Jump to content

525D, 218CP din nov.2011 - Distributie


g_dumitras

Recommended Posts

are 2 cilindri si inca 1000 cmc.

 

Care trebuie aduse la "90 de grade" si abia apoi vorbim de consum la 100 de km, pentru ca altfel, e usor irelevant, precum e consumul instant la "talpa" .

Da, sunt inca 2 guri de hranit, ala e un alt motiv pentru consum.

 

Ideea e ca un motor mai mic, se va incalzi mai repede, asta am vrut sa evidentiez.

Link to comment
Share on other sites

Auleu maica!

Cred ca trebuie sa fim mai generosi si sa nu ne cramponam in stereotipuri, idei preconcepute si dorinte.

Din moment ce BMW a conceput o gama larga de motorizari, a facut-o din prisma faptului ca cei care cumpara sunt ca temperament, atitudine si asteptari, diferiti unii de altii.

De fapt aceasta analiza este facuta de fiecare producator in parte.

Extrapoland in cunostinta concreta de cauza, un producator X de vopsele lavabile a scos pe piata 3 produse diferite ca aspect, denumire si putere de acoperire, chipurile diferite, in conditiile in care fisa tehnica a produsului pentru cele 3 produse era aceeasi. HaHaHa.

Culmea era ca beneficiarii finali se certau care produs era mai bun :)))

Eu cred ca trebuie sa fim mai "intelepti" cu asteptarile fiecarui beneficiar in parte si important este ca cel care promoveaza un produs, producatorul, sa nu insele asteptarile beneficiarului final, adica a cumparatorului.

Concret, daca producatorul promoveaza mai multe produse, el trebuie sa si confere o siguranta ca produsulele promovate de el sunt calitativ la un nivel atat de ridicat, ca in aceasta speta BMW.

Adica indiferent de produsul promovat, in acest caz motor de 2.0L, 3.0L etc, garantia data de el ca si producator este o garantie ca ceea ce a facut este de calitate superioara, iar tu ca si beneficiar final, indiferent de ce produs cumperi, ai garantia ca acel produs nu-ti va insela asteptarile, deoarece ai cumparat un produs BMW.

Ma insel? :)

 

Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nu vorbeste nimeni in teorie, vorbim in practica: motor de 2.0 plus 1000 de euro distributie + nesiguranta VS. 3.0 +400 euro pe an impozit.

O distributie costa in jur de 3500 de lei pe care ii dai odata, dupa care anual mai dai in jur de 230 de lei o media la impozit.

Motor 3.0 dai o medie de 500 de eur pe an in functie de primarie.

La mine in loc de ex. Impozitul pentru 3.0 este de 2800 de lei pe an, anul acesta posibil sa fie mai mare. Mai pune diferenta la asigirare care la un 3.0 poate ajunge si dublu, plus intretinere care fata de un 2.0 este mai mare nu ma refer aici la cantitatea de ulei si la discuri, placute etc.

Sa zicem ca tii 4 ani masina, fa si tu un calcul distributia la un 2.0d ti-ai scos-o din primul an numai din fiferenta de impozit si adigurare numai pun si altele.

Apropo distributia se ma rupe si la 3.0 d cazuri au fost destule.

Edited by bmwbv
Link to comment
Share on other sites

te inseli destul de mult. in realitate, bmw s-a straduit sa faca niste motoare cat mai putin fiabile cu putinta si i-a reusit. De atunci, vinde in draci si masini noi si si distributii de 2.0d , valve egr, injectoare, turbine,etc. prin urmare, dupa cum zicea si un mecanic, daca vrei masini fiabile, nu cauta mai tarziu de 2004.

Atunci de ce nu schimbi marca masinii, mai incerci una alta.

Link to comment
Share on other sites

te inseli destul de mult. in realitate, bmw s-a straduit sa faca niste motoare cat mai putin fiabile cu putinta si i-a reusit. De atunci, vinde in draci si masini noi si si distributii de 2.0d , valve egr, injectoare, turbine,etc. prin urmare, dupa cum zicea si un mecanic, daca vrei masini fiabile, nu cauta mai tarziu de 2004.

Si eu nu pricep de unde afirmatia asta, pt ca n47 este un motor chiar foarte fiabil si foarte performant cu toate subansamblele aka turbina injectoare. Deci sa ii schimbi o distributie nu e chiar un capat de tara.

Link to comment
Share on other sites

Apreciez argumentele tale si mai ales atitudinea, care ar trebui luata de exemplu de catre multi care atunci cand se contrazic, o face pe un ton ridicol. Desi nu impartasesc total parerile, consider ca

fiecare isi face socotelile inainte sa cumpere un bun. Romanii in general vor insa si ieftin si bun si performant si de firma si aproape nou.

Eu cred ca pt.cei la care rulajul urban predomina,un motor de 3 litri este nerentabil.

Link to comment
Share on other sites

Eu am argumentat din punctul meu de vedere. Daca iti permiti poti sa iti iei si V8, iar daca ajungi sa dai in rate impozitul este posibil sa fi gresit masina.

Din toate cele 300 de pagini despre probleme la 2.0d, cu adevarat cei care au avut probleme ii numeri pe degete, o parte isi dau cu parerea iar unii asteapta sa se rezolve problema pe forum. E foarte simplu mergi la servise ai constatat problema si o rezolvi daca este cazul, iar pentru altii este o problema, deoarece nu si-au ales masina pe masura situatiei financiare.

Edited by bmwbv
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e nicio mirare, pentru ca modelele mai noi parca toate au fiabilitate din ce in ce mai scazuta.

Si nu vorbesc doar de Bmw. La Mercedes parca e o idee mai bine. Nu pica turbine, dar mai pica injectoare. Eu la C klass am schimbat la 160 mii kit ambreiaj si volant, 90 milioane. La audi umbli cu uleiul in portbagaj.

Totusi au trecut vremurile alea cand ziceai, iei Mertz pai te tine 4-500 mii lejer. In ziua de azi e o loterie totala si am senzatia ca platesti din ce in ce mai mult marketingul, pt ca fiabilitatea n-are nicio legatura cu pretul de achizitie, vedeti coreenele care sunt din ce in ce mai competitive.

Pe de alta parte, ce nu pricep nici eu este cum naiba la masini de 50 60 mii euro pica turbine, distributii, egruri bla bla, cand loganele de taxi au 300 400 mii si au mers brici. Si sunt abuzate zilnic, conduse ca hotii de cai prin Bucurestiul asta infect. Pe cuvantul meu daca inteleg.

Instalatorul meu are un Clio Symbol 1.5 dci luat de nou care are fix 420 mii de km si a schimbat doar pompa servo si caseta directie. Si a carat cu el la refuz.

Si un Bmw de 50 60 mii euro nou te trezesti ca necesita turbine, distributii plus alte diverse care costa evident.

Ar trebui sa ne obisnuim cu involutia asta calitativa, reducerea costurilor isi spune cuvantul peste tot.

 

pai si cum ramane cu post-ul anterior ? paraca nici un bec nu se arsese la Mertz !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.