Jump to content

Recomandare baterie F10


flavyus

Recommended Posts

exide ? serios ?! :))) pe afara toate lumea le stie de cele mai proasta si in ro sunt bune ?! fereasca ... am avut doua pe mana din alea , una in scurt dupa 1 an si a doua sulfatata dupa 2 ani , asta in conditia in care am avut o varta 6 ani fara nici o mentenanta nimic , si mai am un rombat de 8 ani cu o redresare completa cam dupa 4 ani ... fa-ti si tu o idee..
Link to comment
Share on other sites

referitor cu drumurile lungi mi sa explicat ca alternatorul nu face decât sa menținĂŁ tensiunea nu sa ĂŽncarce bateria , daca bateria este Dusa poti face 1000 km drum lung nu va avea efect de ĂŽncĂŁrcare !!!

Ala care ti-a explicat, n-are nici cele mai elementare cunostinte despre incarcarea bateriei. Cum adica alternatorul doar mentine tensiunea? :laugh:

Ei nici n-au auzit de program/grafic de incarcare. Ei stiu de cand erau mititei si-au vazut la Dacii ca daca bateria cedeaza, ori e moarta ea ori alternatorul.

O sa constati ca dupa ce ti-o incarca, n-o sa ai probleme 10-15 zile. Si atunci? De ce nu-i ajunge cat incarca masina? Pentru ca... am explicat deja.

Sunt banii tai. Eu doar ti-am dat un sfat. ;)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai sa cauti pe net,ai sa gasesti ca in America,au fost o gramada de posesori de F10,care s-au dus cu masini in garantie sa faca scandal ca le apare aceea eroare de la baterie in bord.Le-a fost explicat,dupa ce le-a fost incarcata bateria pe redresor,ca e normal,ca stilul lor de condus nu este suficient pentru o incarcare suficienta a bateriei.Adica,fac drumuri prea scurte,porniri-opriri etc...si in America majoritatea au motorizari pe benzina,care nu necesita prea mult curent de pornire,noi cei cu diesel ce sa mai spunem.O mai incarci,iti mai faci de drum si aia e.Am inteles ca o noua baterie,iti rezolva problema pentru o perioada nu prea lunga.Deci dupa cateva luni-1 an,o iei de la capat
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

exide ? serios ?! :))) pe afara toate lumea le stie de cele mai proasta si in ro sunt bune ?! fereasca ... am avut doua pe mana din alea , una in scurt dupa 1 an si a doua sulfatata dupa 2 ani , asta in conditia in care am avut o varta 6 ani fara nici o mentenanta nimic , si mai am un rombat de 8 ani cu o redresare completa cam dupa 4 ani ... fa-ti si tu o idee..

 

da, niste cretini aia de la bmw ca au ales sa le fie furniziori oe

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

daca era bateria muci iti dadea eroare pe mai multe module , respectiv toate , la mine asa a facut de cateva ori , oricum avea 8 ani deci si-a mancat malaiul :))

Cosmin la noi , logic individual , cred ca au consum serios alea

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Cosmin la noi , logic individual , cred ca au consum serios alea

La fel e pe oricare incepand cu E60, prea putin conteaza dotarile. Multa electronica, mari consumatori de curent.

E destul sa deschizi portiera ca se trezeste toata masina si ai un consum de 7-8A. Adica echivalentul a 2 faruri.

In plus, nici sistemul de incarcare nu e chiar potrivit, incarcarea facandu-se lent pentru a prelungi viata bateriei. Nu s-au gandit ca motorul nu merge non-stop si daca-l tot opresti, ajungi in punctul in care consumi mai mult decat produci.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca tot se discuta despre baterii, eu am schimbat bateria anul trecut inainte de iarna 2014 - 2015, din cauza erorilor pe care le tot primeam pe timp de iarna. Totul bine iarna trecuta, pana azi cand dupa vreo 3 nopti geroase, special noaptea trecuta, azi cand am plecat cu ea la un drum mai lung, surpriza. Eroare de dsc, fuel pump si tot carnatul. La fel ca si inainte, dsc-ul mi a oprit masina. Mi a facut de doua ori treaba asta pana am ajuns la ai mei. Am zis wtf, iar...e bateria noua, oem. Eu am si alarma viper cu senzor de perimetru, iar la ai mei n-am parcare, deci trebuie s o las pe o straduta pe care desi nu i trafic chiar mare, senzorul de perimetru se tot declanseaza, desi si pe asta l am tot avut pe minim. Acum l am oprit de tot. Vad maine daca mai face, anuntandu se si la noapte ger. Maine plec spre TM, deci un drum mai lung si sper sa se incarce. Mi-a stricat ziua iar porcariile astea. Am scanat dupa cu Carly, am avut vreo 13 erori, o gramada de module raportand erori la fel ca si datile trecute. La Multi Ani tuturor! Noi sa fim sanatosi! :)
Link to comment
Share on other sites

Salut, schimba "blue relay"-ul cel care alimenteaza ECU si pompa de motorina sau ceva de genul si nu vei mai avea probleme. aprox 80 RON OEM.

Ce blue relay? Incarcarea si la mine era de 14.7, 14.8, 14.9 Vara e mult mai scazuta, 14.3, 14.4

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

acesta realoem.

 

El alimenteaza DDE, iar daca nu este contact perfect, alimentarea nu se face cum trebuie, nu este tensiune buna si constanta iar masina inregistreaza erori. Apar si pe alte module deoarece si ele se alimenteaza ulterior iar apoi alimentarea este intrerupta.

 

Nu stiu exact cum sunt conectate toate dar au o legatura intre ele. Acel releu poate strica si bateria. Cand este cald afara releul merge cat de cat. La frig nu mai functioneaza cum trebuie.

 

Am patit, am schimbat. L-am desfacut pe cel vechi se se vede uzura intre lamele.

Edited by zyonbv
Link to comment
Share on other sites

Azi dupa un drum de 220km, cam dupa 100km, pe centura Caransebesului mai exact, am patit-o din nou :( Noroc ca n-am fost in nici o depasire in acel moment. Ma asteptam la fel ca si datile trecute sa-mi apara cam la 5min dupa ce am pornit cu ea, cand motorul era inca rece. Asta chiar m-a speriat, e prima data cand mi s-a intamplat si mai ales ca aparut in timp ce conduceam in exterior, viteze mari...pff nici nu vreau sa ma mai gandesc. Acum o ora am fost la un tip cu tester si mi-a facut diagnoza si dupa mi-a verificat si incarcarea cu osciloscopul. Ca si erori, dsc, fuel pump, bord-ul, iDrive-ul, etc, erori de comunicare cu DDE-ul. Incarcarea cu osciloscopul a iesit in regula, nu sunt spike-uri mari, corespunde cu ce zice BMW. Tipul zice ca-i ceva in neregula cu calaculatorul de motor, de aceea o sa merg luni iar la el sa desfaca si in cel mai rau caz sa caut altul. Pe de alta parte zyonbv ar cam avea logica si cu ce spui tu in legatura cu acel blue relay. Asta zicea si tipul asta ca vrea sa vada ca nu sunt ceva pini oxidati pe la calculator, poate si la acel releu, fiind in aceasi cutie cu DDE-ul. Ma gandesc sa comand deja acel releu nefiind o avere si eventual sa-l si schimbe daca tot desface pe acolo.
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa-l schimbi. E aprox 80 RON. Dai berea dupa. :) Si iti mai dau un pont. La roata din dreapta spate este o punte pentru plus intre compartimentul bateriei si arcada rotii. Se oxideaza acea punte si la fel se întâmpla. Edited by zyonbv
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa-l schimbi. E aprox 80 RON. Dai berea dupa. :) Si iti mai dau un pont. La roata din dreapta spate este o punte pentru plus intre compartimentul bateriei si arcada rotii. Se oxideaza acea punte si la fel se Întâmpla.

 

Sper sa fie totusi doar acel releu. Daca esti din TM iti dau cu cea mai mare placere :) Va tin la curent!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.