Jump to content

lamuriri de la experti


dan grasul

Recommended Posts

as ruga expertii sa ma lamureasca si pe mine cu rivire la fiabilitatea 520 d din 2001. am cict pe aici cum ca turbina ar fi solicitata prea mult, etc.intentionez sa cumpar aceasta masina la toamna. mentionez ca masina este intradevar''tipla'' si -sa nu radeti-chiar tinuta in garaj. deci o cunosc. nu se circula cu ea in fiecare zi decat sporadic. doar la drumuri lungi etc. multi spun ca este costisitoare etc. momentan am o bora de cara su nt foarte multumit. stiu ca nu voi avea acelasi ''zvac'', dar confortul si consumul aproape egal inclina balanta. astept cateva lamuriri de la cei in masura. despre fiabilitate, in cazul unei eploatari normale si a schimburilor de consumabile. masina respectiva are 150 si ceva de mii reali cu carte service.in cazul unei exploatari normale 80%in oras restul drumuri in tara, ce probleme ar putea sa apara?
Link to comment
Share on other sites

Pai nu e chiar asa bine sa fie masina statuta. Costurile de intretinere nu sunt deloc mari. Si problemele care pot sa apara sunt pur si simplu generale...

233916[/snapback]

 

Corect !

 

Sincer sa fiu , mai bine aleg o masina care a mers zi de zi in conditii ok decat sa iau una statuta degeaba 1-2 ani !

Link to comment
Share on other sites

revin . poate nu am fost eu explicit. masina nu circula zide zi prin oras, asemenea unu i taxi. asta cred eu ca e un lucru bun pt ca am mers cu masina si este'legata''. nu sta nepornita mai mult de o saptamana. adica fara sa circule.asta am vrut sa spun initial.si pt faptul ca este impecabila , nu stiu ce roblema ar putea sa apara
Link to comment
Share on other sites

probleme ca la orice alta masina , nimic special in afara de uzura data de exploatare.

 

verifica starea casetei de directie, debitmetrului si a turbinei.

flansa de la cardan e o piesa ce trebuie schimbata la majoritatea BMW-urilor din perioada respectiva, daca nu cumva e deja schimbata.

Link to comment
Share on other sites

am deschis acest subiect , pentru ca eram oarecum intrigatde ceea ce citisem. am zis ca poate nu am inteles eu: ca pompele de injectie sunt proaste ca turbine e solicitata. ok. asta presupun ca erau cu semnul intrebarii la o masina''coaja'', chiar si la alte marci. totusi nu imi venea sa cred asta, totusi e un bmw. asta pe deasupra este si impecabil. unul din criteriile mele este sa trantesc usa de la sofer cu geamul lasat. bineinteles ca se aude infundat si nu zdrangane nici un surubel. nu stiu cati sunt maniaci la lucrul asta , dar eu cred ca unu dintre semnele cum a fost tinuta masina si in stransa legatura cu uzura ei.
Link to comment
Share on other sites

sfatul catorva prieteni este , ca bora-acuala este ieftina la piese, iar bmw scump. deci se pastreaza ideea de pe vremuri:''ca la dacie e motorul aerisit si se lucreaza usor si la oltcit e ingesuit si piesele ascumpe''? oare? confortul este argumentul principal care inclina balanta pt bmw
Link to comment
Share on other sites

costurile m-au speriat, cu toate ca nu vedeam de unde. ca vezi, costul unei bascule este d 7 mil- , hai sa fim seriosi, ca nu luam o troaca. sincer nu stiu cum o sa fie fara zvacul acela. bora mea este de 90 de cai cu chip tunnig. acel sut face deliciul condusului. la 520 este putin mai intarziat. ramane sa pun bani deoparte pt diferenta de pret si sa speram ca voi fi proprietarul acelui 520.
Link to comment
Share on other sites

costurile m-au speriat, cu toate ca nu vedeam de unde. ca vezi, costul unei bascule este d 7 mil-  , hai sa fim seriosi, ca nu  luam o troaca. sincer  nu stiu cum o sa fie fara zvacul acela. bora mea este de 90 de cai cu chip tunnig. acel sut face deliciul condusului. la 520 este putin mai intarziat. ramane sa pun bani deoparte pt diferenta de pret si sa speram ca voi fi proprietarul acelui 520.

234663[/snapback]

 

 

Costurile Grupului VW Audi sunt mult mai mari decat la BMW, pana si la Renault Clio sunt mai mari.

Link to comment
Share on other sites

cu chestia asta , chir mi-ati rasturnat ceea ce stiam si ce spun majoritatea intrebati de mine pana acum. cum ca vw e ieftin, criteriu o bucsa si pivot, si la bmw returi de tri ori mai mari. avand in vedere ca la bora am schimbat aproape toata bucsaraia cu 8 mil si ceva, la bmw -ul acela nu se pune problema de asa ceva. doar ce probleme ar putea sa apara. nu dispun de asa multi bani de piese. adica nu ma astept sa cada. pe princilpuil pus la punct, intretinere periodica :filtre ulei si mers regulamentar, rezulta o exploatare indelungata fara probleme. sper sa nu aur replica'' daca nu ai bani nu iti lua bmw''
Link to comment
Share on other sites

.... rezulta o exploatare indelungata fara probleme. sper sa nu aur replica'' daca nu ai bani nu iti lua bmw''

234787[/snapback]

Costurile pt o masina second hand depind in foarte mare masura de starea in care este in momentul in care o cumperi.

Costurile ulterioare sunt aleatorii in cea mai mare masura, dar asta este valabil pt orice tip de masina [chiar noua fiind].

Eterna poveste cu costurile pt bascula, pivoti, telescoapele .. s.a.m.d. tine in primul rind de posesor. Daca dai cu ea in toate gropile fara a rata vreuna atunci trebuie sa iei in considerare aceste costuri - acestea sunt insa exceptii nu regula.

Daca iei motorina [chilipir in bidoane] de la "intreprinzatori" de pe marginea drumului vei avea probleme - daca nu schimbi uleiul, filtrele, placutele [in general consumabilele] la timp vei avea probleme.

Vezi, de fapt nu am spus nimic special ! - toate tin de bunul simt in exploatarea masinii.I rest numai Dumnezeu mai poate stii - dar tine cont ca in general nu vei afla niciodata ce a trebuit sa schimbe proprietarii ulteriori ai masinii pe care o vinzi tu.

Succes - seria 5 este nemaipomenita - cel putin pentru mine !

Link to comment
Share on other sites

Costurile pt o masina second hand depind in foarte mare masura de starea in care este in momentul in care o cumperi.

Costurile ulterioare sunt aleatorii in cea mai mare masura, dar asta este valabil pt orice tip de masina [chiar noua fiind].

Eterna poveste cu costurile pt bascula, pivoti, telescoapele .. s.a.m.d. tine in primul rind de posesor. Daca dai cu ea in toate gropile fara a rata vreuna atunci trebuie sa iei in considerare aceste costuri - acestea sunt insa exceptii nu regula.

Daca iei motorina [chilipir in bidoane] de la "intreprinzatori" de pe marginea drumului vei avea probleme - daca nu schimbi uleiul, filtrele, placutele [in general consumabilele] la timp vei avea probleme.

Vezi, de fapt nu am spus nimic special ! - toate tin de bunul simt in exploatarea masinii.I rest numai Dumnezeu mai poate stii - dar tine cont ca in general nu vei afla niciodata ce a trebuit sa schimbe proprietarii ulteriori ai masinii pe care o vinzi tu.

Succes - seria 5 este nemaipomenita - cel putin pentru mine !

234847[/snapback]

cam asa gandesc si eu, o exploatare indelungata si de bun simt. multumesc pt incurajare.

Link to comment
Share on other sites

masina imi place de mult timp. am avut ocazia sa merg si cu 525. la care am observat ca fiind in 6 pistoane , trepidatiile care ajung inauntru sunt insesizabile. la 520 mi se par ceva mai mari . chiar decat la bora. mi se pare numai mie lucrul asta?in rest nu am ce comenta de confort si calitatea elemantelor asamblate.cam asta ari sa zic singurul minus care l-am gasit. faptul ca in scaune simti motorul mai mult decat la bora. spar sa nu fiu luat peste picior , doar sa aud alte pareri
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.