Jump to content

huruit/carait la E34


Recommended Posts

reiau povestea din alt topic...

plecam spre Muntele rosu langa Cheia sa spargem naibii ghinionul. aproape de ploiesti se aude un harait la accelerare... opresc noaptea la ora 10 ma conslt telefonic cu mai multi oameni... iau un litru ulei transmisie... poate o face de la cutie. s-o fi dus uleiul. mergem in continuare... am descoperit ca la peste 60 nu prea mai caraie... i-=am dat bice... slava Domnului m-ajuta masina si sta teapana in curbe... am mers cu minim 70-80 pe toate curbele alea... ajungem pe drumul varza spre muntele rosu adica la dreapta dupa cheia..... merg vreun kilometru pe serpentine pe acolo...huruie din ce in ce mai tare... huruie carie... simt miros de ambreiaj... opresc.... in panta in curba trag cat mai ferit... pun avariiile las pozitiile aprinse cuplez alarma cu noi in masina... asteptam dimineata.... adorm vreo ora doua cred... pe la 5 si ceva dimineata suna alarma de nebuna... probabil se activase cand ne maimiscam noi prin masina din cauza senzorului de soc.. abia reusesc sa o opresc.... era frig zic hai sa pornesc motorul un pic sa ne incalzim... cucu... s-a dus bateria... nu trecea nimeni .. intr-un final coboara cineva de acolo... sun prieteni cunoscuti... toata lumea zice da da .. vedem cum te ajut... dar pauza... nu mai vrea nimeni sa raspunda la telefon dupa aia....

coboara cum ziceam cineva de la muntele rosu... suna pe altcineva... dupa indelungi asteptari apare un jeep cu nr de sibiu... imi da curent ... ma ajuta... imi zice ca pot merge asa linistit dar o sa caraie... cobor pana inspre cheia cu el in spate sa vada cum face... mergea... opresc la o poienita ajut pe cineva sa nu cada cu un tico in prapastie... o persoana care ma ajutase sus sa nu cad in prapastie... multumesc si lor... multumesc si jeep-ului de sibiu care e padurarul de la muntele rosu cred... stau la ungratar cu oamenii din tico.. vine un prieten... isi da cu parera si isi da pe bune... rulmentul de presiune sau placa dusa... mai degraba cred ca rulmentul ptr ca inapoi spre bucuresti am ajuns cu bine pe rotile mele fara tractare .. turata cat de cat si tinuta mai mult in a patra rar a doua sau a treia doar ptr un demaraj... mers tare... ... regulamentar totusi... am ajuns cu bine in bucuresti... doar ca caraie mult in a doua a treia... dar am mers mai mult cu a intaia pana la 60 apoi direct a patra.

 

Culmea , am ajuns in Bucuresti... ieri dimineata a facut un pic... dar aseara si azi nu a facut deloc... se aude foarte slab cand schimb intr-a doua si atat... in rest n-a mai facut nici un zgomot...

Ajung zilele astea la un mecanic... dar totusi... ce poate fi?

Link to comment
Share on other sites

acum nu mai face aproape deloc...

cand sta la relanti se aude caraitul ala aproape infim... si inceteaza daca apas pe ambreiaj. Dupa aceea in mers, se aude scurt un zgomot ciudat (uruit/tiuit) cand trec intr-a doua. In rest masina merge bine fara probleme...

Link to comment
Share on other sites

Mai bine mergi la un service sau daca te pricepi da cutia jos si vezi ce este acolo, daca ar fii rulmentul sau placa cineva cunoscut s-ar prinde f repede, am schimbat shi eu kitul si m-a costat in jur de 450 lei, era sachs si era pt un 520i 24v, e34, acum suna si u daca vrei sa te info de piese, la augsburg era undeva in jur de 435 lei dar il aduceau in 3 zile si eu aveam nevoie de el imediat. Da un tel la astia si vezi info dupa care mergi la un service sau la cineva care se pricepe cu adevarat, ca daca iti schimba kitul si nu strange totul bine este posibil sa mori in masina, asta din ce mia explicat baiatul cand am schimbat chitul. Bafta man
Link to comment
Share on other sites

garantat placa de presiune si rulmentul posibil si discul, daca face cand nu e in sarcina , de fapt cand e la relanti si nu mai face cand apesi ambreiajul e sigur rulmentul de presiune, ideea e ca daca ar fi discul uzat ar patina ambreiajul mai ales la urcarea pe munte, ideea e ca pana nu dai cutia jos sa vezi nu ai cum sa-ti dai seama.Uleiul in cutie l-ai verificat? de obicei la e34 pierde ulei pe la senzorul de marsarier.
Link to comment
Share on other sites

dupa ce am mai mers cu ea, am mai citit, etc. inclin sa cred ca am ramas fara prea mult ulei in cutie. Am descoperit ca exista o boala mai veche a cutiilor de e34 sa piarda ulei pe la semering. Ala nu e o mare scofala, costa 150.000 lei vechi, dar din nefericire, trebuie dat jos traseul tobelor si cutia... Ma rog, o sa completez azi cu ulei si vedem mai departe ce e.

ce a zis ovy318i , e cea mai sigura problema... si care provine de la ulei putin... rulmentii merg fara ungere, etc.

Ambreiajul si discul si rulmentul le-am supus azi unor teste de accelerare, frana de motor, etc. si masina a mers foarte bine. Deci nu cred ca ar fi de la ele.

Aviz amatorilor, mai verificati cat de des se poate uleiul de la cutie. pierderile nu se vad pentru ca nu se scurge pe jos sub masina, ci din cauza semeringului se arunca ulei sub masina in mers, se stropeste podeaua, dar nu vezi pete sub masina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.