Jump to content

Probleme motor


Recommended Posts

Salut,fiind pasionat de marca aceasta m-am decis sa cumpar un bmw 520i e39 motor 2.0 benzina an 1997 ,dupa 1-2 saptamani de cand l-am luat mi s-a oprit brusc in mers.Am fost la un mester cu testar si mia zis ca i-a dat 2 erori:chipul de la cheie si senzorul de la vibrochen.Am rezolvat problema cu cipul.masina pornea la sfert dar dupa cateva minute cand se incalzea si se oprea.In ultimul timp porneste greu si tot la fel face,dupa cateva minute se incalzeste si se opreste.Am mai fost la cineva si mia zis ca masina are n probleme cum ar fi ca este sarita de punct ca are probleme cu clapeta de acceleratie,senzor ax cu came etc.Toate astea sa fie de la senzorul de turatii?maine o sa dau comanda de unul nou original,o sa-l pun sa vad daca merge,daca nu merge nici asa de la ce poate sa fie ???? Edited by Daniel1
Link to comment
Share on other sites

Welcome to the club! Si eu am cumparat un E46 din 2002 acum un an si am tot incerc sa repar pe ea sa mearga perfect. Cred ca masina mea are un motor foarte asemanator cu a ta. BMW sunt masini foarte bune dar ca la orice masina de asa vechime sunt multe care te mai lasa daca nu le adresezi.

 

Cand senzorul de turatii nu merge motorul habar nu are ce mapping sa faloseasca si multe depind de RPM. Probabil ca al tau merge intermitent. Asta este o problema nasoala. Cand senzorul nu merge (mort) acul de turatii arata 0 si masina moare brusc si nu mai porneste. Presupun ca cu senzor nou masina va merge cum trebuie daca nu are probleme si cu senzorul de ax came.

 

Ai cumprato cu istoria de reparatii?

Link to comment
Share on other sites

Am cumparat-o fara istoric...O alta problema este cand pun contactul se aprinde tot la bord merge tot geamuri,aer etc dar cand dau la automat nu se intampla nimic nici un zgomot absolut nimic din ce cauza sa fie?? cip,calculatorul masinii???Am luat senzor l-am pus tot asa face dar am auzit un zgomot ciudat la poma de benzina m-am uitat si parca nu baga cum trebuie si nu are presiune posibil din cauza asta sa tremure la relanti iar cand se incalzeste sa se opreasca,am cumparat pompa originala am pus-o iar surpriza nu mai dadea la automat dar chestia ciuata este ca nu face mereu asa cateodata da la automat cateodata nu care ar putea fi cauza?
Link to comment
Share on other sites

Daca nu se invarte starterul s-ar putea sa fie o problema cu bateria sau alternatorul nu o incarca bine, sau starterul nu se misca. Se poate citi tensiunea masinii direct la bord asa:

http://mr-fix.info/bmw-e39-obc-hidden-menu-diagnostic-mode/

mergi la meniul care iti da voltajul

 

Spune ce tensiune ai cand e oprita (inaite sa dai la automat), si cand dai la automat. Apoi citeste ce tensiune ai alternatorul incarca (la relati si 2-3 mii turatii).

 

Senzorul de turatie si pompa de benzina nu ar afecta starterul. Starterul ar trebui sa se invarta si daca scoti pompa si senzorul. Cipul de computer s-ar putea dar de obicei este alta problema.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.