Jump to content

n42 318i probleme?


20cm

Recommended Posts

Cei de la FILARET mi-au zis ca e cel mai slab motor de la BMW.

Va rog sa va exprimati parerea , experientele(problemele) despre acest motor.(tacheti prea zgomotosi?, consum, distributie,). :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cei de la FILARET mi-au zis ca e cel mai slab motor de la BMW.

Va rog sa va exprimati parerea , experientele(problemele)  despre acest motor.(tacheti prea zgomotosi?, consum, distributie,). :)

228669[/snapback]

De cand cei de la Filaret au devenit un fel de Zei :blink: ????

Colega nu te mai lua dupa toti "specialistii" mai ales Filaretul :) , acolo ideal pentru ei este sa te duci cu un M6 sa iti schimbe un bec si sa-ti ia 1000 euro pentru manopera....

Orice motor de BMW este elastic si foarte rezistent mai ales cele mai vechi :) , eu am un 524td care are 114 hp si merge brici pentru nivelul lui de tehnologie.

PS: ingrijeste masina ..schimba tot ce trebuie schimbat si regleaza totul cum trebuie si o sa ingropi multe BMW-uri in special cele noi care la 20000 KM au probleme mari :)

Link to comment
Share on other sites

Ce motor de 2.0 cu 105kw ai tu?

228699[/snapback]

 

mda ne legam de detalii dar nu exista de 105kw,poate de 110kw,poate 2.5tds ul de 105 :blink:

 

le:tachetii sunt hidraulici si distributia e pe lant daca ne referim la acelasi lucru si anume M50/M52,unde la cel in urma blocul de motor e din nikasil(unii zic ca lasa depuneri),se mai duc din bobine dar in rest daca i dai ulei buuun nu ai probleme.

bafta

Edited by DTM
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

In schimb e al treilea topic cu intrebarea asta... Eu spun ca n-ai cautat cu destula atentie.

 

E un idiot ala de ti-a spus ca e motor prost. E f bun motorul. Am avut, nu vorbesc din auzite. Nu consuma mult, nu consuma ulei, altceva ce vrei sa stii? E numai bun pt cineva care nu vrea sa o tina doar in liniute.

Link to comment
Share on other sites

deci nu stiu cum sa incep :blink: .. ai auzit de m43? se pune pe 316i si 318i pana in 2001. daca vrei ne intalnim sa-ti arat ce inseamna motor slab. eu vreau sa-mi schimb masina si cum imi place benzina (dar nu vreau sa-mi consume nici mult) as opta pt un 318i n42 ca al tau. am condus deja unul si este o diferenta (ce-i drept nu foarte mare). plus ca motorul asta al tau permite un consum de 9.5 ceea ce e foarte acceptabil pt ce poate. acceleratia de la 0 la 100 e de 9.3 (fata de 12.4 la 316i si 10.4 la 318i) ceea ce ar trebuie sa fie suficient pt oricine.

 

daca vrei motor puternic "take the next step" .. adica incepand cu 320i poti sa beneficiezi de un motor in 6 cilindrii mult mai puternic dar care o sa ceara 2-3 litrii in plus la suta de km.

 

mie sincer sa fiu mi se pare cel mai echilibrat motor pt omu de rand din romania care nu prea se impaca cu diesel.

 

daca ai timp liber mi-ar place sa ne intalnim...

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Inca o chestie .. ca sa sti cat de excelent e motoru tau. In 2001 a castigat International Engine of the Year la clasa sa. Eu personal nu cunosc un motor mai smecher in 4 cilindrii

234833[/snapback]

Are dreptate din punctu` meu de vedere.Deshi eu am mototru` de pana in 2001 is` destul de multzumit de el. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Cei de la FILARET mi-au zis ca e cel mai slab motor de la BMW.

Va rog sa va exprimati parerea , experientele(problemele)  despre acest motor.(tacheti prea zgomotosi?, consum, distributie,). :blink:

228669[/snapback]

Salut,

sunt proaspatul posesor al unui 318i(105kw) sau altfel spus VALVETRONIC. In opinia mea e super motorul.Nici gurmand,nici zgomotos si foarte elastic.Si asa cum spunea cineva mai devreme pt. cineva care suporta dieselul mai greu, se asteapta la un consum moderat si performante suficiente este cea mai buna alegere.Parerea mea e ca-ti faci griji inutile, ca un motor de BMW tot motor de BMW ramane.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

sunt proaspatul posesor al unui 318i(105kw) sau altfel spus VALVETRONIC. In opinia mea e super motorul.Nici gurmand,nici zgomotos si foarte elastic.Si asa cum spunea cineva mai devreme pt. cineva care suporta dieselul mai greu, se asteapta la un consum moderat si performante suficiente este cea mai buna alegere.Parerea mea e ca-ti faci griji inutile, ca un motor de BMW tot motor de BMW ramane.

235344[/snapback]

 

deci cum am mai spus si eu sunt interesat de motoru asta. tu daca nu ma insel ai avut 320i 150 cp. ce diferenta e? ma refer la performanta si consum.. daca poti sa dai detalii mai multe aici e topicu potrivit. multumesc

Link to comment
Share on other sites

deci cum am mai spus si eu sunt interesat de motoru asta. tu daca nu ma insel ai avut 320i 150 cp. ce diferenta e? ma refer la performanta si consum.. daca poti sa dai detalii mai multe aici e topicu potrivit. multumesc

235347[/snapback]

Salut ,

in primul rand am scapat de un consum destul de ridicat si spun asta deoarece pe cel de 150 cp aveam steptronic si fara 15-16.5l la un mers normal nu scapam in Bucuresti (motorul mergea ceas) o diferenta de 4l o consider notabila.La demaraj clar se misca mai bine cel de 143cp decat cel de 150cp dar ca sound nu are nicio legatura cu 6 in linie.In manual la cel de 150cp aveam 0-100(9.9s) pt cutie manuala si 10.9pt cutie automata iar la cel de 143cp am 0-100(9.3s)pe cutie manuala,diferenta este clara.

Daca imi pare rau dupa cel de 150cp pot spune ca am pierdut acel sound si acel mers linistit si impecabil al motorului,imi pare rau de trapa si de tapiseria de piele.

Raman la parerea ca alegerea care am facut-o e perfecta.Daca ai timp dupa ora 20-21 ne putem vedea undeva pe la Piata Presei Libere sa-ti faci o parere personala.

Link to comment
Share on other sites

motor slab la bmw?nu exista asa ceva,sunt cele mai veritabile :blink:

235446[/snapback]

 

se spune ca toate accesoriile distributiei sunt din plastic (intinzatoare si ce o mai fi pacolo) iar pe la 120.000 km devine foarte zgmotossi sunt riscuri in timp sa mai cada in motor cate o bucatica de plastic si sa se duca dreq motorul

Asa au spus specialistii de la FILARET despre acest MOTOR (cel mai slab de la BMW) din punctul asta de vedere. :)

Link to comment
Share on other sites

Salut ,

in primul rand am scapat de un consum destul de ridicat si spun asta deoarece pe cel de 150 cp aveam steptronic si fara 15-16.5l la un mers normal nu scapam in Bucuresti (motorul mergea ceas) o diferenta de 4l o consider notabila.La demaraj clar se misca mai bine cel de 143cp decat cel de 150cp dar ca sound nu are nicio legatura cu 6 in linie.In manual la cel de 150cp aveam 0-100(9.9s) pt cutie manuala si 10.9pt cutie automata iar la cel de 143cp am 0-100(9.3s)pe cutie manuala,diferenta este clara.

Daca imi pare rau dupa cel de 150cp pot spune ca am pierdut acel sound si acel mers linistit si impecabil al motorului,imi pare rau de trapa si de tapiseria de piele.

Raman la parerea ca alegerea care am facut-o e perfecta.Daca ai timp dupa ora 20-21 ne putem vedea undeva pe la Piata Presei Libere sa-ti faci o parere personala.

235404[/snapback]

 

super tare :blink: .. mi-ar place sa o vad, numai ca am fost super ocupat. eu am mai avut ocazia cu aceasi masina acuma de pasti ca am fost la valcea la un prieten mai mult sa vad masina respectiva (undeva in dragasani). e pe autovit de cateva luni, cred ca a vandut-o deja ca in seara asta nu mai apare. atunci nu prea am avut cum sa-mi fac o idee calumea si mi-ar place sa mai vad ce si cum. stiu ca acolo e unul din punctele de intalnire des folosit .. tu te intalnesti des cu lumea pe acolo sau vroiai sa vi special pt mine? daca mai esti dispus tot asa seara cand e mai liniste da-mi un ok aici si iti trimit nr meu de tel pe privat ..

Link to comment
Share on other sites

super tare  :blink:  .. mi-ar place sa o vad, numai ca am fost super ocupat. eu am mai avut ocazia cu aceasi masina acuma de pasti ca am fost la valcea la un prieten mai mult sa vad masina respectiva (undeva in dragasani). e pe autovit de cateva luni, cred ca a vandut-o deja ca in seara asta nu mai apare. atunci nu prea am avut cum sa-mi fac o idee calumea si mi-ar place sa mai vad ce si cum. stiu ca acolo e unul din punctele de intalnire des folosit .. tu te intalnesti des cu lumea pe acolo sau vroiai sa vi special pt mine? daca mai esti dispus tot asa seara cand e mai liniste da-mi un ok aici si iti trimit nr meu de tel pe privat ..

237315[/snapback]

SALUT,

nu organizez intalniri,pur si simplu am vazut ca esti interesat si ca-ti doresti motorul asta,iar ca loc de intalnire ramane acelasi deoarece e aproape de casa. In privinta BMW-ULUI de la Dragasani si eu am fost sa-l vad dar a aparut o alta masina pana sa iau hotararea.Masina de Valcea am vazut-o duminica in targ si probabil ca s-a vandut.Faceai o alegere buna zic eu.

ramane sa ne vedem.

Link to comment
Share on other sites

ieri am avut ocazia sa merg cu 318-le lui B11WTF :blink: . o masina excelenta, nici nu se compara cu 316 / 318 vechi si sincer cred ca se tine cu 320d atata timp cat si 320d este nemodificat. 320d are cuplu mai mare si da impresia de masina mult mai puternica dar in realitate cred ca diferenta e mica

 

singurul lucru care ma ingrijoreaza este ca masina papa totusi 13 in oras in conditiile in care are valvetronic, sistem care ar trebui sa permita un consum cu 10% mai mic fata de motoarele vechi in 4 cilindrii.

 

ca sa inchei nu cred ca plasticele de la distribuitie sunt problema. au fost facute asa ca se se reduca greutatea. mi se pare gresit sa spui ca un motor e slab doar pentru ca are niste componente de plastic

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.