Jump to content

Pornire 316i


Acidutu

Recommended Posts

Salutare. Am un e46 316i din 2003 si as vrea sa imi spuneti daca porneste ok .deci cand o pornesc dimineata, turometrul urca imediat pana la 1400 de rure, apoi coboara imediat la 1000 de ture dupa care urca tot imediat la 1200 si acolo ramane pana se incalzeste si se stabilizeaza la 800. Deci intrebarea este daca e normal ca la pornire sa urca la 1400 apoi sa coboare la 1000 pt ca imediat sa urce la 1200 si sa ramana acolo pana se incalzeste si se stabilizeaza la 800? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Am inteles. Si in afara de de cele descrise de mine mai sus regulatorul de relanti defect, valva pvc sau vre un furtun de vacum pot cauza si alte probleme?

 

Mentionez ca doar la pornirea la rece face asa..

 

De la 1200 cade direct in 800 , sau coboara cate putin?

De la 1200 coboara cate putin la 800 pe masura ce se incalzeste motorul. Ideea e alta. La pornire urca la 1400 apoi cade la 1000 si urca imediat la 1200. Deci intrebarea e daca e normala caderea de la 1400 la 1000, brusca si apoi urcarea la 1200

Link to comment
Share on other sites

Ai lichid de racire (apa+anigel) destul in instalatie?

 

Nu e normal , dar la o masina veche e normal sa te astepti sa se intample si lucruri anormale.

Am antigel destul, dar ce legatura are antigelul cu cele descrise? Iar de ieri am un piuit scurt la pornire, cand pornesc madina piuie o data asemanator cu piuitul acela cand pleci cu frana de mana trasa. Mentionez ca in bord se aude , aveti idee de la ce se datoreaza?:)

 

Ai lichid de racire (apa+anigel) destul in instalatie?

 

Nu e normal , dar la o masina veche e normal sa te astepti sa se intample si lucruri anormale.

Am antigel destul, dar ce legatura are antigelul cu cele descrise? Iar de ieri am un piuit scurt la pornire, cand pornesc madina piuie o data asemanator cu piuitul acela cand pleci cu frana de mana trasa. Mentionez ca in bord se aude , aveti idee de la ce se datoreaza?:)

Link to comment
Share on other sites

Motorul e valvetronic , scoate un senzor de pe axele cu came (sa-l bagi in avarie) si vezi daca tot asa face .

Prea complicat pt mine sa scot acel senzor desi stiu ca o sa imi spui ca e usor nu ma bag! Cineva tot pe forum imi spunea ca e normal acel piuit la pornire cand sub 3 grade afara!! I am replicat ca toata iarna nu a piuit si mi a raspuns ca nu a piuit pt ca a fost defect si acum si a revenit..:)))

Link to comment
Share on other sites

Piuitu e normal din cauza temperaturi , clapeta nu are treaba , valvetronicu poate , cand e cald motorul face figura cu turometrul?

Cand este cald nu face nicidata acea coborare si apoi urcare. Cand e cald e ok. Deci este normal acel piuit scurt la pornire cand e rece afara! Ma mir ca nu a piuit pana acum ca o am de 10 luni si nici la fostu proprietar nu a piuit ca l am sunat. Poate era defecta vre o duza si acum si a revenit:)

Link to comment
Share on other sites

Masina probabil a fost modifcata astfel ca sa porneasca mai repede, si la mine e la fel, doar ca eu mi-am modificat-o singur, fara aceasta modificare nu porneste deoarece la prima cheie cantitatea de benzina e mai mare , si se inneca.Eu am facut-o ca la prima cheie sa urce pina pe la 2400 ture, dupa care scade undeva intre 1400 si 1900 ture in functie de cat e de frig afara, dupa care turatia scade cate putin, la 800 ture atunci cand motorul e deja cald.Avantajul e ca pot pleca de pe loc imediat ce am pornit motorul, mentonez ca merge mai bine cu motorul rece decat cald,

Separat mai am un modul electronic care deconecteaza aceasta modificare dupa ce motorul ajunge undeva pe la 40-5o C..La relanti cu motorul rece sau cald nu apar fluctuatii de turatie.

Link to comment
Share on other sites

Masina probabil a fost modifcata astfel ca sa porneasca mai repede, si la mine e la fel, doar ca eu mi-am modificat-o singur, fara aceasta modificare nu porneste deoarece la prima cheie cantitatea de benzina e mai mare , si se inneca.Eu am facut-o ca la prima cheie sa urce pina pe la 2400 ture, dupa care scade undeva intre 1400 si 1900 ture pin functie de cat e de frig afara, dupa care turatia scade cate putin, la 800 ture atunci cand motorul e deja cald.Avantajul e ca pot pleca de pe loc imediat ce am pornit motorul, mentonez ca merge mai bine cu motorul rece decat cald,

Separat mai am un modul electronic care deconecteaza aceasta modificare dupa ce motorul ajunge undeva pe la 40-5o C..La relanti cu motorul rece sau cald nu apar fluctuatii de turatie.

Pai nu mi se pare normal ca fara acea modificare sa nu porneasca la prima cheie!! La a mea nu cred ca a facut nici o modificare fostu proprietar

Link to comment
Share on other sites

acel piuit poate sa fie de la avertizarea ca afara este temperatura sub 3 grade

 

nu mai tin minte exact cum e la benzinare, dar din cate imi amintesc ai 2 sensori pe clapeta de acceleratie

unul din ele iti asigura relantiul optim la rece.

 

sfatul meu este sa dai jos unul din sensori (regulatorul de relanti) acela are o clapetuta mica si se aduna mizerie si nu mai culiseaza bine asa ca da-l jos si curatal

 

in principiu daca zici ca ai problema doar la frig ,poate sa fie multe cauze( benzina inghetata, regulatoare, sensori, bujii, fise, bobine , etc).

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

acel piuit poate sa fie de la avertizarea ca afara este temperatura sub 3 grade

 

nu mai tin minte exact cum e la benzinare, dar din cate imi amintesc ai 2 sensori pe clapeta de acceleratie

unul din ele iti asigura relantiul optim la rece.

 

sfatul meu este sa dai jos unul din sensori (regulatorul de relanti) acela are o clapetuta mica si se aduna mizerie si nu mai culiseaza bine asa ca da-l jos si curatal

 

in principiu daca zici ca ai problema doar la frig ,poate sa fie multe cauze( benzina inghetata, regulatoare, sensori, bujii, fise, bobine , etc).

Nu stiu sa dau jos cei doi senzori si nici unde se afla...
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de lichid de racire iti face pornirea motorului pana se incalzeste si dupaia intra sondele lambda , piuitul e cu senzorul de temperatura de afara parca cand e minus 3 piuie . Fa rost de un senzor de lichid de racire second original si vezi daca mai face , poate e altceva de vina , pana nu testezi prin eliminare nu afli ce e exact.
Link to comment
Share on other sites

Senzorul de lichid de racire iti face pornirea motorului pana se incalzeste si dupaia intra sondele lambda , piuitul e cu senzorul de temperatura de afara parca cand e minus 3 piuie . Fa rost de un senzor de lichid de racire second original si vezi daca mai face , poate e altceva de vina , pana nu testezi prin eliminare nu afli ce e exact.

senzorul de la lichidul de racire(antigel) are legatura cu relantaiul motorului ? Senzorul de temperatura imi lipseste, a fost lovita si nu mai e
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.