Jump to content

Problema grava la 530dA 2001


Recommended Posts

Salut , de curand am fost la Bavaria Motors constanta cu 530dA meu la un test motor , pentru ca nu-mi fuge neam cum trebuie.Am asteptat vreo 3 ore jumate ca sa-mi zica cineva ca are vesti proaste pentru mine si sa-mi zica ca e TURBINA pe moarte pentru ca fluiera..am zis ca el si am facut ca mine.Am fost la un mecanic priceput pe aici in constanta si mi-a confirmat ca turbina nu are absolut nimic nici debitmetru nu are nimic si nici furtunu de la turbo cel care iese direct din turbina (am facut test cu alt debitmetru si se comporta la fel) masina nu scoate pic de fum ceea ce nu prea e bine , am inteles ca trebuie sa dea fum cand schimba treptele...pana aici toate bune si frumoase.Am dat galeria jos si jos din catalizator , am zis ca este infundat ceva sau blocate locashele de la galerie, iar injectoarele sunt foarte bune. Am chemat un prieten cu un 525dA , am luat senzoru de la galerie si inca un senzor care este undeva pe langa turbina si surprinzator se comporta si tragea la fel ca al prietenului meu cu 525dA.O alta chestie ar mai fi computeru masinii...nu functioneaza in parametrii, mi s-a recomandat o rescriere de soft si cu acei senzori de la galerie si cel de langa turbina (nu stiu cum se numeste exact) ar trebuii sa se comporte normal adica 193CP 530dA. Daca aveti idee , vi s-a mai intamplat asa ceva sau cunoasteti cazuri, oare o fi discu de ambreiaj? senzore arbore cotit? (am inteles ca fara asta nu proneste masina ..) va rog help me ca mi-a mancat zilele masinutza asta. multumesc, salut Edited by sno
Link to comment
Share on other sites

senzoru de la galerie si inca un senzor care este undeva pe langa turbina si surprinzator se comporta si tragea la fel ca al prietenului meu cu 525dA.O alta chestie ar mai fi computeru masinii...nu functioneaza in parametrii, mi s-a recomandat o rescriere de soft si cu acei senzori de la galerie si cel de langa

234086[/snapback]

 

 

Probabil este defect convertizorul de presiune de la turbina si/sau de la EGR.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...337&hg=11&fg=45

 

Nu cred sa aiba vreo legatura softul.

Link to comment
Share on other sites

mi s-a spus ca da aeru prea repede din turbina afara , hmm poti sa-mi spui daca convertizoru ala e vreunu din senzorii precizati de mine mai sus ?

234327[/snapback]

 

 

Nu cred ca are cum sa dea aerul prea repede afara, masina are turbina cu geometrie variabila, nu stiu sa aiba wastegate.

Nu stiu ce senzor ai schimbat .

 

Probabil unul este MAP senzor, care este amplasat pe galerie, in spate.

Link to comment
Share on other sites

geometrie variabila are desigur , nu am schimbat nici un senzor .. dar convertizorul de presiune de care ai spus tu , si m-am uitat si pe poza e cel de care iti ziceam mai sus (de langa turbina) l-a pus de pe un 525dA si inca un senzor de la galerie(mai mult ca sigur ca e MAP de care ziceai tu) si tragea la fel ca un 525dA. deci cu tot cu senzorii aia nu se comporta ca 530dA :blink:( Edited by sno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.