Jump to content

eroare back pressure motor N47


Recommended Posts

Salutare,

De ceva timp, la diagnoza ĂŽmi apare eroarea 452 A. Stiu ca este o eroare genericĂŁ legata de Dpf cu mai multe variante de eroare.

Tot la diagnoza am vĂŁzut ca DPF-ul mai are un life time estimat la aproximativ 65.000 km.

Cantitatea de calamina depusa apare ca ar fi de 13 grame.

Ăn concluzie, nu e vorba de filtru ĂŽnfundat, ĂŽnsĂŁ problema la care nu gĂŁsesc rezolvare este legata de valoarea presiunii la evacuare. Mie ĂŽmi apare cu minus -. -999 mb, la relanti, și scade pana pe la -980 MB ĂŽn sarcina la turații peste 3.000 rpm.

Cum presiunea nu poate avea valori cu minus (ar fi vacuum), nu știu care ar fi problema la mașina mea (e90 lci n47). Am schimbat deja doi senzori de presiune de pe filtrul de particule dar fĂŁrĂŁ rezultat.

 

Mașina se comporta foarte bine, eșapamentul este curat, fĂŁrĂŁ limitĂŁri de putere și fĂŁrĂŁ erori ĂŽn bord.

Mulțumesc pentru eventuale lĂŁmuriri

Link to comment
Share on other sites

Exact aceeași problema am descoperit o și eu ieri. Și mi s a spus sa schimb acel senzor, dar din ce vad mai sus se pare ca nu senzorul genereazĂŁ aceasta eroare...Sper ca ne poate lamuri cineva. Și a mea merge perfect fĂŁrĂŁ alte probleme.

E60 lci N47 140.000km

Edited by X M I
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Salut,

 

Ati rezolvat problema?

Acceasi problema o am si eu, am inlocuit pana acum doi senzori dar fara niciun rezultat. Am facut si test cu un senzor de pe o masina la care mergea perfect (nu avea niciun fel de eroare) si face la fel. Masina este e60 din 2010, 230000 km, merge fara probleme, din cand in cand parca se simte foarte putin lipsa de putere dar este posibil doar sa mi se para. Acum 3000 de km mi s-a aprins martorul pentru filtru de particule dar dupa un drum de 400 de km s-a stins, atunci am pus tester si eroarea respectiva o avea de la 190000 km, deci teoretic regenerari si-a facut.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

La fel si la mine, esapamentul este curat, ba chiar acum 8000 de km am inlocuit racordul flexibil si am ramas surprins de cat de curat era filtrul de particule cu toate ca am inteles ca nu este relevant sa fie curat in partea din spate (era alb curat nici macar gri).
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 2 years later...

Senzorul de presiune, daca e bun , da valori corecte .

O sa ramaneti surprinsi de cat de important e senzorul ala , pentru functionarea corecta a motorului.

 

Trebuie sa schimb si eu acest senzor...presiune evacuare, ceva de genul. Masina nu accelereaza ca inainte desi pedala este la podea...

insa nu stiu care e cel corect, din ce am inteles ar fi vorba despre 2 senzori.

Am fost la baietii de la Team BMW de dimineata si se pare ca recomanda si inlocuirea EGR, desi nu am vazut vreo eroare pe test care sa indice acest lucru...

Pe langa asta, nu au vrut sa imi dea rezultatul de la diagnoza, desi am platit. Mi s-a spus ca voi fi sunata cu oferta de pret...

Sunt intr-o confuzie totala. nu m-as apuca sa schimb chiar tot...

 

Merci

Edited by Alina B
Link to comment
Share on other sites

Senzorii sunt nr. 5 si 7 de pe schema. Mai sus zicea un user ca a inlocuit ambii senzori si aceeasi eroare avea. Intrebarea mea este cum s-a rezolvat?

 

Referitor la Egr si racitorul egr (clapeta bypass), cel mai bine verificati-le vizual daca functioneaza.

Edited by 86szs
Link to comment
Share on other sites

E cel cu numarul 5 ! Costa 200 lei si se schimba in 2 minute , aveti acces la el de sus .

@ Alina B , e o operatiune care se poate face acasa in 2 minute, nu recomand sa schimbi acest senzor la service , o sa te coste triplu, probabil .

Nu schimba EGR pana nu schimbi acest senzor , acceleratia proasta poate sa fie de la sonda lambda care o sa isi revina ca prin minune dupa schimbarea senzorului de presiune.

Edited by Godini
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

E cel cu numarul 5 ! Costa 200 lei si se schimba in 2 minute , aveti acces la el de sus .

@ Alina B , e o operatiune care se poate face acasa in 2 minute, nu recomand sa schimbi acest senzor la service , o sa te coste triplu, probabil .

Nu schimba EGR pana nu schimbi acest senzor , acceleratia proasta poate sa fie de la sonda lambda care o sa isi revina ca prin minune dupa schimbarea senzorului de presiune.

 

Multumesc, Godini!

Am cerut o oferta de pret si celor de la epiesa, sa vedem ce recomanda dupa seria se sasiu.

As schimba cu mare drag, insa nu stiu exact unde se afla si cum se schimba...

Dupa schimbul releului de bujii + senzor de presiune evacuare ar trebui sa isi revina...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, Godini!

Am cerut o oferta de pret si celor de la epiesa, sa vedem ce recomanda dupa seria se sasiu.

As schimba cu mare drag, insa nu stiu exact unde se afla si cum se schimba...

Dupa schimbul releului de bujii + senzor de presiune evacuare ar trebui sa isi revina...

 

Pentru senzorul de presiune iti fac un filmulet,mai pe seara .

La releul bujiilor e putin mai greu de ajuns , pentru ca se afla in spatele carcasei filtrului de ulei si nu are cine sa-mi tina camera .

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat asta seara senzorul de presiune + releul de bujii (bujiile le-am schimbat cu o sĂŁptĂŁmâna in urma, ĂŽnsĂŁ am omis și releul)

Am fĂŁcut un drum relativ scurt de cca 15 km și mașina ĂŽncĂŁ este lipsitĂŁ de putere, nu ca ĂŽnainte ... ĂŽnsĂŁ cand se ĂŽncĂŁlzește motorul are un lag in accelerare.

Se pare ca nu a apĂŁrut ĂŽncĂŁ eroare in bord... dar ma gândesc ca ar trebui fĂŁcutĂŁ o diagnoza și șterse erorile vechi..

Ce sa mai schimb sa mearga ca ĂŽnainte? Mi-e teama sa plec in concediu cu ea... 🙁

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat asta seara senzorul de presiune + releul de bujii (bujiile le-am schimbat cu o sĂŁptĂŁmâna in urma, ĂŽnsĂŁ am omis și releul)

Am fĂŁcut un drum relativ scurt de cca 15 km și mașina ĂŽncĂŁ este lipsitĂŁ de putere, nu ca ĂŽnainte ... ĂŽnsĂŁ cand se ĂŽncĂŁlzește motorul are un lag in accelerare.

Se pare ca nu a apĂŁrut ĂŽncĂŁ eroare in bord... dar ma gândesc ca ar trebui fĂŁcutĂŁ o diagnoza și șterse erorile vechi..

Ce sa mai schimb sa mearga ca ĂŽnainte? Mi-e teama sa plec in concediu cu ea... 🙁

In ritmul asta vei schimba multe piese, si poate nu vei reusi sa gasesti rezolvarea. Mai simplu cauta un service, te poti uita si aici:*

 

http://www.bmwclub.ro/forums/forum/97-servicii/

 

sau faci un search pe forum, ca sa colectezi niste review-uri despre un loc care sa iti inspire incredere, si apelezi la cineva specializat.

 

Cat despre diagnoza, cred ca sunt multi colegi de forum ce detin soft-uri dedicate, ce iti pot sterge erori/face un live log cu parametrii motorului, sunt convins ca din curtoazie si in scuimbul unei cafele/bere, se va gasi cineva sa te ajute cu asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat asta seara senzorul de presiune + releul de bujii (bujiile le-am schimbat cu o sĂŁptĂŁmâna in urma, ĂŽnsĂŁ am omis și releul)

Am fĂŁcut un drum relativ scurt de cca 15 km și mașina ĂŽncĂŁ este lipsitĂŁ de putere, nu ca ĂŽnainte ... ĂŽnsĂŁ cand se ĂŽncĂŁlzește motorul are un lag in accelerare.

Se pare ca nu a apĂŁrut ĂŽncĂŁ eroare in bord... dar ma gândesc ca ar trebui fĂŁcutĂŁ o diagnoza și șterse erorile vechi..

Ce sa mai schimb sa mearga ca ĂŽnainte? Mi-e teama sa plec in concediu cu ea... 🙁

 

Sonda lambda , care se afla in DPF, din cauza ca DPF-ul nu si-a facut corect regenerarile, s-a imbacsit.

Trebuie facuta o constatare cu un tester, vazut parametrii atat ai DPF-ului cat si ai sondei, apoi se trage o concluzie .

Trebuie ,de asemenea, sterse erorile.

Daca sonda este doar imbacsita, dupa 2-3 regenerari, se curata singura .

Dar poti sa o si dai jos si sa o cureti.

Atentie , se curata doar cu foc (temperatura ridicata) si cu o perie , in niciun caz sa nu accepti sa ti-o curete cineva cu altceva (degresant, motorina ...etc) , nu are ce cauta lichid pe ea .

In cazul in care nici asa nu se obtine un rezultat satisfacator si sonda arata valori aiurea , trebuie schimbata , costa 400 lei.

Edited by Godini
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ciao Eugen,

 

Mulțumesc pentru recomandĂŁri.

Legat de service, joi am fost la Team Bmw și am fĂŁcut diagnoza: bujiile 1 și 2 (deși le schimbasem pe toate... mi-au spus sa schimb releul) + senzorul presiune ( mi-au zis sa schimb și egr)... ca atare am ĂŽnceput prin a schimba doar ce a ieșit pe test.

Legat de diagnoza, am deschis și un topic cu rugĂŁmintea de a ma ajuta cineva și am primit un singur rĂŁspuns in privat, un coleg cu o diagnoza carly.

Nu ma apuc sa scriu pe forum și sa astept rezolvare.

Ănainte sa merg la service am fĂŁcut mai multe diagnoze: carly, Delphi, dar nimic concret....

Am scris aici in ideea in care cineva poate a pĂŁțit la fel..... 🙁

Sa ĂŽncerc la alt service?

Link to comment
Share on other sites

Sonda lambda , care se afla in DPF, din cauza ca DPF-ul nu si-a facut corect regenerarile, s-a imbacsit.

Trebuie facuta o constatare cu un tester, vazut parametrii atat ai DPF-ului cat si ai sondei, apoi se trage o concluzie .

Trebuie ,de asemenea, sterse erorile.

Daca sonda este doar imbacsita, dupa 2-3 regenerari, se curata singura .

Dar poti sa o si dai jos si sa o cureti.

Atentie , se curata doar cu foc (temperatura ridicata) si cu o perie , in niciun caz sa nu accepti sa ti-o curete cineva cu altceva (degresant, motorina ...etc) , nu are ce cauta lichid pe ea .

In cazul in care nici asa nu se obtine un rezultat satisfacator si sonda arata valori aiurea , trebuie schimbata , costa 400 lei.

 

Trebuie sa gĂŁsesc pe cineva cu o diagnoza buna.... offf

Cei de la service au spus ca filtru de particule a fost regenerat undeva in urma cu 138 km... bĂŁnuiesc ca nu ar fi avut suficient timp sa ne ĂŽnfunde sonda.

In fine, nu va mai obosesc cu problemele mele.

Va multimesc mult

Link to comment
Share on other sites

 

Cei de la service au spus ca filtru de particule a fost regenerat undeva in urma cu 138 km... bĂŁnuiesc ca nu ar fi avut suficient timp sa ne ĂŽnfunde sonda.

 

Nu neaparat , daca sonda nu functioneaza corect , comanda amestec de carburant-aer eronat . Astfel poate ajunge carburant pe evacuare si automat carburantul o contamineaza.

Cat despre tester,daca ajungi in Ialomita/Slobozia,te ajut cu placere.

Link to comment
Share on other sites

Mai ĂŽncerc un test in București. Momentan prefer sa o rezolv local, mi-e teama sa plec cu ea la drum pana nu știu exact ce are...

DacĂŁ nu reușesc, ĂŽmi voi lua inima-n dinti și plec cĂŁtre Slobozia 😊

Mulțumesc frumos pentru rĂŁbdare și suport.

Ținem legĂŁtura 🍺

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.