Jump to content

525D, 218CP din nov.2011 - Distributie


g_dumitras

Recommended Posts

Majoritatea posesorilor de n47 nu intra pe forumuri si cred ca mai bine de ei, ca se bucura de masini in loc sa stea dupa drobul de sare sa nu pice.

Am de 2 ani si un Mercedes si zilele trecute ma intreaba o cunostinta " vai dar inainte sa il cumperi, nu stiai de problema cu vilbrochenul? Ca pica des la motoarele astea" :))) si ii zic ca n-am schimbat un bec la ea in 2 ani si ceva :)) La fel si la Audi unde completez juma de bidon de ulei intre schimburi, dar masina merge foarte bine blanita pe cat posibil.

Parerea mea, fara sa intru in polemici cu nimeni, ca mai bine mergi cu masina, vizitezi serviceul la revizii si nu ii cauti nod in papura. Te bucuri de ea si lasi schimbarea "preventiva" atata timp cat nu ai zgomote si ti-a verificat-o.

Zau asa, unii nu au timp de forumuri si cred ca merg fara greturi cu masinile lor.

Sa o stapanesti sanatos, la multi ani!

Da cred ca ai dreptate.

Da am intrat asa usor intr-o usoara vrie, hmmm...

Masina merge si arata super ok. Am dus-o-n service si mi s-a confirmat ca totul este mai mult decat in regula.

Extrapoland (exagerat) este ca atunci cand stii c-o sa mori si nu te mai bucuri de viata.

Prin urmare, o pun pe modul sport + padele si .... sa am parte de cati mai multi km :)

La fel si voua.

Tuturor, La multi ani!

Si fericiti, binenteles :)))

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Noroc sau nenoroc, inca nu stiu cum sa-l incadrez, dar cand am cumparat masina m-am interesat dupa VIN si am aflat ca s-au schimbat, atentie, ambele turbine in Belgia la 59.000km, pe garantie.

In acel moment am zis ca si la NASA a mai explodat cate o racheta __ :(((, prin urmare BMW-ul nu-i ferit nici el de ... diverse probleme :))).

Mi le-am asumat.

Dar acum imi vine sa zic, vorba unui amic: "aoleu maica" :(((

Daca stau sa fac o analiza a celor 2 probleme, turbina mica si distributia, banui ca turbina n-o fi un capat de tara, dar ce te faci domle" daca tu te dai cu masina si ti se duce distributia?

Asta cum o fi?

Intr-un limbaj mai neortodox: "naspa"?

Schimbul unei distributii te ajunge mai ieftin ca o turbina in jur de 3500 lei.

Incearca sa o urmaresti. Dar vorba unui prieten este mai rau daca nu se aude nu stii ce sa faci sa o schimbi sau o lasi asa.☺

De picat poate sa pice daca se aude si daca nu.

Totusi incearca sa te bucuri de masina fiindca ii faina si nu multi au norocul de a o detine.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S-a-ntamplat :(((

Suna de parca ar fi un titlu de articol.

Turbina mica defecta (actuator defect) + EGR defect.

La 59.000km s-a schimbat turbina, in garantie, acum are 106.000km. S-a dus cam devreme, zic eu!!!

Am primit oferta pentru reparatie la reprezentanta in Tg Mures: 6.000lei

Un coleg din Timisoara mi-a confirmat ca la E60, daca EGR-ul este infundat, da defect si la turbina mica. Asta ar fi un licar de speranta. Daca nu, asta e. Le schimb si ... ma mai bucur de masina?

Da :)))

Edited by g_dumitras
Link to comment
Share on other sites

Poate o sa ma acuze lumea "vulpea la struguri viseaza", eu avand e60, dar parca f10 e si mai putin fiabil ... tot citesc si ma minunez ca masini de 50.000€ au probleme peste probleme.

Mi se pare incredibil sa schimbi turbina la fiecare 50000km, distributii, caseta de directie ...

Ce sa-ti spun ... bafta, dar parca iti pierzi increderea in masina mult visata.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e nicio mirare, pentru ca modelele mai noi parca toate au fiabilitate din ce in ce mai scazuta.

Si nu vorbesc doar de Bmw. La Mercedes parca e o idee mai bine. Nu pica turbine, dar mai pica injectoare. Eu la C klass am schimbat la 160 mii kit ambreiaj si volant, 90 milioane. La audi umbli cu uleiul in portbagaj.

Totusi au trecut vremurile alea cand ziceai, iei Mertz pai te tine 4-500 mii lejer. In ziua de azi e o loterie totala si am senzatia ca platesti din ce in ce mai mult marketingul, pt ca fiabilitatea n-are nicio legatura cu pretul de achizitie, vedeti coreenele care sunt din ce in ce mai competitive.

Pe de alta parte, ce nu pricep nici eu este cum naiba la masini de 50 60 mii euro pica turbine, distributii, egruri bla bla, cand loganele de taxi au 300 400 mii si au mers brici. Si sunt abuzate zilnic, conduse ca hotii de cai prin Bucurestiul asta infect. Pe cuvantul meu daca inteleg.

Instalatorul meu are un Clio Symbol 1.5 dci luat de nou care are fix 420 mii de km si a schimbat doar pompa servo si caseta directie. Si a carat cu el la refuz.

Si un Bmw de 50 60 mii euro nou te trezesti ca necesita turbine, distributii plus alte diverse care costa evident.

Ar trebui sa ne obisnuim cu involutia asta calitativa, reducerea costurilor isi spune cuvantul peste tot.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Inchipuie-ti ca stiu macar atata lucru, am avut cateva zeci de masini de-a lungul vremii.

Ma refeream la loganul 1.5 dci, care are acelasi motor de pe clio in diferite variante. Sunt o groaza de Loganuri diesel taxi in Bucuresti.

In plus, chiar si cele pe benzina au majoritatea peste 300 mii, ba in plus toate avand gpl. Deci eu zic ca sunt etalon de fiabilitate :)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

S-a facut lumina!

In primul rand si eu sunt de acord cu afirmatia ca pretul unui produs ar trebui sa reflecte si calitatea lui finala (binenteles ca acest pret final este dat de un complex de factori care fac ca acesta sa se cuantifice intr-o anumita suma - calitate, marketing, investitii etc.).

Exemplul dat anterior - Vezi Renault Clyo 1.5 DCI cu motoare care functioneaza ... ceva km sa zicem si o alta masina, sa zicem cu pretentii usor mai mari, cu pret ... consistent mai mare si la care se duc destul de repede piese "forte" :(((

Da se pare ca in ziua de azi trebuie sa fim o societate de consum.

Dar, chestiunea care eu vreau in acest moment s-o subliniez este o chestiune de atitudine si principiu.

In urma verificarii tehnice facute de BMW reprezentanta din Mures, mi s-a comunicat ca atat EGR-ul este dus, cat si turbina mica, mai exact partea electronica (turbina care s-a schimbat la 59.000km, iar acum am 107.000km). Mi s-a mai comunicat ca ambele trebuiesc schimbate obligatoriu. Pret: 6.000lei.

In mintea mea a fost ceva de genul: ok, daca e musai, nu am ce face si trebuie sa le schimb pe amandoua.

In urma discutiei cu un coleg din Timisoara, mi se confirma ca la E60 daca EGR-ul este infundat, da si defect la actuator.

M-am dus la reprezentanta, am intrebat daca este adevarata aceasta afirmatie.

Raspunsul a venit promt: "FALS". Nu are nici o legatura una cu alta sunt defecte de sine statatoare si piesele trebuiesc inlocuite.

M-am incapatanat, mi-am cumparat un EGR, m-am dus la un service de f buna calitate, l-am schimbat si ce sa vezi??!!!!

Dupa inlocuire valoare turbinei mici trebuia sa fie standard 1033mBar si valoarea reala era 1020mBar; adica totul s-a rezolvat.

Chestiunea de principiu de care eu ma leg este ca un service autorizat BMW, trebuie sa aiba standarde de calitate, iar beneficiarul final sa fie corect informat, iar acesta in functie de "n" factori, ia decizia finala.

PS: ma bucur de masina :)

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai trebuie sa ne obisnuim cu calitatea BMW, nu ne-a ramas decat sa ne bucuram de placerea de a conduce o masinna RWD, in rest rabdare si nervi.

Ma bucur ca ai redus semnificativ cheltuielile.

Au fost baieti de pe forum in service-uri din Germania cu masini pe care au facut fel de fel de update-uri in Romania ... si surpriza, nu intelegeau cum au facut iar ca sa vada ce si cum au desfacut masina, n-ar fi o problema asta, dar au produs mici defecte: zgarieturi, cleme rupte etc. Asa ca trebuie inteles ca atunci cand spunem BMW nu spunem masina suprema, service de calitate ...

Edited by lucianWRC
Link to comment
Share on other sites

Eu din astfel de motive am fugit de BMW dupa 3 modele detinute, doar ca sa aflu ca nici in alte tabere nu zburda unicornii pe curcubeu. Daca nu e distributia e vreun injector, daca nu e EGR e vreun senzor infipt in dosul motorului pentru inlocuirea cauia iti trebuie aparatura de colonoscopie, daca nu e debitmetru is clapete de galerie, etc. Deci problema nu e doar la BMW, de asta m-am lamurit clar. Acum caut sa revin pe BMW :p
Link to comment
Share on other sites

De ceva timp ma tot gandesc de ce ia lumea acest motor ,mai ales in cunostiinta de cauza ? Ce e asa de tentant la el :)

Este un motor foarte bun si reusit,bineinteles este parerea mea personala, cu conditia sa schimbi distributia pentru linistea ta.

Il am de peste un an, si mie nu imi vine sa cred ce performante are si mai ales consumul,acum are peste 200.000 si merge perfect si la -30 de grade. Inainte am avut un L6 intradevar sunetul motorului este altul, dar cind vezi in bord un consum de 7.3 in oras si 4.3 in afara te obisnuiesti rapid si cu sunetul de L4☺.

 

Haide ca raportul performante consum la un 3.0 dizel e mai bun :)

La consum nu cred, iar la impozit iti dau dreptate este destul de performant.☺

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Haide ca raportul performante consum la un 3.0 dizel e mai bun :)

 

Un 3.0 e cu vreo 7 mii de euro mai scump. Daca mai pui taxele anuale/inmatriculare si faptul ca poate nu ai un stil de condus care sa necesite un 3.0, rezulta ca un 3.0 nu se justifica fata de un 2.0.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa nu exageram, totusi e mai performant un 530, sesizabil mai ales dupa 120 la ora cu masina incarcata. Pana la m50d este si 535d care are performante chiar ridicate.

Dar dupa cum s-a spus mai sus, in foarte multe cazuri nu se justifica diferenta de performante la stilul unora de condus din perspectiva costurilor. Altfel, daca erau la acelasi pret, aveau acelasi impozit si taxe, era ales din oficiu un 3 litri, mult mai silentios, puternic, echilibrat bla bla. Si probabil ca si mai putin problematic, din punct de vedere al distributiei si turbinelor.

Link to comment
Share on other sites

Motoarele de 3.0d consuma mult urban, dupa parerea mea nu e rentabil deloc un asa motor daca circului mai mult in localitate. In afara consumul nu e cu mult mai mare , cel putin in cazul meu E65 vs F10. Pe langa consum vine impozitul 2300 vs 200 si costurile de intretinere, care in cazul lui 3.0d F10 nu sunt chiar mici...
Link to comment
Share on other sites

Motoarele de 3.0d consuma mult urban, dupa parerea mea nu e rentabil deloc un asa motor daca circului mai mult in localitate. In afara consumul nu e cu mult mai mare , cel putin in cazul meu E65 vs F10. Pe langa consum vine impozitul 2300 vs 200 si costurile de intretinere, care in cazul lui 3.0d F10 nu sunt chiar mici...

 

Pai E65-ul are 2 tone, e normal sa manance mai mult decat F10 cu 1.8 tone. Plus diferenta de tehnologie a motoarelor.

Am luat 3.0 ca punct de referinta la ambele caroserii si ambele sedan.

 

Urban toate dieselurile iau mult, pentru ca la drumuri scurte, nu ajungi sa incalzesti bine motorul. Se vede mai tare la 3.0 ca are de incalzit inca jumatate de motor fata de 2.0.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Nu de aia consuma mai mult, ca are de incalzit jumate de motor in plus :))) Consuma mai mult pentru ca are 2 cilindri si inca 1000 cmc.

Sunt 6 guri de hranit, nu 4. Si diferenta de consumul o iei ca reper cu ambele motoare calde evident. De aia ii zice consum la 100km nu consum la ora, ca doar nu-i semanatoare.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.