Jump to content

Sfat achizitionare E92 325i ( 2,5) /325i (3,0)


Mircea87

Recommended Posts

Salut,

 

As vrea sa cumpar in viitorul apropiat un e92 , de preferat 2,5 benzina dar am o mica dilema referitoare la motorul de 2,5 (218 CP ) si cel de 3,0 desi modelul este tot 325i.Ce imi da de gandit este cuvantul Valvetronic desi este in 6 cilindri pentru cel de 2,5 de 218.Pe masina actuala ( e46 coupe) am avut 2.0 in 4cilindri valvetronic si mi-a dat multe batai de cap , pana l-am schimbat cu M52TUB25 de 170 de caluti.

Niste pareri legate de fiabilitate/intretinere intre aceste 2 motoare , N52 si N52K?

Bugetul este undeva pana in 14k.

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

Stiu ce zici e aberant dar dar cand aud valvetronic parca ma transform. am vazut cateva probleme cu cel de 2,5 ( 218 Cp ) si as fi vrut sa mai vad ce zic cei care au deja.

Am avut pe E46 Valvetronicul si l am schimbat cu 2,5 6 cilindri. Nu incercam sa fac comparatie intre 4 cilindri si 6.

multumesc

Edited by Mircea87
Link to comment
Share on other sites

O sa ai destule probleme zic eu , acum depinde si de noroc.

Prieteni de ai mei care au N52 au consum mare de ulei , tobele afumate .

PS. Au fost schimbate simeringurile de supape dar din câte am ĂŽnțeles blocul nu este așa solid ca la E46 325 sau 330 si se deformeazĂŁ .

Cum spuneam la 330 i e92 2009 272 cp a schimbat toate injectoarele care sunt destul de scumpe din cauza ca au injecție directa, simeringurile ,lanț ,sondele Lambda deja dĂŁdeau erori la 123 de mii km, mașina fiind cumpĂŁratĂŁ de noua de la Motor Ag Pitești .

Deci cum spuneam destule probleme pt o mașina sub 150 mii km.

Sa nu mai vb de consum mai ales ca o are si automata.

Eu unul nu mi as cumpara așa ceva ,dar na fiecare le știe pe ale lui.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc Emitzu.

Majoritate problemelor enumerate de tine le-am gasit si pe forumuri in afara Bimemerfest etc. Daca si benzinarele aastea mai noi sunt cu probleme, de diesel ar trebui sa ma feresc si mai mult nu? :(

Motorul de 2,5 care este acum pe E46 il am de 4 ani pus pe masina si in afara termostat, bujii niste role si reviziile la 15k maxim nu a cerut nimic, si nu mananca ulei nu da fum.

Link to comment
Share on other sites

Eu as vrea n52 daca ar fi in mintile lui , pentru ca mi-as dori tot seria 3 coupe. Acum nici n53 nu suna rau din descrieri mai ales ca nu e valvetronic doar ca motorul a fost pus pe seria 5. Extindem cautarile si catre seria 5 care oricum imi place.multumesc tuturor pentru pareri!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Mircea87
Link to comment
Share on other sites

Daca est in interesat vand eu un 325Xi.

Istoric complet si lipsit de probleme.u

IN plus - te invat si cum sa nu ai probleme :).

 

N52-ul este un motor foarte vechi si depasit din toate punctele de vedere.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/161579-vand-bmw-325xi-e92/

 

Esti sigur?

Ce vrei sa il inveti? Ca injectoarele, pompa de inalte, senzorii si bobinele cad in draci la el.... Sa nu mai vb de ulei consumat

Edited by BOASKA
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

am avut un 325i coupe e92 cu motorul N52 , automat.

consum 15% , si manca extraordinar de mult ulei.

ca si driving experience masina era ok , statea bine pe sosea la condus sportiv si puterea/cuplu ofereau satisfactii.

 

parerea mea , nu iti lua 325i N52 , motorul e praf din multe puncte de vedere. In SUA , guvernul american a impus schimbarea chiuloasei datorita unui defect de fabricatie, ceea ce nu cred ca s-a intamplat si in europa.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Esti sigur?

Ce vrei sa il inveti? Ca injectoarele, pompa de inalte, senzorii si bobinele cad in draci la el.... Sa nu mai vb de ulei consumat

 

Toate problemele alea pot fi evitate usor prin exploatarea masinii.

 

Benzina buna si scoasa pe autostrada o data la 2000 de km si nu vor fi probleme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

De bun ce este n53 nu a fost niciodata introdus pe piata americană

 

Masini cu 300k dati inapoi logic ca mananca 15% si 5 ltr extra de ulei

 

Oricum daca vrei un n53 trebuie sa ai mare grija, primul lucru trebuie sa verifici pornirea la rece

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Ambele motoare au probleme mai mari sau mai mici,daca se verifica cum trebuie masina iar apoi se are grija de ea cum zice si un coleg mai sus benzina buna si plimbata extraurban atunci nu cred sa fie probleme.

Strict ca alegere personala as merge pe N52 de cautat unul cu revizia la chiulasa.Legat de ce se zice mai sus N54 e si el o alternativa desi nu stiu care mai e statusul cu pompa de benzina

o comparatie intre cele 2 motoare

http://paultan.org/2010/05/11/bmws-n52-versus-n53-what-are-we-missing/

 

edit: si un test cu un 130i http://www.autobild.de/artikel/dauertest-bmw-130i-887616.html?bild=20&now=95#mmg

 

in test e N52 cu revizia de chiulasa banuiesc.

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

@ Mofo : multumesc pentru oferta , e frumoasa masina dar caut ceva si cu Navi si trapa.

multumesc tuturor pentru sugestii, o sa incep sa caut un N52 cu revizia la chiulasa facuta. Am gasit un coupe din 2007 ianuarie, e de aici din bucuresti, o sa ma duc zilele astea sa vad masinuta si apoi revin cu update.

Multumesc tuturor inca odata.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
On 1/4/2016 at 10:05 PM, nyhctrip said:

am avut un 325i coupe e92 cu motorul N52 , automat.

consum 15% , si manca extraordinar de mult ulei.

ca si driving experience masina era ok , statea bine pe sosea la condus sportiv si puterea/cuplu ofereau satisfactii.

 

parerea mea , nu iti lua 325i N52 , motorul e praf din multe puncte de vedere. In SUA , guvernul american a impus schimbarea chiuloasei datorita unui defect de fabricatie, ceea ce nu cred ca s-a intamplat si in europa.

Eu am N52 cu 260000 km in bord si culmea ca nu am avut nici o problema mecanica ,si consum la mers normal pe autobanda am scos 7.2-8% 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.