Jump to content
Intalnire BMW Club 2025 ×

merge in 3 cilindri


Recommended Posts

Saluutare sunt nou pe forum

am o problema azi dupa 20kmn de mers am sesizat ca se aude un zgomot ca de tacheti aveam cam 90-100 km h am oprit si motorul tremura aproape sa se opreasca

am oprit motorul l-am poprnit din nou si degeaba parca mergea in 3 cilindri

am mers usor pana la destinatia si cand am ajuns am scos fisa de la bujie si una nu merge am schimbat cu alta si tot nu merge

ce poate fii va rog

Link to comment
Share on other sites

Desfa capacul de la _chiulasa_, scoate bujiile afara si invarte de fulia motor cu o cheie potrivita si uita-te in dreptul bujiei cu pricina, ca nu cumva una dintre supape sa fi ramas deschisa putin, (adica arcul pe care ar trebi sa o ridice in sus sa fie rupt, Verifica neaparat daca mai ai ulei la nivel si daca invarti mai serios de fulia motor, sa vezi daca incepe sa pice ulei din teava care se afla deasupra axului cu came, asa afli daca pompa de ulei baga ulei sau nu, dar repet inca odata trebuie sa pui pe cineva sa dea la demaror pentru o secunda sau 2 ,ca sa inceapa sa curga ulei din acea teava. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Diferenta de compresie pare cam prea mare intre 1,2 si celelalte, Musai trebuie sa dai capacul de la _chiulasa_ si sa te uiti sa vezi daca nu cumva camele de la pistonul 1 si 2 tin un pic deschise supapele de la oistonul 1 si 2.

Sau daca dai jos axa cu came ( dureaza doar 4-5 minute sa o dai jos) si incerci din nou compresia pe fiecare piston si e la fel , atunci musai trebuie sa dai _chiulasa_ jos si iti recomand rectificarea scaunelor de la supape si alte supape noi, nu tot alea vechi ,pentru ca nu faci nimic doar te carpesti pentru o perioada foarte scurta, dupa care vei pati la fel.

Daca dai jos _chiulasa_ asa poti verifica foarte usor si starea segmentilor, daca va fi necesar schimba-i, nu sta pe ganduri.

Inainte de a a da _chiulasa_ jos da jos baia de ulei, si axa cu came si fa-i din nou testul de compresie , foarte posibil ca segmentii de la pistoanele 1 si 2 sa fie foarte uzati si de aici sa scape compresia,

Daca invarti motorul cu bujiile puse la loc, si asculti sub baia de ulei iti vei da seama daca segmentii sunt uzati sau nu, sau alta metoda si mai buna, e sa torni pe rand, in pistonul 1 si 2 , diluant cu o seringa cu ceva, daca uzura e mare a segmentilor, diluantul va curge repede.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Au dat _chiulasa_ jos, si.ti-au.aratat garnitura ca e arsa, sau doar si-au dat cu parerea?

Daca e asa atunci chiar e o problema, posibil ca _chiulasa_ sa fie putin deformata (curbata spre interior)doar in acest caz se arde garnitura de _chiulasa_,altfel nu prea are cum.Se poate rezolva prin rectificare bloc motor si _chiulasa_, nu doar prin schimbarea garniturii. Cumva ti-a fiert apa in radiator?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.