Jump to content

Separator ulei e46,320d


Recommended Posts

SAlut!In acest an mi-am montat pe 320d-ul meu un separator de ulei(intre iesirea gazelor de ulei din capacul de la culbutori si tubulatura de la turbina)Separatorul l-am facut singur,dupa ce am studiat cateva zile netul.Astazi dupa ce am parcurs 2113km,peste 80% in regim urban,am desfacut separatorul de ulei sa vad ce este acolo.Acolo erau fix 100 ml ulei,si foarte putin condens.Asa ca separatorul isi face treaba,eu consider ca separa undeva la 80% din gaze,20% mai scapa catre turbina si intercooler.Am de gand sa inbunatatesc separatorul de ulei ca sa faca o separare de peste 95%.Iata si o fotografie cu dovada.post-46628-0-67064600-1451503718_thumb.jpg
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Acolo cred ca îmi scapă mie ceva ulei,nu Čtiu unde sa mă uit Di dacă e dificil sa-mi dau seama singur sau sa merg la un service Či sa mă păcălească aia ca e una ca e alta...

 

Trimis de pe al meu GT-I9515 folosind Tapatalk

Salut!Pai vrei sa verifici daca scapa ulei,scoti tubulatura ce merge de la debitmetru la turbina,si te uiti in acel tub de plastic,daca este plin de ulei atunci stii ca uleiul vine de la filtrul epurator de pe capacul culbutor.Majoritatea masinilor E46 diesel si chiar E90 au scurgeri de ulei pe acest traseu.Cu un separator de ulei rezolvi problema.Acel ulei ce il gasesti tu (scurs pe langa acel furtun ce merge de la capacul culbutori spre tubulatura ce duce la turbo)este ulei care ORICUM se va pierde,ca il strangi intr-un separator de ulei ,ca este ars de motor ,este ulei ce dispare din baia de ulei,de acea trebuieste verificat periodic uleiul si completat.CEi care spun ca masinile lor nu consuma GRAM de ulei sa vada ca totusi uleiul prin evaporare se pierde pe traseul ce duce spre turbo.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Salut!Pai vrei sa verifici daca scapa ulei,scoti tubulatura ce merge de la debitmetru la turbina,si te uiti in acel tub de plastic,daca este plin de ulei atunci stii ca uleiul vine de la filtrul epurator de pe capacul culbutor.Majoritatea masinilor E46 diesel si chiar E90 au scurgeri de ulei pe acest traseu.Cu un separator de ulei rezolvi problema.Acel ulei ce il gasesti tu (scurs pe langa acel furtun ce merge de la capacul culbutori spre tubulatura ce duce la turbo)este ulei care ORICUM se va pierde,ca il strangi intr-un separator de ulei ,ca este ars de motor ,este ulei ce dispare din baia de ulei,de acea trebuieste verificat periodic uleiul si completat.CEi care spun ca masinile lor nu consuma GRAM de ulei sa vada ca totusi uleiul prin evaporare se pierde pe traseul ce duce spre turbo.

el are benzinar...

Link to comment
Share on other sites

Astept cu interes pozele, sunt foarte curios :)

Salut!Iata cum arata oil separator-ul facut de mine,este facut dintr-un filtru pentru apa.Este din plastic si nu exista riscul spargerii.post-46628-0-46247800-1451993054_thumb.jpgVad ca ai masina cu motor pe benzina,un filtru ca acesta din exemplu poate fi folosit mai multi km pana la curatare,deoarece motoarele pe benzina au mai putine gaze de carter.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Iata cateva imagini cu filtrul,si modul de executie:post-46628-0-93041300-1452000771_thumb.jpgpost-46628-0-76323000-1452000786_thumb.jpgpost-46628-0-46861200-1452000802_thumb.jpgpost-46628-0-38478300-1452000818_thumb.jpgpost-46628-0-03618800-1452000836_thumb.jpgpost-46628-0-92445700-1452000849_thumb.jpgpost-46628-0-04280600-1452000873_thumb.jpg

In prima fotografie se observa ca acele "creste" ce erau in interiorul capacului au fost indepartate,se poate folosi o mini freza,se rup relativ usor,prin indeapartarea acelor "creste" ramane loc suficient pentru a se putea introduce cele doua spalatoare.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Separatorul tb sa aiba o serpentina in el si uleiul colectat tb sa ajunga inapoi in baia de ulei....

Salut!Acest tip de separator nu trebuieste sa aiba serpentina,uleiul asfel recuperat nu poate fi reintrodus in baia de ulei deoarece in acest filtrul apare si condens de apa,practic uleiul este contaminat cu condens de apa.Daca te uiti pe YouTube o sa vezi acolo oil separator care separa uleiul si nu are serpentine montate in interiorul lui.Si spun din experienta,acel ulei ce se gaseste in separator,este contaminat cu apa.Unde mai pui ca acest ulei ORICUM pleca spre motor si era ars asa ca nu putem vorbi de economie la ulei.

Edited by botosanibmw
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Intr-un circuit inchis nu exista condens... si pana la urma gazele ajung tot inapoi in admisie cu 2 picaturi in plus nu se intampla nimic

Tu le stii pe toate,eu spun aici ce am vazut in practica,am gasit in separatorul de ulei condens de apa.Doua picaturi?Tu vorbesti fara sa fi vazut diferentele,eu am vazut cum arata galeria de admisie inainte si dupa folosirea separatorului de ulei,si crede-ma nu era diferenta de numai "doua picaturi",era o diferenta majora,galeria era mult mai curata,unde mai pui ca nici in intercooler nu mai era atata ulei.Uita-te pe youtube,sunt acolo exemple la greu,si o sa vezi si tu cum in uleiul separat se gaseste si condens de apa.NU VAND,NU FAC BANI din separatore de ulei,incerc sa ajut pe cei ce vor sa-si construiasca un separaor de ulei.

 

Referitor la condens,cum de iarna,capacul de la motor pe unde se copleteaza uleiul are depusa o "crema"alba?Aia nu este de la condens?

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Tu le stii pe toate,eu spun aici ce am vazut in practica,am gasit in separatorul de ulei condens de apa.Doua picaturi?Tu vorbesti fara sa fi vazut diferentele,eu am vazut cum arata galeria de admisie inainte si dupa folosirea separatorului de ulei,si crede-ma nu era diferenta de numai "doua picaturi",era o diferenta majora,galeria era mult mai curata,unde mai pui ca nici in intercooler nu mai era atata ulei.Uita-te pe youtube,sunt acolo exemple la greu,si o sa vezi si tu cum in uleiul separat se gaseste si condens de apa.NU VAND,NU FAC BANI din separatore de ulei,incerc sa ajut pe cei ce vor sa-si construiasca un separaor de ulei.

 

Referitor la condens,cum de iarna,capacul de la motor pe unde se copleteaza uleiul are depusa o "crema"alba?Aia nu este de la condens?

 

Galeria se murdareste oricum de la gazele din egr

Cateva picaturi de ulei nu afecteaza cu nimic motorul, poti sa demontezi la 100k admisia sa speli traseul de la turbo pana la admisie,

sa demontezi injectoarele si sa le cureti de calamina, sa cureti senzorii map, maf...etc

Uleiul din admisie se datoreaza si din cauza uzurii turbinei de ex...

Mazga din motor se datoreaza uleiului de buna calitate administrat, eu nu am gasit mazga decat cand am bagat castrol

Link to comment
Share on other sites

Mazga din motor se datoreaza uleiului de buna calitate administrat, eu nu am gasit mazga decat cand am bagat castrol

Nu am inteles partea asta, de ce cu un ulei bun ar face mazga, si cu alt ulei nu ar face?

Link to comment
Share on other sites

ma gandesc ca la un motor in mintile lui nu ar trebui sa fie ulei acolo,sau cine stie

Pai,cam toate motoarele diesel au gaze de carter,in cantitate mai mare de cat benzinarele.Am avut ocazia sa vad motoare de generatie mai noua care aveau gaze de carter si urme de ulei pe traseul turbo-intercooler-galerie admisie.

Link to comment
Share on other sites

asteptam raspuns,dar de ce atunci exista motoare si fara gaze?

Acum ce sa spun,dar eu nu cred ca exista asa ceva,motoare care sa nu aiba gaze de carter.In timpul functionarii unui motor cu combustie interna apar aceste gaze de carter.Sunt,sa zicem,normale atat timp cat nu sunt in exces.Parerea mea!Constructorii de motoare fac in asa fel incat aceste gaze de carter sa fie colectate si introduse in admisie,apoi sunt arse in cilindrii motorului.

Edited by botosanibmw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.