Jump to content

F10, 525dA, doi-zero


mcliviu

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
Am fost la filaret sambata (imediat dupa accident) si desi stiam ca lucreaza pana la 14, era inchis inainte de 12, apoi am decis sa o fac in alta parte unde mi-au luat mostra de culoare, am circulat cu masina pana au venit toate piesele, au vopsit bara si capota si m-au chemat la montaj. Am stat 1 zi fara masina, dar am primit masina la schimb. La otopeni a vopsit un coleg capota, si i-a inflorit vopseaua la nici 2 luni, asa ca am zis pas. In plus, eu nu am vrut sa las masina in service decat strict pentru montaj (totul s-a inlocuit).
Link to comment
Share on other sites

Masina am facut-o aici: http://www.toplacservice.ro/. Personalul tehnic a fost foarte ok, au solicitat feedback, au tinut cont de el. Problemele cu ei au fost legate de intarzierile cauzate de identificarea si comandarea reperelor... Au niste fatuci care se ocupa de dosar si tin relatia cu asiguratorii si distribuitorii, si nu prea se pricep, motiv pentru care mi-au intarziat lucrarea din vina lor cu vreo 2 saptamani. Mai aveam putin si faceam o luna.... Dar e bine, ca in final toti mai au cate ceva de imbunatatit. Le-am facut ceva scandal pe tema asta.
Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Chiar daca nu planuiam neaparat sa cumpar o masina, manat de un impuls am gasit si cumparat aceasta masina. :rolleyes: Cumva, soarta e de vina, masina asta e fabricata in ziua de nastere a unui membru important din familie. :-)))

 

KM: 136K. Pret: don't ask, don't tell. :rolleyes:

 

Vehicle information

 

VIN long WBAXA310X0DW62217

Type code XA31

Type 525D (EUR)

Dev. series F10 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine N47T

Cubical capacity 2.00

Power 160

Transmision HECK

Gearbox AUT

Colour SCHWARZ 2 (668)

Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT)

Prod. date 2012-06-27

 

Order options

1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

1CB CO2 CONTENT

2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT

2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION

230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT

258 RUNFLAT TYRES

302 ALARM SYSTEM

320 MODEL DESIGNATION, DELETION

337 M SPORT PACKAGE

4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON

4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL

4UR AMBIENT LIGHT

415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW

416 SUNBLINDS

423 FLOOR MATS, VELOUR

428 WARNING TRIANGLE

430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE

431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D

465 THROUGH-LOAD SYSTEM

481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER

488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER

494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER

502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM

508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)

522 XENON LIGHT

536 AUXILIARY HEATING

575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET

6AA BMW TELESERVICES

6AB CONTROL TELESERVICES

6FL USB-/AUDIO INTERFACE

6VC CONTROL COMBOX

606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS

612 BMW ASSIST

615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION

616 BMW ONLINE

633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF.

676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM

696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS

698 AREA-CODE 2

704 M SPORT SUSPENSION

710 M LEATHER STEERING WHEEL

715 M AERODYNAMICS PACKAGE

735 BASICPACKAGE

760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME

775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE

8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS

8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE

8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS

8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B

8V1 NCAP LABEL

801 GERMANY VERSION

879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION

9BD BUSINESSPACKAGE

 

Series options

1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION

1CD BRAKE ENERGY REGENERATION

4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC

548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING

851 LANGUAGE VERSION GERMAN

 

 

Pentru inceput, cateva poze.

 

Planuri, dupa ce remediez defectele identificate: schimb tampoane motor + bucsa diferential spate. Si nu imi merge DRL-ul de pe dreapta.

 

 

 

Sa o stapanesti sanatos! super faina masina si pachetul m pe negru super aspect. si eu mias dori un f10 dar inca sunt ff scumpe petru mine si in plus nu vreau sa renunt la e46 :p Sa ai noroc de ea si drumuri bune . multa sanatate numai bn!

Edited by BMW INDIVIDUAL 320D
Link to comment
Share on other sites

Am atasat cateva poze, dar sunt irelevante. Intr-o poza nu prea ai cum sa surprinzi imperfectiunile. Ce nu imi place cum au facut este alinierea capotei, si pentru asta trebuie sa mai fac o vizita, intrucat joi cand am luat masina nu mai aveam timp sa stau.

post-9582-0-24999800-1471878539_thumb.jpeg

post-9582-0-01366900-1471878540_thumb.jpg

post-9582-0-79314000-1471878540_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Intre timp (prin septembrie) am facut revizia la cutie, la aproape 150.000 km. revizia am facut-o la Faur, cu piesele cumparate de mine din Germania.

 

 

Saptamana trecuta, mi-am luat de fun interfata de diagnoza sa mai dau un ochi din cand in cand, am actualizat hartile la ambele masini, si mi-am activat sport display. :rolleyes:

 

Azi, am adus modulele masinii la o versiune mai noua de software (nu cea mai recenta, pentru ca inteleg ca daca pun latest nu mai pot face codari). Nu stiu daca e placebo, dar pare ca schimburile se efectueaza mai smooth. In rest, in cei 5-6 km parcursi nu am mai remarcat vreo diferenta. Sambata urmeaza revizia de iarna, in care voi schimba ulei, filtru ulei, si filtru de motorina, toate piesele OE, si sa vad unde as putea curata galeria de admisie.

 

Inca ma mananca sa schimb rotile de vara, dar ori se va vinde masina, ori in primavara. Vedem.

 

 

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Azi am facut revizia de toamna, si am curatat admisia. Ce am remarcat este ca fara de E60, asta are o depunere care iese mai usor, asa ca dupa vreo 2 ore de spalat/curatat/clatit/spalat/curatat/clatit/curatat/spalat/curatat/clatit x multe ori, am reusit o scot la lumina. Atasez cateva poze. :)

post-9582-0-61572400-1477754042_thumb.jpg

post-9582-0-31465500-1477754046_thumb.jpg

post-9582-0-40276400-1477754049_thumb.jpg

post-9582-0-81300200-1477754053_thumb.jpg

post-9582-0-17006900-1477754364_thumb.jpg

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Nu-mi dau seama... masina mergea bine si inainte. Nu stiu cat de mult obtureaza depunerile alea, asa incat sa afecteze performantele. Si clapetele erau destul de incarcate, n-am mai facut poze si cu ele, insa am curatat ceva la ele. Oricum, curatarea admisiei nu are cum sa faca rau. Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am atasat cateva poze, dar sunt irelevante. Intr-o poza nu prea ai cum sa surprinzi imperfectiunile. Ce nu imi place cum au facut este alinierea capotei, si pentru asta trebuie sa mai fac o vizita, intrucat joi cand am luat masina nu mai aveam timp sa stau.

 

OffTopic

Ala e trotuar din prima poza?

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

OffTopic

Ala e trotuar din prima poza?

 

 

M-ai prins! Da, e fix trotuar din ala unde ADP da locuri de parcare de obicei.

 

 

 

Exact aia am vrut sa zic si eu:))..tocmai vazusem o stire la tv ca se da lege sa nu se mai parcheze pe trotuar cu sanctiuni de luare permis/certficat +ridicare masina.

 

Sa cream intai conditii pentru respectarea legii, si apoi sa facem enforcement cu amenzi. Tara asta nu se mai face bine...

 

Intre timp, am facut o scurta vacanta la Bansko. La intoarcere dumul a fost curat, dar la dus, era dat cu sare pentru ca tocmai ninsese zdravan cu o zi inainte.

 

Before/After. :rolleyes:

 

 

 

 

post-9582-0-93188800-1480874414_thumb.jpg

post-9582-0-23332400-1480874439_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Cateva update-uri, ca s-a pus praful pe topic.

 

Dupa ce m-am intors din BE, am remediat o problema pe care o aveam la sistemul auxiliar spate dreapta, prin inlocuirea componentei.

- In octombrie 2018 am fost la Dragos, si am facut un remap. Masina are acum 235cp/470Nm

- in nov-decembrie, de plictiseala am cumparat de la un coleg de pe forum un volan M LCI. Arata mai fain cu el, desi ma deranjeaza cum au pus comenzile de la volum (despartite de un alt buton), si faptul ca partea de jos a volanului e ceva plastic care scartaie cand il strangi

- ianuarie a cedat amortizorul de la portbagaj; inlocuit cu unul OE

- in martie am pus roti style 350M, adica 18 inch, asa cum a venit masina din fabrica, si am scos la vanzare rotile pe 19 style 331

In rest, motorina, asigurari, pietre in parbriz, taxe si cam atat.

Am facut si un test sa vad in ce stare se prezinta filtrul. Las aici poza.

 

Apropos, masina intra la vanzare. A venit timpul frumos, merge si masina de serviciu sau bicicleta/trotineta electica, etc, pana plec.

post-9582-0-60440900-1554199681_thumb.jpg

post-9582-0-81046200-1554199709_thumb.jpg

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Ce pierdere de putere fata de ce declara fabrica a avut, de la 218 cp la 194...e ceva.

 

 

Depinde cum privesti problema. Pierdere de putere, sau marketing. Rareori bi-turbo/tri-turbo BMW scoate pe DYNO puterea declarata de producator. Masina nu prezinta probleme de natura tehnica, si are turbinele originale.

 

 

 

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.