Jump to content

M54B30


AWU

Recommended Posts

Salut !

Am un E36 320I Coupe motor M50B20 ºi aº vrea sã pun un motor mai mare, mã gândeam la un M54B30, ce ar trebui modificat ? Ce piese sunt necesare ºi care ar fi costul total (Motor ºi piese + manopera) ?

La ce riscuri mĂŁ expun dacĂŁ-l schimb cu cel de 3.0 ?

Cam ce consum are un 3.0/2.5 M54 ĂŽn condițiile ĂŽn care eu vreau sĂŁ pun tot cu 6 cilindrii cum are de fabricĂŁ ?

Ce altceva mai trebuie luat ĂŽn seamĂŁ ?

Mulțumesc anticipat !

P.S.: Este oare adevĂŁrat cĂŁ cele mai fiabile motoare BMW pe benzinĂŁ sunt M54B25 Âşi M54B30 ?

Link to comment
Share on other sites

-ideai e sa ai motor cutie eveacuare ews si ce mai e pe acolo,ca si costuri te duci catre 2000 eur lejer

-riscuri - sa nu iei ITP M54B30 nu poate fi omologat

-2,5/3.0 au consumuri relativ apropiate la mine M54B25 am urban 12-15 extraurban 8-10 acum 10,5 la o viteza medie de 37km/h

fiabilitatea e relativa M54B30 are probleme cu pompa de ulei daca mergi sportiv.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum adicĂŁ nu poate fi omologat ? AdicĂŁ nu pot face ITP ?

Eu mã gândeam sã iau un E46 330 pe Anglia la 1000-1300 ºi sã mut tot pe E36 ºi restul de pe E46 sã vând pe piese, mi se pare cã ies mai ieftin.

Link to comment
Share on other sites

salut

din ce-am vazut, 3.0 e destul de scump, dar 2.5 (tot M54) mai gasesti la 500e, ca aici, cu tot cu evacuare, ews, and shit: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/170532-motor-25-192cp-m54b25-dublu-vanos/

 

o alta varianta e m50b25 (eventual non-vanos care e mai usor de supraalimentat - cu rabdare il gasesti sub 400e, sau, si mai bine, il iei de pe o automata de anglia, care costa cat, 500 lire maxim?) cu care o sa ai mult mai putine probleme la ITP - motorul ca aspect exterior e identic cu B20. Daca n-ai deja motorul trecut in carte fara serie, insa, tre 'rezolvat' si asta la RAR facandu-i o autentificare. Eu unul nu m-as obosi, atata timp cat de ITP scapi usor si presupun ca nu vrei sa vinzi prea curand masina.

Link to comment
Share on other sites

daca e sa vorbim din punct de vedere legal nu.Asta cu fara serie la fel e in zona gri,motorul e in 6 cilindri dar nu a fost pus pe masina daca RAR-ul stie asta la revedere.Teoretic la motor "fara serie" pot pune cam orice,practic e bine sa semene cu ce e trecut in acte(tot 6cil cum e cazul tau)e o discutie destul de lunga pe tema asta.
Link to comment
Share on other sites

mai exista varianta 'de mijloc' M52(b28!) cu admisie de M50 - ar 'arata' ca un M50, celui de la ITP i-ar fi mai usor sa 'te creada', mai ales daca ai actualu' motor "fara serie" in carte. De asemenea, M52 s-a pus si pe E36.

 

Dar de ce nu vrei M50b25? Daca trece de compresie si leaktest, constituie o baza ft solida si e semnificativ mai fara durere de cap tevatura cu RAR-uri ITP-uri etc.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.