Jump to content

BMW F30 320d vs BMW f10 530d


Colombian Heaven

Recommended Posts

Salutare tuturor,

 

Sunt mandrul posesor al unui E90 320d 163 cai din 2010 incoace (VIN VC52260) si cu durere in suflet m-as cam desparti de ea deoarece e timpul pentru ceva mai nou si mai mare. Ma gandeam sa iau la mana a doua din germania un F30 320diesel 184 cai xdrive. Am condus una si consider ca trage ff bine. Sunt foarte multumit de a mea care la 235k km consuma ca la 90k cand am luat-o si nu mi-a facut cine stie ce probleme. A doua optiune ar fi F10 530 xdrive, insa sunt un pic reticent la costurile de intretinere ale unui 5. Bugetul e undeva la 27500 exclusiv TVA ( o iau pe firma) si masini gasesc destule la acel pret. Nu e problema de impozit sau de asigurare care evident ca vor fi mai mari, ci de piese plus intretinerea ei: revizii, senzori care poate ca pica, dupa cum e norocul. Ca optiuni stiu ce vreau, neaparat M-pachet si interior alcantara, am si pe masina actuala si mi se pare ff elegant si frumos. Cine are F10 530d sau xD si stie cam care sunt costurile unei revizii complete plus eventual costuri aditionale? Mentionez ca nu ma grabesc, intai trebuie sa o vand pe a mea si e cam greu sa fac comparatie la pret cu modelele existente pe piata deoarece nu gasesc una cu la fel de multe optiuni. E90-ul meu are discuri textar si placute + senzori schimbati acum 15000 de km, bujii beru si releu beru schimbate in noiembrie, saptamana trecuta i-am facut revizia completa + becuri angel eyes led marker albe. Becurile xenon au fost si ele schimbate tot in noiembrie impreuna cu droser-ul D1s la farul stang. Masina merge impecabil. Anul trecut in vara i-am schimbat coloana de directie superioara (ELV), am factura si garantie. Masina este ft bine intretinuta din toate punctele de vedere. Pentru mai multe detalii, va rog sa ma contactati in privat!

 

Va multumesc anticipat pentru sfaturi si indrumari in legatura cu F30 si F10 :)

 

Drumuri bune s-aveti, fara incidente ,

 

Cu respect,

 

cH

Link to comment
Share on other sites

A doua optiune ar fi F10 530 xdrive, insa sunt un pic reticent la costurile de intretinere ale unui 5. Bugetul e undeva la 27500 exclusiv TVA

Dar de ce se sperie toata lumea de costurile de intretinere atunci cand cumpara o masina? Daca iti permiti sa dai 27mii atunci probabil ai bani si de restul. Si doar nu stai sa schimbi piese ca sa facem deviz estimativ, totusi iei o masina buna la banii aia, nu un harb tavalit.

  • Like 3
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

Costuri intretinere bmw 530d

-revizie ulei si filtre motor in jur de 800 lei

-revizie cutie viteza asta daca e automata in jur de 1700 lei

-fulie motor daca are peste 100 mii 1500 lei

-bujii incadescente si releu 1100 lei

Cam astea trebuiesc schimbate cand cumperi un f10 530d

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Costuri intretinere bmw 530d

-revizie ulei si filtre motor in jur de 800 lei

-revizie cutie viteza asta daca e automata in jur de 1700 lei

-fulie motor daca are peste 100 mii 1500 lei

-bujii incadescente si releu 1100 lei

Cam astea trebuiesc schimbate cand cumperi un f10 530d

 

Ce ulei ai pus la cutie? si eu ma gandesc sa-i schimb uleiul.

Link to comment
Share on other sites

Costuri intretinere bmw 530d

-revizie ulei si filtre motor in jur de 800 lei

-revizie cutie viteza asta daca e automata in jur de 1700 lei

-fulie motor daca are peste 100 mii 1500 lei

-bujii incadescente si releu 1100 lei

Cam astea trebuiesc schimbate cand cumperi un f10 530d

Nu te supara ca intreb, dar ce ulei pui de costa 800 ron toate filtrele si 6 litri ulei si manopera?

Link to comment
Share on other sites

Se schimba si baia?

 

Filtrul este incorporat in baie si se nu se poate schimba decat cu tot cu baie....

 

Nu te supara ca intreb, dar ce ulei pui de costa 800 ron toate filtrele si 6 litri ulei si manopera?

Ulei si filtre OEM noul ulei de la Shel

Manopera nu e inclusa le schimb singur !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Costuri intretinere bmw 530d

-revizie ulei si filtre motor in jur de 800 lei

-revizie cutie viteza asta daca e automata in jur de 1700 lei

-fulie motor daca are peste 100 mii 1500 lei

-bujii incadescente si releu 1100 lei

Cam astea trebuiesc schimbate cand cumperi un f10 530d

 

 

Si cand schimbi uleiul la ZF8 trepte pt 525xd cat costa ? Cand schimbi uleiul si filtrele la motor cat costa ? Bujiile si releul nu le schimbi si la 20d bi-turbo ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Si cand schimbi uleiul la ZF8 trepte pt 525xd cat costa ? Cand schimbi uleiul si filtrele la motor cat costa ? Bujiile si releul nu le schimbi si la 20d bi-turbo ?

Eu am spus cam la ce sa se astepte de la un 530d f10 si am dat niste preturi informative aproximative vorbesc din propria experienta ! Depinde unde faci aceste operatiuni preturile variaza!

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Costuri intretinere bmw 530d

-revizie ulei si filtre motor in jur de 800 lei

-revizie cutie viteza asta daca e automata in jur de 1700 lei

-fulie motor daca are peste 100 mii 1500 lei

-bujii incadescente si releu 1100 lei

Cam astea trebuiesc schimbate cand cumperi un f10 530d

Din ce ai expus aici doar prima e "must". Restul sunt optionale in functie de situatie. Deci teoretic nu se aplica.

Bujiile le schimbi daca e nevoie si daca e arsa vreuna, nu le schimbi asa aiurea in tramvai.

Fulia la fel, daca sunt zgomote si in general dupa 150,200mii km, nu la 100mii. La 100mii se schimba doar kitul curelei de accesorii cu intinzatorul.

Iar la cutie in fct de cum a mers fostul proprietar uleiul e mai negru si mai apar semne de socuri etc. Dar asta nu inseamna ca e musai sa-l schimbi imediat cum iei masina.

  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Din ce ai expus aici doar prima e "must". Restul sunt optionale in functie de situatie. Deci teoretic nu se aplica.

Bujiile le schimbi daca e nevoie si daca e arsa vreuna, nu le schimbi asa aiurea in tramvai.

Fulia la fel, daca sunt zgomote si in general dupa 150,200mii km, nu la 100mii. La 100mii se schimba doar kitul curelei de accesorii cu intinzatorul.

Iar la cutie in fct de cum a mers fostul proprietar uleiul e mai negru si mai apar semne de socuri etc. Dar asta nu inseamna ca e musai sa-l schimbi imediat cum iei masina.

Depinde de cati km are masina!Nu e obigatoriu sa le schimbi toate odata nu am spus asta!

Dar mai devreme sau mai tarziu tot trebuie sa le schimbi daca vrei sa ai o masina pe care te poti baza!

Asta e parerea mea eu asa am facut cu toate masinile pe care le am avut!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uleiul la cutie se schimba cand se cumpara masina, eu unul am mers 10 mii de km cu lipsa 2L. Deci ar fi bine sa schimbi uleiul la cutie.

Unde scrie ca se schimba cand se cumpara masina? Eu l-am schimbat la F10 dupa ce am luat masina dar nu ca ar fi avut ceva simptome ci pt ca asa am vrut eu. In fine...astea sunt costuri minore care se aplica si la alte motorizari. Problema e daca pica ceva mecanic,electric mai costisitor, atunci sa fie problema, altfel sunt chestii de rutina, revizii obisnuite etc.

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

F10 530D, cam asta a fost intretinerea in 10 luni de la achizitie:

 

-Schimb ulei + filtre: cam 850 piese, 100-150 manopera => 1000 lei

-Am schimbat bratele suspensie fata -> 712 lei + 180 manopera

-Frane placute+discuri 5000RON (Bavaria). After market cred ca in jur de 3500 ajung. Doar placute cam 1000 de lei

-Bujii+releu 2000 (reprezentanta)

-Fulie + kit accesorii (3200 parca, tot reprezentanta)

 

Urmeaza schimb de ulei la cutie. Baie + ulei original si manopera ma costa 2200lei in Timisoara. Nu imi convine sa merg pana la ZF in Bucuresti.

 

Mai trebuie sa schimb ceva bucsi sau pivoti, a inceput sa bata...

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Costuri intretinere bmw 530d

-revizie ulei si filtre motor in jur de 800 lei

-revizie cutie viteza asta daca e automata in jur de 1700 lei

-fulie motor daca are peste 100 mii 1500 lei

-bujii incadescente si releu 1100 lei

Cam astea trebuiesc schimbate cand cumperi un f10 530d

 

 

Merci mult ;) ma gandeam ca sare cam cu 300 de ron la fiecare revizia fata de E90 meu la care dau 600 ron la revizie. Plus cutie automata. Oricum, indiferent ce masina cumpar, primul lucru e revizie, plus ulei cutie viteze si tot ce mai trebuie.

 

Senior Escobar aria de vanzare este in alta parte:)

 

 

Scuze domn' director! Daca eram Pablo, direct z8 imi luam. Scuze ca am incurcat forum-ul. O zi buna,

 

cH

 

Nu te-ai gandit si la 525xd? Daca ai fost multumit de 320d cum trage, in mod sigur vei fi si de 525..

 

 

E tot motor de 2000 si a doua turbina nu face mare diferenta la caroserie grea de 5. Ma gandeam ca trecand la o clasa superioara, sa trec si la un motor mai mare :) Stiu ca e mare diferenta intre 2000 si 3000, dar diferenta asta o simt si in buzunar si nu vreau sa o duca masina mai bine ca mine :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.