Jump to content

Recomandare baterie F10


flavyus

Recommended Posts

Am schimbat aseara releul albastru. Azi-dimineata erau -4gr si pe un drum prin oras de vreo 10min n-au mai aparut erori. La un moment dat mi-a smucit o data aprinzandu-se un semn galben in bord. Nu-s chiar sigur daca era cel de DSC sau martorul de motor. Practic la fel incepea "distractia" si inainte. Dupa vreo 5min "smucea" usor o data, iar dupa al doilea "smucet", cam dupa 1-2 min aparea si lista cu erori, culminand cu oprirea motorului. Azi de dimineata cel putin n-au mai aparut erorile. M-a pus pe ganduri totusi acel smucet, desi in acea zona n-am remarcat sa fie gheata ori zapada. Ideea este ca dupa 200m dupa ce am plecat cu ea, chiar am accelerat mai tare de vreo 2 ori pe cate-o portiune cu zapada, intrand DSC-ul, si taind gazul. Ma gandesc ca in acest punct incipient, modulul de DSC a reusit sa comunice cu DDE-ul. Pe la ora 14 am plecat in oras, am mers cred ca vreo 10-14km, fara nici o problema. Oricum la ora aceea erau deja 1gr afara. Azi la lucru impreuna cu un coleg electronist am testat releul vechi, l-am desfacut si ne-am uitat pe la el. In prima faza acesta a functionat chiar si la 9V, dupa care l-am lasat afara in zapada vreo ora si jumatate, la fel functionand fara probleme. Dupa l-am bagat in cogelator si maine vreau sa vad cum se comporta :) Din ce-am observat, contactul este o lamela subtire din tabla de otel care prin forma si lungimea sa joaca si rol de arc de tensionare. Dupa cum se stie, metalul se contracta si in acelasi timp se dilata la frig, respectiv la cald. Cica si 0.1mm daca ramane joc intre cele doua contacte, este suficient ca circuitul sa ramana inchis. Mi-a zis colegu ca pare destul de "forjat"/utilizat releul dupa culoare spirelor de pe bobina, respectiv un fir de cupru ce mergea la una din borne. In rest, bornele nu erau oxidate, cutia DDE-ul fiind curata, fara urme de apa.

Ramane totusi sa vad daca mai apar erori. Deocamdata nu ma pot pronunta 100% daca asta-i solutia sau nu. Sper totusi ca asta sa fi fost buba si sa nu fiu nevoit sa caut alt DDE.

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Mai imi spunea cineva ca poate fi si un consumator .... Dar eu nu al pornit masina 3 zile la -13 grade si a pornit bine , daca era consumator mai pornea ? Totuși are 5 ani bateria si masina asta are fffff multĂŁ electronica , in fine am comandat Varta 95ah maine vine
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
BMW la F10 LCI recomanda schimarea bateriei dupa 1 an - un an jumate. Nu stiu la modelele pre LCI si nu stiu daca e legata de tipul de motorizare sau de vreun recall. Stiu ca suna ciudat si aiurea dar asta e ce mi-au spus si ce s-a intamplat. Mi-au schimbat bateria la F10 550xi-ul meu dupa 1 an si cateva luni. Bateria nu avea nici o problema si nu mi-a dat nici un semn ca ar avea ceva.
Link to comment
Share on other sites

BMW la F10 LCI recomanda schimarea bateriei dupa 1 an - un an jumate. Nu stiu la modelele pre LCI si nu stiu daca e legata de tipul de motorizare sau de vreun recall. Stiu ca suna ciudat si aiurea dar asta e ce mi-au spus si ce s-a intamplat. Mi-au schimbat bateria la F10 550xi-ul meu dupa 1 an si cateva luni. Bateria nu avea nici o problema si nu mi-a dat nici un semn ca ar avea ceva.

Ei pot sa iti zica sa schimbi bateria in 6 luni, tu asa o sa faci ?

Aberant.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 years later...

exide ? serios ?! :))) pe afara toate lumea le stie de cele mai proasta si in ro sunt bune ?! fereasca ... am avut doua pe mana din alea , una in scurt dupa 1 an si a doua sulfatata dupa 2 ani , asta in conditia in care am avut o varta 6 ani fara nici o mentenanta nimic , si mai am un rombat de 8 ani cu o redresare completa cam dupa 4 ani ... fa-ti si tu o idee..

 

Bateriile de pe mercedes si bmw...si poate si altii sunt exide agm care sunt baterii bune.Varta sau bosch la 400 lei sunt niste glume in comparatie cu exide.Sa-mi arati si mie unde se spune afara ca exide sunt proaste.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am pus banner de 105 Ah cu 950 A AGM. Am gasit-o la un pret de nerefuzat. Originala aveam 90 Ah cu 900 A tot AGM tot Banner. Cea de 105 Ah este mai lunga cu 40 mm fata de cel cu 90 Ah.

Se poate face acest upgrade pentru ca in locasul bateriei mai este o prindere pentru surub care vine la fix pentru bateria de 105Ah.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am pus banner de 105 Ah cu 950 A AGM. Am gasit-o la un pret de nerefuzat. Originala aveam 90 Ah cu 900 A tot AGM tot Banner. Cea de 105 Ah este mai lunga cu 40 mm fata de cel cu 90 Ah.

Se poate face acest upgrade pentru ca in locasul bateriei mai este o prindere pentru surub care vine la fix pentru bateria de 105Ah.

 

Salut,de unde ai achizitionat bateria si cat te-a costat?Cum ai facut cu garantia?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.