Jump to content

Rateuri Admisie BMW 316


Recommended Posts

Detin un bmw e36 316 Distributie pe lant care de 2 luni de cand am cumparat.o ma uscat de bani si merge din ce in ce mai prost

 

Cea mai recenta si cea mai grava problema este faptul ca merge inecat si la rece si la cald si unde am fost cu ea toti ridica din umeri

 

La rece porneste putin mai greu si dupa aproximativ un minut de mers normal fara sunete ciudate se opreste brusc

o repornesc si din nou pana ajunge acul lichidului de racire la jumatate incepe sa piarda acceleratia da rateuri in admisie se opreste o pornesc si de aici totul merge din ce in ce mai prost

mergand constant pierde puterea si daca o accelerez la maxim 2 , 3 secunde se plafoneaza apoi se tureaza pana pe rosu isi revine si in cativa metrii iar da in nas si repet faza cu acceleratul ,

asta la drum intins ca in oras este practic imposibil de mers cu ea

La 170 , 180 si turata undeva in 5500 parca nu se mai simt aceste pierderi de putere si merge cat de cat constant

O alta problema ar mai fi ca nu sta pe relanti mai mult de 40 de secunde , in timpul asta are mici fluctuatii intre 900 si 1000 rpm apoi se opreste si nu mai porneste indiferent ce as face (o las 20 / 30 minute sa se raceasca si din nou porneste normal)

de mentionat ca atunci cand da sa se opreasca scade relantiul undeva la 400 rtm si vibreaza rau toata masina , daca o accelerez maxim in momentul ala apar din nou acele rateuri si urca greu in ture

Problemele au aparut dupa ce masina a pierdut din senin lichidul de racire si a urcat apa putin peste jumatate

Am completat din nou cu antigel si dupa cateva zile din nou vasul era gol dar de data asta acul nu a mai trecut de jumatate (am observat o umezeala a mochetei undeva in jurul pedalei de acceleratie si cred ca acolo are o scurgere pe la radiatorul de caldura )

Nivelul uleiului a ramas neschimbat

 

Am fost cu ea la mecanic si ma pus sa schimb pe rand urmatoarele: (fara nici un rezultat)

Pompa de benzina (una Sh una noua)

Filtru de benzina ( nou )

 

Dupa un motor identic care merge perfect urmatoarele:

Bobine + fise

Debitmetru

Senzorul de jos din fata de la volanta (nu stiu cum se numeste) este rotund magnetic si se prinde cu un surub pe imbus

Senzorul de la clapeta de acceleratie

 

Am fost la 3 testere si nu sau putut conecta la Calculatorul masini

Dupa toate asta nea "Dorel" a tras concluzia ca este garnitura de _chiulasa_ arsa sau mai rau _chiulasa_ fisurata si baga apa in capul pistoanelor de accea si pierd lichidul etc

Aburi pe toba da doar cand este rece .. daca merg putin cu ea nu mai scoate

Am inteles ca daca este garnitura arsa baga apa in ulei si nu prea merge caldura decat foarte putin

In ulei nu baga apa si caldura merge

 

Daca mai aveti idei si pentru mine sunt bine primite pentru ca nu as vrea sa umblu in motor aiurea

 

si asa a avut destule probleme pana acum (teapa vietii )

 

(masina cumparata de la cineva dupa un forum plin de "specialisti" si probabil reclama facuta pe prietenii gen" masina este impecabila , am mers cu ea si este excelenta etc etc"

si pana acum au picat urmatoarele

Initial omul a zis ca masina are arcuri si amortizoare sport ( defapt erau cele originale si taiat din ele o spira si ceva si pe fata si pe spate )

am schimbat suspensia.... eu necunoscator am inghitit gogoasa cu suspensia sport

in prima saptamana a cedat grupul = schimbat

apoi rulmentii

dupa toate astea am observat ca 3 din 5 prezoane la ambele roti spate se invarteau in gol = schimbat tamburii cu discuri

La fiecare 3 , 4 zile masina nu mai avea lumini = schimbat instalatie electrica

dupa putin timp usile au inceput sa nu se mai deschida pe afara = schimbat manere cu butuci chei etc

ma nou usa dreapta fata nu mai sta inchisa aproape deloc decat la a 5 a 6 a incercare altfel se deschide pe drum = urmeaza reparata si aia

cum a venit frigul s.a lasat tot plafonul

initial masina se pare ca a avut clima = la mine lipseste

Schimbat toba finala era gaurita prin toate partile = a inceput sa se auda urat dupa vreo 3 zile cu ploaie

si acum se pare ca a luat.o razna si motorul

Pana acum am ajuns cu ea cam la 2300 de euro

 

AM SCRIS TOATE ASTEA POATE MAI SUNT SI ALTII CARE CUMPARA MASINI DUPA FORUMURI DE PASIONATI SI SE IAU DUPA POSTURILE UNOR OAMENI CARE RIDICA UNELE MASINI IN SLAVI

Link to comment
Share on other sites

Toti banii mei au fost 2500 de euro si am preferat sa cumpar un e36 sa imi ramana si ceva bani pentru eventualele probleme care apar imediat dupa cumparare

daca mergeam pe e46 nu imi ramaneau bani pentru inmatriculat schimbat filtre , ulei etc

masina a costat 1700 de euro si la prima vedere totul parea super ok

masina arata bine exterior si mergea bine cand am cumparat.o

nu am avut posibilitatea sa o testez pe un drum accidentat sa vad daca se aud zgomote ciudate

asta am descoperit ulterior si cand am comandat bratele si bucsele atunci am descoperit si faza cu arcuri taiate si improvizatiile facute de el

am trecut cu vederea si acest aspect si am schimbat si suspensia

omul mi.a dat si 2 seturi de jante .. unele pe 17 care erau pe masina si unele pe 16 cu anvelope de iarna .. atunci am avut surpriza cu prezoanele .. se invarteau in gol

apoi a picat grupul se auzeau batai destul de puternice in spate si se accentua in functie de turatie (parca se rupea masina)

am trecut cu vederea si asta si am crezut ca totul va fi bine

dar au inceput sa o ia razna si luminile

apoi usile

si acum motorul

deja am ajuns la capatul rabdarii cu ea si as vrea sa rezolv macar faza cu motorul pana la primavara cand o sa intre la o revizie totala pentru ca sigur o sa mai am surprize

Discul de ambreiaj deja da semne de oboseala la o plecare mai tare se cam tureaza in gol peste 3000

 

Masina era evoluata la 2800 de euro pe acel forum si toti erau gen "nu o vinde ca e pacat ai muncit atat la ea etc" adevarul e ca arata bine dar ascundea multe probleme

eu am tinut cont de acele comentarii crezand ca proprietarul chiar tine la masina doar ca este nevoit sa plece din tara si de accea o si vinde asa ieftin

Ma oftic ca atunci cand credeam ca incep sa o aduc pe linia de plutire a picat ce era mai important (motorul) si pe unde am fost si chemat sa o vada toti ridica din umeri sau imi dau un raspuns gen

e dus motorul pune altul sau chiulasa fisurata etc garnitura arsa si alte d.astea

imi este greu sa cred ca asta ar fi cauza pentru ca ea porneste si se ineaca ori nu ii vine benzina pentru ca atunci cand este motorul cald invarte in "gol"

nu da nici cel mai mic semn ca ar vrea sa porneasca .. daca o trag sau pun pe cineva sa o impinga porneste dar merge la fel de prost "inecat"

Ultima parere si asta venita acum 20 de minute de la alt "mecanic" a fost senzorul ax cu came care este in fata pe chiulasa

in seara asta mai vine cineva cu alt tester .. daca nici asta nu se conecteaza chiar nu stiu ce sa mai schimb la ea si probabil o sa renunt la masina si o vand in starea asta poate altcineva vrea sa isi bata capul cu ea sa o faca

Link to comment
Share on other sites

Masina din ce an e? Motorul se poate verfica si repara usor, depinde doar de pompa de ulei daca mai baga ceva ulei, _chiulasa_ e joaca pentru copii,garnitura de _chiulasa_ este ieftina, eu am potit-o si mai rau, la.mine pompa de ulei baga foarte putin ulei ,care nu mai ajungea si in _chiulasa_,asa ca am luat alta _chiulasa_ sh, curatat motorul, majorat traseele pe unde circula uleiul catre _chiulasa_ ,si voila, e al 5lea.an care imi merge fara probleme
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Poze nu am ca masina este undeva la garaj .. o sa ii fac in seara asta sau maine

Pot spune ca exteriorul masinii este aproape impecabil

fara zgarieturi sau d.astea are pachet M jante Azev A Eleron luneta faruri cu lupa si angel etc

asta ma si atras sa o cumpar .. arata exact cum imi doream si nu am nimic de reprosat la partea estetica

poate doar plafonul care s.a lasat cand a inceput sa fie frig ( nici nu cred ca este original pentru ca este un fel de catifea neagra )

 

masina este un e36 316i din 1992 banuiesc ca motorul este m42 dupa ce m.am uitat putin pe net

o chestie ma facut sa cred ca motorul nu este cel original (pe "oala" amortizorului cum te uiti din fata pe stanga unde vin prinse bobinele ar trebuii sa fie 2 suporti mai scurti)

la mine are doar unu si putin mai lung specific caroseriilor pe care a fost montat motorul M40 cu distributia pe curea (aici este de discutat pentru ca asta am observat dupa ce am studiat mai atent pe net motoarele si componentele masinilor bmw e36 1.6 si 1.8)

 

intrebarea mea este urmatoarea: Se poate sa apara aceste probleme din cauza senzorului de la axa cu came ?

Din ce informatii am gasit eu ala cand crapa nu mai porneste masina deloc

la mine porneste la rece

doar la cald nu porneste si de mers inecat merge si la rece si la cald si pe relantii brusc incepe sa tremure si se opreste

cand face aceste chestii senzatia care o lasa este ca atunci cand ramai fara benzina apoi in 2 3 secunde isi revine trage normal si tot asa

Va intreb daca poate fi acest senzor pentru ca nu asa vrea sa il cumpar degeaba si masina sa mearga la fel

Daca reuseam sa punem tester.ul pe ea vedeam din prima care e problema si o rezolvam

asa mi.a ramas decat sa schimb fiecare piesa , senzor pana reusesc sa rezolv cea ce este foarte scump de accea incerc sa adun informatii poate au mai patit si altii chestii de genul

Link to comment
Share on other sites

Update: am schimbat din nou bujiile , debitmetrul si senzorul de la clapeta de acceleratie

masina merge excelent acum si la rece si la cald

A ramas doar problema cu pornitul la cald .. nu vrea sa porneasca de nici un fel decat trasa

daca o las 20 de minute porneste sfert si merge normal

si am mai observat ca acum relantiul este mult mai mare 1100

Link to comment
Share on other sites

Cu motorul cald ,dupa ce incerci sa-l pornesti, scoate 2 bujii si incearca sa descrii cat mai bine starea lor,(se simte miros de benzina sau sunt pline de ulei,sau sunt negre, etc..... ,starea bujiilor iti spune exact ce se intampla cu motorul). Relantiul revine la normal. doar daca temperatuta motorului e in jur de 90C,si senzorul de.temperatura e.bun.Al.doilea senzor iti afiseaza in bord o temperatura aproximativa a motorului.Nu exista.nicio legatura intre cei.2 senzori. A 2-a.cauza ar.fi ca trebuie reglat cablul de acceleratie in asa fel incat clapeta de aer sa.nu fie.deschisa decat f. putin. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.