Jump to content

E36 320i Probleme relanti si ASC


Doctor Gadget

Recommended Posts

Buna seara. De curand am devenit si eu fericitul posesor al unui BMW care imi place la nebunie pe langa gama Audi pe care am condus-o pana acum. In fine, sper sa ma poata ajuta cineva deci trec direct la subiect.

BMW 320i E36 150cp am venit cu masina acasa din Germania si pe drum am patit de cateva ori ca in parcare cu motorul pornit la relati la un moment dat se oprea singur, dadeam la automat si invartea putin mai mult dar pornea numai ca aproape de turatia de relati parca trepida putin daca o turam si o lasam sa se normalizeze turatia. In mers pe autostrada imi intra brusc in frana de motor pentru 1-2 secunde, scadea turatia apoi totul revenea la normal...Toate acestea am observat ca se intamplau doar cu motorul cald. La rece nu facea niciodata asa.

 

Am ajuns acasa de 1 saptamana, azi m-am decis sa fac ce face orice posesor de BMW se pare...am dat jos debitmetrul, clapeta de acceleratie pentru ASC, corpul de acceleratie principal si valva de relati (mentionez ca nu e prima data cand lucrez la masini si la audi am desfacut multe componente, le-am curatat si le-am montat dupa care a mers impecabil) Le-am curatat toate cu spray solutie pentru carburatoare de depuneri ( in valva de relanti era tot negru ), mai putin debitmetrul pe care am dat doar putin alcool izopropilic cu o pensula fina. Toate montate la loc, verificate mufele la senzori, verificate furtunele...tot. Porneste la sfert de cheie DAR...la pornire imi indica peste 1000 ture dupa care scade incet pe la 700-800 dar nu inainte sa stea vreo 2-3 secunde la 1000 ture (inainte aveam vreo 600 constant), am turat-o de cateva ori nu foarte tare si acelasi lucru. Mai devreme am fost cu ea in oras si la scurt timp dupa ce am pornit mi se aprinde becul de la ASC...si asta de fiecare data cand pornesc motorul si o iau din loc, dupa aprox. 1 min. Turatia face la fel plus ca la relanti oscileaza de la 700 ture la 900 apoi din nou la 700...mai scade si la 600..tot asa. In mers cand apas ambreiajul sa incetinesc turatia scade lent si am patit o data ca a urcat intai pana pe la 2000 ture apoi a scazut...in momentul cand am apasat ambreiajul. Plus ca si acum invarte mai mult uneori la automat pana sa porneasca si cand se intampla asta se aude un sunet ca si cum ar fi subturata sau s-ar ineca dupa care o porneste. Sunetul acesta il facea si inainte cand invartea mai mult.

 

Deci...stie cineva ceva folositor ? Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Ok am sa mai verific maine...furtunul care duce la regulatorul de relanti l-am verificat si e ok, cotul de la debitmetru la fel. Le verific celelalte. Mersi de sfat

 

Am uitat sa mentionez: acum la fluctuatii scade acul sub 500 ture aproape da sa moara apoi urca iar pe la 600 si tot asa iar cand scade turatia intensitatea luminilor scade asemenea..faruri, bec interior...etc

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.