Jump to content

Problema relanti cand caldura este pornita si motorul cald!


Recommended Posts

Salut, am decis sa mai deschid un topic si sa va prezint problema cu care ma confrunt din vara. Am facut un video ca sa vedeti exact cum fluctueaza la relanti.

Problema apare mai nou doar cand pornesc ventilatorul de la caldura. Daca ventilatorul este la maxim fluctuatiile apar mai des daca este aproape la minim apar mai rar. Daca opresc climatronicul nu face decat foarte foarte rar o data la 5-10 minute. Daca cineva a avut problema asta il rog frumos sa ma ajute sa-i dau de capat. http://www.youtube.com/watch?v=i6riR1LO0Sg

Mai jos aveti link-ul.

Imi cer scuze moderatorului pentru al doilea post deschis si il rog frumos sa stearga celalalt. Multumesc!

Masina este e46 320d 136hp NFL

Link to comment
Share on other sites

 

Problema apare mai nou doar cand pornesc ventilatorul de la caldura. Daca ventilatorul este la maxim fluctuatiile apar mai des daca este aproape la minim apar mai rar. Daca opresc climatronicul nu face decat foarte foarte rar(...)

Masina este e46 320d 136hp NFL

Sa ne intelegem de la inceput, climatronicul face un lucru, ventilatorul (..alt lucru) doar impinge aerul aerul rece/cald... da?

 

Fluctuatiile turatiei la relanti fata de climatronic sunt mai firesti (adica e destul de normal sa le observi) fata (de fluctualtiile) cand DOAR ventilatorul e pornit (pt. caldura). Nu uita ca la maxim ventilatorul consuma mai mult curent la viteza maxim decat la minim, iar asta poate fi o cauza (pe langa faptul ca probabil periile colectoare alternatorului nu prea mai ating sa incarce bateria corespunzator; acolo m-as uita mai intai; cum sta incarcarea bateriei). As recomanda sa verifici sistemul de incarcare si chiar bateria.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, am decis sa mai deschid un topic si sa va prezint problema cu care ma confrunt din vara. Am facut un video ca sa vedeti exact cum fluctueaza la relanti.

Problema apare mai nou doar cand pornesc ventilatorul de la caldura. Daca ventilatorul este la maxim fluctuatiile apar mai des daca este aproape la minim apar mai rar. Daca opresc climatronicul nu face decat foarte foarte rar o data la 5-10 minute. Daca cineva a avut problema asta il rog frumos sa ma ajute sa-i dau de capat. http://www.youtube.com/watch?v=i6riR1LO0Sg

Mai jos aveti link-ul.

Imi cer scuze moderatorului pentru al doilea post deschis si il rog frumos sa stearga celalalt. Multumesc!

Masina este e46 320d 136hp NFL

Salut!Ai incalzire auxiliara electrica?Daca da,atunci cauza fluctuatiei relantiului poate sa fie acesta piesa.Daca este defecta da acele fluctuatii ale relantiului + ca uneori mai palpaie si farurile.

Link to comment
Share on other sites

Salut!Ai incalzire auxiliara electrica?Daca da,atunci cauza fluctuatiei relantiului poate sa fie acesta piesa.Daca este defecta da acele fluctuatii ale relantiului + ca uneori mai palpaie si farurile.

 

Salut, am incalzire auxiliara dar nu Webasto ii o chestie acolo in stanga ce incalzeste antigelul mai repede. Am scos mufa si la fel face... ar trebui sa scot si firele de plus si minus de la el si sa incerc asa?

Link to comment
Share on other sites

La temperaturi scazute, consumul de curent al incalzitorului electric este mare.

Cand apar fluctuatiile, alternatorul incarca sub 14V. Totodata posibil sa ai si bateria obosita.

Verifica cat incarca alternatorul.

 

Incarca 14, 23 in spate la baterie si la fel in fata. Bateria ii Varta 77ah Silver Dynamic are 5 luni, pe tester bateria are 12,5 v si 85 % capacitate.

Ce sa fac? Sa elimin incalzitorul? Am scos mufa de la el si la fel face. Daca scot mufa de la debitmetru nu mai face... Dar nu cred ca ii de la el

 

am verificat 14-13,9!!!bateria am de 1an,dimineata am verificat bateria si a fost 12,3v ...

TE ROG FRUMOS DESCHIDE_TI TOPIC. Lasa-ma sa gasesc rezolvare la al meu aici nu te mai baga cu problema ta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, am incalzire auxiliara dar nu Webasto ii o chestie acolo in stanga ce incalzeste antigelul mai repede. Am scos mufa si la fel face... ar trebui sa scot si firele de plus si minus de la el si sa incerc asa?

Da,incearca sa scoti firele.Daca tot asa face inseamna ca nu acest sistem auxiliar este de vina.Fa o diagnoza sa vezi ce arata.Cand scoti mufa la debitmetrul masina intra in limp mode,si de acea poate sa dispara acele fluctuatii.Asta nu inseamna ca debitmetrul este defect,motorul functioneaza dupa niste harti prestabilite pentru limp mode.

Link to comment
Share on other sites

Da,incearca sa scoti firele.Daca tot asa face inseamna ca nu acest sistem auxiliar este de vina.Fa o diagnoza sa vezi ce arata.Cand scoti mufa la debitmetrul masina intra in limp mode,si de acea poate sa dispara acele fluctuatii.Asta nu inseamna ca debitmetrul este defect,motorul functioneaza dupa niste harti prestabilite pentru limp mode.

 

La tester nu apare nimic...

Link to comment
Share on other sites

Salut!Poti incerca sa scoti furtunasul ce intra in valva EGR.Furtunasul il obturezi cu un surub.La modelul tau nu apare eroare in bord.In acest fel ai anulat valva EGR.

 

Ce castig daca il anulez? in schimb o sa creasca consumul si o sa scoata mai mult fum alb?

Link to comment
Share on other sites

Nu. merge bine, dar scoate foarte mult fum...

Pai vezi unde este defectul la EGR.Ori valva ramane blocata pe deschis deoarece este imbacsita cu funingine,ori convertorul de presiune este defect si EGR-ul lucreaza aiurea.Acum ce sa spun,la unele masini anularea EGR nu duce la mult fum alb,poate este condens (aburi).Ca un fapt divers,eu am anulat EGR-ul de mai bne de 2 ani,dar este anulat din soft,masina este un 320 de 150hp.Si daca este anulat din soft nu da cu fum.

Link to comment
Share on other sites

Pai vezi unde este defectul la EGR.Ori valva ramane blocata pe deschis deoarece este imbacsita cu funingine,ori convertorul de presiune este defect si EGR-ul lucreaza aiurea.Acum ce sa spun,la unele masini anularea EGR nu duce la mult fum alb,poate este condens (aburi).Ca un fapt divers,eu am anulat EGR-ul de mai bne de 2 ani,dar este anulat din soft,masina este un 320 de 150hp.Si daca este anulat din soft nu da cu fum.

schimb iarasi epuratorul am pus Febi si cred ca de la el scoate fum alb plus un miros de gaze in habitaclu si pe langa masina. Am cumparat epurator OE.

 

schimb iarasi epuratorul am pus Febi si cred ca de la el scoate fum alb plus un miros de gaze in habitaclu si pe langa masina. Am cumparat epurator OE.

Am inteles ca epuratorul trebuie sa fie OE neaparat. Ii adevarat?

 

Pai vezi unde este defectul la EGR.Ori valva ramane blocata pe deschis deoarece este imbacsita cu funingine,ori convertorul de presiune este defect si EGR-ul lucreaza aiurea.Acum ce sa spun,la unele masini anularea EGR nu duce la mult fum alb,poate este condens (aburi).Ca un fapt divers,eu am anulat EGR-ul de mai bne de 2 ani,dar este anulat din soft,masina este un 320 de 150hp.Si daca este anulat din soft nu da cu fum.

Electrovlava ii buna. Nu este asa multa funingine in EGR.

Link to comment
Share on other sites

Miros de gaze in habitaclu,posibil sa fie fisurat sau chiar rupt racordul flexibil de la esapament.Despre filtrul epurator ce sa spun,da,poate sa iasa fum albastrui la esapament daca acest filtru este inbacsit.

Nu ii de la racord. Gazele intra numai cannd pornesc ventilatorul. Pe unde am vazut ca scapa ii teava de racire de la EGR. Am rezolvat problema si tot intra. Garnitura de la turbo ii ok si galeria de evacuare nu ii fisurata...

Link to comment
Share on other sites

Ai scos furtunul de la EGR si nu-ti mai tremura relantiul. Am aceeasi masina ca tine si iti spun 99% sigur ca ai catalizatorul infundat. Mai stiu cel putin 3 persoane care au avut aceleasi simptome. Acum rezolvarea depinde de tine, le cureti, le scoti, le schimbi sau iti cumperi downpipe tu decizi:)

PS: La modelul acesta treci ITP si fara catalizatoare

Edited by KangJi
Link to comment
Share on other sites

Ai scos furtunul de la EGR si nu-ti mai tremura relantiul. Am aceeasi masina ca tine si iti spun 99% sigur ca ai catalizatorul infundat. Mai stiu cel putin 3 persoane care au avut aceleasi simptome. Acum rezolvarea depinde de tine, le cureti, le scoti, le schimbi sau iti cumperi downpipe tu decizi:)

PS: La modelul acesta treci ITP si fara catalizatoare

 

Am avut aceeasi problema; Catalizatoarele erau infundate. Le-am dat jos si n-au mai fost probleme.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.