Jump to content

Pareri 740 LI f2


w1tch3r

Recommended Posts

Buna seara.

Azi am achizitionat un 740 li din 2009...120.000 km masina arata excelent atat interior cat si exterior...

Acum as vrea sa stiu cam la ce probleme sa ma astept pe viitor...cum ar fi cele mai des intalnite la acest mode. Multumesc.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cum e la 740, dar stiu ca 760li a avut mari probleme cu motorul.

O cunostiinta de a mea a avut mari probleme cu el, a avut noroc ca inca mai era in garantie. Cu o luna inainte sa iasa din garantie l-a vandut si si-a luat f30 3,5.

Fa si tu o prezentare la masina sa ne bucuram si noi de poze.

Sper sa nu te descurajez, iti urez drumuri bune si cati mai multi km fara nici un eveniment neplacut.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

WBAKB41040C324802 asta e vin-ul... poze de pe telefon se pare ca nu pot uploada...

 

http://m.autoscout24.be/anbod/bmw-740-ia-long-full-full-option-garantie-benzine-zwart-282020215 asta e masina...din cate vad inca nu a scos anuntul.

Destul de ciudat configurata masina.Are cateva dotari insa n-are scaune confort.Pacat.Nici nu stiam ca exista ventilatie in scaune simple.

Legat de cutiile automate in 6 viteze din primii ani de fabricatie ai f01, am auzit si eu ca ar avea probleme, insa daca a fost intretinuta corect, sa fi avut uleiul schimat, nu cred ca o sa ai probleme.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Destul de ciudat configurata masina.Are cateva dotari insa n-are scaune confort.Pacat.Nici nu stiam ca exista ventilatie in scaune simple.

Legat de cutiile automate in 6 viteze din primii ani de fabricatie ai f01, am auzit si eu ca ar avea probleme, insa daca a fost intretinuta corect, sa fi avut uleiul schimat, nu cred ca o sa ai probleme.

Si eu sper sa nu am probleme...sau cel putin nu probleme mari...

la e60 in 2 ani an avut o singura problema...alternatorul,si are 252.000 km...daca ajung si cu asta la 250.000 km fara probleme...sunt foarte multumit.

Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca ai motorul n54. Prima problema ar fi pompa de inalta presiune de benzina care cedeaza(cred ca s-a fabricat inlocuitor) si wastegate actuator rod de la turbo care in timp isi face joc, turbina pierde presiune si motorul putere.In rest ii motor bun ,nu vreau sa te speriu.

Sa te bucuri de masina si cati mai multi km. :thumbsup:

 

In rest is de aceeasi parere cu acero99 ai grija la cutie si sa ii faci un servis(schimb de ulei si filtru).

 

Pun si o poza cu un turbo de n54 sa intelegi la ce ma refer.

 

http://thumbnails105.imagebam.com/46064/c2b73f460637900.jpg

Edited by sone
Link to comment
Share on other sites

Spunea cineva ca la seria 7 costurile intretineri ar fi foarte mari...cam la ce costuri sa ma astept anual in afara de combustibil taxa si asigurare...si bine inteles fara anumite costuri ce pot veni pe parcurs din defectiuni...ma refer doar la consumabile.
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea sa ii faci o revizie, asta cu long life e o vrajeala ieftina...s-a mai discutat pe tema asta.

 

In rest masina e foarte frumoasa, ciudat intradevar ca la atatea dotari si la versiunea long nu are scaune confort dar oricum, locurile din spate sunt vis...la drum lung cred ca nici nu simti 1000 km

Edited by ckh
Link to comment
Share on other sites

gresit, mergi la reprezentanta zf la faur sau orice mecanic care mai are idee de cutii automate..

Eu locuiesc in belgia si cu mecanici nu prea am avut legatura...eventual daca o duc la reprezentanta rezolv ceva? sau o sa imi spuna si ei ca e long life?

Edited by w1tch3r
Link to comment
Share on other sites

o sa iti spuna fix acelasi lucru.

LA raspunsul ala sa ii intrebi si ce inseamna lifetime, sa vezi cum schimba placa..

 

Si eu stau in Belgia.

 

 

Daca stai in bruxelles, sunt varza mecanii aici, majoritatea arabi scoliti la celebra scola de mecanici din rabat.. sunt vai de curul lor.. trebuie sa cauti un atelier de flamazi, ca aia sunt un fel de nemti sau mergi pana in Aachen, cred ca ti-l schimba si la ATU , ca nu e departe faci 1.5 h..

Eu cam tot ce tine de masina fac in DE, ca aici la un simplu schimb de ulei mi-au scpat masina de pe elevator, daca iti poti imagina asa retarzi.. asa ca prefer sa pierd 1.5 h pe drum dar stau linistit..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

in zona flamanda locuiesc,am un service foarte aproape de mine,unde lucreaza numai belgieni...si in cazul in care o duc acolo imi recomanzi sa ĂŽi spun ca vreau sa schim uleiul si din cate am inteles sunt si filtre si sa o las pe mana lui...sau sa comand eu ulei si filetre de la bmw si sa merg cu ele pregatite?
Link to comment
Share on other sites

eu am avut surpriza sa ma refuze ca am venit cu uleiul si filtrul meu, mai bine intrebi cand faci programarea.

Poti gasi si ulei aftermarket, la tine merge si motul multi atf, e vreo 9 euro /l + filtrul mai dai vreo 30 de euro pe el cred. Ulei iti trebuie vreo 7l daca tin bine minte , la cutia ta.

 

Manopera in belgia habar nu am.. oricum sa fii pregatit la un 2-300 de euro..

ai noroc ca 740 i nu mai e V8 , ca la modelul anterior.. la V8 trebuie sa dea si toata evacuarea jos si sareai la un 600 de euro..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

O luna nu e drama.. Foarte bine, ti-au zis si un pret ceva. ?

Ca la anul ma paste si pe mine un schimb de ulei la automata.

 

Original e foarte bine ca pun, depinde de unde il cumpara, e posibil sa usture un pic..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

O luna nu e drama.. Foarte bine, ti-au zis si un pret ceva. ?

Ca la anul ma paste si pe mine un schimb de ulei la automata.

 

Original e foarte bine ca pun, depinde de unde il cumpara, e posibil sa usture un pic..

 

 

un schimb de ulei la cutia de 6 viteze automatica costa la ZF ca 500€. asta cu spalare de cutie, aspirat tot uleiul si capac nou de baie de ulei. si bineinteles ulei original. pt. urmatorii 80-100k km este mult?

Link to comment
Share on other sites

vrobesc de preturile din belgia la un atelier normal, nu ma prea intereseaza cat vor la ZF in bucuresti.

Si da e foarte mult, am mai facut schimburi (nu in Belgia, ci in Germania si Romania )

500 de euro se cer in Germania tot la reprezentanta ZF numai daca ai motorizari V8 si trebuie sa dea jos evacuarea, chestie care sa o dai jos si sa o pui la loc numai asta dureaza vreo 2 h lejer.. altfe semnificativ mai putin, gen 300 maxim (reprezentanta ZF )

 

De exemplu la ATU in DE mi-au cerut cam 300 de euro pentru reviza normala motor + schimb ulei cutie automata + schimb ulei diferential..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

vrobesc de preturile din belgia la un atelier normal, nu ma prea intereseaza cat vor la ZF in bucuresti.

Si da e foarte mult, am mai facut schimburi (nu in Belgia, ci in Germania si Romania )

500 de euro se cer in Germania tot la reprezentanta ZF numai daca ai motorizari V8 si trebuie sa dea jos evacuarea, chestie care sa o dai jos si sa o pui la loc numai asta dureaza vreo 2 h lejer.. altfe semnificativ mai putin, gen 300 maxim (reprezentanta ZF )

 

De exemplu la ATU in DE mi-au cerut cam 300 de euro pentru reviza normala motor + schimb ulei cutie automata + schimb ulei diferential..

[/quote

Domi, scuze, eu vorbeam de preturi de Germania. Aici traiesc din 1984. La modelele mele (E31, E38, E65 si F02) nu se da jos nimic la schimbule de ulei la cutia automata cu toata ca toate sant V12. Pretul este pt fiecare model de cutie si include schimbule de ulei total cu pompa flush speciala, spalatura cutie cu ulei, capac nou baie de ulei si dupa caz celebrele bilute: la 5 HP ca. 450, la 6 HP ca. 500 iar la 8 HP ca. 600 euro. in total se folosesc, cu spalare cutiei cu tot, ca 14-16 litrii de ulei. mie mi se pare un pret civilizat pt. ceea ce ofera.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Uite la E60 540i (V8) se da evacuarea jos, ca altfel nu poti da jos filtrul. Si schimbul facut la reprezentanta ZF saarbrucken 600 de euro. Stiu sigur ca am un prieten fix cu masina asta..

Altfel e mai ieftin.

Recent nu am fost, dar nici inflatie galopanta nu a fost.

In Belgia eram curios cat cer, ca in belgia sunt toate pe dos, nu e o tara normala de oameni, e un fel de Romanie, dumnezeu cu mila.. :)

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Uite la E60 540i (V8) se da evacuarea jos, ca altfel nu poti da jos filtrul. Si schimbul facut la reprezentanta ZF saarbrucken 600 de euro. Stiu sigur ca am un prieten fix cu masina asta..

Altfel e mai ieftin.

Recent nu am fost, dar nici inflatie galopanta nu a fost.

In Belgia eram curios cat cer, ca in belgia sunt toate pe dos, nu e o tara normala de oameni, e un fel de Romanie, dumnezeu cu mila.. :)

nu da cu paru, sant doar un mic stomatolog. habar nu am cum e la la v8, vorbeam doar din propia experienta. daca vrei poszez aici notele de plata.

Link to comment
Share on other sites

O luna nu e drama.. Foarte bine, ti-au zis si un pret ceva. ?

Ca la anul ma paste si pe mine un schimb de ulei la automata.

 

Original e foarte bine ca pun, depinde de unde il cumpara, e posibil sa usture un pic..

Nu am primit pret...dat o sa intreb cand merg cu masina acolo...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.