doar atentie trebuie, sa "simti" masina.

 

Mai sus am gresit si eu cu masa masinii. Sunt 83kg in plus fata de aceeasi varianta, insa fara xdrive.

254kg e diferenta intre E60 525xdA LCI si E46 320dA FL(asta fiind fosta masina).

Edited by jeezy
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ma refer la sustinerea laterala. Parere personala si subiectiva.

 

Indiferent la ce te-ai referi,nu au termen de comparatie...unde mai pui ca la scaunele comfort poti umfla/dezumfla pernitele laterale,poti sa te joci cu spatarul de la jumate astfel incat sa ai sustinerea mai buna la umeri,gât,cap...

Tot parere personala si subiectiva ;)

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Indiferent la ce te-ai referi,nu au termen de comparatie...unde mai pui ca la scaunele comfort poti umfla/dezumfla pernitele laterale,poti sa te joci cu spatarul de la jumate astfel incat sa ai sustinerea mai buna la umeri,gât,cap...

Tot parere personala si subiectiva ;)

 

Si la cele sport pe care le am eu este fix la fel. Se umfla pernitele laterale, se regleaza spatarul cum vrei. Nu are memorii ca la comfort.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.