Jump to content

bmw 316ti compact 2001 curea accesorii rupta dupa schimbare nu mai porneste


andrei mihai

Recommended Posts

detin un bmw 316ti compact din 2001 cod motor n42 mergand in drum spre casa mi sa rupt cureaua de accesorii am mers in continuare cu cureaua de accesorii cam 3 km pana acasa ,am schimbat setul de curea accesorii role si intinzator am reincarcat bacteria pe redresor si masina invarte dar nu mai porneste mentionez ca in momentul cand am schimbat cuteaua si rolele am spalat si motorul cu o pensula cu benzina apoi cu un degresant cu apa calda cu ajutorul unui pulverizator pentru geamuri,masina nu a mai pornit am puso pe tester si mia aratat ca nu merge senzorul la axa cu came cand am desfacut mufele de la senzori (sunt 2 unu pe evacuare unul pe admisie)in mufe aveau picaturi de apa am curatat mufele cu un sprai de contacte am cumparat senzori noi nu originali dar pe producator dupa cod,tot nu a pornit acum apare pe tester problema la sonda lambda 4 mentionez ca masina inainte mergea bine tragea pornea frumos mergea rotund daca cineva de aici de pe forum ma poate ajuta cu un sfat as fi recunoscator!multumesc anticipat!
Link to comment
Share on other sites

Senzorii pe producator stiu ca nu sunt asa buni , incearca cu senzorii originali mai odata. Sigurantele au fost verificate?

 

 

o sa command senzori la mana a doua de la dezmembrari ,am verificat sigurantele din torpedo si sunt bune ma gandesc ca poate cureaua de accesorii a agatat ceva vreun fir care la smuls sau rupt ca am verificat optic ce se putea vedea se poate sa mai aiba senzori sub motor ca nu am putut da jos scutul ,acasa cand am ajuns am gasit numai "atze" din cureaua de accesorii ,se putea arde vreun releu sau ceva ?cand dau sa pornesc nu se ridica turometru mai mult de 100-150de turatii pe toba nu scoate fum doar un miros de benzina parca ne arsa...multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

Atunci poate trebuie sa extinzi cercetarile:

 

 

-verifica daca pompa de benzina functioneaza

 

-cum a spus si colegul, verifica crankshaft sensor(piesa 3), este dificil accesul, fiind pozitionat sub galeria de admisie

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AT51-EUR-10-2001-E46-BMW-316ti&diagId=11_3173

 

-verifica bobinele(si fisele bobinelor), poate a patruns umezeala si acolo

Link to comment
Share on other sites

Atunci poate trebuie sa extinzi cercetarile:

 

 

-verifica daca pompa de benzina functioneaza

 

-cum a spus si colegul, verifica crankshaft sensor(piesa 3), este dificil accesul, fiind pozitionat sub galeria de admisie

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AT51-EUR-10-2001-E46-BMW-316ti&diagId=11_3173

 

-verifica bobinele(si fisele bobinelor), poate a patruns umezeala si acolo

am verificat pompa de benzina si functioneaza am alimentato separat de la baterie ,crankshaft sensor am verificat si schimbat cu unul nou si tot nu porneste

Link to comment
Share on other sites

Daca spui ca ai ajuns pe rotile ei.acasa, atunci vechii senzori nu au probleme, degeaba tot schimbi la ei mereu, in primul rand cauta n mecanic bun care sa-ti verifice si bujiile daca dau scanteie, daca acea scanteie o da exact cand trebuie, daca ai suficienta presiune de benzina la njectoare, daca injectoarele se.deschid cand trebuie, e foarte important acest lucru.Senzorii se pot verifica cu un multimetru, iar in functionare cu un osciloscop,din ce.spui se pare ca nu da scanteie.Scoate afara bujiile, infingele in fise,propteste-le de blocul motor,da-i cheie, si vezi daca se.simte miros de benzina si daca fiecare bujie da.scanteie. Incearca si spune cat mai detaliat ce rezultat ai obtinut.
Link to comment
Share on other sites

Daca spui ca ai ajuns pe rotile ei.acasa, atunci vechii senzori nu au probleme, degeaba tot schimbi la ei mereu, in primul rand cauta n mecanic bun care sa-ti verifice si bujiile daca dau scanteie, daca acea scanteie o da exact cand trebuie, daca ai suficienta presiune de benzina la njectoare, daca injectoarele se.deschid cand trebuie, e foarte important acest lucru.Senzorii se pot verifica cu un multimetru, iar in functionare cu un osciloscop,din ce.spui se pare ca nu da scanteie.Scoate afara bujiile, infingele in fise,propteste-le de blocul motor,da-i cheie, si vezi daca se.simte miros de benzina si daca fiecare bujie da.scanteie. Incearca si spune cat mai detaliat ce rezultat ai obtinut.

pe tester imi spune ca am o eroare pe alternator(banuiesc ca eroarea este memorata de cand am mers cu cureaua de accesorii rupta)mai am o eroare pe senzorul axa cu came pe evacuare,o eroare pe regulator servomotor testare pozitie jos,o eroare pe ajustare regulator intrerupe 2 conditii,eu inainte sa schimb cureaua de accesorii plus rolele am spalat motorul atunci am stricat senzorul ax came ,am verificat bobina si bujiile si sunt in stare buna da scanteie si cand dau la automat in prima faza da sa porneasca dar ceva nu o lasa si moare iam dat si cu sprei de pornire si degeaba am programato pe 1 februarie la service dar pana atunci ma gandeam ca poate ii dau de cap si asa am bagat o gramada de banii in ea pana acum 300lei placate frana+600lei set curea accesori role intinzator,asigurare ca fostul proprietar mia dat o copie ca sa recupereze banii pe ea si asta ma costat 597lei p 6 luni /ma gandesc daca o duc la service si trebuie sa schimb distributia am gasit 720lei setul manopera 350lei cu pus la punct nu stiu cat e de bine ce am facut eu cu masina asta ca nu a tinut de loc cu mine...multumesc anticipat

Link to comment
Share on other sites

daca ajungi sa ii schimbi distributia ai grija unde te duci.

f putini au trusa de cale fara de care NU se poate pune la punct distributia la motorul asta.

 

kitul de distributie este ceva mai ieftin, si de fapt daca este sarita de la punct nici nu trebuie schimbata distributia decat daca ai alte probleme. patine sparte sau altceva,

 

http://www.epiesa.ro/set-curea-transmisie-cu-caneluri-bmw-seria-3-e46-318-i-contitech-6pk1870k1/16198/14410/part-1427916/

http://www.epiesa.ro/kit-lant-de-distributie-bmw-seria-3-e46-316-i-swag-99130334/16325/13378/part-2497264/

Edited by CosminE46
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca ajungi sa ii schimbi distributia ai grija unde te duci.

f putini au trusa de cale fara de care NU se poate pune la punct distributia la motorul asta.

 

kitul de distributie este ceva mai ieftin, si de fapt daca este sarita de la punct nici nu trebuie schimbata distributia decat daca ai alte probleme. patine sparte sau altceva,

 

http://www.epiesa.ro/set-curea-transmisie-cu-caneluri-bmw-seria-3-e46-318-i-contitech-6pk1870k1/16198/14410/part-1427916/

http://www.epiesa.ro/kit-lant-de-distributie-bmw-seria-3-e46-316-i-swag-99130334/16325/13378/part-2497264/

multumesc mult pentru lincurile care mi le-ai trimis sunt niste nenorociti cei de la u n I x mai am si card la ei si cica imi faceau mereu reducere dar defapt era o totala vrajeala o sa command lantul de distributie dupa siteul acesta care mi lai recomandat,multumesc!

Link to comment
Share on other sites

la unix sunt niste preturi imense. dar cred ca e o manevra cu punctele alea, cu cat cumperi mai mult cu atat vei primi reduceri mai mari. de aia de la unix cred ca e de cumparat doar de catre detinatorii de magazine de piese auto care cumpara la greu.

daca esti din bucuresti ptr distributie iti recomand la florin chitila. dar nu as fi asa de sigur ca e din distributie...

Edited by CosminE46
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am vazut erorile, dar senzorii nu sunt facuti din carpa, asa ar trebui ca la orice ploaie, hai sa schimbam senzorii, chiar si cei vechi tot mai pot fi folositi,.cu conditia sa-i verifici cu un aparat de masura.Eroarea de alternator apare pentru ca in baterie ai ceva mai putin de.12v,.oricum demarorul invarte si la 10v dar nu nvarte suficient de repede, dar inca odata iti recomand sa verifici si momentul in care ar trebui sa dea scanteie. Si distributia se.poate verifica foarte usor,dai jos capacul de la _chiulasa_ si tragi de lant si vezi cat de slab este. Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

N42 cu probleme la pornire.

distributie pusa la punct, semeringuri schimbate dar nu porneste uneori.

adica o data la 3-4 zile (cateodata mai des, cateodata mai rar) nu vrea sa porneasca. porneste ori la a5a cheie ori peste juma de ora.

lucru interesant: daca ii scot mufa de la debitmetru porneste intotdeauna (adica vad ca nu a pornit la primele 2-3 chei, ii scot mufa, porneste).

 

ce ar putea fi? banuiesc ca din pompa de benzina, senzor vilbrochen nu poate fi ci altceva ca stiu ca scotand mufa de la debitmetru functioneaza in regim de avarie.

erori pe tester niciuna.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.