Jump to content

m52 - probleme relanti


Recommended Posts

Dupa ce am schimbat niste furtune de la pcv, si am desfundat pe cel care colecta uleiul (era infundat nu mai colecta nimic), am probleme cu relantiul.

La rece, porneste foarte usor, dar parca nu intra socul, sta relantiul in 500 rpm, si tremura in draci. Daca accelerez scurt pana in 1500 rpm, isi revine, si sta bine.

Daca dau sa plec de pe loc si nu o turez suficient, iar se destabilizeaza.

Uneori si la cald mai incepe sa faca figuri. O sa postez si un video mai tarziu.

Aer fals sigur nu prinde, pentru ca am verificat bine furtunele, si oricum daca ar trage pe la unul din ele, ar fi tot timpul relantiul instabil. Cel putin asa cred.

 

Pareri? De la ce ar putea sa mai faca asa?

La amiaza sau diseara oricum o pun pe tester. Dar daca e pcv-ul, imi va da vreo eroare?

Link to comment
Share on other sites

S-ar putea sa fii afectat niste furtune de vacuum in timp ce ai lucrat la ea. Aceste simptome se manifesta cand intra aer fals. Inspecteaza furtunuriile de vacuum care merg la secondary air pump:

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AM31-EUR-02-1999-E46-BMW-323i&diagId=11_2203

Toate furtunurile dupa #5 nu sunt folosite decat cand motorul este rece si secondary air pump este activata (ar trebui sa se auda motorul de la pompa sub capota). Daca relantiul isi revine imediat dupa ce pompa sa oprit sigur aceste furtunuri sunt devina. Scimba si astea si cel care merge la regulatorul de benzina (este acelasi diametru) cu orice furtun (preferabil silicon bun) diametru 3-3.2mm. Mai sunt si niste capacile in spat la manifold langa cel care merge la secondary air pump. Toate acestea crap dupa 12-15 ani si mai tin cat de cat dar tot lasa un pic de aer fals. Este f ieftin si masina va merge mult mai bine dupa ce sunt schimbate ;-)

Edited by vali02
Link to comment
Share on other sites

Ce e secondary air pump?

Asta e pentru mine:

realoem link

 

Eu m-am atins doar de nr 6 de aici, era infundat si l-am curatat bine.

 

 

Prima pornire, la rece, nu se aude prea bine, dar se vede ca relantiul nu sta unde trebuie, tremura foarte tare, apoi se opreste motorul:

https://www.youtube.com/watch?v=H_p_fQuHkWI

 

A doua pornire, un pic mai bine, dar tot merge urat.

https://www.youtube.com/watch?v=tuoyOh_nscc

 

 

Nu are importanta daca e rece sau cald, azi dimineata dupa ce am accelerat-o scurt la pornire, a tinut relatiul pe parcurs.

 

Pe tester nu am pus-o. I se stricase hdd-ul amicului meu, si nu am gasit alt laptop.

Mai vreau sa verific presiunea in admisie. Ar trebui sa fie undeva pe la 0.3 bari sau am citit eu rau?

Daca e presiunea mai mare, clar ca trage aer fals pe undeva. Sau ma insel?

 

Si o sa infund furtunul nr 6 din poza de mai sus. Daca dupa ce fac asta si-si revine, cred ca trebuie sa schimb pcv-ul. Ceea ce nu inteleg eu este pe unde ar trage aer fals daca e membrana aia sparta.

Link to comment
Share on other sites

Citeste un pic aici. Se vorbeste despre vacuum lines pe 528i e39 ar trebui sa fie tot m52 si s-ar putea sa te ajute. S-ar putea sa nu ai secondary air pump:

http://www.intalnirea BMW-urilor.com/forums/showthread.php?p=6166310

 

Lincul nu merge trebuie schimbat intalnierea bmw-urilor cu bimm erf est fara spatii.

Edited by vali02
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma trage aer fals pe la pcv sau pe la furtunul de la pcv. Daca anukez pcv-ul, tine relantiul. Un pic cam sus, dar il tine, nu mai moare motorul. Voi schimba pcv-ul, niste furtune, garniturile de la admisie, si vad dupa aia cum mai merge.

 

Stie cineva care e presiunea normala din admisie, la relanti?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Schimbat pcv, furtune pcv, garniturile la galeria de admisie, furtunul de la debitmetru.

Masina merge foarte bine acum, motorul e mult mai silentios.

 

Furtunul care colecteaza uleiul era infundat.

Este nr 6 de aici

Furtunul asta intra undeva la baza jojei de ulei. Si canalul asta era infundat.

Am dat nr 8 de aici jos, am tinut-o la flacara vreo 10 minute, si cu presiune abia am reusit sa desfund orificiile prin care ar trebui sa se scurga uleiul in baie.

Deci in cazul meu, tot uleiul recuperat se ducea direct in admisie.

Si puneam intre jumatate de litru si un litru la luna.

 

PS: Cei care au consum ridicat de ulei, sa verifice neaparat pcv-ul si traseul de scurgere al uleiului recuperat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.